Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba13Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba14Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba15 
Lori
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba13Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba14Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba15 
Valentine
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba13Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba14Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba15 
Natalie
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba13Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba14Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba15 
Jake
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba13Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba14Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba15 
Sean
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba13Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba14Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba15 
Lenore
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba13Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba14Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba15 
Renata
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba13Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba14Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba15 
Taliia
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba13Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba14Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba15 
Edgar
Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba13Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba14Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Aldrig døm på udseendet (Nggung)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Empty Sv: Aldrig døm på udseendet (Nggung)

Indlæg af Gæst Man 6 Aug 2012 - 21:00

Hun så efter ham da han gik hen mod det værelse hun havde været i og svarede han sidste spørgsmål først.
*Jeg lå der i 2 uger, så den var selvfølgelig god,* hun smilede til hans ryg og tog endnu en bid af sin salat. *Jeg sover så normalt heller ik i en seng, så jeg synes den god, ihvert fald bedre en alle de grene jeg normalt sover på.*
Hun spiste resten af salaten og tog så tallerkenen over på køkkenbordet og svarede så hans første spørgsmål, *Det kommer meget an på hvordan man ser på det. Jeg vil ik mene jeg er alene, for jeg har dyrene og træerne. Men jeg bor ik i mit hus, og jeg snakker sjældent med min familie. Venner har jeg heller ik mange af, da mit arbejde tager det meste af min tid.*
Hun stod med fronten mod væggen og lænede sig mod kanten af bordet med hænderne. Hun havde ik styr på hvor han var henne af, men hun stod også og lyttede til træerne. Deres meningsløse pludren fik hende altid til at slappe af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Empty Sv: Aldrig døm på udseendet (Nggung)

Indlæg af Gæst Man 6 Aug 2012 - 22:42

Nggung smilede til Kasandra "hvis du nogle sinde bliver trætte af at sove på grene så ved jeg du kan spørger træerne om vej her til, her vil der altid være en seng åben til dig" sagde han og smilede.
Nggung gik ind til Kasandra igen og tog talerken fra bordet, "blev du mæt" spurte han hende inden han gjorde den ren "jeg kan altid lave noget mere" Spurte han også for det kunne jo være hun ikke havde fået nok at spise "vil du enlig have noget at drikke" og mens han spurte om det tog han et glas og tog noget vand i det og stalte det på bordret til hende, hun havde jo ikke fået noget i 2 uger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Empty Sv: Aldrig døm på udseendet (Nggung)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 9:44

Hun tog glasset og tog et lille sip, mens hun kiggede på ham. Hun tænkte lidt over det og sendte ham et glad smil.
*Det skal jeg huske. Og tak for... Alt. Du har været meget venlig og sød, når man tænker på at vi ik kendte hinanden særlig godt* Hun indså at hun egentlig var tørstig og tog noget mere vand. *Jeg blev mæt, tak for mad.* Den måde han var på, det var ik normalt for en vampyr og hun kunne godt lide det, men hun undrede sig over, hvor gammel han var.
*Du har en meget speciel form for personlighed, for en vampyr. Jeg tænkte på, hvor længe har du været en vampyr?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Empty Sv: Aldrig døm på udseendet (Nggung)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Aug 2012 - 14:49

Nggung kiggede rundt i køkkenet og da hun kom med hendes tak kiggede han på hende og smilte "ville du ikke have gjort det samme hvis der var en i nød, også føler jeg et bånd med dig jeg ikke lige vil have brudt" sagde Nggung.
Nggung satte sig ned igen over for hende "det var godt" sagde han med et smil, han sagde bagefter "jaa, det er noget jeg har levet med i min opdragelse, også fortsatte jeg min træning efter jeg blev bidt, og det er lidt over 200 år nu" med et smil "og du er den første jeg enlig ikke har lyst til at bide, selv da min tørst var værst så kunne jeg ikke selv få mig til at bide dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Empty Sv: Aldrig døm på udseendet (Nggung)

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 20:20

Hun smilede glad til det sidste han sagde. Det var tegn på at hun ik behøvede at frygte ham. Hun så på og nikkede så *Jo, jeg ville have gjort det samme, men det er også en af de ting folk forventer af mig.* Hun trak lidt på skuldrene ved den kommentar. Hun sendte ham et skævt smil og sagde så, *Så er du jo ik helt ung mere.*
*Er jeg gået glip af meget mens jeg sov?* Hun tænkte lidt på sin skov og hvordan det gik med den.

//Hey, jeg synes lidt vores emne er ved at gå død. Hvad siger du til, at vi endten stopper det her og så finder et nyt plot til et emne (hvis du stadig har lyst til at skrive med mig Wink ) Eller har du en ide hvor vi kan hive emnet op igen ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Empty Sv: Aldrig døm på udseendet (Nggung)

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 23:48

Nggung smilede lidt til Kasandra "hvorfor forventer folk det af dig" spurte han "g nej det er jeg ikke helt" og lavede et lille grin.
Nggung gik om bag Kasandra og lagde en beroliende hånd på hendes nakke "er det enlig ikke snart på tide du kommer hjem af" spurte han hende, hun havde jo ikke været hjemme i 2 uger.

//jo jeg tænkte det samme, men jeg kan ikke lige nogle fede fif til sådan noget og jeg vil med glæde starte et nyt med dig Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aldrig døm på udseendet (Nggung) - Page 3 Empty Sv: Aldrig døm på udseendet (Nggung)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum