Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Voteba13(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Voteba14(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Voteba15 
Abigail
(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Voteba13(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Voteba14(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye.

Go down

(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Empty (admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye.

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 12:47

Ja som titlen siger, så er Benjamin og Alítheia ikke længere journalister,
da der har været problemer med at de intet har lavet og de ikke har svaret på alle de advarelse osv.
Så jeg er nødsaget til at fjerne dem fra posten, da Aleck slet ikke skal stå alene med alt arbejdet.
Derfor søger vi admins nogle nye journalister Smile

Her er følgende krav.
- I skal skrive eller være med til at skrive et par artikler om måneden gerne 3-4. Det kan være alt fra ingame, til outgame eller noget andet sjovt.
- Vi admins vil nogle gange bede jer om at lave ingame artikler, som er worldevents eller ligger op til det.
- I skal ikke som spillere også være rigtig journalister i spilleverden. Det kunne selvfølgelig være nice, men det er intet krav.
Så når i skriver jeres ingame artikler, er det ikke som jeres person.
- Hvis i endelig bliver uaktive, så får i advarelser omkring det, og hvis vi får en grund af vide, som f.eks dødsfald eller eksamen eller andet. Så skal i endelig ikke bekymre jer, i kan bare skrive til os, at i har noget personligt, som gør i ikke kan lave noget.

Håber der er nogen der tilmelder sig, fordi det ville være fedt med nogle fede artikler osv Smile

Hvis i har spørgsmål, så bare send en pm til mig Smile jeg vil mere end gerne hjælpe jer
evt hvis i også løber tør for ideer som journalister

Your admins
Mina and the rest of the lovely Team

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Empty Sv: (admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye.

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 13:29

Sad story, men vil da gerne give en hjælpende hånd hvis det kan bruges, men vil lige påpege at jeg ikke er så meget in-game her på siden. Der kommer altså ikke lige nogle grund, da jeg ikke har nogle rigtig grund til det, er sikkert bare kørt lidt død eller noget i den stil. Anyways, jeg vil gerne fungere som en journalist, som i kan skrive til med ønske om artikel eller også kan jeg sagtens skabe et eller andet. Kan man blive Freelancer? Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Empty Sv: (admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye.

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 13:39

jo det kan du sagtens være Smile Så er du bare en ekstra hjælpende hånd Smile Men jeg sætter dig stadigvæk på som journalist, så kan du bare lave de andre ting eller sådan noget der Smile og så kan du evt snakke sammen med Aleck, hvis i skal finde ud af at skrive noget Smile det kan sådan set være hvad som helst, så det er sådan set kun fantasien der sætter grænser Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Empty Sv: (admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye.

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 13:41

Top!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Empty Sv: (admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye.

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 14:05

( pssst Valetta, hvad med en klausul til journalisterne, at de skal besvare deres emner ; ) )

Ej, tillykke Eric <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Empty Sv: (admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye.

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 14:08

Tak ... *Finder slettelark for at slette Camilles bemærkning*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Empty Sv: (admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye.

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 16:58

Jeg skal også lige meddele at Zefira også har tilmeldt sig som journalist Smile
Så tilmeldingen er nok slut nu, anden hvis en sidste brændende sjæl gerne vil tilmelde sig Smile Da Eric kun er delvis journalist Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Empty Sv: (admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye.

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 22:45

Jeg vil det virkelig gerne^^
At skrive er blandt mine største passioner, jeg har lavet en del journalist arbejde på andre rpg sider, så jeg ved hvordan man gør. Derudover har jeg også været i praktik som journalist, så der har jeg også lært en del. Så alt i alt har jeg en hel del viden om journalistik. Jeg elsker at skrive og går meget op i hvad andre mener om mine tekster.
Jeg ville brænde for det og komme herind endnu mere end jeg er i forvejen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye. Empty Sv: (admin udmelding) 2 journalister væk, nu er der plads til nye.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum