Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Voteba13Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Voteba14Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Voteba15 
Abigail
Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Voteba13Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Voteba14Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly

2 deltagere

Go down

Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Empty Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly

Indlæg af Gæst Lør 2 Aug 2014 - 10:41

Hej Mennesker, Engle og andre mærkelige væsner ! Ü

I morgen (d. 3. august) skal jeg, bag skærmen, starte på efterskole. Dette betyder, at jeg ikke vil være at træffe her på siden den næste uges tid, da vi hverken må have mobil eller computer.. Tænk; jeg skal til at være social! Ö *dør indeni*

Jeg ved heller ikke, hvor meget tid jeg vil have til at emne og skrive herinde, det næste års tid, men nu må vi se (;
Derfor vil jeg gerne undskylde på forhånd, til alle dem jeg emner med. I ER IKKE GLEMT!!! <3

Håber I får en fed skolestart (jer, der stadig er i skole!), og får nydt det lækre sommervejr! C:
Laura Sophie & Mia Szhirly

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Empty Sv: Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly

Indlæg af Elizabeth Lør 2 Aug 2014 - 11:37

Awww! xD God tur i så fald.
Valentine, Daron og jeg, tager selv på efterskole. Dog først næste søndag. :c Det kunne ellers være rart imorgen. :3
Men vi ses! :33
Det bliver spændende, så husk at skrive hvordan den første uge er!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Empty Sv: Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly

Indlæg af Gæst Lør 2 Aug 2014 - 16:26

Vi ses, Jazz, og rigtig god tur til dig også! Held og lykke Smile Vi skrives ved! <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Empty Sv: Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly

Indlæg af Elizabeth Lør 2 Aug 2014 - 16:33

Jeps. Sørg for at have et godt ophold. Vi kommer til at savne dig! :3

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Empty Sv: Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly

Indlæg af Gæst Søn 3 Aug 2014 - 1:52

Må man spørger hvor henne du skal starte Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Empty Sv: Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly

Indlæg af Delilah Søn 3 Aug 2014 - 18:43

Vent .. D. 3?

Du skulle ikke tilfældigvis på BGI, vel? Jeg kender nemlig en del der forlader mig til fordel for dén efterskole, og de er også de eneste jeg kender der starter d. 3 ... Det skulle ikke tilfældigvis ...?

Men jeg forstår dig fuldt ud. Jeg dropper personligt pc'en i en uge eller lidt mere fra jeg smutter på efterskole, for at være lidt social og få dannet et netværk - Jeg anbefaler på det højeste at du udfører samme stunt! Så at du er fraværende .. I won't complain;)

Hav en god tur/et godt år!
Jeg har hørt det er det bedste i ens liv .. Let's see now, shall we?
- Del

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Empty Sv: Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly

Indlæg af Gæst Tors 21 Aug 2014 - 9:38

Den hedder Hardsyssel Efterskole, Oliver Smile
- Så nej, Del, det er vidst ikke BGI Razz Men også godt år til dig, da Wink Jeg har også kun hørt positive ting om det Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Empty Sv: Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly

Indlæg af Gæst Tors 21 Aug 2014 - 9:44

Håber du kommer til at få et godt år, selvom det lidt tid siden du startede - men ja håber da det bliver et kanon godt år for dig... og de andre på der er på efterskole!

- Stella Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly Empty Sv: Efterskole til Laura Sophie og Mia Szhirly

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum