Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Line ønsker jer godt nytår. EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Line ønsker jer godt nytår. EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Line ønsker jer godt nytår. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Line ønsker jer godt nytår. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Line ønsker jer godt nytår. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Line ønsker jer godt nytår. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Line ønsker jer godt nytår. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Line ønsker jer godt nytår. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Line ønsker jer godt nytår. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Line ønsker jer godt nytår. Voteba13Line ønsker jer godt nytår. Voteba14Line ønsker jer godt nytår. Voteba15 
Abigail
Line ønsker jer godt nytår. Voteba13Line ønsker jer godt nytår. Voteba14Line ønsker jer godt nytår. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Line ønsker jer godt nytår.

3 deltagere

Go down

Line ønsker jer godt nytår. Empty Line ønsker jer godt nytår.

Indlæg af Gæst Man 30 Dec 2013 - 23:08

Ved godt det først er her imorgen.. Men regner ikke med at være på (Som det ikke er sikkert i har bemærket har jeg været fraværende.)

Men jeg ville lige sende en besked til mine kære emnepartnere og brugerne på uw.
Først ville jeg sige tak til alle for at holde siden så aktiv at den slet ikke er gået inaktiv på nogen måde. Det sjældent man ser en side der er så fantastisk som denne her. Og vi må håbe det fortsætter sådan ind i det nye år.

Så kommer mine mere personlige hilsner som er til mine emnepartnere/venner+veninder.

Tiger!

Jeg er pisse glad for at du kom herind på siden! Jeg elsker hvert eneste ord af dine svar, og af en eller anden grund kan du altid gøre mig glad igen på en måde som ingen andre kan. Jeg er virkelig taknemlig for alt den hjælp du har givet mig for uger tilbage hvor jeg havde nogle problemer med mig selv. Du er jo min Tiger, og du fortjener fandme verdens største kram. Du betyder mere end du lige går og tror! <3

Nille!

Hva så min dejlige tøs! Jeg husker sidste år da du kom på siden, så genert og helt ny herinde. Godt nok var jeg ret hurtigt til at fortælle dig om mine hemmelige karaktere, og åbnede mig virkelig hurtigt op for dig. Du skal vide at selvom du er yngre end mig, så er det ikke den alder på det ydre som tæller det er den inden i dit hjerte og du er så stærk, stædig og modig! Du må aldrig lade nogle få dig til at tvivle på at du kan klare hvad du sætter dig for! Love you!! <3

Nicolas

Som om du kan slippe! Du ved jeg elsker dig, aldrig har jeg mødt en som er så meget like myself som dig og mig! Jeg er virkelig glad for at jeg bestemte mig for at emne med dig dengang jeg spurgte dig. Tænkt hvis jeg aldrig havde skrevet med dig!? Og selvom vi begge har været lidt inaktive på det seneste, så skal vi nok overfalde siden med vores awesomeness! Husk på at den du er altid er den perfekte tøs som jeg elsker dig for at være!! <3 Jeg ER VIRKELIG GLAD for at jeg har lært dig at kende! <3

Mikkel

Du er en af dem som jeg her for tiden er begyndt virkelig at holde af, og du har muligvis bemærket mine små bekymringer for dig? Men jeg bekymre mig kun om dem som jeg holder af så. Jeg elsker at emne med dig, det sjovt som dine karaktere altid vækker en form for interesse i mig? Hvad er din hemmelighed. Håber vi kommer til at emne meget mere i det nye år.

Eliza

Du er også en af dem som jeg holder ret meget af, jeg stoler på dig. Jeg vil hjælpe dig igennem de problemer du mon måtte have. Ser frem til mere badass thunder sisters i det nye år, specielt når Caroline engang bliver sig selv igen.

Sean

Ja Sean du skal også på min liste her! Altså du emner jo så fantastisk at det burde være uloveligt! Du var en af dem jeg startede med at være mest interesseret i at emne med, men den gang turde jeg ikke spørge. Jeg elsker vores små sjove stunder nede i chatten. Team badass forever! Jeg er så glad for at emne med dig og skrive med dig i chatten. Det skal vi blive ved med, selvom jeg måske ikke har været den hurtigste på det sidste og det er jeg meget ked af.. Smile

Kat, Andrea.. andre emnepartnere:

Jeg har virkelig elsket den måde i alle har været med til at opbygge mine karaktere ikke kun Caroline men alle dem som jeg har haft.

JEG ØNSKER JER ALLE GODT NYTÅR! Pas nu på jer selv venner og veninder, jeg ønsker ikke at hører i er kommet til skade Wink


OPS: Hvis jeg har glemt nogle er det ikke med min gode vilje, jeg er ret træt og havde lige en smule godt humør tilbage. Nu den væk, godnat... ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Line ønsker jer godt nytår. Empty Sv: Line ønsker jer godt nytår.

Indlæg af Gæst Man 30 Dec 2013 - 23:19

Haha min hemmelighed siger jeg ikke Caro Wink det er min hemmelighed Wink jeg er også virkelig glad for dig, og du har hjulpet mig igennem en masse som jeg ikke kunne klare alene, og nu stor jeg her og mit liv er dejligt igen Very Happy jeg er kommet vider Wink Jeg håber virkelig også der kommer flere emner både med Mikkel og Caroline men også med Vaas og Brook, og Kukiu og Caroline og nu må vi ikke glemme Ryan og Amara og Kani og Amara Wink håber virkelig at vores bruger kommer til at betyde helt vildt meget for vores spil Very Happy

Og Glædelig nytår til dig også Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Line ønsker jer godt nytår. Empty Sv: Line ønsker jer godt nytår.

Indlæg af Delilah Man 30 Dec 2013 - 23:24

Awwwh Queen! Du er en skat!<3
Er glad for at kunne hjælpe, og du ved at du kan sige alting til mig, og at jeg altid vil lytte og gøre alt hvad jeg kan for at hjælpe dig! Hvor er du altså sød!<3
*Kæmpe kram*

_________________
Line ønsker jer godt nytår. 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Line ønsker jer godt nytår. Empty Sv: Line ønsker jer godt nytår.

Indlæg af Sean Tirs 31 Dec 2013 - 11:01

Tak, Caro, for de søde ord. Jeg nyder også vores emner, hvordan vi flår den ene efter den anden i stykker og fejre det med en tomands-fest bagefter Wink
Det kan ingen tage fra os.
Du er selv en fantastisk emner og altid glad. Du skal ikke være bange for at skrive, men har selv haft det sådan med visse personer xD
Jeg bider trods alt ikke...Så hårdt Wink
Godt nytår!
Må det nye år blive lige så spændende!

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Line ønsker jer godt nytår. Empty Sv: Line ønsker jer godt nytår.

Indlæg af Gæst Tirs 31 Dec 2013 - 11:56

Hej Caroline ,

Rigtig godt nytår til dig også.

Jeg håber alle sidens herlige eksistenser vil komme godt ind i det nye år, uanset om i skal hjemme hygge eller til Royal galla xD

OG HUSK BRILLERNE NÅR DER SKAL SKYDES AF
( i skal gerne kunne ramme tasterne i 2014 også )

Kh
Camille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Line ønsker jer godt nytår. Empty Sv: Line ønsker jer godt nytår.

Indlæg af Gæst Tirs 31 Dec 2013 - 12:23

Hej !

Hav et fantastisk nytår, og må i alle komme godt ind i det nye år Very Happy
Glæder mig til at se jer alle i det nye år Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Line ønsker jer godt nytår. Empty Sv: Line ønsker jer godt nytår.

Indlæg af Lailah Tirs 31 Dec 2013 - 12:28

Nu skal i allesammen altså også lige her en hilsen med herfra!
GODT NYTÅR *Puster i en af de der irriterende horn* Lov mig at i alle opfører jer ordentligt og ikke komme til skade! Håber i alle kommer godt ind i det nye år, og har haft et godt 2013 som i kan kigge tilbage på med glade øjne Very Happy

_________________
Death is nothing to us.
When we exist, death does not exist
and when there is death, there is no longer exist.
Lailah
Lailah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 255
Reputation : 9
Evner/magibøger : Hun kan sende lyn gennem dig, blot ved at lægge én finger på dig.

Tilbage til toppen Go down

Line ønsker jer godt nytår. Empty Sv: Line ønsker jer godt nytår.

Indlæg af Gæst Tirs 31 Dec 2013 - 13:14

N'awh, du er så sød, Line! Love you too.<3
Lidt genert var jeg vel... Men, men, det er jeg da stadig? xD

Godt nytår, allesammen! Tak for et dejligt år!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Line ønsker jer godt nytår. Empty Sv: Line ønsker jer godt nytår.

Indlæg af Gæst Fre 3 Jan 2014 - 22:08

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde. Du er virkelig dejlig og jeg fortryder ikke et eneste sekund jeg har kendt dig. Du er helt fantastisk og sammen kan vi overtage verden! Beware world, we're coming for you! <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Line ønsker jer godt nytår. Empty Sv: Line ønsker jer godt nytår.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum