Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Just tell me - Rowan EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Just tell me - Rowan EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Just tell me - Rowan EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Just tell me - Rowan EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Just tell me - Rowan EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Just tell me - Rowan EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Just tell me - Rowan EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Just tell me - Rowan EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Just tell me - Rowan EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Just tell me - Rowan Voteba13Just tell me - Rowan Voteba14Just tell me - Rowan Voteba15 
Valentine
Just tell me - Rowan Voteba13Just tell me - Rowan Voteba14Just tell me - Rowan Voteba15 
Natalie
Just tell me - Rowan Voteba13Just tell me - Rowan Voteba14Just tell me - Rowan Voteba15 
Lori
Just tell me - Rowan Voteba13Just tell me - Rowan Voteba14Just tell me - Rowan Voteba15 
Sean
Just tell me - Rowan Voteba13Just tell me - Rowan Voteba14Just tell me - Rowan Voteba15 
Lenore
Just tell me - Rowan Voteba13Just tell me - Rowan Voteba14Just tell me - Rowan Voteba15 
Renata
Just tell me - Rowan Voteba13Just tell me - Rowan Voteba14Just tell me - Rowan Voteba15 
Jake
Just tell me - Rowan Voteba13Just tell me - Rowan Voteba14Just tell me - Rowan Voteba15 
Edgar
Just tell me - Rowan Voteba13Just tell me - Rowan Voteba14Just tell me - Rowan Voteba15 
Elizabeth
Just tell me - Rowan Voteba13Just tell me - Rowan Voteba14Just tell me - Rowan Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Just tell me - Rowan

Go down

Just tell me - Rowan Empty Just tell me - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 16:47

S: Kroen Targaryen i Sunfury.
T: Sen aften
O: Der er mange gæster, både fulde og ædru
V: Der er mørkt og kølligt udenfor. Kro stuen er dejlig lun.
P: Påklædning dog uden blomsterkronen Razz



Hun var nød til at lave et eller andet for at overleve. Hun havde intet sted at bo. For hun havde trods alt været væk så længe, at hun ikke anede hvor hendes familie holdt til længere. Så hun var søgt til Sunfury, måske for at få fat i nogen der, men det var ikke endnu lykkedes hende. Dog havde hun fået et lille arbejde som servitrice på kroen i byen. Det var den bedste måde at tjene lidt ekstra, så hun kunne overnatte på et værelse der. Ellers havde hun ikke råd til meget.
Mikayla havde netop afsluttet en arbejdsaften, og gik igennem krostuen - egentlig på vej hen til sit værelse da hun kunne genkende en fært. Det gjorde hun søgte imod den. Det var ikke meget som i, at det var den person hun søgte - men personen hun var på vej imod måtte have tilbragt tid med hende. Hendes mor.
Mikayla satte sig ned foran en herre. Varulv så meget kunne hendes sanser fortælle. Mikayla lignede meget Caroline, så det var ikke ligefrem udtydeligt, hvem hun var i familie med.
"Ved du hvor hun er?" Spurgte Mikayla lettere desperat. "Ved du hvor Caroline er..?" Spurgte hun igen med nærmest bedende øjne. Hun havde ikke kunne finde Caroline nogen steder.

//Som de ønskede et kort indlæg Razz
@Rowan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me - Rowan Empty Sv: Just tell me - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 17:30

Rowan havde haft nogle underlige dage. Hans sår fra mødet med mørkets bæst var blevet revet op og han havde været nødt til at blive syet flere steder igen. Det havde været et smertehelvede og han var ærligt talt træt af at få at vide, at han skulle holde sig i ro og blive i sengen. Det var måske derfor han havde besluttet sig for at tage til Sunfury for at få sig noget at drikke. Det havde været en lang tur, men dels kom han lidt væk fra hverdagen og dels fik han lidt tid for sig selv. Han elskede hvert et øjeblik han brugte med Caroline, men han havde ikke fortalt hende om Evaline og mødet med bæstet, og han agtede ikke at dele den historie på nuværende tidspunkt. Hvordan han havde formået at skjule sin forslåede krop fra sin elskede var et under. Det var nok bedst, hvis han fortsatte med at gå på liste-tå omkring Caroline. Han ville ikke bringe sine egne problemer og bekymringer nedover hende. Desuden var han stadig nødt til at finde en måde at tage sig af varulven James. Han kunne ikke sove roligt om natten førend han vidste at det monster ikke kunne skade Caroline...
Det var disse tanker der hvirvlede omkring i varulvens hoved på denne efterårsaften. Han havde ikke været på denne kro i lang tid, så der var næppe nogen der ville genkende ham. Det var et bevidst valg. Han sad med et krus øl foran sig og han nød ensomheden. Så længe den varede. Varulven var i færd med at tage sig en ordentlig slurk, da en ung kvinde satte sig foran ham.

Åh nej, hvad nu?
Han satte kruset ned og lod blikket møde kvindens ansigt. Pludselig satte han sig ret op og gispede chokeret. "Caro-garh!!" Han fik naturligvis sin drik galt i halsen og brugte efterfølgende et smertefuldt langt øjeblik på at hoste og hive efter vejret.
Efter at have kvalt sin hosten, fik Rowan genoprettet sin vejrtrækning. Han mødte atter kvindens blik og indså nu, at hans første antagelse havde været forkert. Det var ikke Caroline.

Men ved Gudindens skæg... Hun ligner jo på en prik.
Kvinden havde været venlig nok til at vente på hans ynkelige hoste-anfald ville ende, inden hun begyndte at stille sine spørgsmål. Varulven stirrede lamslået på hende. Hans tanker var et puslespil, og denne kvinde passede ikke ind. Søster? Kusine? Mor? Datter? Kunne det mon være...?
"Jeg... Undskyld, hvem er du?"
( Jeg kan ikke finde ud af at skrive kort... Sorry...... )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me - Rowan Empty Sv: Just tell me - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 17:42

((Det er fint med mig Razz ))

Mikayla var ikke den mest tålmodige person, men når det omgik ting hun gerne ville vente på - så ventede hun gerne. Hun var dog lettere overrasket over hans reaktion. Mikayla lagde hovedet let på skrå imens hun betragtede varulven med et forsigtigt blik. Hvem hun var.
"Mit navn er Mikayla... jeg er Carolines datter." Sagde hun kort og sank let en klump. Denne titel havde før bragt hende i problemer, men hun var da sluppet levende fra det. "Og hvem er du?" Spurgte hun en smule skeptisk. Mikayla kendte til denne James, hun var blevet tortureret af ham præcis som Caroline. Varulve var måske ikke hendes yndlings race, men den måde hans chok over at se hende, virkede ikke bange som i at han var blevet opdaget på en flugt, mere som; hey jeg troede ikke du var i byen.

Så derfor virkede hun så neutral-god kunne man vel sige. Hun prøvede at tænke på historier, hvor 'gode' varulve var indgået. Også lyste hun kort op.
"Nu ved jeg hvem du er. Du er Rowan. Varulven som var med på den mystiske ø... yeah den historie har jeg hørt et par gange.. jeg skulle bare lige have prikkerne til at passe sammen." Hendes smil blev mere afslappet og mere varmt i det. Hun rakte hånden frem for at hilse høfligt på ham. Caroline havde da opdraget sin datter godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me - Rowan Empty Sv: Just tell me - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 20:24

Rowan sagde intet. Han sad ganske enkelt som forstenet og betragtede kvinden foran sig. Der var på sin vis en slående lighed mellem denne Mikayla og Caroline, men... Var det sandt? Var détte Carolines famøse datter? Han vidste så lidt om datteren og... En del af ham havde forventet at hun var et barn. Endnu en ubehagelige påmindelse om, at hans elskede var en vampyr og havde levet flere tusinde år. Han rømmede sig og rettede sig op i stolen. Han fjernede ikke sine øjne fra kvinden. Da hun selv deducerede sig frem til hvem han var, nikkede han blot langsomt og forsigtigt. Rowan ville normalt mene at han oplevede de særeste ting, men dette måtte da være noget af det underligste. Han rømmede sig.
"Så, øh... Mikayla..." Han rynkede panden og betragtede hende indgående. "Så... Du ved ikke hvor din mor er henne?" Spurgte han forsigtigt. Rowan vidste så lidt om barnet; han vidste egentlig kun det, som Caroline havde betroet ham efter mødet med James.
James... I et øjeblik knugede han hænderne sammen i frustration, inden han rystede på hovedet og kom tilbage til virkeligheden. Vidste Caroline at barnet var i live?

"Hvordan... Hvad... Hvad laver du her?" spurgte han, usikker på hvordan han skulle forholde sig til situationen. Skulle han sådan uden videre opgive Carolines hjemmeadresse? Tænk hvis dette var en bedrager der kun var ude på at gøre hende noget ondt! Han kunne ikke risikere det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me - Rowan Empty Sv: Just tell me - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 20:55

Mikayla var en smule ældre i sit udseende end hun burde, og der var en forklaring. Den var bare ikke realistisk for alle, så mange troede hende ikke. Mikayla var fra fremtiden af, og derfor troede mange hende ikke. Men Maya og Josh var hendes bevis. Dog valgte hun at være lidt stille omkring det.
"Jeg har ikke set hende i over et år.. ikke siden jeg slap fri." Svarede hun kort og sank en klump. Hendes ansigt virkede pludselig en anelse bedrøvet, normalt var hun meget hurtig i replikken - men når det galte hendes familie var det en helt anden sag. Hun var faktisk en anelse nervøs. Fordi hun vidste, at alle troede at hun var død. Ikke just det man ønskede at få at vide når man endelig slap fri.

Hun tøvede kort.
"Jeg rejste hertil, fordi jeg tænkte hun måske var draget her imod. Jeg har ikke kunne finde nogen overhovedet. Hun.. hun befandt sig ikke der hvor vi boede før.." Forklarede Mikayla let, og kløede sig i nakken. "Hun skal bare vide, at jeg ikke blev slået ihjel der. Det slemt nok hun så en kraftig illusion af min død, men hun skal bare ikke blive ved med at tro på det.." Hun blinkede kort for at forhindre en lille tåre glide ned, og det lykkedes hende at fange den. Så sukkede hun kort.
"Du ser forskrækket ud?" Spurgte hun så og satte sig let tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me - Rowan Empty Sv: Just tell me - Rowan

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 22:47

Rowan rettede sig op efter at have indset, at han havde lænet sig ind over bordet. Han rømmede sig og - i mangel på andet at gøre - tog sig en slurk af sin øl. Han skulle lige processere al denne information. Det var ganske enkelt lidt svært at forstå, acceptere og indse alt der lige var set. Hun sagde, at hun var sluppet væk. Fra James? Varulven rynkede øjenbrynene og betragtede hende indgående henover sit glas. Han overvejede sit svar og sin situation. Du kan ikke stole på hende. Det kunne være løgn. Han mødte hendes øjne igen og studerede hende indgående.

"Slap fri fra hvad, Mikayla?" spurgte han og satte sit krus ned. "Fortæl mig hvad der skete." Det var måske en anelse ubehøvlet af ham sådan at undgå at besvare hendes første spørgsmål - dog var det nødvendigt for ham at vide, at han kunne stole på hende. Desuden havde han slet ikke lyst til at eskortere denne kvinde hjem til Caroline. Han magtede det ganske enkelt ikke. Han havde brug for en friaften. Blot en enkelt aften væk fra det hele. Og se hvad det medfører... Nu er det ikke din egen fortid der fanger dig, men Carolines! Gisp... Er det sådan det føles at være gift? Får vi hinandens spøgelser? Han rømmede sig og rettede sig op.
"Kan jeg købe dig noget? Vand? Vin? Suppe? Aftensmad? Jeg har ikke selv spist endnu." spurgte han og sendte hende for første gang et skævt og beroligende smil. Hvis hun var, hvem hun påstod, så nyttede det ikke noget at han opførte sig skidt overfor hende. Det ville i så fald næppe være sidste gang de mødtes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Just tell me - Rowan Empty Sv: Just tell me - Rowan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum