Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Maryline ~ a new frind?  EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Maryline ~ a new frind?  EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Maryline ~ a new frind?  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Maryline ~ a new frind?  EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Maryline ~ a new frind?  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Maryline ~ a new frind?  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Maryline ~ a new frind?  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Maryline ~ a new frind?  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Maryline ~ a new frind?  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Maryline ~ a new frind?  Voteba13Maryline ~ a new frind?  Voteba14Maryline ~ a new frind?  Voteba15 
Edgar
Maryline ~ a new frind?  Voteba13Maryline ~ a new frind?  Voteba14Maryline ~ a new frind?  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Maryline ~ a new frind?

Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Tors 17 Apr 2014 - 21:34

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
Formiddag
Doomsville Rotten Root District, Kroen Det Vilde Svin.væsner, både fulde og ædru på trods af tiden.Sort T-Shirt, og sorte bukser.Varmt og tørvejr. Enkelte skyer


Det var et lille stykke ud på formiddagen. Vejret var meget dejligt, så Theis havde bestemt sig for at gå sig en lille tur, da han alligevel ikke havde anet at foretage sig. Han var ikke sikker på hvad dagen i dag ville bringe ham, men han håbede på noget posetivt. Hvem håber ikke på noget posetivt sker?
Han gik stille ned gennem byens gågade med hænderne i lommen, og bare gik, uden noget mål som sådan. Han så sig ikke omkring, og gik derfor nok glip af en hel del, hvis der ellers skete noget spændende, men det gjorde der næsten aldrig, og nok heller ikke idag. Theis sukkede dubt af kedsomhed. Han kunne ikke lide at kede sig, og det var også derfor at han var her lige nu, så han måske kunne finde på noget at lave. Han kiggede op, og fik øje på kroen Det Vilde Svin. *Tjo, hvorfor ikke? Jeg har jo ikke andet at lave, og måske kunne man møde nogle der inde?* sagde han til sig selv i sine tanker, og gik så over til kroen. Han åbnede døren og gik ind. Han så sig lidt om, og så at der allerede var nogle som var fulde, selvom det kun var formiddag, men han havde dog ikke selv i tankerne at blive fuld lige nu.

Han gik stille op til baren. Han vidste allerede hvad han ville have. Han lænede sig halvt op af baren, ikke overdrevet meget, men bare en smule. Han så på ham som stod bag baren, og smilede til ham. "Hvad skulle det være?" spurgte han Theis, og smilede venligt. "Bare en øl tak." svarede han. Manden nikkede, og ikke længe efter, gav han Theis ølen. Theis nikkede venligt, og betalte, inden han gik ned til et tomt bord, hvor han satte sig ned. Han tog en tår af sin øl, og så sig om, på dem der var her lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Tors 17 Apr 2014 - 21:39

Maryline kom ind, hun bar en sort taske over sin ene skulder, og gik direkte hen til baren. "En dansk vand, med en skive citron i tak" sagde hun og lagde kort en tot af sit røde hår bag øret. Hun havde en blyant bag det ene øre, men det virkede ikke som om at hun selv lagde mærke til det.

Da hun fik sit glas tog hun en tår og så på alle de forskellige som var i baren. Det kunne give hende gode ideer til hvordan hun muligvis skulle få startet sin bog, hun havde et værre problem med at få den startet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Tors 17 Apr 2014 - 22:05

Theis så over mod døren da den gik op. En ung pige, han gættede på hun var nogle lunde på hans egen alder, kom ind af døren. Hun så ikke så værst ud igen. Theis sukkede af sig selv, og så ned i sin øl, og tog en tår mere af den, men han betragtede stadig denne pige som lige var kommet ind af døren. Hvorfor? Det var han ikke selv klar over, men han betragtede hende bare. Han fugtede kort sine læber, og sukkede dybt af sig selv, men fjernede ikke blikket fra hende. Hvad gjorde hende så spændende? Det ville han gerne vide selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Tors 17 Apr 2014 - 22:14

Maryline betalte for sin drink, og vendte sig så hun kunne se folk. Hun smilede lidt, og tømte så sin drik i en stor slurk. dog fik det hende til at hoste en del. Hun satte glasset, og så på dem. Hun fik kort øjenkontakt med ham, og smilede bare venligt.

*Hvor mange mon er fulde i dag.. sikkert som sidst* tænkte hun, og tog en lille bog op fra sin taske, og begyndte at skrive i den. Hun tegnede også lidt, og lagde den kort tid efter ned i tasken igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Tors 17 Apr 2014 - 22:26

Han betragtede hende mens hun betalte, og mens hun drak det hun havde købt, i en mundfuld. Da hun så over mod ham, gengælde han hendes smil, og nikkede let med hovedet. Han blev faktisk en smule nysgerrig for hvad hun skrev eller tegnede, da hun havde hevet en lille notesblok frem. Han rejste sig op, og tog sin øl i hånden, og gik så hen til baren hvor hun befandt sig. Han tog kort en tår af sin øl, og satte den så på bordet. "Hey." sagde han venligt. "Hvad skriver du?" han vidste ikke om det hun skrev var privat eller noget, men han var faktisk blevet nysgerrig på det. Han smilede venlig til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Fre 18 Apr 2014 - 8:46

"Hej, jeg forsøger på at få startet min bog, men har lidt problemer med det, så jeg skriver nogle ideer ned, som ung forfatter er det svært at skrive, når man har en skriveblokade.... tja jeg mangler hovedpersonen til min historie" sagde hun og smilede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Fre 18 Apr 2014 - 16:32

"En bog? Hvad genre er det, og ved du hvad den skal handle om?" spurgte han nysgerrigt, og smilede venligt, inden han tog en tår af sin øl. "Så du har ingen ide om hvem eller hvordan hovedpersonen er?" spurgte han.


//sorry, kunne ikk lige finde på noget xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Fre 18 Apr 2014 - 19:01

Min plan er det skal være en kærligheds, med masser af kampe og lidenskab. Men det er desværre virkelig svært at skrive om" sagde hun og valgte at bestille en lemon drink. Hun drak lidt af den. "Hvad med dig selv sir, hvad laver du her... ubs glemt at præsentere mig selv, Jeg hedder Maryline Lotus" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Fre 18 Apr 2014 - 19:20

Han nikkede til det hun sagde hendes historie skulle handle om. "Det lyder spændene, men du har nok ret i, at det er svært at skrive om det." Han betragtede hende mens hun bestilte noget at drikke. Han smilede venligt til hende. "Jeg havde intet at foretage mig, så kunne jo lige så godt komme her, og se om der måske skete noget spændende, ikke?" smilede han. "Jamen hyggeligt at møde dig Maryline. Mit navn er Theis Viggo Sander. Du bestemmer selv hvad du vil kalde mig af de navne. Min mor kunne vist ikke bestemme sig for hvad jeg skulle hedde, så hun gav mig fem navne." sagde han, og grinede halvt af sin mor. Han var lidt træt af alle sine navne, men han måtte jo overleve med dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Fre 18 Apr 2014 - 19:53

"Nogle mødre kan ikke bestemme, ved mig.. ja... så ved jeg ikke hvem der gav mig mit navn" sagde hun, og så på sin drink. "Sådan er det, når man glemmer fortiden som jeg gør" sagde hun og tog en tår af sin drink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Fre 18 Apr 2014 - 20:07

"Næ, det kan de desværre ikke." sukkede han. "Det var vel dine forældre som bestemte hvad du skulle hedde, gætter jeg da på?" sagde han, og lagde hovedet en smule på skrå. Han så en smule spørgende på hende. "Ved du om der er en grund til at du ikke kan huske din fortid, og er det hele din fortid som du ikke kan huske?" spurgte han. Det var ikke for at gå hende på med de spørgsmål, men som regel hvis man ikke kunne huske sin fortid, så var der enten sket noget i den, som man ville prøve at fortrænge, eller også havde man slået hovedet på en måde som gjorde at man ikke kunne huske ting, eller man kunne være født med en eller anden fejl, som også var skyld i at man ikke kunne huske ting. "Undskyld hvis jeg spørger for meget." sagde han, og tog selv en tår af sin øl, inden han satte den fra sig på disken, dog stadig med en hånd rundt om glasset. Han så sig kort rundt, inden han så tilbage på hende igen, og smilede venligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Fre 18 Apr 2014 - 20:11

"Det sidste jeg husker var jeg fik min første blok, men ansigterne og personerne fra min fortid kan jeg ikke huske.... dengang jeg kom her til, lagde jeg på hospitalet. Lægerne sagde noget med en ulykke, men mere ved jeg ikke, jeg husker glæden for at skrive, og det er jeg blevet ved med siden den dag på hospitalet" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Fre 18 Apr 2014 - 20:58

Han nikkede langsomt til det hun fortalte ham. Hun havde altså været ude for en ulykke af en slags, som var skyld i, at hun havde mistet det meste af sin hukommelse. Han regnede da med at den var den der var skyld i, at hun ikke kunne huske noget. "Okay... Lyder ikke godt, det er jeg ked af at høre." sagde han stille. "Det er ikke sjovt at glemme så meget, og heller ikke at komme på hospitalet." sagde han, og så på hende. Han var glad for at han ikke selv havde været på hospitalet før, eller glemt det meste af sin fortid. Han førte roligt sit glas op til sine læber, og tog en lidt støre slurk af sin øl. Han beholde den i hånden, og satte den ikke ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Lør 19 Apr 2014 - 14:04

Du bliver lige pludslig så stille, jeg har jo sikkert glemt, fordi der måske er sket noget slemt i min fortid" sagde hun blidt og tog en tår af sin drink. "Hvad arbejder du så med?" spurgte hun, for at lede samtalen væk fra det med at hun ikke kunne huske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Gæst Lør 19 Apr 2014 - 23:19

Han nikkede stille, og smilede blidt til hende. Han betragtede hende mens hun tog en tår af sin drink. "Hvad jeg arbejder med? hm.." han trak på skulderne. "Faktisk har jeg ikke lige noget job lige nu." sagde han, og grinede halvt. "Har du selv noget arbejde?" spurgte han så, og betragtede hende stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maryline ~ a new frind?  Empty Sv: Maryline ~ a new frind?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum