Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Voteba13Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Voteba14Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Voteba15 
Edgar
Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Voteba13Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Voteba14Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 19:59

Vogt jer, husmødre og trygge familier!
En morder er løs...


Chokerende rygter, om en myrdet familie, har spredt sig i Underworld. Især i det såkaldte mordområde, Doomsville City. Det ellers så højstående og velhavende område 'Doomsville Angerforge District' var en sen mandag nat, eller, hvad de fleste ville kalde en tidlig tirsdag morgen offer til 3 myrdede personer.

Ukendte kilder i området, som foretrækker at forblive anonyme, på grund af deres sikkerhed har udtalt følgende: "Til trods for den minimale kriminalitet i området, var der ingen tvivl om, at det ville ende skidt for familien. Jeg har hørt, at de engang var 4! Men, hvad der blev af den kære fader, vides ikke. Moderen har aldrig samlet mod nok, til at fortælle de til de få, der stod familien nær."

Eftersom sagen ønskes så ukendt som muligt, har det været umulig, at komme helt ind eller tæt på ligene. Derfor vides der ikke, komplette beskrivelser af hverken præcis handling, eller dødsårsager. Dog har nogle få billeder, og spioner i området kunne opsnappe følgende:

- 2 børn dræbt. Begge drenge. Unge af alder, og begge døde af forskellige dødsårsager. Den ene forbrændt. "Smeltet". Mens den anden, så ud til at have været i brutal nærkamp, hvilket endte med at slå drengen ihjel.

- 1 Moder død. Fundet knust, etager under lejligheden, med et bord samt glasskår, over sig. Yderligere skader er pådraget, før døden indtraf. Andre skader: Knuste tænder, slag med stegepande og andre blodige mærker.

Uvidende på alder, race og beskæftigelse.

Det er lykkeds at få følgende beskrivelse, fra de såkaldte 'naboer' i området.
Følgende er blevet dokumenteret, efter at være blevet genfortalt. Alt er hørt, og intet er sikkert.

I starten lød det til, at blot en enkelt ankom. Tunge skridt, men alligevel trænede. Døren blev tydeligvis sparket ind, grundet af den høje lyd. Familien lod hverken til at skrige, snakke eller græde. Bortset fra man i sidste ende syntes at have hørt en baby græde. Lyde der kunne tyde på kamp, er også blevet hørt. Det dokumenteres at der var blod rundt i lejligheden, samt knuste genstande. Ingen af naboerne valgte at blande sig, da familien allerede stod i problemer til halsen, og ikke lod til at redde. De var et 'udskud' i denne del af byen. Et unormalt tilfælde, af uforsigtighed og uheld.

Det er også lykkeds at grave frem, at familien havde kendskab til en frihedskæmper de fleste kender under navnet: Camille. Kvinden havde bragt håb til familien, da det så sort ud. Desværre stod familien som sagt, ikke til at redde. Dødsåresagerne indtraf næsten øjeblikkeligt, forhåbentlig uden for mange smerter. Der blev også fundet en stegepande i lejligheden, der formodes at være brugt til at myrde noget af familien.

Endnu et vidne udtaler følgende - "Mordet så bevidst ud. Ingen tegn på at familien havde en chance, eller kræfter til at kæmpe imod. Og selv de der forsøgte, er faldet i kampen. Tydeligvis en professionel, med udstyret i orden. Dog lader våben, knap, til at være brugt i dette sammenhæng, bortset fra den såkaldte stegepande. Mordets grundlag er stadig ukendt, men på grund af familiens mangel på.. alt, vælger man ikke at grave for meget i sagen. Dog råder man alle til at være på vagt. Morderen kan være, hvor som helst og, hvem som helst. Det eneste der er blevet spottet er, at en mandlig skikkelse forlod bygning, netop efter lydende var holdt op. Forholdsvis høj, ung og muskuløs. Hud og hår, var for svært at se i mørket."

Vindet har valgt, ikke at argumenterer mere på sit udsagn. Men efter adskillige efterspørgsler, er der dukket en del forvirring op omkring denne morder. En ung pige, siges også at være set i parken, ganske kort tid efter, for derefter at forsvinde. Gudskelov - udtaler nære - dukkede hun op igen, dog forvirret, omtumlet og med bidemærker i halsen. Dette tyder på overfald, men pigen er stadig for traumatiseret til at kunne vidne. Folk spørger derfor sig selv; Samme morder, eller en morderduo?

Så vi advarer jeg, Underworld. Jeg, advarer jer. Hold jer fra de forkerte i disse tider, og lås jeres døre. Saml børn ind, og gå ikke ud i mørket, før morderen(e) er fundet! Det var alt for nu. Hav en fortsat god uge, og lev mens i stadig kan! Eftersom der stadig hersker tvivl om morderen, men der allerede går rygter, befinder han sig nu under dette navn:

... Morderkokken!

- Skrevet af Zefira, Underworld Journalist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:11

Ihhh, super super fantastisk artikel Zefira! stor ros herfra. håber at se mere til dit arbjede i fremtiden :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:16

Jamen tusind tak da! Jeg skal da forsøge at gøre mit arbejde, godt og grundigt! Og tusind tak for din gode hjælp og støtte ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:20

Super artikel:)
Jeg tror nu ikke jeg skal være nervøs for at Blair bliver udsat for noget lignende, eller bliver vidne til det, da jeg er ret sikker på Blair kender morderen, min mund er lukket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:30

Spænende. Godt formuleret, skriv endelig flere artikler, var dejligt at læse. Smile
Lyder farligt Blair, glæder mig til din morder ven, vokser nosser nok til at skade andet end små børn Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:35

Abaddon, nu ved jeg ikke hvad han har lavet tidligere, men jeg er sikker på det ikke er små sager Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:40

Aw i to x3

Blair: Tak tak! Very Happy Oh uuh.. Man ved måske hemmelige ting? Razz

Abaddon/Rafael: Tusind tak da ^^ Jeg gjorde mig også meget umage, eftersom det jo skal passe til enhver! Og sandt nok. Alle de skadede børn, er ikke godt for nogen xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:44

Jeg ved alt for meget efterhånden:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:47

Blair: så det en han? send ham endelig min adresse, når gadedrengen er vokset nok op til det. Wink men er da godt, når du siger han kan skade andet end børn (tror du) xD

Zefira:
Tak for den artikkel ivertfald Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:49

Nu står der jo i artiklen det var en mandlig skikkelse Smile
Jeg tror bare jeg holder mig ude af alt det her xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:51

driller bare Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 20:52

Zefira,

Tillykke med din første artikel. sunny

Den er rigtig god, både formuleret....og også flot og appetitligt opsat Smile

- Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 22:21

Du er så sandelig velkommen, Rafael! ^^

Og også tusind tak til dig, Camille! Jeg håber sørme ikke, at du har noget imod, at være en del af den? x3 Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 22:26

Er det et tricky spørgsmål? * smiler*
jeg er ikke udtalt vild med opmærksomhed, MEN når det passer ind i artiklen og den samlede historie, så er jeg helt med på den Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 22:29

Mååååske? *Minimalt grin*

Det er blot en lille opmærksomhed! :3 Og det glæder mig, at du kan leve med det ^^ Jeg syntes blot, at det lige skulle nævnes, da det faktisk havde en del at gøre med familien Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 22:39

Selvfølgelig kan jeg det Smile
.Det er jo smigerende at nogen overhovedet gider nævne ens navn....
Det er bare mig der er lidt...småsær, no worries.

Artiklen var super god, så du kan godt være stolt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 22:45

Great! Og ja, lidt smigre fortjener den gode lille fe jo Razz Wink
Og velkommen til de særes verden! xD

Tusind tak igen! Jeg er skam også stolt, og en anelse lettet Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 23:42

Helt og igennem en dejlig appetitligt artikel
*æder artiklen og laver tygge og gumle lyde* Nam nam. :-D
Meget spændende må jeg sige, sådan dejlig pikant og man bliver efterladt med de dejlig mavefornemmelse af mæthed, dog er følelsen stadigvæk gennemboret af lysten til mere. :-)
Men som man nu siger, man skal ikke have alt en meget af det gode, især som den første ret.
Den er helt klart lavet af de velkendte råvare tilberedt på fortræffeligtvis, som ikke kan undgå at ikke efterlade et eneste utilfredsstillende smagsløg. :-)

Måske det eneste der mangler er deklationen på, hvor disse råvare kommer fra. Så kan man selv studiere videre og udforske den rå udvikling af disse råvare. :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 23:45

Haha awww Valetta! I'm really going to miss you and your humor! Very Happy
Men tusind tak for de søde, og yderst velsmagende ord. Jeg elsker måden, du forbinder det med.. mad? xD

Sandt at der mangler en slags kilde, men jeg var ikke helt sikker på, at sætte den ind. Jeg kan sende et link nu? Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 23:53

Jo sæt det som outgame link, altså bare skriv. :-)
//Link//

Men mange tak, jeg fik bare lige et madanmeldelsesflip. :-)
Men desværre *host host* kan det jo være, at du ikke kommer til at miste den sjove råvare, hvis du følger med kokken, hvor den vil blive tilberedt på sagkyndigvis, lige der hvor den hører hjemme i en ny verden af nye smagsvarianter og nye madoplevelser og kulturer. :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Tirs 3 Jul 2012 - 23:56

Ah okay så! Very Happy

Okay, til trods for dine smarte ord, forstod jeg faktisk ikke ret meget af det der.. Men det lød sejt! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 0:04

* finder lige livs(mit irl navn uden s vel og mærket) madsporgs ordbog. Hoster, så man lyder, at man er på vej til at sige noget vigtigt.*
Den sjove råvare oversættes til mig altså valetta
Kokken er transporten, altså vejen hen til et nyt sted.
Tilberedes på sagkyndig vis, altså jeg kommer et sted, hvor jeg kan udfolde min fulde potentiale(Hvad det så end er?:-D)
Smagsvarianter, madoplevelser og kulturer er denne nye verden,

Altså basicly hvis man snakker på almindelig dansk, som jeg by the way fatter brik af hihi. :-D

Så betyder det,
At du ikke kommer til at miste mig, hvis du følger med mig i en helt my verden. :-D
*sidder og tænker for sig selv*
Hvordan lad almindelig dansk være lettere end madsporg?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 1:10

Nåååår... *Lytte og nikke, som om alting giver mening*

Jeg tror bedre at jeg forstår normalt dansk, på denne tid af døgnet. Sorry to say. Men ellers.. elsker din kreativitet! xD

Og jeg vil følge dig! Og selv, hvis det bliver umuligt, så aldrig glemmer dig! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Ons 4 Jul 2012 - 20:07

aaawwwwwww ej altså *æblekinderne får farve*
I'm not that special hon. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Gæst Lør 7 Jul 2012 - 15:01

*Grin* Se lige de fine kinder! xD

You sure are ^^ Du har hjulpet mange, inklusiv mig! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?! Empty Sv: Artikel - Morderkokken, løs i Underworld?!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum