Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Voteba13Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Voteba14Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Voteba15 
Edgar
Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Voteba13Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Voteba14Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!!

Go down

Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Empty Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!!

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 18:37

Hej alle sammen! 

Jeg undskylder mange gange til alle dem jeg har emner med! Jeg har på det sidste ikke været så aktiv og for den sags skyld svaret i emner og jeg er virkelig ked af det skulle gå ud over jer! Jeg har simpelt hen stået i den grimme situation at jeg har haft lidt stress, og en del kreativitets svigt. Hvilket har ført til at jeg ikke ligefrem har lavet så meget her på siden. Igen undskyld!!!!

Men ja, jeg melder fravær IGEN! ._.

Jeg tager på Mandag en små fire dage til London med min kære moder. Så som i sikkert godt kan gætte jer til så ja så svare jeg ikke i emner og sådan Smile  

Håber i alle har en dejlig ferie! 

- Malaika og Marcus!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Empty Sv: Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!!

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 18:39

i lige måde mali, og det sker for mange kender det sel. Wink men kom nu igen når du er færdig med en stor pose krea ikke og go tu Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Empty Sv: Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!!

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 18:43

Aww Very Happy Taaark! Jeg lover at komme igen med masser af krea jeg kan smide i hovedet på jer alle sammen! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Empty Sv: Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!!

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 18:47

smide av Sad jeg vil ikke ha krea smide i hoved ved du hvor ondt det gør, men pas nu på dig selv ikke mali Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Empty Sv: Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!!

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 18:50

Okay okay så ikke smide xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Empty Sv: Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!!

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 18:52

godt, så er vi enig Razz  men husk nu nogen gave til alle på uw og pas på dig selv Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!! Empty Sv: Ferie, stress, kreativitets svigt og for mange venner! Fravær!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum