Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba13Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba14Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba15 
Lori
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba13Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba14Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba15 
Valentine
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba13Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba14Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba15 
Natalie
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba13Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba14Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba15 
Sean
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba13Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba14Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba15 
Lenore
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba13Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba14Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba15 
Renata
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba13Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba14Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba15 
Jake
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba13Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba14Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba15 
Edgar
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba13Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba14Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba15 
Elizabeth
Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba13Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba14Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret

2 deltagere

Go down

Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Empty Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret

Indlæg af Nephthys Man 11 Maj 2015 - 19:37

Kære alle sammen (eller, jer der læser det her).

Der er sket meget på det sidste, der har gjort at jeg ikke er aktiv.
Den værste ting der er sket er dog at Jeg gav min bedste ven en sviner fordi han valgte at følge sit hjerte i stedet for at gøre hvad jeg ønskede.

Fuldt pensum til studentereksamen ligger lige om hjørnet, og trods fire år som studerende i gymnasiet, så føler jeg mig slet ikke klar. Naturligvis tages det hele med et smil og en henkastet joke, men sandheden er at jeg ikke føler jeg kan klare det.

Samtidig, er der kommet en ny ung mand ind i mit liv. At han laver en Ted Mosby (staves?) på mig ved første overnatning var godt nok lidt overvældende, men han er sød nok på bunden. Det faktum at han er matematiker, må jeg jo leve med Wink

Jeg har forskellige emnepartnere, men da ingen af dem med undtagelse af [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] er specielt aktive, mener jeg godt at kunne tillade mig at gemme mig bag skærmen lidt og få læst op på hullerne i min gymnasieviden. Skulle der være nogen af jer, der ligger inde med gode notater til 3 års dansk, historie, matematik og biologi - så tager jeg imod dem med kyshånd! Når det skal regnes ud hvor meget jeg skal op i af eksaminer, så er det;

matematik (x2), dansk (x2), biologi (x2), erhvervsøkonomi, religion, oldtidskundskab, historie og almen studieforberedelse. Har i ikke ondt af mig endnu? Så prøv at bo i den anden ende af landet (ift. familie), kun havde 200,- tilbage til resten af måneden og så komme hjem og se at hunden har ædt de nye sko (250,-), den nye kjole til dimissionsmiddagen (600,-), studenterhuen (2500,-) og samtlige jakker/frakker/ponchoer og sko i skabet (og en hel pakke toiletpapir...). Jeps, mit liv er skønt lige nu!

Så, hav en god eksamensperiode, for jeg går nok off the grid indtil det værste er overstået! Wink

- Madeleine

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret  Empty Sv: Going Off The Grid - fravær med stress inkoorporreret

Indlæg af Sean Man 11 Maj 2015 - 22:03

Som altid har du nok at se til!
Og som altid virker det til at noget modarbejder dig! o.o
Som altid vil jeg blot lige give udtryk for at jeg støtter dig og håber du kommer vel igennem det hele. Så vel det nu kan gå.
God fornøjelse, held og lykke og alle de andre ting du nu kan få brug for!
Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum