Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba13Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba14Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba15 
Jake
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba13Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba14Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba15 
Sasha
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba13Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba14Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba15 
Renata
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba13Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba14Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba15 
Celenia
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba13Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba14Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba15 
Lenore
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba13Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba14Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba15 
Genevira
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba13Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba14Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba15 
Katrina
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba13Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba14Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba15 
Lori
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba13Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba14Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba15 
Edgar
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba13Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba14Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Davs - bare lidt søgen for hjælp <3

2 deltagere

Go down

Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Empty Davs - bare lidt søgen for hjælp <3

Indlæg af Gæst Ons 8 Apr 2015 - 0:07

Dahlia her :3

Så jeg sidder fast i min character developement, kan simpelthen ikke rigtig finde på noget lige nu. Så om der en der har lyst til at evt flette baggrundshistorier(nok forkert formuleret, altså at jeg kan binde jeres karakter til min når jeg skriver baggrundshistorien) da det nu kunne være ret spændende forsøg.

Lidt om mig(fuldstændig unødvendigt men kan godt lide at dele lidt info om mig selv):
Jeg er egentlig talt en lazy average teenager på 17 som bor hjemme og elsker mad <3
Jeg elsker spændende emner og kan ikke modstå lidt drama.
Jeg spiller også videospil og udover det er jeg ret kedelig.


Hyggeligt at i ville læse med. :3

Edit: Damn, håber ikke jeg har placeret det her forkert. Syntes selv det er lidt off-topic så satte det her. Undskylder meget hvis det forkert ;w;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Empty Sv: Davs - bare lidt søgen for hjælp <3

Indlæg af Camille Ons 8 Apr 2015 - 12:00

Hej Dhalia,

Og velkommen til siden Smile

Det er placeret just fine here ! Så du er på rette kurs.

Jeg synes din ide lyder spændende, men da Camilles egne baggrund er lidt anderledes familie mæssigt og hun er fra en anden dimension ( lang historie ,der hænger sammen med sidens opstart ) så vil det være svært for mig at hjælpe med det.

Og dog.....
Jeg tænker det måske kunne være en fordel, at slå din race og de større facts fast ?
For så havde vi der gerne vil hjælpe, lidt at lege med ?

Brain storm :
Hvis du var varulv, kan det jo være vi har haft fælles bekendte? Var du vampyr ,havde du måske hørt om noget fe blod, gennem en vampyr de begge kendte ( fe blod er så sjældent at det ikke figurer på listen over blodtyper XD )
Var du en dæmon, kunne du være fra en anden dimension , rejst hertil ....og i den 'rigtige verden ' kunne du have kendt Camille gennem nogle fælles venner ( da hun hang meget ud med dæmonernes leder og en anden Dæmon) osv osv


Tænk lidt over om du vil ligge nogle grundsten for din karakter- og så kan jeg og andre prøve hjælpe dig med at stable dem fint op Wink

~ hilsen Camille
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Empty Sv: Davs - bare lidt søgen for hjælp <3

Indlæg af Rafaela Ons 8 Apr 2015 - 14:26

Siger det samme som Cam xD

Min karakters baggrund er også helt ude i jeg ved ikke hvad xD
Men vil gerne hjælpe hvis jeg kan og for det så må jeg have info omkring hvad du har tænkt dig omkring din karakter ^^

_________________
Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Empty Sv: Davs - bare lidt søgen for hjælp <3

Indlæg af Gæst Tirs 21 Apr 2015 - 21:03

Jeg har gået og tænkt over det i ret så lang tid nu og jeg har besluttet at hendes personlighed ihvertfald skal splittes op i to. Og så fik jeg sat ansigt på hende også, da det var det jeg havde sværest ved Razz

Måden jeg havde tænkt det på var at hun i sin moders mave åd hvad der skulle have været blevet til hendes bror og optog hans liv som en del af hende, så derfor går hun rundt med hans personlighed samtidig med sin egen. Dog tror hun bare at hun er sindsyg, hvilket hun vel også på en måde er.


Jeg ved ikke helt hvordan hendes race skal være endnu, men gider ikke rigtig at hun bare er et menneske da det lidt sjovere hvis hun får nogle kræfter hun sådan ikke rigtig kan styre på grund af hendes anden personlighed :3

Vil med glæde have at hun kan på en måde blive flettet ind med nogle så hun har relationer :3

Havde tænkt noget i retningen af at hendes forældre havde udstødt hende da de havde regnet med at få tvillinger men kun hun kom ud og en rest af hendes døde bror eller noget makabert i den retning xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Davs - bare lidt søgen for hjælp <3 Empty Sv: Davs - bare lidt søgen for hjælp <3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum