Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
En undskyldning herfra... EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
En undskyldning herfra... EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En undskyldning herfra... EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
En undskyldning herfra... EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
En undskyldning herfra... EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
En undskyldning herfra... EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
En undskyldning herfra... EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
En undskyldning herfra... EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
En undskyldning herfra... EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Lori
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Valentine
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Jake
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Sean
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Lenore
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Celenia
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Edgar
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Abigail
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

En undskyldning herfra...

Go down

En undskyldning herfra... Empty En undskyldning herfra...

Indlæg af Gæst Tirs 17 Mar 2015 - 20:42

Ja som titlen så pænt siger så vil jeg gerne give alle dem jeg har skrevet med herinde samt dem jeg har aftalt at få lavet et emne med men enten aldrig har svaret eller lavet det..

Grunden er at jeg har været igennem en meget hård situation med familien som jeg ikke ønsker at gå yderligere i detaljer omkring, derudover har jeg også været enormt stresset med skolen og det at jeg nu skal til at vælge universitet og egentlig beslutte mig for hvad jeg vil og for at gøre det endnu værre har jeg ikke engang mulighed for at studere det jeg gerne vil da det ikke er økonomisk muligt for mig at nå dertil.
Så jeg har haft en periode hvor jeg har været meget nedtrykt og umådeligt stresset og det er desværre gået udover min kreativitet og overskud til Garret og er vel egentlig også gået udover de personer jeg aldrig fik holdt mine løfter til herinde..

Vil dog lige give en lille side bemærkning om at jeg er ved at komme ovenpå igen og at jeg nok i den nærmeste fremtid vil til at starte Garret op, vel og mærket lige så stille og roligt.


- Garret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum