Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You agian?  ~ Rowan EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
You agian?  ~ Rowan EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
You agian?  ~ Rowan EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
You agian?  ~ Rowan EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
You agian?  ~ Rowan EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
You agian?  ~ Rowan EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
You agian?  ~ Rowan EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
You agian?  ~ Rowan EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You agian?  ~ Rowan EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
You agian?  ~ Rowan Voteba13You agian?  ~ Rowan Voteba14You agian?  ~ Rowan Voteba15 
Abigail
You agian?  ~ Rowan Voteba13You agian?  ~ Rowan Voteba14You agian?  ~ Rowan Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

You agian? ~ Rowan

Go down

You agian?  ~ Rowan Empty You agian? ~ Rowan

Indlæg af Gæst Man 9 Jun 2014 - 23:11

Katherine eller Kat.. Som hun ofte blev kaldt, snuste en anelse rundt i byen. Hun skulle finde nogle ting, at undersøge og en masse andre ting. Hun havde blandt andet tænkt lidt over tingene. Og dog.. Kat tænkte generelt ikke ret meget, hun udførte bare tingene. Langsomt kunne hun genkende mange ansigter i byen. Normalt, bevægede hun sig ikke ret meget ud fra sit hus, efter episoden med Rowan. Den havde skræmt hende fra vid og sans. Hun var for paranoid til det ville ske igen. Selvom Rowan var hendes ven, følte hun stadig et lille had til ham. Det var hans skyld, hun dengang havde været ved at drukne levende. Selvom han også selv havde været ved at dø, ville hun mest sikre sig selv levende. Selvisk var Kat en hel del, selvom hun gerne ville være venlig overfor folk.
For hver dag der gik, blev hun mere afslappet, men samtidigt også mere paranoid for alt. Selv den mindste bevægelse kunne nærmest skræmme hende.
Længere fremme imod hende, kom en genkendelig person frem imod hende. Nemlig den anden Katherine. Hendes navne søster. Hun elskede Katherine over alt på jorden. De boede også sammen. Kat fnøs en anelse, og smilede bare, imens hun gik videre.
Bag ved Katherine kunne man se skyggelsen af en herre, Kat mente hun kendte. Langsomt gik hun over imod ham, med hendes blide og rolig skridt. '' Undskyld mig.. Men er de ikke? '' Kat så på ham imens. '' Rowan.. ''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You agian?  ~ Rowan Empty Sv: You agian? ~ Rowan

Indlæg af Gæst Man 9 Jun 2014 - 23:28

Jeg skal bare hjem. Bare hjem. Hjem hjem hjem. Ingen svinkeærinder. Ingen omveje. Bare hjem! 
De sidste par dage havde været enormt hektiske - han havde været indblandet i overfald, blevet smidt ud af et bordel, været indblandet i endnu et slagsmål... I dag ville han bare gerne have en stille og rolig aften. Ikke andet. Rowan var godt på vej, og et lille selvsikkert smål havde fundet vej på hans læber. Endelig! Endelig ville han få en normal dag igen. Tanken om, at låse døren op, sætte sig ind foran pejsen og smække benene op på bordet... Læne sig tilbage i sofaen, med en et glas vin og en god bog... Det lød ganske enkelt for godt til at være sandt! Og da han hørte en velkendt stemme blandt byens folk, indså han at ja... Det var for godt til at være sandt. Han så op, og mødte Kats øjne. Han stod et øjeblik og stirrede på hende, uden helt at vide hvilken følelse han skulle give udtryk for.

"Kat!" udbrød han endelig, og smilte. "Længe siden. Godt at se dig. Hvordan- øh- hvordan har du haft det?" Uanset hvad, så var Rowan i det mindste formel. En hurtig samtale havde aldrig skadet. Så længe hun ikke var ude på at få hævn, så kunne dette møde næppe blive et problem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You agian?  ~ Rowan Empty Sv: You agian? ~ Rowan

Indlæg af Gæst Tors 10 Jul 2014 - 20:39

Kat fulgte hver en bevægelse han lavede. Hun mindes stadig hendes episoder med ham. Hendes had forsvandt nærmest, da hun fik øjne på ham.
'' Det ehm.. Det har været fint? '' Hendes blik rettede sig ned i mod jorden. Hun vidste egentlig ikke helt hvad hun skulle sige. Hendes hvide skjorte gav et puf imod hendes krop. Man kunne tydeligt se hun ikke havde ret meget på inden under. Mens de sorte bukser, nærmest klistrede sig fast til hende, som altid.
Hun havde ikke rigtigt nogle sko. Som vareulv, mente hun selv at man ikke behøvede det fis. Selv ikke tøj, men hun kunne jo ikke rende nøgen rundt i byerne. Hendes fødder var bare, og rene trods den vej hun var gået.
Hun gik rundt om ham en enkelt gang, og stillede sig igen, på hendes gamle plads.
'' Hvad, har de selv lavet? Min ven? '' Spørgsmålet var lidt, om han ville acceptere hende som en ven, eller blot en bekendt.
Hendes blik rettede sig imod hans pande. Hun var paranoid for svaret, så istedet for at se ham direkte i øjne og se skuffelsen, så hun på hans pande.

Tag dig sammen Kat. For pokker da! Lad ikke en sølle mand, skræmme dig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You agian?  ~ Rowan Empty Sv: You agian? ~ Rowan

Indlæg af Gæst Man 28 Jul 2014 - 23:01

Rowan skævede til hende men undlod at røre sig, da hun - som en grib - cirkulerede om ham. Besynderlig adfærd mindedes han var helt normalt, når det kom til Kat. Hun var lidt en særlig kvinde. Et smil gled over hans læber ved tanken, men han lod det hurtigt forsvinde. Hun skulle nødig tro, at han fandt hende underholdende.
"Hvad jeg har lavet? Åh, du ved, en helt masse. Jeg har været lidt hist og pist. Mødt nogle mennesker, genset nogle slægtninge, læst en masse bøger... Det sædvanlige!" Han valgte at undlade at nævne slagsmål, overfald, kidnapning, pirateri og nedpløjning af udøde. Med alle disse ting i baghovedet, indså Rowan pludselig at det forgangne år var gået ganske hurtigt. Det gjorde ham en anelse vemodig.
"Der sker jo så mange ting hele tiden. Hvad med dig? Har du lavet noget spændende for nylig?" spurgte Rowan høfligt, og trippede en smule. Han forsøgte bedst muligt at skjule, at han egentlig gerne ville hjem. Men hans høflighed og manerer var stærkere og vigtigere, end hans trang til vin og ro. Man måtte jo prioritere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You agian?  ~ Rowan Empty Sv: You agian? ~ Rowan

Indlæg af Gæst Søn 3 Aug 2014 - 16:53

Kat så på Rowan, med en halv mine. Så, han havde simpelthen mødt nogle af sine slægtninge igen? Hun frygtede det lidt, at Richard havde fortalt en smule. Hun havde trods alt på en måde, gjort ham som sin slave, men samtidigt ikke. Han havde sin frie mulighed, til at fjerne mærket, men havde endnu ikke gjort det.
'' Det lyder.. Interessant? '' Egentlig kedet det hende, enormt meget. At læse bøger, møde sine venner igen og igen? Og møde sine slægtninge? Godt Kat ikke havde nogle andre tilbage end Sajro, som hun egentlig ikke rigtigt talte med længere. Han havde vel travlt med at oplære alle hvalpende.
Hun så på ham. Hans yndige blå øjne, var kære.
'' Jeg har.. Spist? Ha.. '' Et fnis kom ud af hendes lille mund. ''Og så, har jeg forsøgt at lære din bror et par manere. '' Et smil dukkede op på hendes kind. Ikke at hun ville skabe et slagsmål nu, eller senere. Hun ville blot fortælle ham, at hans bror ikke var den bedste til manere, og han derfor burde få lidt hjælp til det.
'' Har du lyst, til en bid mad? Og måske et glas vin til? '' Hun så på ham. Smilet var forsvundet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You agian?  ~ Rowan Empty Sv: You agian? ~ Rowan

Indlæg af Gæst Fre 26 Dec 2014 - 22:36

"Min bror?" gentog Rowan en anelse forvirret. For at være ærlig, så så Rowan ganske sjældent sin bror Richard - han havde løjet om at se familien. Faktisk havde de ved sidste møde haft et skænderi, der ikke var endt godt. Han rynkede næsen, men nåede ikke at spørge yderligere ind til det, inden hun skiftede emne og inviterede ham ud at spise. Han trak på smilebåndet og på skuldrene. "Jo, en bid mad og lidt vin lyder som en fantastisk god idé! Jeg kender et godt sted!" svarede han med et smil. En del af ham tænkte, at det måtte være en tosset idé at tage ud og spise med én person, han havde sådan et anspændt forhold til. På den anden side, så kunne det jo blive hyggeligt! Varulven trak på smilebåndet. Det var jo længe siden. Han mindedes pludselig dengang hun var væltet igennem isen - det lille våde og kolde pjok hun havde været. Tanken gjorde blot hans smil bredere.

Ikke længe efter, havde de sat kursen mod en lille kro ikke langt derfra. Rowan havde spist der mange gange før, og anbefalede den ofte til sine venner og bekendte. Nu var det så på tide, at han inviterede en ven dertil. Indenfor blev de henvist til et hyggeligt lille bord i hjørnet af kroen; han trak stolen ud for hende, så hun kunne sætte sig uden problemer.
"Så... Min bror? Du har mødt min bror... Og... Lært ham manerer? Lad mig høre... Fortæl mig endelig alt hvad du, jeg mener... Alt hvad I har lavet!" Richard fik ofte rodet sig ud i alskens problemer, så det var nok bedst at Rowan fik en idé om hvad der foregik, inden der kom for store problemer i spil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You agian?  ~ Rowan Empty Sv: You agian? ~ Rowan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum