Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
One mand ~ Matthew.  EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
One mand ~ Matthew.  EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
One mand ~ Matthew.  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
One mand ~ Matthew.  EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
One mand ~ Matthew.  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
One mand ~ Matthew.  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
One mand ~ Matthew.  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
One mand ~ Matthew.  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
One mand ~ Matthew.  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
One mand ~ Matthew.  Voteba13One mand ~ Matthew.  Voteba14One mand ~ Matthew.  Voteba15 
Edgar
One mand ~ Matthew.  Voteba13One mand ~ Matthew.  Voteba14One mand ~ Matthew.  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

One mand ~ Matthew.

Go down

One mand ~ Matthew.  Empty One mand ~ Matthew.

Indlæg af Elizabeth Fre 26 Jun 2015 - 20:00

Place - En kro i Sunfury City.
Påklædning: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20110423071915/vampirediaries/images/3/3a/ElijahandKatherine.jpg

Noah havde bevæget sig ud fra hans hule.. Det var lang tid siden han havde været ude, siden Jazmin havde fået sin baby.. Egentlig havde det været ham der havde taget sig af barnet, fordi Jazmin ikke ville se på det.
I følge hende, minde det hende om alt det forkerte hun havde gjort. Det at have været sammen med andre fyre...
Han gik langs gaden. En veninde havde givet ham et pif, om at en sød fyr ville være på en kro i nærheden. Han ville undersøge det. En sød fyr, måtte været nydeligt. Han havde aldrig rigtigt været sammen med en fyr, så det at være sammen med en.. Ville være nyt. Han skulle hedde Matthew i følge hende..
Han spekulerede dog mere på hvordan både Jazmin og Andrea havde det. Hun savnede hende, og ikke mindst alt ved hende..
Jazmin var hans bedste ven.
'' Velkommen til. '' En velkendt stemme blandt byen tippede frem. Kro ejeren sagde pænt god dag. De fleste mennesker kendte udmærket godt Noah.. Eftersom at Andrea og han, havde været forlovet og næsten havde giftet sig... Dog havde hendes forældre tvunget hende sammen med en anden.
'' Jo tak. Kan jeg få et 2 glas vin? '' Kroejeren og Noah smilede til hinanden.
'' På husets regning min ven. '' Kroejeren gav Noah et let dask på skuldren. De var venner og ikke mindst gode venner. De havde set meget til hinanden, i alt tiden mens havde boet i Sunfury City. Elena havde været med hernede et par gange, men denne gang var hun her dog ikke..
'' Hvor er Elena? ''
'' Der hjemme.. Hos hendes moder. Vi er jo ikke sammen mere, husker du nok?
De betyder jeg ikke altid har hende.. ''
Egentlig havde han ikke lyst til at tænke over, hun egentlig var en hore unge. Et barn født ud fra ægteskabet..
Noah satte sig ned, og ventede blot på denne Matthew ville dukke frem.

_________________
One mand ~ Matthew.  Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

One mand ~ Matthew.  Empty Sv: One mand ~ Matthew.

Indlæg af Gæst Fre 26 Jun 2015 - 20:23

Påklædning Han er iført denne skjorte, dog har han ikke kilten på, men derimod et par mærke gamle bukser også et par sorte sko

Det var ikke hverdag Matthew gik så langt, blot for at tømme hovedet og komme væk fra alt larmen. Dog vidste lige netop dette område, sig for ganske stille...modsat de steder hvor han normalt hørte til. Denne by var rolig, stille og der var ikke nær så meget larm. Havde det ikke været fordi alkoholen lagde en dæmper for hans indre bæst, så overvejede han helt ikke at drikke denne aften. Havde det ikke været for en underlig lille ven, så ville han havde været hjemme på en af de lokale kroer. Dog sagde tøsen, at der skulle være en eller anden fyr henne ved denne kro, som rent faktisk kunne gøre hans aften det sjovere. Han kørte hånden igennem sit halvlange rødbrune hår, som allerede nu var godt krøllet.
Som han gik ned af gaden, kom han helt til at tænke tilbage på hvad pokker han egentlig gjorde med sit liv. Han var konstant sur, var han ikke sur så var han aggressiv og voldelig, hvis ikke dette så fuld eller skæv, og de få gange han så ikke var dette var han træt og udmattet efter en forvandling. Der skete virkelig ikke det store med hans liv, men så igen...det var heller ikke altid nemt at gøre noget ud af sit liv, når man havde en ulv inden i sig, der konstant ønskede at kontrollere alting. Det var med et fast greb han åbnede døren til kroen og gik ind. Hans klarere blå øjne gled rundt over hver enkel person, før han travede hen over gulvet og op til baren "En øl" Han snakkede med en ru stemme, den var dyb og bar præg af en ukendt accent, der fik hver nogle af hans udtalelse af bogstaverne til at trække ud, som spandt han. Der gik ikke lang tid, før øllen stod foran ham og han var i gang med at drikke af den. Nu galt det bare om at finde denne mystiske unge mand der åbenbart skulle være ved denne kro

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One mand ~ Matthew.  Empty Sv: One mand ~ Matthew.

Indlæg af Elizabeth Fre 26 Jun 2015 - 20:37

Noah kigge nydeligt rundt i krone. Og straks dukkede en flot fyr frem.. Han havde fået at vide hvordan han ville se ud, og netop ham her.. passede perfekt til beskrivelsen!
Noah rejste sig op, efter at have drukket de 2 glas vin. Normalt ville han gemme dem til senere på aften, men denne her aften skulle være ret så meget anderledes end andre.. Normalt drak han heller ikke, fordi at han elskede at være den rolige person der altid hjalp folk. Trods de aldrig hjalp dem.
'' Ey, min herre? De skulle ikke være, denne Matthew? '' Noah kiggede ham direkte i øjne, med et blidt blik. Et lille smil, sad på hans læber, som altid.
Noah ventede blot på et svar..
'' Må jeg ikke få et glas vin mere? '' Noah kiggede efter kroejeren, og ventede blot på han ville komme med det, og Noah kunne betale som en hver anden.
'' Jeg er Noah.. '' Noah smilede mere end før.. Hans blik lignede en lille dreng, der var forelsket i et stykke slik. Matthew så ud som en drøm. Han kunne slet ikke havde forstillet sig, han så netop ud som dette..
'' De, er en ret flot fyr.. må jeg sige. '' Noah smilede blot som før.

_________________
One mand ~ Matthew.  Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

One mand ~ Matthew.  Empty Sv: One mand ~ Matthew.

Indlæg af Gæst Fre 26 Jun 2015 - 20:44

Han hælde øllen ned i halsen på sig, efterhånden havde han opbygget et ret så højt grad inde for alkoholen, så der skulle nu meget til før han blev fuld. Han bad straks om et til, da en ung mand kom hen imod ham. Han skulle netop til at spørge hvad helvede der gik af ham, da manden til hans egen overraskelse rent faktisk kunne hans navn. Der gik ikke mere end tre sekunder før femøren endelig faldt til rette og han forstod hvad der foregik. Han nikkede og hævede øjenbrynet. De blå øjne gled hurtigt op og ned af denne unge mands form "ja det er jeg" sagde han og betragtede englen med en smule nysgerrighed i øjnene. Han måtte indrømme tøsen ikke havde fortalt noget om, hvordan denne mand så ud...for han var faktisk overraskende køn...af en engel at være. Han fnøs, ved det fine som englen bestilte...vin! Det var da kun noget de fine drak, dog var det vel smag og behag der var forskelligt.
Han drak stille af sin øl, det var dog kun da englebassen præsenterede sig han igen vendte sin fulde opmærksomhed over imod ham "Noah siger du?! mhh din lille ven fortalte ikke noget om hvor køn du var" han sendte ham et skævt smil og vendte sig denne gang med fronten imod ham. Han klukkede stille og nærmest hæst da Noah mere eller mindre komplimenterede hans udseende "du har aldrig været sammen med en mand før...har du?" spurgte han og trådte tættere på ham. Han lagde hovedet på skrå og kørte hånden igennem sit hår

//mhh jeg er nysgerrig omkring noget! Du må endelig ikke tage det forkert...men hvorfor skriver du egentlig over Jazmin når det er Noah du bruger? Jeg er blot nysgerrig Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One mand ~ Matthew.  Empty Sv: One mand ~ Matthew.

Indlæg af Elizabeth Fre 26 Jun 2015 - 20:53

Fordi at Noah er en karakter jeg bruger meget sjældent, derfor har jeg fået en tilladelse til at bruge den herover.. Da det er spild af karakter at have ham over en anden. Smile ))

Noah havde aldrig været sammen med en anden mand.. Han havde været sammen med 2 kvinder hele sit liv. Det var det eneste han havde lavet.
Noah smilede blot til ham og rystede på hovedet.
'' Nej, jeg har aldrig været sammen med en fyr før, men jeg er ret van til at blive komplimenteret for mit undseende. Jeg er glad for du kan lide det. Du er selv ret køn, som jeg som sagt sagde før. '' Noah smilede som før, og tog blot imod hans vin, da tjeneren kom med det. Noah gav ham en skilling til gengæld.
'' Skal vi ikke sætte os ned? ''
Noah bevægede sig ned imod et bord. Og trak stille, uden at stolen begyndte at pive, ud fra bordet af. Han plantede derved sin lille mås ved bordet.
'' Jeg er glad for, du gad komme.. Ikke ligefrem var jeg selv særlig berejstret for det, at møde en mand i stedet for en kvinde.. '' Måske lød det som om, at Noah ikke var specielt glad for at mænd kunne lide mænd, og kvinder kunne lide kvinder.. Men det betød ikke noget for ham.. Det eneste der betød noget, var deres personlighed.

_________________
One mand ~ Matthew.  Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

One mand ~ Matthew.  Empty Sv: One mand ~ Matthew.

Indlæg af Gæst Fre 26 Jun 2015 - 21:02

Han hævede øjenbrynet og rynkede derpå brynet. Det var ikke alle han mødte der ligefrem gjorde noget ud af, at de blev komplimenteret for deres udseende...ikke engang han selv gjorde den slags. Han nikkede langsomt "aha" sagde han stille, men om ikke andet tog han sin øl og gik med ham hen imod bordet. Han lagde armene over kors og trak på skulderne "jeg havde ikke ligefrem det helt store at lave, plus din lille ven gjorde mig nysgerrig" svarede han og lagde hovedet på skrå. Han rykkede sig tættere på ham "men hvis du er så lidt begejstret for det, skal vi så ikke teste det af? Se om du virkelig vil kunne holde mig ud" han lagde en blid hånd imod Noahs kind. Hans hånd ville være varm, hvilket kom af at der var noget varulv i ham, men grundet mange års arbejde og de mange gange han var i kamp, så var der også noget ru over dem.
Matthew havde aldrig selv prøvet denne her slags ting. Det med at lære folk at kende først, det var så fremmed for ham...han ville ofte allerede være i gang med selve akten, og ikke snakke. Dog skete det at folk rent faktisk mødte en mere snakkesalig mand i stedet for en ophidset en. Selve sexen var egentlig kun til at lægge en dæmper på den vrede ulv, det hjalp og gjorde ham samtidig så udmattet...han rent faktisk ikke var et røvhul at være sammen med. Denne mand, denne engel dog...hans uerfarenhed, det gav ham lysten til at gøre noget han ellers ikke just gjorde...rent faktisk at være blid, give et blidt kys eller noget ligene det og hvis Noah var med på den, så ville han selv ikke have noget imod de allerede forsøgte sig med at kysse.

//jamen okay Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One mand ~ Matthew.  Empty Sv: One mand ~ Matthew.

Indlæg af Elizabeth Fre 26 Jun 2015 - 21:24

Noah var nok ikke ligefrem parat til allerede at have sex med en anden person. Noah gik altid stille frem af, men burde han give det en lille chance? Musikken bag dem, begyndte at spille..
'' Lad os danse.. '' Noah hav blidt fat i Matthews hånd, og hev ham med op at stå for at danse..
'' Jeg håber du kan finde ud af det, ellers bliver det pinligt for dig selv. '' Noah grinede en anelse, med et smil på læben.
Noah begyndte at danse stille, for at han i starten ville kunne følge med, hvis han altså kunne danse.. Jo mere de dansede, jo hurtige begyndte Noah at nyde aften.
‘’ Hvad fik dig til at sige ja, helt præcis? ‘’ Noah ventede blot på at han skulle fortælle hvorfor han egentlig var kommet i aften.
Normalt ville han være ret ligeglad, og blot nyde det at en person ville tilbringe tiden med ham.
Jazmin lå altid og sure mulede derhjemme, hun havde måske fortrudt hun havde efterladt Joshua med Rowan. Han ville sikkert tage sig af ham, og ikke mindst gøre ham til en fornuftig dreng. På samme punkt, vidste hun udmærket godt, at Daron ville hade hende for, at ‘smide’ deres søn væk.
Hun ville bare ikke se ham længere.. Mærke ham, eller føle hans nærvær.

_________________
One mand ~ Matthew.  Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

One mand ~ Matthew.  Empty Sv: One mand ~ Matthew.

Indlæg af Gæst Fre 26 Jun 2015 - 21:36

Han skulle netop til at åbne munden, da Noah med et besluttede de skulle danse. Han rynkede brynet, men lod om ikke andet engle køre sit spil. Han lod Noah føre ham hen imod det stod hvor de kunne danse. Han var selv ikke meget af en danser, men om ikke andet forsøgte han da...og det fortjente han vel lidt points for "bare rolig jeg har da ikke tænkt mig at bide dig eller smide dig direkte op i sengen, for så at behage dig i flere timer, og give din krop nydelse" han klukkede og rystede på hovedet. Han greb fat omkring Noahs hofter, hvorpå han fik trykket ham ind imod sig "jeg ville nu hellere smage de bløde læber, så hvordan de virkelig var, om de er så bløde som de ser ud til" han pustede ham drillende på næsen, hvorpå han blinkede med det ene øje.
Selvom han ikke var meget af en danser, så kunne han skam godt danse...det var bare ikke ofte han rent faktisk fik gjort det "mhh lad mig se...jeg var nysgerrig, jeg har aldrig været sammen med en engel før, plus hvad havde jeg ellers at lave...udover at finde mig i seng med en fremmed eller drikke mig i hegnet" han sagde ofte tingene ligeud, så sandheden fik man tit fra ham...medmindre den selvfølgelig var godt pakket ind i en masse andet "derudover så virker du interessant, hvorfor ikke nyde aftnen med en interessant person?!" spurgte han retorisk og med et mindre smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One mand ~ Matthew.  Empty Sv: One mand ~ Matthew.

Indlæg af Elizabeth Lør 27 Jun 2015 - 13:50

Noah så blot på Matthew. Alt hans talen omkring sex, var ret sær.. Som sagt, havde Noah aldrig rigtigt være sammen med en fyr før.. Og havde kun været sammen med 2 kvinder, 2 gange.. Begge gange, havde de været blevet gravid.. underligt nok.. Måske var han bare magisk? Han slog tanken væk. Der måtte være noget fornuftigt i drengen, eller manden.. Han vidste ikke hvor gammel han var, men forhåbentlig ikke ligeså gammel som Noah selv..
'' Hør.. Jeg ved godt, min krop er super sexet.. Men sex er måske ikke ligefrem det jeg tænder på. '' Noah smilede med et kært smil. Han var måske det man kaldte aseksuel. han havde sex, hvis det var noget partneren nød, men han blev ikke selv tændt specielt tit.
'' Mine læber er bløde. Ja, det ved jeg skam godt. Men et kys, må de gøre dem fortjent til. '' Noah gav ikke bare folk, hvad de ville have, med mindre de havde gjort noget, der gjorde de havde fortjent det.
Hvem syntes Noah var interessant? Normalt sad han blot derhjemme, og legede med Elena når hun endelig var på besøg. Normalt var hun dog heller ikke meget for at lege, eller også passede han dyrene ved både hans og Andreas slot.
'' Engler er meget interessante væsner. Man aner ikke hvordan de er, før man lærer deres natur at kende. '' Noah smilede blot.

_________________
One mand ~ Matthew.  Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

One mand ~ Matthew.  Empty Sv: One mand ~ Matthew.

Indlæg af Gæst Fre 7 Aug 2015 - 16:17

Han rynkede brynet, den måde han snakkede på...det gjorde ham faktisk direkte ubehagelig tilpas. Han trådte væk fra ham i det sætningen blev sagt "Wow du...ton lige ned for egotrippet der! Selvtillid er okay, men det der er direkte en turn off!" han rystede på hovedet og trådte væk fra ham. Normalt fandt han selvsikkerhed sexet, men når vedkommende lige frem stod og fremviste sig selv, som var de bedre end andre...ja man kunne sige at der stod han da for alvor af. Han grinede kort, men ikke just i et venligt skær "Aha, men jeg kan så sige...det her! Det det kan jeg ikke! Jeg håber du at du bliver glad for hvem end du finder sammen med, specielt hvis vedkommende kan holde det ud" han gik tilbage til sin øl, som han derpå bundede før han vende om og gik imod døren. Han brød sig ærlig talt ikke om Noah, den måde han konstant satte sig selv i et bedre lys, som var han bedre og kønnere end alle andre. Skulle sandheden frem, så havde han igennem sit lange liv, skam mødt mænd der var det kønnere og mere behagelig at være sammen med, nogen han med andre ord rent faktisk kunne holde ud. Også den måde han snakkede om engle på, som var de en bedre race end alle andre racer. Han rystede på hovedet og gik derpå ud af døren, ud for at finde nogen der var lidt mere interessante at tilbringe aftnen med

//out

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One mand ~ Matthew.  Empty Sv: One mand ~ Matthew.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum