Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Rafs fraværstråd... EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Rafs fraværstråd... EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Rafs fraværstråd... EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Rafs fraværstråd... EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Rafs fraværstråd... EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Rafs fraværstråd... EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Rafs fraværstråd... EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Rafs fraværstråd... EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Rafs fraværstråd... EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Rafs fraværstråd... Voteba13Rafs fraværstråd... Voteba14Rafs fraværstråd... Voteba15 
Jake
Rafs fraværstråd... Voteba13Rafs fraværstråd... Voteba14Rafs fraværstråd... Voteba15 
Sasha
Rafs fraværstråd... Voteba13Rafs fraværstråd... Voteba14Rafs fraværstråd... Voteba15 
Renata
Rafs fraværstråd... Voteba13Rafs fraværstråd... Voteba14Rafs fraværstråd... Voteba15 
Genevira
Rafs fraværstråd... Voteba13Rafs fraværstråd... Voteba14Rafs fraværstråd... Voteba15 
Celenia
Rafs fraværstråd... Voteba13Rafs fraværstråd... Voteba14Rafs fraværstråd... Voteba15 
Lenore
Rafs fraværstråd... Voteba13Rafs fraværstråd... Voteba14Rafs fraværstråd... Voteba15 
Katrina
Rafs fraværstråd... Voteba13Rafs fraværstråd... Voteba14Rafs fraværstråd... Voteba15 
Lori
Rafs fraværstråd... Voteba13Rafs fraværstråd... Voteba14Rafs fraværstråd... Voteba15 
Edgar
Rafs fraværstråd... Voteba13Rafs fraværstråd... Voteba14Rafs fraværstråd... Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Rafs fraværstråd...

2 deltagere

Go down

Rafs fraværstråd... Empty Rafs fraværstråd...

Indlæg af Rafaela Man 29 Feb 2016 - 21:38

Da jeg har mange problemer i virkeligheden, hvor jeg konstant er i negativt humør som nogle af jer sikkert har bemærket har jeg valgt og tage en pause til jeg får det bedre
Gider ikke komme nærmere ind på grunden osv over her kan folk skrive over pm hvis de vil vide hvorfor eller af andre årsager.
Kommer nok på i de stunder jeg har det godt, men har mange humørsvingninger og tager bogstavligtalt meget nært for det meste så jeg flyver meget ind og ud så, men det fordi jeg jo tænker på jer dejlige væsner...

Sorry emnepartnere håber i kan holde jer indtil jeg får det bedre.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Rafs fraværstråd... Empty Sv: Rafs fraværstråd...

Indlæg af Arodeth Man 29 Feb 2016 - 21:52

Jeg ved godt vi ikke emner sammen, men derfor vil jeg alligevel gerne ønske dig god bedring ^^
Jeg ved det nok må være ligegyldigt for dig hvad jeg tror, du kender ikke mig og jeg kender ikke dig. Men det må da ikke afholde mig fra dette vel?
Humørsvingninger er lort, specielt når man ikke er herre over dem. Folk reagere ofte negativt, hvilket blot i realiteten gør det hele værre. Jeg håber dog du får det bedre og dette mener jeg i det fuldeste, ikke blot for at fake en venlighed ^^ Jeg håber du får det godt, og at du kan få ro i dit sind, så dine følelser ikke styre dig, men du styre dig selv Smile

Altid husk disse vise ord:

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Dette er måske en lille ting, men at tage en dyb indånding kan være starten eller blot et lille skridt i den rigtige retning ^^

Og hvis du føler dig nede, så tænk på folk har disse tanker om dig:

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Det er måske tider hvor du føler du ikke kan noget, specielt hvis humøret konstant går dig på, men husk folk holder af dig og tror på dig ^^

Og til sidst, hvis folk de tror de ved hvad der foregår i dit hovedet, blot husk dette:

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Jeg ved dette i bund og grund ikke er meget, det er ikke en billet til at få det bedre, men jeg håber da dette hjælper en smule og samtidig viser folk skam kan blive bekymret ^^

Igen god bedring, og jeg håber du får det godt Smile

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Arodeth
Arodeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 53
Reputation : 0
Bosted : Hun bor i Silvanesti med sin familie
Evner/magibøger : 1. Supernatural Physical Attractiveness | 2. Advanced Telepathy

Tilbage til toppen Go down

Rafs fraværstråd... Empty Sv: Rafs fraværstråd...

Indlæg af Gæst Man 29 Feb 2016 - 22:02

God bedring med det hele eller hedder det held og lykke? Jeg er lidt i tvivl men i hvert fald håber jeg at du får det bedre hurtigst muligt søde Raf! (:

Vi kommer til at savne dig i chatten men dit helbred er nu engang vigtigere end siden her! (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rafs fraværstråd... Empty Sv: Rafs fraværstråd...

Indlæg af Rafaela Man 29 Feb 2016 - 22:13

Arodeth: Tak for dine ord. Det fik mig til og tænke på det min fars psykolog sagde til mig i fredags "Træk vejret ind og når du puster ud så lav sjove lyde som fx en slange" det hjalp mig lidt. Har vel bare brug for, at blive mindet om de ting og få positiv respons indtil jeg får bearbejdet mit største problem som er skyld i denne lorte humørsvingning.
Det kan godt være vi ikke kender hinanden, men tak for dine ord og råd og det hele det hjalp mig lige nu så jeg må kigge oftere for og huske mig selv på og trække vejret

Selicity: Tak for dine ord. Ja jeg ved squ ikke hvad det hedder længere har en hukomelse som en si fordi jeg ikke har fået nok søvn i flere døgn (Kan ærligtalt ikke huske hvornår jeg sov godt sidst oo)

At i kommer til, at savne mig i chatten kan ikke passe helt for har været inaktiv der i snart 2 uger, men tak alligevel.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Rafs fraværstråd... Empty Sv: Rafs fraværstråd...

Indlæg af Gæst Man 29 Feb 2016 - 22:16

Kender godt det med søvnmangel men tror det skyldes af to forskellige årsager lyder det til! Men uanset hvad hvis du ønsker nogen der ligger øre til så lytter jeg gerne, især det med søvnen fordi det kan jeg virkelig relatere til men også alt muligt andet! (:

Passer meget godt med hvornår jeg sidst var sådan rigtig på så det var mere ment i følge mit (næsten ikke) eksisterende på chatten! (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rafs fraværstråd... Empty Sv: Rafs fraværstråd...

Indlæg af Rafaela Tirs 1 Mar 2016 - 9:36

Skal nok skrive hvis jeg får behov for det Smile

Det sikkert rigtigt nok ^^

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Rafs fraværstråd... Empty Sv: Rafs fraværstråd...

Indlæg af Rafaela Man 14 Mar 2016 - 17:21

Hiver lige den her op igen da jeg stadig har det elendigt og derfor får meget mere fravær på Rafaela

For ca 3-4 uger siden kom jeg ud for en traumatisk oplevelse og som nogle sikkert ved er der 4 faser når man er i en traumatisk krise som jeg er endt ud i...
Er i det man kalder Reaktionsfasen:
Reaktionsfasen (uger-måneder)
Personen begynder at se det skete i øjnene, den krisramte er oftest urolig og fortvivlet, følelserne veksler mellem sorg, had og skyldfølelse.
Har måske psykosomatiske symptomer som søvnproblemer, spiseforstyrelser eller andre kropslige reaktioner.
Her søger personen efter en mening med det skete. Man kan se voldsomme had- og hævnfølelser rettet mod andre. Dette er en form for selvforsvar eller overlevelsesstrategi midt i krisen.

Grunden til jeg skriver dette er fordi, at jeg føler, at i har skal vide hvorfor jeg måske pludselig flipper ud over små ting som et emnesvar eller noget helt andet...jeg er ked af, at de af jer som har oplevet det og jer der muligvis kommer til, at opleve det. Det er ikke noget jeg direkte kan gøre noget ved da det er "dyrehjernen" som de kloge kalder den som tit overtager styringen og der hjælper ikke "Tænk før du taler" strategien...

Håber i kan forstå det for det er ikke min mening, at blive uvenner med nogle af jer herinde...

Til de af jer som vil hjælpe der kan i bare være til hjælp ved, at lytte hvis jeg får et af mine flip og prøve og få mig på andre tanker. Bare det, at i vil lytte og spørge ind når jeg får det sådan betyder meget og kan være med til, at jeg hurtigere kommer over denne fase...

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Rafs fraværstråd... Empty Sv: Rafs fraværstråd...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum