Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 EmptyIdag kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 EmptyIdag kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 EmptyIgår kl. 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Voteba13XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Voteba14XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Voteba15 
Abigail
XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Voteba13XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Voteba14XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Vánagandr Man 20 Jul 2015 - 22:05

Fenris drejede blikket på ham, mens han stille under en kommode nær sengen trak en klud ud og rengjorde sit bryst. Han lagde gluden på det lille bord og der efter drejde sig rundt og lå tæt ved Kibum og lagde den ene hånd omkring hans side og den anden på hans hofte, hvor efter han løftede ham over sig, samt drejede sig fra siden til at ligge sig på ryggen. Hans blik faldt på kibum mens han stille sænkede Kibum ned over sit bryst.

Hans blik faldt på ham og nussede ham over ryggen. ''Tja... Jeg vil lade dig få vejret også kan vi begynde at bruge et par legetøj i mit hobby rum'' Et lettere smil faldt på hans læber, mens han nussede Kibum kind. Han ville ikke fortryde at nyde et par runder med Kibum. Måske at havde Kibum, som sit nats underholdning, før han lod Kibum kravle ind hos Natajsa. Tanken var ganske underholdende, mens han stille lagde blikket på Kibum. Han nussede blidt Kibum ned langs ryggen og der efter nappede ham på den ene balle. ''Når ræve drengen er klar, bær jeg dig ind i hobby rummet og vi kan begynde'' Fenris havde selv stille fået vejret.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Kibum Man 20 Jul 2015 - 23:12

Kibum havde sine hænder imod Fenris' bryst. Han sænkede blikket og betragtede de kradsemærker, som han havde foretaget sig. Det så en anelse drabeligt ud, men så var det heller ikke være. Som en kat, der havde kradset under leg. Hvilket heller ikke var helt løgn.
Han lagde i stedet sine hænder på Fenris' skuldre, da han pludselig blev trukket op over manden, der vendte sig om på sin ryg. Ganske blidt og forsigtigt lagde han sit hoved på Fenris' bryst og lukkede øjnene i. Dette var noget helt andet, end han var vant til. Trods var han vant til de hårde omgange, men blidheden derefter - det var han slet ikke vant til. Eller, at det gik efter hans tempo, på en måde.
Et lille støn forlod Kibums læber, da han mærkede, hvordan Fenris's hånd lagde sig på hans balle og nappede i den. Han spjættede lidt, men ikke nok til at rykke sig fra sin position ovenpå ham. Han nød dette. Trods han også nød det seksuelle. Men mon dette var noget, han skulle vende sig til?
"Hobby rum? Hva' der derinde?" Spurgte han nysgerrigt, da det gik op for ham, at Fenris havde snakket. Han havde godt nok lyttet, men et par tanker havde skubbet ordene til side.
Kibum løftede sit hoved og kiggede op på Fenris med de brune og uimodståelige øjne. "Jeg vil godt nu." Sagde han.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you are meant to be ~

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ I'm going to live wild and free like the foxes ~
~ We are all different, but there's something kind of fantastic about that, isn't there? ~

Kibum
Kibum

Antal indlæg : 137
Reputation : 0
Bosted : Terrorville, hos Natasja Lawless og hendes familie
Evner/magibøger : Indre dyr

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Vánagandr Tirs 21 Jul 2015 - 0:14

Fenris kunne stadig godt mærke de forskellige krase mærker Kibum havde lagt på hans bryst. Smerten var noget han kunne vænne sig til. Et eller andet sted tændte det ham lidt, men ikke noget han sagde højt. Han ville nødig skræmme den stakkels ræv. Hans hjerte slag var blevet mere og mere rolige, mens hans blik faldt på Kibum. Han nussede ham blidt og smilede kort. Hvor efter han stille lagde den ene hånd på hans balle og den anden omkring ryggen på Kibum. Han løftede ham stille op og begyndte at bære Kibum op. Hans blik faldt på kibum og stille lænede sig bagud og lagde et let klask imod Kibum's anden balle, så han der efter havde kunne bedre holde Kibum oppe. Han regnede lidt med at Kibum nok ville holde sine arme om ham, men var ikke sikker. Så for at Kibum ikke faldt bagover, lænede han sig selv bagover og derved sikre kibum ikke ville falde bagover, hvis han lænede sig op af Fenris.

Han åbnede døren ind til 'Hobby Rummet' som mest af alt indholdte et par starin lys. Mange kæder, læder belte. Et par borde rundt og på vægene kunne man hænge folk op i kæder. Et par arme, benlås og en læder lås for torso hang midt i rummet, som nærmest nemt kunne tages ned. Fenris fandt denne mest praktisk, da det gav hans 'bytte' følelsen af at hænge i luften og samtidig blive 'erobret' af Fenris inden i sig. Han gik over og stille placeret Kibum på gulvet. Et lettere smil lagde sig på hans læber, hvor efter han så på Kibum. ''Vælg et lege tøj og vi leger med dette i første runde. '' Han satte Kibum blidt ned og lukkede døren efter sig. Hvor efter han kom i tanke om at han nok skulle ligge en sikret kommentar til Kibum. ''OH.. og Kibum.. Alt hvad der er sket på mit værelse og fremover er en hemmelighed. Ingen må vide det. Finder min far ud af denne episode. Kan og VIL han dræbe dig. '' Hans blik lagde sig på Kibum og smilede blidt, mens en snær af bekymring lagde sig over hans stemme, mens han så på Kibum.

Fenris overvejede kort om han skulle blindfolde Kibum, mens han brugte en af hans udstyr. Der var jo også 'X', som stort set bestod af et kæmpe stort træ 'X' hvor at personen blev bundet med armene på hver sin side af krysset og benene blev låst i den nederste del af 'X' og derved kunne man nemt havde adgang til personen's ryg. Vedkommet ville ikke kunne rykke sig ned af, da de øverste dele ville holde en oppe og man ville ikke kunne stikke af ved at løfte sig op da den nederste del holdte ens fødder fast. Dette var ganske praktisk for 'første' gangs prøvende 'offer' Fenris ofte havde.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Kibum Ons 22 Jul 2015 - 23:52

Kibum betragtede Fenris med de uimodståelige, brune ræve lignende øjne, der var omringet af lange og fyldige sorte vipper. Ofte havde mange spurgt, om han brugte makeup, men rent ud sagt, så anede han ikke, hvad makeup var for noget, så han havde altid bare svaret, at det vidste han ikke.
Hurtigt rakte han op og lagde sine arme omkring Fenris' hals med begge arme, så han var sikker på ikke at falde ned fra ham, selvom han godt vidste, at manden havde et godt greb om ham. Et lille støn forlod de let lyserøde læber, da han mærkede Fenris' hånd imod sin balle. "Ah.." Stønnede han og begravede sit ansigt ved mandens skulder. Han lukkede øjnene i.
Kibum lod sig føre med Fenris. Han var endnu ikke sikker på dette "hobby rum", men han var nu spændt, det var han. Også selvom han ikke vidste, hvad det gik ud på. Et legerum, muligvis?
Langsomt løftede han hovedet, da Fenris talte, og han kiggede rundt i rummet. Det var lidt utydeligt, da der "kun" var stearinlys tændt og det var jo aften, måske snart midnat, så der var mørkt. Men han kunne ane en smule.
Så da Fenris satte Kibum ned, gik han søgende rundt og kiggede, så nysgerrig han jo var. Men da Fenris talte, vendte han sig imod ham. En hemmelighed? "Hvorfor?" Spurgte han uden at tænke sig om, før han bare vendte sig imod tingene i rummet igen, som havde han allerede mistet interessen for et svar på sit spørgsmål.
Dog hørte Kibum det sidste og med det samme vendte han sig imod Fenris med store øjne. "H-hvad..?!" Udbrød han og krøb sammen. "D-dræbe mig?!!".
Pludselig mistede han interessen for at vide, hvad der gemte sig i rummet, efter han havde hørt, hvad Fenris havde fortalt ham. Ville faderen i huset dræbe ham?! Hvorfor?! Hvad havde han gjort galt?!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you are meant to be ~

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ I'm going to live wild and free like the foxes ~
~ We are all different, but there's something kind of fantastic about that, isn't there? ~

Kibum
Kibum

Antal indlæg : 137
Reputation : 0
Bosted : Terrorville, hos Natasja Lawless og hendes familie
Evner/magibøger : Indre dyr

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Vánagandr Tors 23 Jul 2015 - 0:08

Fenris sukkede kort og lod mærke til frygten i Kibum. ''Kibum. Jeg er den ældste af søskende flokken. Min fader han... Forventer alt for meget, men jeg regnet lidt med at dette bliver mellem os. Denne aften. Jeg fortæller dig dette fordi du er en nær person af familien. Derudoer. Så har du intet gjort galt. I hvert fald ikke i mine øjne, men i følge min fader ser han det vi har gjort.. At du har sovet med kronprinsen for alle dæmoner.'' Fenris gik stille over til bordet og tændte et af starin lysene, som stille lyste rummet op. Hans øjne faldt tilbage på kibum. Både for at se hvad han ville gøre og reagere. ''Forstår du nu hvorfor ingen måde vide om denne nat? Heller ikke Natasja.''

// beklager det korte svar :l //

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Kibum Tors 23 Jul 2015 - 11:21

Kibum stirrede over på Fenris med store og skrækslagne øjne. Han fór sammen og i et kort øjeblik fortrød han alt dette. Skulle han løbe? Eller blive her?
Imens Fenris talte og forklarede, lyttede han. Til trods for de mange tanker, der løb rundt i hans tankegang og som faktisk gjorde det svært for ham at fokusere på Fenris og hvad han sagde.
Kibum sagde intet. Han stod bare helt stille med sin hale mellem sine ben og sine lange ører bagover. Han stirrede på Fenris, næsten i frygt. Hvis han nu stak af..?
Imens Kibum stirrede, gik Fenris over til et par borde for at tænde flere stearinlys. For bedre at kunne se alting? Hurtigt strøg Kibum sine hænder ned foran sit skridt, så han kunne dække det til. Hvorfor var der altid konsekvenser for alting? Dette havde han oplevet før, dog sørgede den tidligere mand for, at Kibum ikke sladrede ellers ville manden selv dræbe Kibum. Noget, der dog havde skræmt ham endnu mere.
Men dette; at faderen i huset ville dræbe ham, hvis han fandt ud af det. Og Natasja? Ville hun straffe ham? Hvad med den sidste bror eller søster - han kunne ikke helt huske, hvilket køn det var. Ville han eller hun gøre ham noget ligeledes? Var han overhovedet sikker i dette hjem, eller skulle det bare ligne det?
Med alle disse tanker flyvende rundt inde i hovedet, tog Kibum halen mellem benene. Bogstaveligtalt. Han flygtede hen til døren. Han greb fat i den, ruskede voldsomt i den og strøg videre ud af døren. Hvorhen han flygtede, det anede han ikke. Måske under Natasjas seng, i sin ræveform. Et ultimativt gemmested, da der var fyldt med puder derunder og alverdens andre ting, som han havde trukket med derned under og som han kunne gemme sig iblandt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you are meant to be ~

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ I'm going to live wild and free like the foxes ~
~ We are all different, but there's something kind of fantastic about that, isn't there? ~

Kibum
Kibum

Antal indlæg : 137
Reputation : 0
Bosted : Terrorville, hos Natasja Lawless og hendes familie
Evner/magibøger : Indre dyr

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Vánagandr Tors 23 Jul 2015 - 13:21

Fenris så om på Kibum, mens han kunne mærke at han virkede til at panike. ''Kibum. Jeg, Natasja og Alex har ikke tænkt sig at gøre noget imod D-...'' Fenris stoppede op da han lod mærke til at Kibum var på vej til at flygte ud af døren. Fenris skyndte sig og prøve ligge hænderne omkring Kibum's mave for at stoppe ham i at løbe ud. Fenris vidste ikke hvornår Natasja eller nogle af de andre kom hjem, men han ville helst sikre at Kibum ikke afsløret sig selv eller til den sags skyld kom til skade.

Fenris håbede lidt at kunne få fat i Kibum før han nåede ud af døren, mens en hurtig sætninig strøj ud af hans læber. ''Kibum. Lyt. Jeg tvivler på at natsja og jeg vil gøre dig fortræd. Du en del af familien.'' Hans stemme prøvede at virke så varm og betryggende overfor Kibum, som muligt. Et lettere bekymring kunne ane sig under hans stemme, mens hans blik havde lagt sig på Kibum.

Fenris vidste jo godt, at hans fader fortrak at Fenris mored sig med dæmoner, men Kibum var jo en mand? Der ved var der jo ikke mulighed for at bastard børn skulle opstå... Så Fenris tanker hurtigt konkluderet at Kibum var måske i en bedre 'safe' sone end han normalt gik ud fra. Et mindre tanke strøj omkring hans hoved, mens han i det split sekund prøvede at stoppe Kibum fra at løbe ud af hobby rummet.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Kibum Tors 23 Jul 2015 - 19:52

Kibum peb og hylede højlydt, da han mærkede, hvordan Fenris tog fat om hans liv og trak ham sig. Hvorfor lod han ham ikke bare gå?! Han var så bange for, at der ville ske noget med ham, at han ikke kunne bære det!
Han fortsatte med at pibe og hyle og sprællede med benene. Han ville bare under sin seng og gemme sig. Lige meget hvad! Men Fenris var stærkere end ham selv og fik ham stoppet, før han nåede helt ud af døren.
Dog hørte Kibum hvad der blev sagt. En del af familien? Langsomt stoppede han med at pibe og han drejede hovedet for at kigge op på Fenris med store ræve lignende øjne.
"E-er jeg-g?" Peb han og stirrede op på Fenris med de store og lettere ulykkelige øjne. Han var glad for Natasja som sin ejer, men han så hende ikke så tit alligevel. Og nu var han her. Inde hos storebroderen af dem alle. Og var i hans "hobby rum" - legerummet, ikke? Måske skulle han bare nyde dette? For inderst inde vidste han jo godt, at Natasja ikke ville gøre ham ondt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you are meant to be ~

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ I'm going to live wild and free like the foxes ~
~ We are all different, but there's something kind of fantastic about that, isn't there? ~

Kibum
Kibum

Antal indlæg : 137
Reputation : 0
Bosted : Terrorville, hos Natasja Lawless og hendes familie
Evner/magibøger : Indre dyr

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Vánagandr Tors 23 Jul 2015 - 20:50

Fenris havde nussede Kibum på maveskinnet, mens han holdte ham tilbage. Et lettere smil dannede sig på hans læber da Kibum så op på ham og spurgte tvivlende om han var en del af familien. ''Du er natasja's kæledyr. Derved gør det dig en del af familien via hende. Samt også at jeg er sikker på at hun ikke ønsker at skille sig af med dig. Og hvis hun gør har jeg nok planer om at beholde dig.'' Han så ned på ham og kyssede ham på panden. Hans blik lagde sig bestemt på Kibum og stille gled hånden ned over ræven's eget dyr og nussede den blidt. ''Der er ingen grund til bekymring. Lige nu har vi det sjovt. Og kibum du er mere i sikkerhed her, end inde på Natasja's værelse. Da jeg har ingen ide hvordan det er indretted. Far mente at jeg ikke måtte tjekke sikkerheden der inde. '' Han fortsatte videre med at nusse kibum, mens den anden hånd lagde sig under Kibum's hals krave, mens hans blik lagde sig lysten på Kibum.

Et svagt og intens blik lagde sig i hans øjne, mens han fortsatte med at kærtegne Kibum's lille del af hans krop, mens han hviskede Kibum i øret. ''Så lad os fortsætte vores leg og vælg det du kan li at prøve. Hvis ikke så vælger jeg og det er noget som JEG kan li.'' Hans stemme var lettere dyb og halv dominerende lagde sig bestemt omkring 'jeg'et. Han stille løsnede sine hænder omkring Kibum, så han havde mulighed for at lege. Dog var Fenris klar til at gribe fat i ham igen hvis han prøvede at stikke af ud af døren.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Kibum Tors 23 Jul 2015 - 21:59

Kibum slappede langsomt mere af. Helt langsomt. Han kiggede op på Fenris med sin store øjne. Han forstod dog ikke helt, hvorfor han ville blive dræbt, hvis faderen i huset fandt ud af, hvad der havde foregået.
Han nikkede kort. Til det hele. Han forstod det jo ikke helt og han var stadig ret så skrækslagen over, hvad Fenris havde tidligere fortalt ham. Men han måtte prøve at tage det stille og roligt nu.
Og det gjorde Kibum. Specielt da han mærkede en hånd omkring sit lem. Han lænede hovedet tilbage imod Fenris' skulder og lukkede øjnene i. Små støn forlod hans læber. "A-ah..." Stønnede han lavmælt og rakte bagom for at gribe fat ved Fenris' lår.
Han nikede ganske kort, som svar for det Fenris sagde. Han ville hellere end gerne fortsætte. Selv efter disse tanker og trusler. Dog, så anede Kibum jo ikke, hvad Fenris havde af legetøj eller noget som helst. Eller hvad det legetøj i det hele taget var.
Så han løftede hovedet og kiggede op på Fenris. "D-du vælger.."

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you are meant to be ~

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ I'm going to live wild and free like the foxes ~
~ We are all different, but there's something kind of fantastic about that, isn't there? ~

Kibum
Kibum

Antal indlæg : 137
Reputation : 0
Bosted : Terrorville, hos Natasja Lawless og hendes familie
Evner/magibøger : Indre dyr

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Vánagandr Tors 23 Jul 2015 - 22:44

Fenris nyd at Kibum valgte at være så... Underkastende. Et lettere smil dannede sig på hans læber, mens han lyttede til Kibum's stemme omkring at han skulle vælge. Fenris lagde tanken kort omkring hvad han mon kunne vælge. Han tænkte at starte ud med 'X' da den ofte var mest sjovest og bragte folk på banen for ikke at kunne gøre det store. Han gled sine hænder om bag Kibum's rygsøjle og under hans ben for at bære ham. Han gik der efter over til 'gyngen'. Fenris tænkte at give Kibum en mindre 'flyve' tur. Da 'gyngen' ofte var praktisk. At længe en person fast med arme og ben op i luften, mens et mindre 'net' under sig for at støtte ryggen. Han lagde Kibum på nettet, hvor efter han spændte hans hænder fast til nogle af armbåndene. Hans blik lagde sig ned på Kibum's nøgne krop. Jo, stadig sød, nutted og uskyldig. Fenris kunne næsten overveje at æde ham, men han havde jo allerede spist. Natasja ville nok også myrde ham hvis han valgte at spise Kibum.

Han gik der efter over og spændte Kibum's ben fast. Et lettere smil dannede sig på hans læber, mens han begyndte stille at tale. ''Så lad os se hvordan du kan holde til denne gynge. Bare slap af og nyd turen'' sagde fenris, med et lettere lumsk smil på læben. Han gik der efter over og spredte Kibum's ben. Han begyndte så småt at give et kort spyt på hans ene hånd, som der efter indesmurte hans eget 'dyr' og gjorde sig klar til at gå ind i Kibum. Hans anden hånd lagde sig på Kibum's hofte, mens han blidt nussede ham på hoften med tommelfingeren.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Kibum Fre 24 Jul 2015 - 19:26

Kibum betragtede storebroderen foran ham med store øjne. Han bed sig svagt i sin lettere hævet underlæbe. Så mærkede han, hvordan Fenris' hænder førte sig rundt på hans krop og løftede ham op.
Han var meget spændt på, hvad Fenris havde i tankerne. Han havde sikkert været herinde i længere og længere tid. Og prøvet mange af tingene herinde. Kibum selv havde jo aldrig været herinde og var ikke bekendt med nogle af tingene. Nogle havde han selvfølgelig set før, mens andre anede han ikke, hvad var for noget.

Som den ting han blev "sat" på. Kibum kiggede op på Fenris med store og uskyldige, men nysgerrige øjne. Hvad var det her? Han kiggede på sine hænder, da de blev spændt fast. Han prøvede ganske svagt at rykke dem fri, men det virkede umuligt.
Så fulgte han Fenris med øjnene, da han gik ned og spændte Kibums ben fast. Nu var han helt spændt fast. Han kunne ikke komme ned nu.

Kibum kiggede på Fenris, da han trådte nærmere ham, ind imellem hans spredte ben. Han følte sig blottet. Blottet mere end nogensinde før. Men det var jo "bare" Fenris, der stod der, imellem hans ben og kiggede på ham. Han kunne mærke, hver gang Fenris kiggede på ham. Og han følte sig så genert. Specielt lige nu.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you are meant to be ~

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ I'm going to live wild and free like the foxes ~
~ We are all different, but there's something kind of fantastic about that, isn't there? ~

Kibum
Kibum

Antal indlæg : 137
Reputation : 0
Bosted : Terrorville, hos Natasja Lawless og hendes familie
Evner/magibøger : Indre dyr

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Vánagandr Fre 24 Jul 2015 - 19:37

Fenris nær studeret Kibum og tænkte at han lige så godt kunne begynde at lege lidt. Han lod sin ene hånd støtte sit 'dyr' hvor efter han pressede sig ind i Kibum. Efter han fik roligt pressede sig ind i Kibum lagde han sine hænder omkring Kibum's anden hofte og smilede lidt. ''Håber du er klar til mit Tempo Kibum.'' sagde han kort og smilede lidt over at han endelig kunne rykkke Kibum frem og tilbage med ingen besværligheder.

Hans hænder holdte der efter fast i Kibum's hofter og måske lidt mere hårdt en tidligere for at sikre at han blot brugte Kibum, som han ville. Han begyndte stille ud med at gå i dybden og der efter rykkede Kibum hårdere frem og tilbage. Fenris havde spredt sine ben på hver sin side, så han bedre havde balance og momentum til at støde Kibum hurtigere og hårdere. Hans øjne lagde sig fast på Kibum, mens han var lidt spændt på hvordan han mon ville reagere på dette stykke 'legetøj'. Fenris's muskler begyndte halvt at spænde, som blot fik ham til at se lidt større ud end han i forvejen var. Hans stønnen gav sig kort, mens Fenris's hjerte hamret igang igen. Hans vejretrækning var dybe og rolige, mens svedet svagt begyndte at dukke op imellem Fenris's hudceller. Hans glubske øjne gled sig fra Kibum's ansigt ned over hans krop, mens et lettere dyrisk blik stille dannede sig på Fenris's ansigt. Det var tydeligt at Fenris begyndte så småt gå ind i sit 'eget' element. Hans krop ændret sig også en smugle. Hans øjne blev mere ravgrå, mens hans tænder svagt ændret sig fra de normale til sylespise hajtænder.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Kibum Fre 24 Jul 2015 - 19:48

Kibum betragtede ham med store øjne. Han mærkede, hvordan Fenris' hænder borede sig ind i hans hofter. Og da Fenris begyndte at trænge ind i ham, stønnede han og tiltede sit hoved bagover med læberne halvt adskilt. "Åh.." Stønnede han og knyttede sine hænder. Årh, hvor det føltes godt..

Da Fenris begyndte at bevæge sig, stønnede Kibum blot højere og højere. Hvor føltes dette bare godt! Han rykkede sig lettere frem og tilbage, nærmest længere og længere tilbage, for hver gang Fenris stødte hårdere og hårdere ind i ham.
"Åh, F-Fenris!!" Stønnede Kibum højlydt og mærkede, hvordan mandens hoved hamrede sig ind i hans specielle sted, helt oppe i ham. Han så stjerner og blev næsten helt svimmel af dette, men på en god nydelsesmåde!

// Undskyld det er så kort o.x

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you are meant to be ~

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ I'm going to live wild and free like the foxes ~
~ We are all different, but there's something kind of fantastic about that, isn't there? ~

Kibum
Kibum

Antal indlæg : 137
Reputation : 0
Bosted : Terrorville, hos Natasja Lawless og hendes familie
Evner/magibøger : Indre dyr

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Vánagandr Fre 24 Jul 2015 - 20:08

Fenris fortsatte med dette tempo indtil han stille kunne mærke et mindre climax begyndt at bygge sig op. Efter 5-10 minutter at havde været i et konstant hurtigt og dybt tempo, mens lyden af Kibum's baller klaske imod Fenris's og en højere og dybere stønnen fra Fenris's læber. Begyndte Fenris at kunne mærke hvordan han udløste sig selv inden i Kibum. Et større støn undslap hans læber, mens han rystede sig kort på hovedet og fortsatte hastigheden af tempoet. Fenris kunne mærke hordan alle hans muskler spændte.

Det var alt for langt tid siden han havde kørt sådan på en person. Specielt noget han havde savnet. Han fortsatte vider og gav ikke så meget tid til at komme sig efter han havde udløst, før han fortsatte videre i samme tempo. Et lettere halv tilfreds smil havde lagt sig bag de sylespidse tænder. Hans øjne lagde sig bestemt på Kibum's ansigt, mens Fenris's hjerte hamret afsted. Sveden gled ned af kroppen på Fenris, mens et par få sved dråber faldt fra Fenris's pande imod Kibum's krop.

Han kunne selv mærke hvordan hans eget udløsning gled omkring sit eget lem og sikkert nok ville søge ud af Kibum. Hans blik fortsat lagde sig på Kibum, mens hans vejretrækning fortsat var dybe. Han var lidt overrrasket over, at han endnu ikke havde skræmt den stakkels kibum væk. Eller måske var han ikke så uskyldig, som han tidligere gav ud for? Da det så ud til at han nyd det. Specielt efter at han tidligere havde stønnet Fenris's navn, mens han kørte på Kibum.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Kibum Fre 24 Jul 2015 - 20:17

Kibum stønnede og stønnede. Endnu en gang var han et stønnende råd. De hårde støn inde i ham fortsatte og fortsatte, og Kibum nød hvert et stød. Specielt de gange, de ramte hans specielle sted oppe i ham.

Klimaksen voksede og Kibum kom imod Fenris' og sig selv. Hårdt. Lige før Fenris selv udløste i ham. "Åh!" Stønnede højlydt og knyttede endnu en gang hænderne. Specielt fordi Fenris blot fortsatte med at bevæge sig inde i ham. Hårdere, ligesom før.

"F-Fenris! Det føltes godt!" Stønnede han og åbnede øjnene op, så han kunne kigge op på Fenris med lystfulde øjne og lettere vilde øjne.
Nej, han var ikke så uskyldig, som han gik og lignede. Men alligevel, så vidste han ikke meget om det seksuelle, da han altid var den nederste. Og det tændte ham. Han nød at have noget inde i ham!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you are meant to be ~

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ I'm going to live wild and free like the foxes ~
~ We are all different, but there's something kind of fantastic about that, isn't there? ~

Kibum
Kibum

Antal indlæg : 137
Reputation : 0
Bosted : Terrorville, hos Natasja Lawless og hendes familie
Evner/magibøger : Indre dyr

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Vánagandr Lør 25 Jul 2015 - 16:18

Fenris kunne mærke hvordan hans muskler spændte, mens han fortsatte. Lyden af Kibum kalde hans navn fik ham blot til at smile lidt. En mindre stolthed faldt over Fenris da han kunne se på den stakkels Kibum at han nød dette. Hvilket blot var en god ting tænke fenris kort for sig selv. Han mærkede hvordan hans egen udløstning gled indover hans get 'dyr', som han fortsatte i samme tempo. Det passede ham lidt at havde dette omkring sig. Da han nok kunne bruge det for at glide bedre ind i Kibum. Lugten af både sved og 'andet' kunne nemt fornæmmes i rummet, mens lyden af fenris og formodenligt også Kibum nemt kunne høres. Fenris måtte indrømme at han morede sig ganske godt. Hans glubske øjne faldt ned over Kibum's krop, som nu var sikkert indesmurt en smugle af kibum's eget udbrud fra hans underliv. Et mindre smil faldt fra Fenris's læber, mens han grotæsk fortsatte dybere og hårdere. Han tænkte at kunne fortsætte med dette i godt og vel flere timer, men om Kibum mon ville kunne holde til det vidste han ikke. Han smilede lidt og tænkte at kibum larmede alt for meget.

Så han gik over til noget der lignede en komode og tog frem en træpind, som havde læder remme indbundet ved siden. Han gik over til Kibum's hovede og smilde lidt. ''Du larmer alt for meget min kære Kibum.'' Sagde fenris i en halv drillende tone, mens hans eget 'dyr' lå få cm fra Kibum's ansigt. Han greb fat omkring Kibums kæbe og diagerede hans mund i retningen af Fenris's dyr, som en invitation til at tag den i munden.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Kibum Lør 25 Jul 2015 - 16:43

Kibum fortsatte blot med at stønne højlydt. Oftest Fenris' navn og hvor godt det føltes at have ham inde i sig. Han var jo så stor! Forhåbentlig noget Fenris var stolt over, det burde han!

De mange hårde stød stødte op i Kibums specielle sted. "Åh! Åh!" Stønnede han og vidste udmærket godt, hvor højlydt han var. Men sådan var han for det meste, når han var i gang med seksuelle aktiviteter.
Han kunne allerede mærke nu igen, at han endnu en gang var tæt på at komme. Han knyttede endnu en gang hænderne og prøvede at bevæge sig med ryggen imod nettet, men det fungerede ikke rigtigt for ham, nu da han var bundet fast ved både arme og ben.

Kibum åbnede øjnene op, da han mærkede, at Fenris trak sig ud og gik væk. Han fulgte ham med øjnene og kiggede over på ham med store og lettere uforstående øjne, ind til Fenris kom helt tæt på igen. Han bemærkede kort træpinden med læderet, før han kiggede ned på Fenris' lem, der var lige ud foran hans hage og næsten munden.
Kort kiggede Kibum op på Fenris' ansigt og fangede hans blik, før han langsomt lænede sig ind for at give et slik på hovedet af lemmet. Øjnene lukkede sig stramt i.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you are meant to be ~

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

~ I'm going to live wild and free like the foxes ~
~ We are all different, but there's something kind of fantastic about that, isn't there? ~

Kibum
Kibum

Antal indlæg : 137
Reputation : 0
Bosted : Terrorville, hos Natasja Lawless og hendes familie
Evner/magibøger : Indre dyr

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Vánagandr Lør 25 Jul 2015 - 21:14

Fenris tog fat omkring hagen på kibum efter han havde givet en slik smilede han blot og der efter begyndte, hvis kibum åbnede munden nok op og presse sit 'dyr' ind i hans mundvig. Fenris skubbede ham lidt frem og tilbage. Dog nok til at Kibum stadig kunne få vejret. Dette planlagde Fenris at fortsætte med indtil endnu et climax havde bygget sig op og udløst sig inden i Kibum's hals. Hvis han altså kunne holde sig til det.

Fenris så ned på Kibum, mens et mindre smil lagde sig. Hvis alt havde gået efter hans tanker ville han begynde og give tegn til at binde træ 'stumpen' til kibums mund og der efter binde læder ræmmen samen om bag hans nakke. Dette ville kunne dæmpe lidt hans 'skrig'. Fenris ville der efter gå over mellem Kibum's ben og stille nussede med den ene hånd på hans pung, mens han pressede sig ind i Kibum igen. Et mindre støn ville sikkert nok forlade hans læber hvis han penetreret Kibum's bagerste hul, mens han nussede Kibum's pung og den anden hånd gav Kibum's 'dyr' lidt opmærksomhed. Fenris begyndte der efter at støde hårdt ind i Kibum, mens et mindre smil lagde sig blandt hans sylespidse tænder. Hans hænder gled der efter over på Kibum's hofter og hans hale begyndte så småt at sno sig rundt omkring Fenris's 'dyr' så det næsten havde en mindre effekt af 'riller' mens han pressede sig dybere og dybere ind i Kibum.

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum - Page 3 Empty Sv: XX What's this? A stranger in my room!? ~ Kibum

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum