Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Til alle raceledere!  EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Til alle raceledere!  EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Til alle raceledere!  EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Til alle raceledere!  EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Til alle raceledere!  EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Til alle raceledere!  EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Til alle raceledere!  EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Til alle raceledere!  EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Til alle raceledere!  EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Til alle raceledere!  Voteba13Til alle raceledere!  Voteba14Til alle raceledere!  Voteba15 
Lori
Til alle raceledere!  Voteba13Til alle raceledere!  Voteba14Til alle raceledere!  Voteba15 
Valentine
Til alle raceledere!  Voteba13Til alle raceledere!  Voteba14Til alle raceledere!  Voteba15 
Natalie
Til alle raceledere!  Voteba13Til alle raceledere!  Voteba14Til alle raceledere!  Voteba15 
Renata
Til alle raceledere!  Voteba13Til alle raceledere!  Voteba14Til alle raceledere!  Voteba15 
Jake
Til alle raceledere!  Voteba13Til alle raceledere!  Voteba14Til alle raceledere!  Voteba15 
Sean
Til alle raceledere!  Voteba13Til alle raceledere!  Voteba14Til alle raceledere!  Voteba15 
Lenore
Til alle raceledere!  Voteba13Til alle raceledere!  Voteba14Til alle raceledere!  Voteba15 
Celenia
Til alle raceledere!  Voteba13Til alle raceledere!  Voteba14Til alle raceledere!  Voteba15 
Taliia
Til alle raceledere!  Voteba13Til alle raceledere!  Voteba14Til alle raceledere!  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Til alle raceledere!

2 deltagere

 :: Arkiv

Go down

Til alle raceledere!  Empty Til alle raceledere!

Indlæg af Sean Ons 21 Maj 2014 - 16:06

Hejsa! Eric begyndte på en liste over hvordan vi skal fordele folks territorier. Et system, hvor man både skal tænke over byer, mad, handelspoint, soldater og morale. Han blev ikke helt færdig med den, så jeg har finpudset den. Da jeg mangler en aktiv admin, og listen i virkeligheden er et redskab for jer raceledere, finder jeg det kun fair i er med til at bedømme den, før alle andre.
DERTIL! Kommer det at i godt må begynde at tænke over jeres races størrelse, hvilke territorier i allerede skal eje og hvor meget i skal have af hver, bedømt med udgangspunkt fra listen, jeg lægger op her.
Jeg ved det er en lidt svær opgave, så derfor vil jeg gerne hjælpe jer med at finde på en rimelig størrelse. Jeg vil, efter vi er blevet enige om jeres størrelser og territorier, finde på en passende størrelse for racerne, uden en aktiv leder.

Så:
1: læs og bedøm listen. Er noget uklart? Mangler der noget? Eller er der for mange ting på?
2: Begynd, med udgangspunkt i listen, at tænke over hvad jeres race har af territorier. Dette skal baseres på racens størrelse og personlighed. Dette er et projekt admins vil hjælpe jer med, men i skal være medbestemmende.

Listen:
Territorier

Man kan eje et sted, men hovedsageligt vil det være fiktive steder. Det vil sige der kommer ingen emne-forum, med mindre man bruger det tit. Man kan selvfølgelig også få et område der allerede er lavet et emne-forum på. Uanset hvilke, skal admin kontaktes og det er vigtigt man sætter sig ind i systemet. Vi har forsøgt at gøre det så simpelt som muligt. Der findes en liste over hvem, der ejer hvad.

Der er tre resurser: Mad, handel og mandskab/soldater

Mad:
Kommer fra: marker, farme, handelsbyer og -ruter.
Anskaffelse: Have marker og farve på sit område, eller bruge handelspoint ved handelsbyer og -ruter. Har man et sted for handel, indenfor sit område, vil priserne ofte være lavere, da det jo er dit område og du bestemmer i mere eller mindre grad over det.
OBS: Mad kan ikke gemmes, på grund for forråelse. Der må maks gå fem dage fra man har fået det, til det bliver brugt.
Hvad de giver af mad, om måneden:

  • Marker: 5 mad
  • Farme: 10 mad
  • Handelsbyer og ruter: Dem man selv ejer - 15 mad. Dem man ikke ejer - Hvad man aftaler. 1 handelspoint = 10 guldmønter. Neutrale handelsbyer: I krig - ingen mad, ikke i krig - 5 mad.


Mad krav (om måneden):

  • Landsbyer kræver mellem 5-10 mad (afgør admin ud fra størrelse).
  • Mellemstore byer kræver mellem 10-15 mad.
  • Store byer kræver +20 i mad.
  • Større bygninger, så som kirker, skoler, rådhus osv. kræver én mad.
  • 5 lejesoldater kræver 1 mad
  • 5 aktive soldater koster 1 mad


Handelspoint:
Kommer fra: Ædelsten, stof og byggematerialer.
Anskaffelse: Miner, bomuldsmarker og ler grave.
Handel: Kan ske på et handelsområde. For at handle skal man bruge handelspoint, penge, soldater eller mad. Jo flere point et sted har, jo mere velhavende er det. Handelspoint bruges mellem racelederne. F.eks. kan elverne have 5 stykker mad til overs, mens menneskerne mangler mad. Så kan menneskerne bytte maden for point, i stedet for at give sine soldater eller penge væk. Handelspoint er en anden form for et pengesystem. Handelspoint er gode at have, de fastsætter hvor velhavende man er og de kan handles for alt, så man ikke er tvunget til at give sine resurser væk.
Pointværdi: 1 point er det samme som ti guldmønter. Se værdierne for mønter: HER
Handelspoint:
Et anskaffelsessted giver et bestemt antal handelspoint, fordi man jo handler med de ting, som stedet giver.
Et sted giver 200 handelspoint.
1 handelsrute giver 20 handelspoint.
Begge er pr. måned.


(leje)Soldater:
Kommer fra: Admin
Anskaffelse: Betal admin med handelspoint eller penge. Der betales månedlig.
Funktion: Udannet til kamp og er derfor ofte bedre end hvad der er normalt for en race.
Pris/krav:  Man kan købe fem soldater for ét handelspoint/ti guldmønter. Fem soldater kræver om måneden én mad.

Soldater:
Kommer fra: Din by.
Anskaffelse: Afhænger af byens størrelse.
Funktion: Ligesom lejesoldater, forskellen er at de intet koster at anskaffe og kun koster mad, når de er aktive. Aktive forstås som når de er i krig eller væk hjemmefra, inaktive er når de sidder derhjemme. 5 soldater kræver om måneden 1 mad.
Antal

  • Landsby: 5 soldater (Aktive: 1 mad)
  • Mellemstor by: 15 soldater (aktive: 3 mad)
  • Storby 20+ soldater (Aktive: 4+ mad)


Morale:
Kommer fra: Kirken og præster
Anskaffelse: At have en by, med en kirke eller at bygge en.
Funktion: Kirken giver morale til ens mænd. Det kan godt være man ikke selv tror på noget, men ens beboer gør. Jo lavere morale, jo større sandsynlighed er der for at ens soldater vil dø i kamp. Folk uden morale vil ikke have lyst til at sætte deres liv på spil. Jo højere morale, jo mere stærke og kampklare er de. Har man ikke råd til en kirke, kan man anskaffe sig præster. Ved at bygge en kirke får man automatisk nogle præster. Uden en kirke, må man købe dem.

At bygge en kirke: Koster 100 byggematerialer.
Pris på en præst: 100 penge (Om måneden)
Kirken kosten 1 mad om måneden.

Morale:

  • Kirken giver 20 morale
  • Præst giver 10 morale
  • Hvad de koster i morale:
  • Landsby: 10 morale
  • Mellemstor by: 15 morale
  • Storby: 20 morale


Loyalister: Henvendt til raceledere.
Kommer fra: Dig selv, du skal dog være aktiv som raceleder for at få dem. Hver tredje måned afgør admin hvor mange loyalister en raceleder for, baseret på hvor meget man som raceleder har været aktiv.
Bedømmer populariteten af racelederne, hvor meget af deres race der støtter dem og kan lide dem, som ledere. Jo lavere det er, jo mindre støtte har man. Man kan endda risikerer at ens race modarbejder en eller prøver at vælte en.

Admin vil kunne lave world-events hvor man vil kunne få mad/point/soldater alt efter hvor meget ens område har været med.
Mange tak til Abaddon for forslaget og grund for systemet.


Sidst rettet af Sean Ons 11 Jun 2014 - 17:20, rettet i alt 2 gange

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sajro Søn 25 Maj 2014 - 11:44

Lige for at sige det inden jeg kaster mig over at tænke:
Der er en fejl under mad, og soldater
Under mad står der at 5 aktive soldataer kræver 5 mad
Mens under soldater længere nede står der at 5 aktive soldater kræver en mad. Tænkte bare det lige bør rettes så ingen kommer til at være i tvivl.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Til alle raceledere!  Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sean Søn 25 Maj 2014 - 11:49

Tak, det var blot en tastefejl fra min side Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Gæst Man 26 Maj 2014 - 18:16

Personligt synes jeg at de faldne engle kun skal have et territorium i starten og derefter kan skaffe sig flere efterhånden som de får mere .. magt, eller penge. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sean Man 26 Maj 2014 - 18:39

Okay. Det er også et fint udgangspunkt. Vi kan tage detaljerne senere Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sajro Søn 8 Jun 2014 - 13:17

Nåå nu har jeg fået tid til at kigge på det her og her er hvad jeg er nået frem til:

For det første kan jeg ikke forestille mig varulvene have en by, de kalder for deres, hvilket betyder at der er en del af det der er at overveje som jeg ikke ligefrem kan få til at give mening i forhold til Varulvene.

Men jeg tænker at der jo eksisterer packs, som er lejr der ligger rundt omkring, hvilket ville være det eneste varulvene ville have som ''byer''

jeg ville kunne forestille at der ville være nogle marker fordelt udover de lejr, men derudover ville der jo være en del jagt.
Der ville nok også være en række af handelsruter mellem varulvene og andre racer, disse er nok i de fleste tilfælde ejet af de andre racer.
Soldater har jeg svært ved lige at placere
Morale, jeg ville påstå at i de fleste tilfælde ville ihvertfald diverse packs have god morale, jeg ville mene der ville være noget tilsvarende til kirker og præster, en eller anden form for helligdom(Sandsynligvis naturlig) og så nogle folk der har en funktion som en præst.

Ja jeg ved godt at meget af det her er ikke noget i har med i reglerne, men det er simpelthen fordi jeg kan vitterligt ikke se hvordan varulvene skulle kunne placeres inde i det system ude at bryde med deres natur, så det her er mit alternativ.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Til alle raceledere!  Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 13:26

Det er helt fair! Dit svar er logisk og brugbart Smile Jeg har ellers siddet og overvejet at komme med et eksempel, men jeg syntes dine overvejelser beskriver rimelig godt, hvis jeg søger af svar fra jer.

Umiddelbart tænker jeg at lejrene fungerer som byer - Bare kaldet lejre i stedet. Jeg vil prøve at omsætte det lidt til nogle tal, bare så vi kan begynde et sted og så kan du fortælle hvorvidt du er enig, om det er for lidt eller for meget.

Hvor stor tænker du din race er? F.eks. er dine lejre små, som "landsbyer", mellem eller store? (de kan godt være blandet, men et ca. størrelsesforhold? Om der er flest små, store...)
Og hvor mange lejre mener du der er? Måske ikke præcis, men et tal der vil symboliserer hvor stor din race er.

Jeg tror vi bliver nød til at sige, at dette bare er ca. tal. Tal som i kan lege med, mellem hinanden. Det virker svært, selv for mig, at skulle sige at der er præcis så og så mange.


Da der ikke har været vist så meget interesse for listen endnu, vil jeg endnu en gang spørge om folk overhoved gider den? Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 16:25

Skovelvernes territorium er vel Forestina, tænker jeg. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 16:46

ja, men de kan jo godt have andre små byer eller områder i skoven eller i andre skove Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 17:49

Ah. Det har de ikke endnu, men det kunne være en fin ide til et emne. Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 18:17

Så der findes kun skovelvere i Forestina, mener du?^^ Ikke så meget som en elver i sin egen lille lejr i skoven eller i en mindre by et andet sted? ^^
Du skal tænke på der også fandtes skovelvere, før du blev raceleder Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sajro Søn 8 Jun 2014 - 21:44

Jeg forestiller mig der ville være cirka 70% små, 20% mellem og 10% store

og jeg kunne forestille mig at der ville være et sted omkring en 25 lejr rundt omkring.


_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Til alle raceledere!  Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sean Ons 11 Jun 2014 - 17:16

okay, også for at gøre det nemmere for resten af jer, vil jeg sætte Sajros op i en liste, så i har en ide om hvad i skal udfylde og hvordan i gør det. Dette er baseret på de ting Sajro selv har sagt, kombineret med hvad jeg mener er rimeligt. Omend - Sajro, du siger bare til hvis noget er forkert eller du mener det skal være anderledes Smile
Jeg vil gå ud fra at de har indordnet sig, så du har alt det du skal bruge. så kan vi altid tage lidt fra/tage lidt til, for at skabe spil, bagefter.

Delt op i 70%, 20% og 10%, med 25 lejre i alt, giver det 17,5 små lejre, 5 mellemstore lejre og 2.5 store lejre.

Byernes omkostninger:
De små lejre koster 5 mad om måneden. Det er 87.5 mad.
De mellemstore koster 10. Det er 50 mad.
Og de store koster 20. Det er også 50 mad.

Kirke og skoler:
Lad os sige der er kirker i de store byer, præster i resten. kirkerne vil koste 2.5 mad om måneden og præsterne, fra de små og mellemstore byer, vil koste 2250 kr. om måneden.
Lad os også sige der er skole i de store byer. Det vil også koste 2.5 mad.
Jeg kunne ikke forestille mig et rådhus, men sig bare hvis der er.
(Jeg har ikke tænkt over mellemstore byer, da jeg skrev morale ind, så vi siger de koster 10 morale for nu og så går regnestykket op)

Anskaffelsen af mad:
I alt koster det altså 192,5 i mad. For at få det, nævnte Sajro nogle marker og jagt. Og lad os sige i har...3 handelsruter? Og 5 farme.
De tre handelruter vil give 15 mad, altså 45 på en måned.
De 5 farme giver 10, altså 50 på en måned.
Dertil vil der være brug for 19.5 marker ved siden af. Det vil give 97,5 mad om måneden. Til sammen burde det give 192,5.

Nu har vi altså mad og morale nok til byerne.

Handelspoint:
Hvilke materialer vil du have, Sajro? Hvis overhoved nogen?

Soldater:
Små byer giver 5 soldater. Det vil sige 87.5 soldater.
Mellembyer giver 15 soldater. Det vil give 75 soldater.
Store byer giver 20. Det vil være 50 soldater.
I alt: 212.5 soldater.
Pr. 5 soldater, koster de 1 mad, HVIS de er aktive.
Så hvis Sajro skal i krig, vil det koste ham 42.5 ekstra mad om måneden. Det er noget han enden kan anskaffe sig ved handel eller ved at få flere marker, farme eller handelsruter. For nu, er der ingen krig. Så det lader vi være som det er.

Lejesoldater: Ekstra soldater man kan vælge om man vil have, fra en admin. Disse koster penge eller handelspoint pr. måned og koster 1 mad om måneden, for 5 soldater. Sajro er ikke i krig eller har problemer (siger vi) og derfor har han ingen.

Loyalister: Fortæller noget om hvor populær man er som raceleder. Jeg ved Sajro har været aktiv som raceleder, så jeg bedømmer at han har en del loyalister. Lad os sige 95% af hans race er loyale over for ham, i øjeblikket.


Igen, Sajro, dette er lidt et eksempel. Sig til hvis noget skal ændres eller tingene ikke er som du ønsker dem.

Dette er de ting jeg ønsker vi får udarbejdet for hver raceleder. Handelspoint gives alt efter hvor mange materiale-givende steder i har. Jeg har, mens jeg legede med Sajros tal, opdaget et par småting i listen, som ikke er opgivet eller lavet. De småting vil jeg lige sætte på. Bla. hvor mange handelspoint et sted giver m.m.




_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Gæst Lør 5 Jul 2014 - 13:28

NU har jeg læst det hele!
Syntes systemet i har lavet er skide godt. Men de mange komma tal i din sidste tråd Sean, og de store numre, gør det mindre overskueligt.
Så hvis vi skal gøre systemet mere folkeligt, og så dumme folk som mig kan forstå det 100 procent, så i stedetfor at snakke i 25 lejre/byer osv, så bare snakke om en eller to byer per race, fordi så bliver numrene holdt små.
Taler jeg i tåge, eller forstår i hvad jeg mener?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sean Lør 5 Jul 2014 - 14:32

nej, slet ikke. Det ville være nemmere at holde styr på...
Men i så fald er der jo ikke rigtig forskel på racerne og hvad de har? Og racernes størrelse vil heller ikke rigtig få en betydning?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Gæst Lør 5 Jul 2014 - 14:35

Det er et spørgsmål om størrelseforhold.
Om de racer som klare sig godt, har seks byer, og dem som klare sig mindre fantastisk, kun har to.
Fremfor at dem som klare sig godt har treds, og dem som klare sig mindre godt, har tyve.
Er der ingen forskel i. Udover at numrene bliver større, og derfor nemmere at miste overblik over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sean Tirs 15 Jul 2014 - 19:32

ok^^

Det kan vi sagtens...
Men generelt mærker jeg ikke den store lyst til dette system, mellem racelederne. Det har været der i noget tid nu og vi er endnu ikke kommet videre. Så jeg tror det ender med at ideen dør ud^^

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Til alle raceledere!  Empty Sv: Til alle raceledere!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Arkiv

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum