Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Hvad synes i? EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvad synes i? EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hvad synes i? EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Hvad synes i? EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvad synes i? EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hvad synes i? EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Hvad synes i? EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Hvad synes i? EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Hvad synes i? EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hvad synes i? Voteba13Hvad synes i? Voteba14Hvad synes i? Voteba15 
Lori
Hvad synes i? Voteba13Hvad synes i? Voteba14Hvad synes i? Voteba15 
Valentine
Hvad synes i? Voteba13Hvad synes i? Voteba14Hvad synes i? Voteba15 
Natalie
Hvad synes i? Voteba13Hvad synes i? Voteba14Hvad synes i? Voteba15 
Sean
Hvad synes i? Voteba13Hvad synes i? Voteba14Hvad synes i? Voteba15 
Lenore
Hvad synes i? Voteba13Hvad synes i? Voteba14Hvad synes i? Voteba15 
Renata
Hvad synes i? Voteba13Hvad synes i? Voteba14Hvad synes i? Voteba15 
Jake
Hvad synes i? Voteba13Hvad synes i? Voteba14Hvad synes i? Voteba15 
Edgar
Hvad synes i? Voteba13Hvad synes i? Voteba14Hvad synes i? Voteba15 
Elizabeth
Hvad synes i? Voteba13Hvad synes i? Voteba14Hvad synes i? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Hvad synes i?

Go down

Hvad synes i? Empty Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 17:40

okay så...

Man er på et forum hvor admin siger at Electrokinesis det overpower men Aerokinese det ikke overpower What the f....!

Jeg vil nu sige at begge ting er lige overpower plus jeg har haft Aerokinese før og der sagde admin det overpower men nu der en anden bruger der har samme evne og det hele okay, why?

hvad synes i er det fair af der nogle bruger som gerne må lave overpower evner mens andre kun må have små evner som ikke kan en dyt..

for jeg synes efterhånder det unfair på så mange måder..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 17:45

Er det her på siden? .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 17:47

Nej det på et andet forum..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 17:58

Hvis der er en regel for det skal den naturligvis overholdes, men så skal den også overholdes af ALLE, jeg vil derfor mene at du skal forklare adminen at en anden bruger også har den evne, så hvis han/hun har lov til at have evnen bør du også.
Men nej, det er ikke fair.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 18:01

jeg synes det mega dobbeltmoralsk på mange måder har selv haft Aerokinese og jeg fik af vide at det var overpower og derfor skulle jeg skift evne og det gjort jeg så, men bom nu er en anden bruger som Aerokinese og det ikke overpower..


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 18:03

Det er også rigtig unfair, en admin må ikke favoritisere, reglen skulle gælde for alle. Hvis jeg var dig ville jeg fortælle adminen at det ikke er i orden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 18:04

Derp..

ved du hvad jeg har prøvet det før og.... Jeg blive slette for det... så jeg tror bare jeg forlad dem igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 18:06

Hold da op. Det kan jeg godt forstå så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 18:08

jeps...
godt jeg har lavet min egen lov på mit forum..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 18:10

Jeg har ikke noget imod de regler der er med evner, men det der er bare forkert.
Hvad er dit forum?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 18:11

Steampunk, also known as Andrey

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 19:03

At banne og slette brugere er i min verden noget man kun bør gøre i helt ekstreme situationer og tilfælde.
I tilfælde hvor etikken krænkes og moralen ' voldtages' ellers burde man kunne snakke sig ud af tingene.

Har meget svært ved at have respekt for en admin der forvalter sin autoritet på en sådan måde.

Og det er ikke på denne side , næææ nej !


Og ja, hvis grunden er at evnen er OP , så er den sku da OP for alle.Og HVIS den anden bruger har fået en særtilladelse, så skal den jo forklares stille og roligt til dig, så du forstår hvorfor han har, når du ikke må.

Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 20:01

Føst: Jeg har ingen anelse om hvad disse to evner indebærer, så jeg skriver lidt fra bar bund.

Det vil være lettere hvis jeg kendte til den side det handlede om, men man har ikke lyst til at udstille andre sider offentligt, hvilke jeg heller ikke beder om, så lad det ligge. Jeg kender to sider, lad os kalde dem side 1 og side 2, så beholder de deres anonymitet.

Side 1: Der har man sin evne og sådan er den, den kan der ikke pilles ved, måske hvis man skifter race, men ellers kan man ikke ændre ved den.

Side 2: Der er de mere fokuseret på at der sker udvikling i spillet, derfor har dem der har spillet meget ofte stærkere evner en nye brugere.

Så lad mig komme frem til centrum: Hvis man spiller efter model 1, så mener jeg ikke det er okay at admin bruger sin magt laver sine egne regler for sær brugere. Alle skal stå lige, ligesom der står i menneskerettighederne og alle andre steder. Hvis man derimod bruger side 2's måde, syntes jeg det er okay at admin siger at det ikke er okay at have en så OP evne som en anden bruger, hvis da vedkommende forklare den nye bruger hvorfor.

Det at slette et en bruger fra et board er ikke noget jeg er tilhænger af, med mindre man har en meget god grund til det. Advarsler er mit fortrukne våben, f.eks ban i nogle dage, men selvfølgelig kan det komme så vidt at man må sende en ud. Præcist ligesom en skole. Der skal alle også behandles efter samme regler og hvis det bliver for meget bliver man smidt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 20:41

Enig, specielt hvis man har en admin der kan styrer det.
HVIS man har!

Og så dog... At man må have stærkere evner fordi man er en ældre spiller?
Arh..jeg hader alle de skrappe regler....lighten up det er et spil...det er for at lege og skabe eventyr , ik?? bliv dog en paragraf rytter et andetsted- end som admin , fristes jeg til at sige...

Men helt ærligt....med lidt venlig kommunikation kan man jo forklare sammenhængen, forklare hvorfor en må have evnen og en anden ikke må.Men det kræver jo lidt pædagogisk snilde fra en admin at gøre det...nogen vælger metoden ' DU hørte hvad jeg sagde, og det er mig der bestemmer!'
Hmmm.... Undskyld....jeg overvældes af gamle og triste minder....beklager...

Tilgængæld er her lidt til at løfte stemningen...
( og neeeej , det er ikke en teknisk fejl....Dette ER så cool, ren retro der hitter max)

https://www.youtube.com/watch?v=uJkrA6DtDgQ&feature=youtube_gdata_player





Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 20:44

Ps....

Jeg siger bare:

Wow...sikke en mand, i gulddragt og så med de moves !!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 21:26

Jeg undlader at kommentere sangen. *host*

Det med stærkere evner handler jo om hvor meget man har brugt evnerne. In-game udvikling som du selv så godt kan lide Mille Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 21:38

Jeg er helt enig med jer i, at en admin ikke skal misbruge sin magt.
Jeg har altid tænkt at admins ikke er bedre end alle andre brugere, hvis man ser på en side som et maskineri er admins tænd og sluk knapperne og de store tandhjul der får det hele startet, mens brugere er de mindre tandhjul der starter når der bliver tændt. Uden brugerne kan det ikke køre rundt. Jeg vil altid se admins som dem der sørger for at siden udvikler sig og at brugerne har en lyst til at blive der, men uden brugerne vil det ikke kunne fungere.

Men ja, det afhænger meget af hvilken stil man kører på siden, men jeg mener dog alligevel ikke at en admin skal slette en bruger bare fordi de går lidt i mod adminen, selvfølgelig skal brugeren ikke skrive noget i stil med 'Den her side stinker og jeg synes lige så godt i bare kan slette den her lorte side' men hvis de kommer med en friendly request, for ligesom at fortælle at de har opdaget en fejl og skriver 'Jeg så lige at Brugernavn, havde en overpower, jeg ved ikke om det er meningen, men jeg ville bare lige sige det.'
Jeg synes ikke at brugeren skal slettes ved nogle af de tilfælde, men ved førstenævnte skal de have en advarsel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Gæst Man 23 Jul 2012 - 23:24

Ja, jeg er helt for udvikling og mener bestemt ikke man bør overpower, tværtom nedtoner jeg måske meget selv, og bruger dårligt de evner jeg har fået igennem emner...meeeen det er ikke en stram admin der skal sidde og dikterer mig ..Hvis jeg finder noget urætfærdigt ( ikke en anden holdning end min- det kan jeg snildt forholde mig til) men finder jeg det urætfærdigt så reagerer jeg...og ruller ikke om på ryggen og spiller død.

F.eks. Jeg er imod pm emner, fordi jeg synes de berøver siden for livt og aktivitet...MEN jeg ville aldrig ønske at der var regler imod det.Folk burde selv have lov at bestemme..og hvem skal sidde og gennelæse den PRIVATE PM ( hvad der ligesom ligger i ordet) for at sikre at reglen overholdes? Det er efter min mening usmageligt.

Folk må vel selv bestemme hvad de vil skrive og sende til hinanden i deres pm, hvad enten det er hilsner eller små emner?

Tja....det er jo bare min holdning.


Og så lad mig lige indskyde... Der er mere guf i godteposen, UFF for et stykke lækkert følsomt mandfolk...the moves on that man....yummy Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=beXaKMfwBXM&feature=youtube_gdata_player


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad synes i? Empty Sv: Hvad synes i?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum