Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba13En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba14En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba15 
Valentine
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba13En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba14En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba15 
Natalie
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba13En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba14En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba15 
Lori
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba13En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba14En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba15 
Sean
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba13En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba14En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba15 
Lenore
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba13En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba14En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba15 
Renata
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba13En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba14En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba15 
Jake
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba13En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba14En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba15 
Edgar
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba13En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba14En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba15 
Elizabeth
En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba13En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba14En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær.

Go down

En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Empty En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær.

Indlæg af Gæst Søn 22 Feb 2015 - 9:05

~ Jeg har blot brug for at undskylde gange 1000, både overfor de emnepartnere jeg lige pt. har aktive emner med, men også dem, jeg engang før jul, lavede planer med, om at skulle opstarte nye emner...

Der har været lidt for meget i gang med eksamener, ny lejlighed og studiestart, hvoraf sidstnævnte to pænt meget faldt over hinanden ~ og jeg har ikke haft hverken tiden eller overskuddet til at svare emner - og dette på trods af at de emner jeg har kørende er med nogle af de allermest fantastiske og beundringsværdige karakterer herinde! (Ja, Camille og Del ~ dén var møntet på jer. Wink )

~ Mig og Cass er langt fra færdige med hinanden, ligesom jeg slet ikke er færdig med UW - så når tiden og overskuddet melder sig, vil jeg vende tilbage på fuld styrke! Very Happy

Vi ses på den anden side! Have fun, be nice'n stuff.
- Cass.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær. Empty Sv: En undskyldning - og en udmelding om yderligere fravær.

Indlæg af Camille Søn 22 Feb 2015 - 13:03

Cassidy ,

Dejligt at høre fra dig , og tak for de pæne ord - de lunede.

Jeg frygtede mere vi have taget livet af dig , med vores aura af østrogen eller noget xD

Jeg vil holde øje med dig - og glæde mig til du igen er danse klar .

No stress, det er det Væreste.
og held og lykke med det hele !

~Camille
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum