Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En ny brugers mening. EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
En ny brugers mening. EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
En ny brugers mening. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
En ny brugers mening. EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
En ny brugers mening. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En ny brugers mening. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
En ny brugers mening. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
En ny brugers mening. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
En ny brugers mening. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
En ny brugers mening. Voteba13En ny brugers mening. Voteba14En ny brugers mening. Voteba15 
Abigail
En ny brugers mening. Voteba13En ny brugers mening. Voteba14En ny brugers mening. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

En ny brugers mening.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En ny brugers mening. Empty En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 13:35

Godt så, det der kommer nu er min ærlige og uforbeholdne mening.

Jeg er selv fra lost, jeg ved hvad der skete derinde og jeg kom herind med neutrale øjne for at se på en ny side som jeg kunne være interesseret. Nu har jeg så oprettet mig, men nøj hvor blev jeg skuffet da jeg kiggede rundt. Det er bare ikke okay at hænge folk ud på et offentligt forum! Under nogen omstændigheder! Lige meget hvad de har gjort jer! det er sgu ikke i orden!
Hvis man har et eller andet imod en person så tag det dog med personen i stedte for at vælge den nemme løsning og whine over personen offentligt! forestil jer hvis i en dag kiggede på et forum og fandt ud af at der i adskillige tråde stod af du var en arrogant, dominerende fascistisk kælling og en der sikkert er i gang med at kuppe en anden side!? helt ærligt! bliv dog voksne!

Og hvad sker der for ideen om at lost har startet en krig imod jer? grunden til at der ingen reklamer er fra jeres side derinde er at i har for meget ulovligt materiale fra blandt andet dragonlance og white wolf. Derudover tror jeg nok at adminsne derinde er store nok til at tillade reklamer fra sider som de måske ikke selv er vilde med.. Og hvem kan klandre dem hvis de ikke kan lide denne side? i har ikke talt ret pænt om dem, det håber jeg at i er klar over!
Tænk før i skriver...

Det er i orden at have en mening om en person, men lad dog være med at hænge personen ud, og tal med dem i stedet! Det er i orden at være sur, men vær dog moden nok til at holde din mening for dig selv hvis den ikke er konstruktiv. Men det at beklage sig over en person et sted hvor personen ikke har mulighed for at svare tilbage... Det er det der har fået mit pis i kog.. og så det at det var en admin fra denne side der startede med at hænge en person ud. Det er efter min mening en massiv fejl.

Dem der har hængt nogen ud, ved hvad jeg snakker om.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 14:04

Jeg er da ked af at du har fået sådan et dårlig lys af Underworld da du så vores indlæg.

Men hvis du har læst alle forummene, så kan du se at det ik er noget dagligdags eller noget alle gør, og at vi på mange punkter har det sjovt.
Jeg gir dig ret i at der er blevet talt lidt grimt om nogle personer, men det er så fordi at de mener der har været uretfærdighed til stede, selvom de prøvede på at snakke med dem...

Det JEG sagde om at Lost og Underworld er i krig, det er bare den fornemmelse jeg har. Det betyder ik at det er sådan, for det kan da sagtens være at Adminsene går hen og giver hinanden ideer og sådan, men det er bare den fornemmelse jeg har.

Men jeg håber da ik at det der er skrevet har skræmt dig helt væk fra siden. Neutral

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 14:17

Hvor mange der har gjort er irrelevant. Pointen er at det bliver tilladt og at en admin selv er med på vognen. Det er for mig at se et tegn på at det er nogle skrækkeligt umodne folk der sidder på magten, hvis man ikke tager sig sammen og irettesætter folk der skriver grimt om andre. At nogen føler at de er blevet uretfærdigt behandlet er ikke en grund til at hænge andre ud, det burde nok i stedet være en grund til at snakke med den som man føler sig uretfærdigt behandlet af.

Jeg kender selv en hel del til hvad der skete på lost, men ligegyldigt hvad der skete så giver det ikke ret til at tale grimt om folk. Det kaldes at bagtale folk, og er et tegn på manglende modenhed. Beklager at jeg bliver nød til at sige det på den måde, men nogen bliver nød til det hvis i gerne vil have en ordenlig tone på forummet.

At der er en krig imellem forummerne er også rimeligt.. lad os kalde det umodent. Adminsne på de forskellige sider har haft konflikter, men det er hvad det er. Det er ikke en grund til at der skulle være krig imellem siderne, og at mene at det udelukkende stammer fra lost... er det ikke bare at pudse jeres egen glorie?


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 14:27

Jeg har da heller aldrig sagt at der er en krig mellem lost og underworld. Jeg har sagt hvordan jeg har følt det.

Og jeg kan sige dig en ting. Hvis der er en krig, så kommer den ik fra Underworlds side af, da de fleste har været en del af Lost og har nydt den tid de havde der. En del af os har sgu da stadig vores profiler derinde fra. At nogen ik så det sjove i siden mere, det er der bare ik noget at gøre ved. Men ingen af dem har udvist modvilje mod Lost på noget tidspunkt.

Og hvis du har et problem, hvorfor har du så ik bare sagt, møg side, den besøger jeg ik igen og så været ligeglad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 14:34

*sight* jo der har været modvilje fra begge sider af, det er så hvad det er. Men ingen af siderne er helt rene, for ren bliver man ikke af at fralægge sig skylden eller at bagtale folk, just saying.
"Jeg tror bare at Admins inde på Lost er sure over at alle deres medlemmer joiner en side, som ik engang er startet op endnu.
Og det er lidt den fornemmelse man får når de skriver nyheder derinde....
Lost er ved at bryde sammen, og det er noget Procella ik vil have, så det er lidt derfor man kan få den fornemmelse derinde."

citat fra kassandra - direkte

Jeg kan ikke være ligeglad fordi at man ikke bare går og hænger folk ud! det kan godt være at nogen bare er blevet fornærmede, men jeg kan altså ikke bare sidde og se på mens i gentagende gang hænger en bestemt person ud. Det er forkert og ret grimt. Måske er der folk der ikke har modet til at sige når sådan noget bliver for meget, men det er gået over stregen.. langt over stregen. Jeg gør ikke det her for at gøre folk sure, men derimod for at få dem til at tænke over hvad de skriver. det kunne der godt være brug for.

"Velkommen til wolf, og syndt at denne facist af en kælling har også ødelagt det for dig! (ups skulle nok tale bedre, håber så ikke at de andre admin opdager det hihi"
Citat fra en admin direkte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 15:47

Nu skal jeg så også lige sige, jeg har kun lige læst kort fra det første indlæg, men at det er ikke alle admins der har sagt noget dårligt om dem... F.eks sakref.. Så hæng ikke alle adminsene ud tak Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 15:50

Jeg hænger såmænd ingen ud, jeg har skrevet "en admin". Ingen navne nævnt og sådan skal det helst forblive. Men det er problemet med dette er at der ikke er blevet sagt stop fra de andre admins side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 15:56

Oki, sorry for that.. Og ja jeg ved hvem den skyldige er..

Og undskyld for hvis jeg har generet nogen, jeg var bare sådan ret sur på det tidspunkt, da de lige havde slettet min bruger derinde selvom jeg havde sagt de først skulle slette den en måned senere.

Men ja det er ikke en god nok grund og undskyld for det endnu engang..

Jeg tror bare de andre admins ikke har opdaget det, eller tror jeg også jeg ville ha fået et prik eller to på skuldren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 15:57

Mon ikke at der har været en god grund til at de slettede din bruger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 16:00

Det skal jeg ikke kunne sige, måske eller måske ikke.

Men det var bare en grund til hvorfor jeg havde sagt noget så negativt.

Det var ikke min mening at bruge det som undskyldning, men det var bare for at fortælle grunden, selvom den slet ikke er god da jeg er en admin.

Men jeg mener selv personligt at der ingen krig er imellem lost og underworld, det er bare mit syn..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 16:02

Glimrende. Så må vi jo bare håbe at det ikke sker igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 16:04

Nej det skulle det ikke ligefrem ske Smile I hvert fald ikke efter min gode vilje Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 16:42

Jeg kom lige i tanke om en ting. Du hængte første gang personen ud, et døgn før at du blev banned fra det andet forum. det er kort sagt ikke en god undskyldning, men i hvert fald så håber jeg at du står ved dit løfte og holder siden fri for bagtaling og lignende. Som du skulle have fra starten af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 17:02

Jeg vil mene der er lavet en nyhed som undskyldning, og syntes personligt (ikke sagt som admin) at din tone i denne tråd er lavet for ren splid og negativ stemning, og syntes måske du formulere dig som om du direkte bestemmer over hvordan siden skal køres, og du lidt misbruger Mina´s venlige tone, hvor hun siger undskyld, til at sige hun er en dårlig admin, med blandt andet sætninger som denne "Som du skulle have fra starten af" her i referat til siden, og jeg er en demokratisk sjæl, og du har mere end lov til din mening, men beder dig pænt om at træde ned. da det ikke er den rette måde at bidrage til en godstemning. jeg vil ikke beordre eller andet, men beder dig om at bruge en mindre bestemt tone i dette forum. igen sagt som Isabella, og ikke admin, men håber min holdning falder med samme omtanke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 17:44

Man kunne også få dét, forhåbentlig gale indtryk, at lorrain bare joinede for at forsætte en kedelig diskution....ihvert fald bliver den tillagt meget energi med citater og mange kommentarer.
For min del vil jeg ikke kommenterer yderliger, da jeg ikke ønsker start eller geninlede den dér kørte på lost.
Lorraine, velkommen til...håber du vil få nogle sjove stunder herinde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 18:25

Men vil faktisk gerne takke Lorrain for at bringe os et synspunkt, som vi kan bruge til at blive bedre til at skabe et bæredygtigt spille miljø.
skal vi ikke kalde det for det?, men mindre du har noget sidste Lorrain?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 18:31

Jeg blev bare sur over det der var sket, men det har jeg vist forklaret et par gange. I hvert fald vil jeg respektere hvad du siger Isabella og holde min tone noget venligere, men jeg står stadig ved alt hvad jeg har sagt.

Jeg joinede ikke for at starte en diskussion, men derimod for at gøre opmærksom på hvad der var sket i nogen af trådende og få det stoppet. Det håber jeg så også at jeg har gjort. Jeg tillægger det så meget energi, fordi at det var noget der fik mig til at blive rasende da jeg så det og jeg nok ikke er den eneste der er blevet vred eller såret over det.

Men jo, Isabella, lad os lukke tråden og håbe at det ikke gentager sig Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 19:06

*shake hands with Lorrain*

\\out

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Sean Tors 22 Dec 2011 - 14:56

Jeg vil gerne lige have lov at besvare, før tråden lukkes helt. Da jeg nærmest er blevet hevet ind som den "gamle admin fra lost" eller hvad jeg nu blev kaldt.

Det er ikke noget jeg gør normalt.
Og jeg kan forsikre dig om personen godt ved hvad jeg syntes om hende og jeg har snakket med hende...der er ikke kommet andet ud af det end at skændes. Hvilket også har været med til at forværre mit billede at denne person.

men du siger kort sagt, at det er i orden at snakke om personen, bare man ikke siger personens navn direkte?

Jeg vil ikke undskylde, jeg står til ansvar for hvad jeg har sagt og det er fortsat min mening. Ja, je bryder mig ikke om denne person.

sorry hvis det har været med til at ødelægge den ellers gode stemning herinde, det har aldrig været min mening i hvert fald, at hive den dårlige stemning med herind.

Men jeg står stadig ved hvad jeg har sagt tidligere.

Må folk ellers nyde hvad der burde være en fredelig tid.
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tors 22 Dec 2011 - 14:59

Erhmm Singal...

Tråden er uddebateret nu, jeg ved selvfølgelig ikke hvorfor du skrev det her.

Men for mig ser det ud som om du prøver at hive op i ´sårerne´, hvorfor?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Sean Tors 22 Dec 2011 - 15:02

du har misforstået mig Nico.

som jeg også skrev i starten, ville jeg gerne, som Lorrain også selv har nævnt man skal have mulighed for, forsvare mig selv og mine handlinger.

Mine intensioner var ikke at hive op i "sårene" men kort sagt at forsvare og svare på mine egne vegne, da jeg tidligere var blevet nævnt.

og da jeg ikke har været på de sidste 3 dage, da jeg havde for travlt.
Desuden gør jeg det også meget klart at jeg ikke vil fortsætte det, men bare sige min side af sagen.

det håber jeg du kan forstå Smile

Ville du ikke også have lyst til det, hvis du blev nævnt?
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tors 22 Dec 2011 - 15:03

Joh, det havde jeg nok Smile

Jeg havde ikke set dit navn, så...
Ja, jeg skulle nok læse hele indlægget ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Sean Tors 22 Dec 2011 - 15:05

Jeg er ikke nævnt ved navn, men i det aller først indlæg, det der startede hele denne tråd, står der noget om at en gammel admin fra lost også var med til det.

Det er mig.

Men jeg er glad for du ikke direkte er sur på mig.
For virkelig...kom hertil for at slappe af igen. Ikke for at fortsætte det hele.
Så jeg beklager den stemning det har sendt ud.
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tors 22 Dec 2011 - 15:17

Alle har deres fulde ret til at diskutere de emner de ønsker, så fremt det ikke er på bekostning af andre at emne bliver relateret til, eller direkte taget op.
derved har jeg dyb respekt for dit synspunkt skal frem Singal, men håber at vi kan ligge denne snak beg os, da den kan risikere at lede til en debat, som direkte såre et menneske bag skærmen, og jeg er skam bevidst om dine retfærdige udtagelser, ikke har medført det på nuværende tidspunkt, kan det tros vores alles ønske lede til en ukontruktiv debat.
Jeg forstår dit ønske om at ydre dig, og jeg vil rent faktisk bakke den frie tales evne op, men da denne snak kan være et ømt punkt, hvis denne snak forsætte vil jeg anmode om det var det sidste i denne tråd Smile
Det skal siges der ikke vil følge nogen straf for modættelse af min opfordring, og der ikke ligger en ansvar eller krav om stilhed på jeres skuldre, men der ligger et håb, om at vi alle har fået renset luften, nok til at ligge denne triste snak på hylden for vores fællesskabets bedste Smile
Mange tak på forhånd, og hvis i føler jer forulempet over dette indlæg, er i velkommen til at skrive en besked til mig Smile eller hvad i ser som retfærdighed Very Happy

Kh
- Isabella

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Gæst Tors 22 Dec 2011 - 15:49

* og så kom jeg med æbleskiver og konfekt til alle*


Singal kære veninde, mød sidens nye bisse Nico * smiler*
Og Nico...dette er Singal min bedste veninde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ny brugers mening. Empty Sv: En ny brugers mening.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum