Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
(Admin udmelding) Listen over færdige ting EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
(Admin udmelding) Listen over færdige ting EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
(Admin udmelding) Listen over færdige ting EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
(Admin udmelding) Listen over færdige ting EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
(Admin udmelding) Listen over færdige ting EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
(Admin udmelding) Listen over færdige ting EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
(Admin udmelding) Listen over færdige ting EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
(Admin udmelding) Listen over færdige ting EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
(Admin udmelding) Listen over færdige ting EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
(Admin udmelding) Listen over færdige ting Voteba13(Admin udmelding) Listen over færdige ting Voteba14(Admin udmelding) Listen over færdige ting Voteba15 
Abigail
(Admin udmelding) Listen over færdige ting Voteba13(Admin udmelding) Listen over færdige ting Voteba14(Admin udmelding) Listen over færdige ting Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

(Admin udmelding) Listen over færdige ting

Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 20:00

Vi havde en tidligere liste på alle de færdige nye ting, så folk kunne se, at vi rent faktisk lavede noget og evt læse det Smile
Så derfor har jeg lavet en ny liste for jer, som bliver opdateret følgende, men hvor vi som admins skriver hver gang vi har lavet noget nyt, så i direkte ved det Smile og ikke skal finde dette emne igen langt nede af listen af nyheder Smile

Her er dværgenes historie. Der kan måske komme nye rettelser osv, men det skriver vi så om der er. Men syntes at i lige skulle have den nu, da vi har en del dværge på vores side, og vi havde fuldkommen glemt at lave dværgene før vi tillod jer at begynde med at emne dengang Smile

https://theunderworld.danskforum.net/t18-dvaerge-regler-historie-evner

Der er kommet ændringer til skyggevæsner, da de er for overpowered. Se nede omkring svagheder og healings tid. De kan kun stadigvæk dø af den ene ting, som er dem kærest. Men tilgengæld når de bliver såret, så tager det 100 år en madpakke for dem at heale igen. Så derfor skyggevæsner pas på, når i kommer tilskade.
https://theunderworld.danskforum.net/t1-skyggevaesener-regler-for-dem-og-evner-de-kun-kan-have#1

Så er der kommet beskrivelse om blodorker. Dog måske kommer der små ændringer, men det skal nok blive meddelt Smile
https://theunderworld.danskforum.net/t79-blodorker-orker

De færdige nightcans Smile der kommer nok ikke til være nogen ændringer, men hvis der kommer, så kommer der besked ud omkring det Smile
https://theunderworld.danskforum.net/t39-nightcans-varulve

så er der kommet en ny magibog. Naturbogen vita natura Smile
https://theunderworld.danskforum.net/t86-vita-natura-naturbogen

Lederen af byen doomsvill profeten, som samlede verden.
https://theunderworld.danskforum.net/t737-sakref-morladin-konge-af-doomsville-city-leder-af-blandings-racerne

hvor godt racerne generelt svømmer i forehold til hinanden:)
https://theunderworld.danskforum.net/t80-forholdet-mellem-vaesners-fysiske-styrke-og-hurtighed

Hvis i har nye ideer eller andet, så sig til, Men hvis det er lange ideer og sådan noget, så må i meget gerne hellere skrive dem i forslag og ideer, så vi ikke får overspammet dette emne Smile
Og vi ved, at der kan være stavefejl osv. Det kommer til at blive rettet, men vi syntes nu at det er vigtigere at vi bruger tiden på at lave det, så det i det mindste er der, end at bruge en masse tid nu på at det blive 100% grammatisk korrekt Smile
Men hvis i er udtilfredse, så må i meget gerne skrive til mig hvis det er.

Your admins
Valetta and the rest of the team.


Sidst rettet af Valetta Ons 30 Maj 2012 - 11:06, rettet i alt 4 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 20:21

Der er kommet en ændring til skyggevæsner Smile
https://theunderworld.danskforum.net/t1-skyggevaesener-regler-for-dem-og-evner-de-kun-kan-have#1

Læs kort om det i første indlæg Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 1:18

Øv jeg kunne lide at være sej :/
Men jo jeg trænger vel til lidt retfærdighed...
Vent lidt kommer jeg så til at ligne dukken fra "speed of chucky" ????

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 8:13

Det gør du, hvis du kommer til skade og du får dem i hovedet Smile Så ja, da sårene jo healer sig utrolig langsomt Smile
Men vi har gjort det, fordi som du jo nok selv ved, så er skyggedæmoner meget kraftfulde og kan jo kun dø af en ting, så det er unfair til alle de andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:02

Jeg kan godt forstå meningen i det...
Meeeeeeeen det skrider pænt meget af sporet med min evne så...
Hvis jeg går i koma fordi jeg mister for meget blod så giver min evne PÆNT meget bagslag.
Da racebeskrivelsen ikke nævnte noget med at et skyggevæsen ville kunne bløde når det blev såret.
Såe hvis det healer langsomt vil jeg gå i koma i hvert andet indlæg -.-'

Kan vi finde en løsning på det her? På en eller anden måde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:05

Årh...lad dog drengen, Valetta.
Han kommer at hyle fra nu af og til jul, hvis han ikke må være ' supermand'
* smiler* tænk her står jeg og plæderer på dine vegne Akuma( hvem skulle have troet det ) Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:10

Jeg vil ikke have særbehandling! (kun lidt Wink )
Jeg vil skam gerne følge reglerne til punkt og prikke så vil gerne høre den løsning som Adminsne har valgt.
Da jeg helst ikke vil lave meget om på den karakter jeg syndes er den bedste jeg nogensinde har opfundet, samt profilen.
Som sagt vil jeg gerne have en løsning så vi alle er glade ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:11

Tjaa, jeg havde nu ikke Wink
Men (for at komme til sagen) jeg vil sige at det er godt at se at tingene går fremad også selvfølgelig også at jeres arbejde er godt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:37

Akuma du kan lave din evne, at ingen sår kommer af det du gør, ville det ikke være en løsning? :-D:-D og ja jeg syntes det var en god idé, så i kunne se synligt at vi laver noget eller en gang imellem i hvert fald :-D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:38

Godt jeg stadig kan overraske dig, Aleck Wink

Og Valetta....i gør et super arbejde!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:39

Skal det så høre ind under den samme evne med mine knogler eller må jeg ofre mine lille skygge-manipulation for det?
Vil lige være sikker ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:44

Ja men det er svært at se, at siden ikke er færdig efter så lang tid!!:-)men der har jo også været en masse problemer, som stadigvæk er der jo, så desværre laver nogle af os admins meget mere end andre desværre :-/
Men hey vi skal nok få det til at lykkes, og det er dejligt at se, at i benytter/udnytter vores legeplads :-)

Nej den kan høre under f.eks der kommer til at blive efterladt et kalkar/knoglear som vil forsvinde over tid :-) så derfor bløder du ikke, dog virker det kun når du bruger din evne og ikke når du bliver skadet, andet hvis du laver din evne, hvor du er blevet skadet. Men det kræver jo energi :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:48

Det lyder som en god løsning ^^
Så vil jeg da se at "være mere svag" ^^
Fortsæt det gode arbejde jeg kan se at vi alle er tilfredse Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:53

Camille skrev:Godt jeg stadig kan overraske dig, Aleck Wink

Og Valetta....i gør et super arbejde!

Yeah... Don't get used to it Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:56

Hahaha ja det går ikke at være for powerful :-D
Men jeg er da glad for, at i kan lide det ind til videre, det er dejligt at vide hihi :-) det motivere en til at skrive mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 21:59

Og hvorfor ikke deeet?
Fordi du kender mig for godt eller...? * driller*


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 22:13

Jep, lige præcis Wink *Stor smiler*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 22:17

Okay nu skal spammeriet væk, da dette emne er et som helst skulle kunne holde i lang tid :-)så fra nu af, hvis det ikke er relevant til nogen af de ting der er kommet eller nye ideer de bliver slettet :-D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Søn 27 Maj 2012 - 20:46

Sakref lederen af Doomsville. Profeten som samlede verden, som både nogle folk elsker og hader. Han er en NPC, som vil blandt andet blive spillet i alle mulige sammenhæng. Men han er en NPC'er som kun kan spilles af admin,(specielt Melvin Morladin) så derfor hvis i vil have ham med i et plot, så spørg melvin Morladin Smile
https://theunderworld.danskforum.net/t737-sakref-morladin-konge-af-doomsville-city-leder-af-blandings-racerne
//Lavet af nuværede Melvin Morladin admin//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Gæst Ons 30 Maj 2012 - 11:05

Så er der også kommet en liste over, hvilken racer svømmer generelt bedst Smile
https://theunderworld.danskforum.net/t80-forholdet-mellem-vaesners-fysiske-styrke-og-hurtighed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(Admin udmelding) Listen over færdige ting Empty Sv: (Admin udmelding) Listen over færdige ting

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum