Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba15 
Jake
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba15 
Sasha
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba15 
Renata
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba15 
Lenore
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba15 
Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba15 
Celenia
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba15 
Emery
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba15 
Taliia
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba15 
Madelena Gray
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 23:33

Tid: Aften
Sted: Tja det vilde svin
Omgivelser: Festligt og fulde væsner
Vejr: tykt regnvejr

Det var blevet aften og der var allerede godt gang i gaderne der var mange i byen på trods af at det pissede ned i lårtykke stråler og mange var kommet ind på det vilde svin men der var specielt en tilstede derinde man lagde ikke lige mærke til ham med det samme blandt alle de festglade væsner der var der men han var der skam det var en fyr iført blå rejsekappe så man ikke kunne se hans sorte løse tøj og de 5 daggerts i hans bælte med dødningehoved spændet og ved siden af ham stod der et skarpretter sværd med et blad så skarpt at det kunne skære gennem en sten som var det smør og et sværd der hed samehada der havde et blad af hajskin bundet ind i et hvidt stof og som virkede som en sav i sværd form begge var de lige så lange som Dust selv var høj!

Dust der var kommet tidligere på dagen havde fundet kroens mere mørke hjørne og sat sig der med en drink hvor han nu sad og slappede af mens tankerne fløj gennem hans hoved der var så mange ting han havde gang i så mange ting han måtte finde en løsning på! Fordi Dust sad alene var hans bord praktisk talt det eneste der sådan rigtig var plads ved men der var ikke rigtig nogen der turde gå hen og spørge om de måtte sidde ned for de ville for det første ikke side ved bord med en mørk skikkelse som Dust og for det andet var han måske også kommet til at skabe et ryg om at han var lidt aggressiv overfor folk der irriterede ham så han havde fået lov til at sidde der for sig selv men han begyndte at kede sig lidt og kunne godt bruge lidt selskab!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jan 2013 - 23:51

Regnen havde stået på i noget tid nu, og Elizabeth havde haft problemer med at holde sit tøj tørt. Hun havde haft taget en sort frakke ud over en fin mørkeblå kjole og havde taget nogle pæne laksko på, som nu var ved at være gennemblødte.
Hun vidste at hun skulle finde et sted, hvor hun kunne sidde og blive tør og ride regnen af. Hendes blik gik frem og tilbage, fra side til side, imens at hun gik med faste og hurtige skridt, og til sidst, fik hun øje på en kro. Hun skyndte sig derhen, og åbnede døren med en lille knirkende lyd.
Hun så sig omkring, og så blot glade væsner, og vidste at hun var kommet til det rette sted. Hun lukkede døren stille, og fulgte væggen med fingrene, og ledte efter en plads. Det enete sted hun egentlig kunne finde, var ved siden af en ret dyster og mistænktsom udseende fyr. Hun rynkede panden, og gik med rolige, men dog forsigtige skridt hen til den frie plads, og satte sig. Hun sørgede for at sidde med ryggen til ham, og ville ikke engang spørge ham om det var i orden at hun satte sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 0:29

Dust kiggede roligt op på hende da hun satte sig og lagde hovedet på skrå for selvom han var følelses forladt kunne han godt lide rød hårede damer så han lavede et tegn til bartenderen og pegede på Elizabeth ejeren forstod straks hvad Dust mente og selvom det måske ikke var tit de serverede det lavede bartenderen en varm kop kakao og gik hen til Elizabeth!

"Værsgo unge dame en lille hilsen fra den skumle fyr bag dig håber den hjælper med at få varmen igen!" sagde han med et venligt smil til hende og nikkede mod Dust da han nævnte ham før han gik op mod baren igen og Dust kastede betalingen til ham som bartenderen greb i luften! Dust drejede hovedet mod denne rødhårede unge kvinde og betragtede hende for at se hendes reaktion!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 20:39

Et blik. Helt klart et par øjne. Et par øjne der kiggede på hende. Hun kunne ikke se nogen rundt omkring hende, som skulle være den skyldige af dette, og gættede så at det var den skumle fyr bag hende. Hun bed sig uroligt og nervøst i underlæben og prøvede at ignorere hans blik. Hun kunne mærke nogle bevægelser bag hende, og undrede sig over hvad han lavede, men så sig ikke tilbage, da det jo bare ville give ham fattelsen om at hun faktisk havde set ham, og var interesseret i hvad han lavede.
Hendes blik forblev derfor køligt og tomt ud i lokalet og lod det køre langsomt rundt på dem som stod og snakkede, og sagde intet.

Hun så hurtigt op da hendes bobbel blev sprunget, og så at det blot var en bartender. Han sagde et eller andet, men hun nåede ikke at opfatte hvad det var, før en kop varm kakao blev sat i hænderne på hende. Det tog hende noget tid at opfatte hvad han havde sagt, og fik så fremkaldet at det havde været den skumle fyr bag hende som havde fået bartenderen til at give hende den varme væske, som nu skvulpede rundt i koppen i hendes hænder.
Hun gav et lille nik til bartenderen og smilte venligt til ham, men ville stadig ikke give nogen opmærksomhed til den skumle fyr, og tog et langsomt og forsigtigt tår af den varme drik, og kunne mærke sin kropstemperatur øges mærkant.
Noget utydeligt damp kom fra hende, og man kunne se regndråberne og pletterne af fugt, forsvinde med hastige skridt. Hun plejede aldrig at drikke varme drikke, så hun vidste faktisk ikke at det ville ske, selvom at hun burde have haft sagt sig selv, at hendes allerede høje kropstemperatur, ville øges endnu mer.

Hun så hen på fyren. Kun ganske kort, og ud af øjenkrogen. Og blot for at se om han lagde mærke til at hun dampede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 20:55

Dust holdt øje med hende mens hun tog en slurk og han var nok den eneste der så det der skete med hendes ydre hans øjne så virkelig detaljerne hvordan regndråberne fordampede og dampen steg fra hendes krop og han smilede roligt *Hmm interessant gad vide om hun kan noget med varme?* tænkte han roligt da det jo ikke lige just var normalt at sådan noget skete! Dust blev ved med at iagttage hende som hun sad der og prøvede at lade være med at kigge på ham hans interesse for hende voksede lidt i ham for det var sjældent at han gjorde den slags gestus at give en drink til nogen men det plejede ellers at få væsnet han gjorde det for til at snakke med ham eller i det mindste kigge på ham!

*Jamen hov hun kigger jo herhen alligevel* tænkte han roligt da han så hvordan hun nærmest diskret kiggede hen på ham ud af øjenkrogen han smilede roligt rejste sig og valgte så at sætte sig så han sad på pladsen lige bag ved hende med ryggen mod hende! Han drejede hovedet lidt mod hende med et roligt følelses tomt smil!

"Jamen dog jeg vidste ikke at en simpel kop varm kakao kunne gøre en kvinde så varm at vand fordamper fra hendes krop!" sagde han roligt og virkede for en gangs skyld helt ufarlig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 21:11

Elizabeth kunne mærke hvordan han blev ved med at holde øje med hende, og gjorde sit bedste for ikke at komme med en spydig kommentar. Hun tog endnu en tår af kakaoen. Hendes blik var hurtigt forsvundet fra ham, da deres blikke havde mødtes, og hun lod hurtigt sin opmærksomhed gå væk fra ham, men som hun havde frygtet det, var han allerede på vej over mod hende, og mærkede at han satte sig tæt bag hende.

Hun gulpede en sidste tår af den varme væske i sig, og så lidt nervøs frem for sig, da han havde set at vandet havde fordampet fra hendes krop. Et par få sekunder gik, inden at hun faktisk sagde noget. Hendes blik havde forandret sig hurtigt, og hun lod et lille halv ondt grin forlade hendes fine bløde læber "Vand der fordamper?" spurgte hun skeptisk og rystede på hovedet "Har de ikke fået for meget at drikke? Kan forsikre dem om at det ikke er sket" sagde hun og grinte hånligt ad ham, som for at drille og irritere ham, mens hun stadig ikke lod sine øjne gå tilbage på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 21:24

"Hmm jeg vil nu ikke lige mene at 2 drinks er nok til at gøre nogen fulde og jeg er ikke lige just typen der drikker særlig meget!" sagde han roligt og så om på hende med et skummelt smil da Dust godt kunne mærke at det var som om hun prøvede at gemme det han lige havde set bag bortforklaringer og skeptiske opførsel "Jeg er nu ret så sikker på at jeg så vand fordampe af din krop og der er faktisk en meget simpel måde hvorved vi kan tjekke hvem der har ret!" Dust dyppede en finger i sin drink så en dråbe hang ved og før hun nåede at reagere ramte den hendes hud og Dust betragtede dråben for at se hvad der skete!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 21:33

Elizabeth bed sig tænkende i læben, og vidste ikke hvad hun skulle sige til ham. Hun vidste jo ikke at han var et væsen, så det var vigtigt at holde det hemmeligt for ham, at hun havde nogle kræfter og at hun var engel. Og så hvis han var et væsen, var hun jo ikke sikker på om han ville gøre hende noget ondt, eller ville være på hendes side.

Hun så langsomt over på ham, og havde ikke just et tilfredst blik, og brød sig ikke om at han snakkede sådan til hende, og kunne ikke nå at reagere før at hun så hans finger dyppe ned i glasset, og dråben falde ned på hendes arm. Hun fik store øjne, og inden at hun kunne nå at skubbe dråben væk, var den begyndt at fordampe. Hun så op på fyren med et vredt blik, og havde ikke givet ham tilladelse til at gøre det. Hun sagde ikke noget, og ville se hvordan han reagerede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 21:41

Dust så roligt på dråben og da den fordampede så han hende i øjnene med sine følelses forladte øjne som dog var utroligt smukke på grund af den ravgule farve de havde
"Hmm hvor spændende det jeg så var ikke en løgn du er enten utroligt varm eller også har du en evne der indbefatter varme!" sagde han roligt og lagde hovedet på skrå "Du er da en spændende ung dame er du egentlig en engel?"

Dustkunne mærke på hendes aura at hun var engel men han ville gerne lige spørge hende og virkede ret så fascineret af hende og det virkede som om at han var mere interesseret i at finde ud af hvad hun var for en end at skade hende hvilket fik ham til at virke ret harmløs!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 21:48

Elizabeth så på ham et par sekunder, men så så væk, da han godt havde lagt mærke til at han havde nogle pæne øjne, og så var hun oss bare sur generalt."Jeg er bare varm" mumlede hun og lagde sine arme over kors og irriteret ud i luften.
Hun blev helt anspændt da engel spørgsmålet kom op, og hun måtte se tilbage på ham, men også få et nogenlunde få et normalt udtryk i ansigtet, hvilket hun oss fik ret hurtigt "Engel?" sagde hun spørgende og grinte så "Du er skør i hovedet" sagde hun så, og skulle til at rejse sig, for at komme væk, da hun var uhyggeligt tæt på at få sin identitet ud i det åbne, og tænkte at hun nok burde komme væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 21:56

Dust tømte sin drink rejste sig og tog sine våben på ryggen for at gå med hende roligt så han på hende med sine smukke øjne rakte hende sin hånd som for at hilse på hende og mødte hendes øjne da de begge stod op
"Dust er navnet og jeg er ikke skør selvom man skulle tro det jeg har bare gode analytiske evner og jeg vil meget gerne lære dig bedre at kende men jeg vil først have din tilladelse vil altså du vil give mig den?" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 17:30

Elizabeth havde rejst sig ret hurtigt op, og alligevel havde det lykkedes for denne 'Dust' at tømme sin drink, og rejse sig op. Hun så lidt på hans hånd, og havde et overvejende blik. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, men tog så beslutningen til sidst. Hun tog fat i hans hånd og gav den et lille forsigtigt tryk "Mit navn er Elizabeth" sagde hun roligt, og gav langsomt slip og betragtede ham i nogle lange sekunder. Hun løftede et øjenbryn og et smil trak sig op i den ene side af hendes mundvige "Det, vil tiden vise" sagde hun blot, og vidste ikke helt om hun skulle give ham tilladelse, og ville derfor lade tiden vise hende, om han faktisk er til at stole på...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 17:54

Dust lagde roligt hovedet på skrå og trykkede hendes hånd da hun trykkede hans! Han smilede med et følelses forladt smil og så hende i øjnene med hans smukke ravgule øjne "Tiden viser meget og jeg håber da du vil se at jeg er til at stole på hvis jeg kan stole på dig!" sagde han roligt "Hvad siger du til at blive siddende jeg gir gerne en drink mere på min regning?" spurgte han roligt og lavede en gestus mod den plads han lige havde siddet på med hånden mens han stadig så hende i øjnene! Dust virkede ikke just til at ville være farlig overfor hende han virkede ganske rolig og der var noget mystisk over ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 18:06

Elizabeth så på ham med hovedet let på skrå, og så ham ind i hans øjne, hvilke hun syntes at var ufattelig flotte. Hendes egne var en lys grøn farve, som gav god kontrast til hendes røde hår.
Hun så over på stolen og stod igen og overvejede hans tilbud, og så derefter tilbage på ham, og kunne ikke lade vær med at smile et vidunderligt sødt smil til ham, og satte sig langsomt ned igen, og betragtede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 18:15

Dust smilede roligt igen og satte sværdene fra sig igen før han satte sig overfor hende han lavede en gestus til en af bartenderne og hun kom hen til dem for at høre hvad de ville have! Dust så let på Elizabeth "Damerne først du er fri til at vælge hvad end du lyster på min regning!" sagde Dust roligt ventede med at bestille noget til hun havde valgt! Selvom Dust havde været eftersøgt hele hans levetid fra han var 4 og indtil nu havde han utroligt gode manere når han selv ville det og som det stod nu fandt han det bedre at vise manere overfor hende end at være sit sædvanlige kolde jeg!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 18:26

Elizabeth så på Dust med et koncentreret blik, og prøvede på at se hvad der var med ham. Han var så mystisk og havde så gode manere. Der måtte være noget som gemte sig i skabet.
Hun rømmede såg og så op på bartenderen som stod ved deres bord, og så lidt tænkende rundt. "Hmm... " mumlede hun "tror at jeg vil have mig en kop kakao" sagde hun så bestemt, og drak ikke så tit. Kunne godt drikke, men hun ville lære denne person, som sad overfor hende, at kende. Han var for interessant til at smide det hele væk, blot på grund af drikkeri. Nej... ham her, skulle analyseres...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 18:49

Dust nikkede roligt som en slags anerkendelse af hendes valg og tog selv en øl da han var stærk til at drikke men lige som hende ikke havde tænkt sig at blive fuld foran hende på deres første møde han ville jo trossalt gerne vide hvad hun var for en og om han måske kunne få hende til at kunne lide ham for måske kunne han bruge hende til noget hvis han en dag havde brug for hjælp til et eller andet! Bartenderen nikkede til deres valg og kom med det efter kort tid da han havde stillet tingende foran dem og var gået tog Dust en slurk af sit øl lænede sig frem mod hende med albuerne på bordet og hænderne sammen "Må jeg spørge hvad din evne egentlig er jeg er blevet meget interesseret i at vide det efter jeg så væske fordampe fra din krop?" spurgte han roligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 21:42

Elizabeth betragtede Dust imens de ventede på deres bestillinger. Hun havde mange tanker som bare fes rundt oppe i hovedet på hende, og hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre af dem.
Hun vågnede lidt op da hendes kakao blev sat på bordet foran hende, og hun tog en lille tår af den, og trak ikke øjnene væk fra Dust på noget tidspunkt. Hun blev overrasket idet han spurgte om hendes kræfter. Det var ikke lige hver dag at man blev stillet sådan nogle spørgsmål, og hun brød sig ikke synderligt meget om dem, men alligevel lod hun sit blik gå hurtigt rundt og se om der var nogen der kiggede. Nej. Alles opmærksomhed var på deres eget.
Hun hev langsomt ned i sit ene ærme, og holdt sin hånd udstrakt. Hun så koncentreret ud, og inden der gik særlig lang tid, var der formet sig en lille ildkugle i hendes håndflade. Hun betragtede Dust, da hun gerne ville se hans reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 21:53

Dust betragtede hende mens hun gjorde dette og han virkede i særdeleshed rolig som om hans krop overhoved ikke reagerede på hans tanker selvom der var en del der kørte rundt derinde! Han tog roligt en pakke smøger frem tog en ud og holdt enden ind i hendes ild kugle til den var tændt han satte smøgen i sin mundvige og sugede på så gløden fik ordentlig fat og da han pustede ud kom en røgsky frem mellem hans læber alt dette var som en test for at se om det han så virkelig skete og ikke bare var en illusion hun lavede "Hvor spændende se det er noget jeg sagtens kunne bruge!" sagde han roligt mens han stadig betragtede hendes ild kugle "Du kan manifestere ild og styre den med egen vilje! Det er ikke noget man ser hver dag!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 21:58

Elizabeth så på Dust mens han hev en cigaret frem, og sørgede for at holde sin ild tændt så han kunne tænde sin smøg. Da hun var sikker på at han ikke skulle bruge ildkuglen mere, slukkede hun for ilden ved at knytte hånden sammen om den. Det var nok oss det bedste at gøre, inden at folk begyndte at kigge derover.
Hun så på ham og trak på skuldrene "syntes ikke at det er noget særligt" mumlede hun, og ville egentlig bare gerne være normal. Hun brød sig ikke om altid at være i farezonen og ikke kunne have et normalt liv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:17

Dust lod smøgen hænge i sin mundvige og så hende i øjnene han så åbenbart langt større muligheder i hendes evner end hun selv gjorde og det gav ham en ide som han ellers aldrig havde puslet med! Hvis han nu tog denne unge dame der sad foran ham til slave kunne han udover at bruge hende til sine egne planer i dette livets evige skak spil måske også give hende noget hun måske aldrig ville få andet steds! Hun kunne blive utroligt stærk med denne evne og hvis hun måske undervejs fik nogle gode erfaringer med sig kunne det jo være en bonus "Tro mig Elizabeth det er noget specielt!" sagde han roligt og pustede røg ud fra sin smøg "Det er derfor jeg valgte at snakke med dig for jeg har længe ledt efter en slave med specielle evner som du har og jeg tror at du er lige hvad jeg leder efter!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:30

Elizabeth så på Dust og kunne se på ham at han tænkte over nogle ting, som hun ikke vidste noget om. Hun smilte skævt og rystede på hovedet "Nej de er ikke" mumlede hun, da han var kommet til sig selv igen og snakkede til hende.
Det næste der skete, fik Elizabeth til stirre på Dust og lang tid. Hun vidste ikke hvor lang tid der gik, men et par lange sekunder gik der ihvertfald. Hun rystede så på hovedet og rejste sig langsomt op "Det tror jeg ikke du... jeg er ikke nogens slave" sagde hun og så på ham, og håbede på at han ikke ville gøre et alt for stort nummer ud af hendes afslag...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:41

Dust rejste sig roligt og så på hende med sine tomme øjne og der var ingen tvivl at spore i ham han havde bestemt sig og der var ikke noget hun kunne gøre for at ændre hans mening "Jo Elizabeth du har en meget speciel evne!" sagde han roligt "Og jeg har tænkt mig at du skal være min slave fra nu af er det forstået?" Han virkede noget så faretruende sådan som skyggerne lå over ham og det virkede som om det kunne være meget dumt at sige ham imod når han var så stålfast på at hun skulle være hans slave for Dust ville eje hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:47

Elizabeth havde først set roligt på Dust, også efter at han havde rejst sig op, men da han begyndte at hundse med hende, fik hun et uroligt blik. Hun så på ham, og havde først tænkt sig at sige okay, da hans opførsel havde kommet bag på hende, men rystede så stædigt på hovedet "Nej!" sagde hun hårdt og gik med hurtige skridt imod døren. Han skulle ikke komme og tro at han kunne bestemme over hende. Nej. Nej. Nej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 22:55

Med et fløj skarpretter sværdet tæt forbi hende og smadrede med spidsen først ind igennem væggen så det spærrede for døren og nu var der ingen tvivl om hans styrke for det sværd måtte veje mindst 40-50 kg og være svært alene at løfte men så at kaste det så let som en daggert måtte betyde at han havde meget styrke! Dust tog Samehada på ryggen mens han gik hen til hende og hele baren var bum stille alle fulgte med i dette pludselige udfald ingen turde så meget som hviske eller trække vejret Dust stoppede lige bag ved hende og nussede hende på halsen "Der er noget du ikke helt forstår her Elizabeth hvis du bliver ved med at sige nej så vil jeg dræbe dig uden et sekunds tøven!" sagde han roligt mens en hale der holdt en kniv for enden kom frem fra hans rejsekappe og sneg sig op af hendes krop til den var ved hendes skulder klar til at angribe hendes strube "Du er min slave nu er det forstået?" Hviskede han i hendes øre!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum