Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] Voteba13Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] Voteba14Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] Voteba15 
Edgar
Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] Voteba13Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] Voteba14Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær]

Go down

Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] Empty Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær]

Indlæg af Gæst Lør 28 Mar 2015 - 21:51

Jamen selvom jeg egentlig nok er den som har mest tid til at være her... så må jeg trække i land. Jeg har planer fra imorgen aften til nok torsdag.. som jeg har fisket sammen, på grund af mange ting.
Plus det ser ud til mine fire mest aktive emnepartnere holder ferie. Så kan vel også bruge tiden lidt til mig selv... som om, at jeg ikke allerede er ved det.
Well, søndag til mandag, går med film aften ved nogle veninder, de længe savnet!
Tirsdag, skal jeg mødes med Kol.. hyggeligt ikke sandt? xD
Senere den tirsdag, tager jeg enten over til min farmor eller mormor.. skal lige have bestemt mig xD


- Det var vidst det see ya! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær] Empty Sv: Alle gør det jo.. så hvorfor ikke? [Fravær]

Indlæg af Gæst Søn 29 Mar 2015 - 14:25

Jamen, god ferie til dig os Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum