Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Light and dark (Gabriel) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Light and dark (Gabriel) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Light and dark (Gabriel) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Light and dark (Gabriel) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Light and dark (Gabriel) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Light and dark (Gabriel) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Light and dark (Gabriel) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Light and dark (Gabriel) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Light and dark (Gabriel) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Light and dark (Gabriel) Voteba13Light and dark (Gabriel) Voteba14Light and dark (Gabriel) Voteba15 
Jake
Light and dark (Gabriel) Voteba13Light and dark (Gabriel) Voteba14Light and dark (Gabriel) Voteba15 
Sasha
Light and dark (Gabriel) Voteba13Light and dark (Gabriel) Voteba14Light and dark (Gabriel) Voteba15 
Renata
Light and dark (Gabriel) Voteba13Light and dark (Gabriel) Voteba14Light and dark (Gabriel) Voteba15 
Genevira
Light and dark (Gabriel) Voteba13Light and dark (Gabriel) Voteba14Light and dark (Gabriel) Voteba15 
Celenia
Light and dark (Gabriel) Voteba13Light and dark (Gabriel) Voteba14Light and dark (Gabriel) Voteba15 
Lenore
Light and dark (Gabriel) Voteba13Light and dark (Gabriel) Voteba14Light and dark (Gabriel) Voteba15 
Katrina
Light and dark (Gabriel) Voteba13Light and dark (Gabriel) Voteba14Light and dark (Gabriel) Voteba15 
Lori
Light and dark (Gabriel) Voteba13Light and dark (Gabriel) Voteba14Light and dark (Gabriel) Voteba15 
Edgar
Light and dark (Gabriel) Voteba13Light and dark (Gabriel) Voteba14Light and dark (Gabriel) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Light and dark (Gabriel)

2 deltagere

Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sean Ons 8 Jan 2020 - 9:58

S: Sunfury, midt i byen, en kro.
T: Midt på dagen
V: Varmt og tørt, men med en let vind.

@Gabriel

Sean brød sig ikke meget om syden. Det var for varmt og for tørt. Han havde det meget bedre oppe mod nord, i Doomsville mere tempererede og fugtige klima. Også selv om alle uvejrene det sidste lange stykke tid måske også var lige i overkanten. I det mindste havde de kunne samle regnvand at leve af, hernede havde de levet af...Sand?
Som Sean var reddet over broen, som Fenrer og han selv havde fået bygget, og videre ned mod byen...Jo mere var de grønne planter blevet erstattet af gule og visne. Træer stod døde, som hænder der rakte op mod himlen. Græsset var gult og hårdt. Blomster var som ikke-eksisterende. Synd, faktisk, for der var en ting Sean kunne lide ved at rejse sydpå. Den anderledes fauna. Farverne, de anderledes blomster og træer.
Den varme kappe blev snart taget af, som de var kommet længere og længere sydpå. Sunfury var ikke første stop på vejen...Men efter at have brugt nogle dage på at mødes med nogle handlende og skabe nogle gode forretninger med dem, vendte han snuden mod byen.

Sean kendte kun få i byen. Fenrer var en af dem, men han havde ingen grund til at opsøge manden i sig selv. Kongen havde sikkert også travlt med at redde sin by fra tørken, på trods af det var blevet en smule bedre nu. En let, omend lun, vind fløj roligt omkring dem. Sean var iklædt nogle lette sko, et par lette hørbukser og en hvid skjorte. Alt for at holde varmen på afstand. Skjorten sad stramt om den muskuløse krop og en knap var åbnet ved kravebenet. Håret var oprindeligt børstet tilbage, men efter rideturen og den lette vind, havde det lidt sit eget liv. En skygge af skæg lå om hans kæbeparti. Ved hans side hang et sværd, der slog let mod hans ene ben, hver gang hesten gjorde en bevægelse. Normalt ville han nok gemme sværdet i hestens oppakning, men han ønskede det tæt på sig. Han kendte ikke dette område nær så godt, som han kendte det derhjemme. Havde han ikke travlt med at være herskeren af Doomsville, ville han måske prioritere at rejse rundt igen. Holde sig opdateret.

I dag bestod planen af et møde. Han havde sendt en besked i forvejen for at lade vide han kom, og for at give racelederen en mulighed for enten at takke ja eller nej. Nu var disse små fluffede engle ikke nogle han brugte mest tid sammen med. Det var flere år siden han rigtig havde været i selskab med en...Tilmed en archangel. De var endt i en slåskamp, der var endt som uafgjort. Ja, hvorfor opsøge deres selskab, når blot deres aura kunne irritere Sean helt enormt meget? De var de fødte fjender. Rent naturligt havde de svært ved at være i samme rum uden at blive irriterede på hinanden. Måske red Sean ind til en fælde...Og måske ikke. Måske var der muligheder for mere. For at lægge forskelligheder til side for en stund og udnytte hinanden.
Det var håbet.
Da de nåede kroen blev hestene ført videre vil et sted de kunne få lidt mad og vand. Sean var reddet med en lille gruppe vagter, da han trods alt rejste i offentligt hensigt. Nogle af dem tog sig af oppakningen og om at finde et par værelser til dem. Sean selv gik ind for at finde den mand, som han ønskede at snakke med.
Indenfor var der langt mere svalt og lidt mere mørkt. Men stilen var den samme som i resten af Sunfury. Der duftede af mad, men en langt mere krydret slags end derhjemme. Han rynkede svagt på næsen, som han trak vejret dybt, før han med to vagter bag sig banede sig vej igennem kroen. Krofaderen hjalp ham med at finde frem til det rigtige værelse. Han bankede på.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Gabriel Ons 8 Jan 2020 - 10:38

Gabriel var ikke den som blev længere tid af gangen i en by. Dog var der noget ved Sunfury som gjorde ham nysgerrig og blev lidt længere. Hvilket var heldigt da han havde fået en besked fra Herskeren af Doomsville. Det havde overrasket ham for at sige det mildt ud. Han havde kigget længe på brevet og læst det om og om igen. I sidste ende havde hans svar til mødet været et ja. Ikke fordi han vidste hvorfor den anden ønskede et møde. Ulig herskeren var Gabriel kun en raceleder. Han havde ikke en by eller noget at kalde sit. Og englene, tja, han havde endnu ikke mødt nogen

Gabriel havde brugt et par dage på at finde ud af hvad han kunne om herskeren. Ikke meget var givet. Udover at han var en dæmon og nu en Archdemon. Gabriel rystede på sit hoved og gik hen for at se ud af vinduet. Rummet han havde lejet var en god størrelse. Der var en enkeltmandsseng, et bord og et par stole, eget badeværelse, hvis man kan kalde det det, tøjskab og et godt stort vindue. Gabriel havde været her i tre dage da han fik beskeden fra den anden og havde ventet indtil han kom. Ofte brugte han dagen på at gå på opdagelse, men igår og idag havde han holdte sig i nærheden af kroen.

Ofte havde denne Archangel ikke noget mod dæmoner da de udgjorde halvdelen af hans slægt. Og Archdemon, tja, det ville have passet hans anden ældste bror som fod i hose. Han gav et suk fra sig og kørte en hånd gennem hans blonde hår. Han havde vingerne gemt væk og lyset i ham dæmpet.

Ved lyden af en banken på døren vendte han sig om og så på den. Det var nu eller aldrig. Med en dyb indånding og ansigtet lagt i det sædvanelige smil kaldte han ud til at hans gæst kunne komme ind. Han ventede og gik over i hans hoved hvad der kunne ske, godt og skidt.
Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Reputation : 1
Bosted : Normade
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sean Ons 8 Jan 2020 - 18:18

Selv havde Sean ikke mange oplysninger. Manden havde ikke givet det store fra sig, før han pludselig var blevet raceleder. I hvert fald ikke noget, der var nået hele vejen til toppen af Doomsville. Men det betød blot en udfordring. Sean elskede udfordringer...Og det ville dette blive. Han vidste selv hvor meget engles aura kunne gå ham på. Så med fuld forventning om at skulle modarbejde den naturlige modvilje der ville være, tog han i døren og lukkede sig selv i. Et kort blik rundt i lokalet bekræftede at manden var alene, så med en kort håndbevægelse gav han sine vagter ordre om at blive udenfor. Jo mere balanceret mødet var mellem dem, jo bedre. Sean kom ikke for at virke unødigt farlig eller truende. Omvendt havde han heller ikke vidst om englen ville være alene eller ej. Han vidste ikke helt om det var godt eller skidt at de var helt alene - om det var noget englen havde planlagt sådan eller ej.

"Du må være Gabriel?" bemærkede han i en let tone og et svagt, skævt smil. Han lukkede døren bag sig, før han trådte et par skridt frem i lokalet - blot for at stoppe hvor han var og lade blikket glide vurderende ned over englen foran sig. Han var ikke sikker på hvad han skulle mene om manden endnu. Selv lagde han ansigtet i neutrale folder. Gav ikke mere væk end højst nødvendigt. Uanset om Gabriel var van til det politiske spil i forvejen eller ej, var Sean en erfaren spiller på området. Og en af reglerne var man aldrig måtte give for meget væk med det samme.
Øjenbrynene gled lidt op, som han valgte at bryde stilheden yderligere.
"Tak for at møde mig. Jeg er klar over mit brev måtte være noget uventet. Engle og dæmoner har aldrig været kendt for at arbejde sammen om noget som helst, så jeg er sikker på du har overvejet hvad dette møde kunne handle om" bemærkede han yderligere, med samme lille smil og et næsten drillende glimt i øjnene. Til englen enten sagde noget eller gjorde tegn til andet, ville han blive stående hvor han var. At præsentere sig selv yderligere virkede unødigt.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Gabriel Ons 8 Jan 2020 - 18:35

Gabriel så på den anden med skjult nysgerrighed. “Og du må være Sean fra Doomsville? Hvad med at vi sætter os så vi kan snakke bedre? Du har helt sikkert haft en lang tur, ikke? Jeg kan få mad og drikke op.” Sagde Gabriel og skubbede en stol hen til ham. “Og hvorfor underholder du mig ikke og fortæller mig præcis hvorfor du vil have kontakt med en engel?” Gabriel lagde hovedet på skrå og krydsede armene over brystet. “Tro mig, jeg har ikke noget imod dæmoner. Halvdelen af min slægt er af din slags. Archdemon eller normale dæmoner.”

Gabriel gik hen til døren, åbnede den og så på vagterne som var fulgt med den anden. Han hævede et øjenbryn og rystede på hovedet. “Kan en af jer, være en god dreng og hente noget at drikke til jeres hersker?” Sagde han og gav dem et smil. Nogen af dem så på hinanden, mens andre så på englen med had. [color=#00cccc]“Good boys.” Gabriel lukkede døren igen og gik tilbage til den anden person i rummet. “Er alle vagter så mærkelige eller er det bare dem fra din by?” Han satte sig ned i den anden stol og lænede sig tilbage. Han sværgede at han næsten kunne mærke den andens styrke summe i luften.

Normalt var Gabriel meget påpasselig når det kom til det politiske spil. Han havde aldrig spillet idet. Ikke efter hans familie blev revet fra hinanden. Han havde prøvet at undgå at blive trukket ind i det igen, men han vidste som raceleder kunne han ikke undgå det, og hvis han en dag måske fik sin egen by, var han nødt til at komme ind i det og skabe allierede. Hvem sagde at Doomsville ikke kunne blive en, måske.

Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Reputation : 1
Bosted : Normade
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sean Ons 8 Jan 2020 - 20:31

Han rømmede sig svagt. Af Doomsville? Det var ikke usandt. Men den måde det blev sagt på lød forkert. Han ville hellere være kendt af navn, end af by. Han ønskede ikke engang være hersker af nogen by. Ikke at Gabriel havde nogen mulighed for at vide det - eller skulle vide det. Han trådte over til stolen og satte sig roligt. Gabriel slog ham på alle måder som en mand, der ikke helt vidste hvad han lavede. At kommandere rundt med en anden mands vagter? Snak om at tale forbi Sean. Der lå en manglende respekt i det. Vidste Gabriel ikke bedre eller var det bevidst?
Sean studerede manden, som denne fik bestilt hvad han ønskede hos hans vagter, før denne kom tilbage og satte sig ved ham. Sean hvilede en albue på bordkanten og lænede sig ind mod bordet, som han et øjeblik blot studerede manden ved siden af sig uden at svare. Måske var stilheden en prøvelse af manden foran ham, måske noget helt andet.

Til sidst trak han stille vejret dybt.
"Jeg foretrækker hvis du kalder mig Sean McGivens, eller bare Sean, hvis det er" bemærkede han en smule kort for hoved. Et svagt smil gled over ham.
"Selvfølgelig...My Lord eller Herre går også. Men jeg går ikke ud fra en raceleder vil driste sig til SÅ meget" drillede han let.
"Rejsen var ikke lang. Jeg har opholdt mig i en herregård et stykke uden for Sunfury i et par dage" forklarede han yderligere, før han fortsatte.
"Mine vagter er mænd fra min by. Om noget burde de fleste nok elske en engel mere end en dæmon. Måske er de bare loyale?" foreslog han. Han havde ikke set nærmere på hvordan hans mænd havde reageret, så hvad der skabt reaktionen kunne han ikke sige. Men de ville næppe gøre noget uden en kommando alligevel. På trods af Sean var en dæmon, havde han en medfødt sans for administration. Han var god til at styre en hel by - og det var også en af årsagerne til han blevet tvunget ind i det af sin egen raceleder.

Sean rettede sig op i stolen og så nu direkte på Gabriel igen. Øjenbrynene gled en anelse op i panden, som han med et svagt og drillende smil så på manden.
"Jeg skal nok nå til mit. Fortæl mig først. Hvordan overtager en engel hele sin race? Og har du planer om at styre dem fra..." Han slog let ud med hånden.
"...Et kroværelse?" spurgte han en smule uskyldigt.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Gabriel Ons 8 Jan 2020 - 21:19

Gabriel kunne et stoppe et smil fra at sprede sig. “Tja, hvordan jeg vil styre min rejse er vel min hemmelig, my lord. Det ville ikke være smart at røbe ens hemmeligheder når vi ikke engang er allieret, vel?” Spurgte han og lænede sig tilbage i stolen. “Medmindre du har en plan med dine politiske ideer?” For at være ærgelig havde Gabriel en ide. Men havde endnu ikke fundet en løsning på den. Han skulle finde en måde at få Minotaris uden at myrde konge her i byen. Ikke fordi han var bange for blod, men han havde ikke en hæren eller nogen som kunne hjælpe ham. Ikke når kongen her havde en allierede i Herskeren af Aquener. En gammel dæmonslægt som blodtørstige.

“Men vil du tro mig, hvis jeg sagde at jeg havde en ide, Sean.” Et skævt smil og drillende øjne skinnede. “Men jeg kender som så ikke nogen, så jeg kan ikke sætte den igang endnu.” Han så ud af vinduet og op på slottet som man kunne skimte i horisonten og bag mange andre huse. “Man kan ikke være så magtfuld som dig og have en garde som adlyder en. Også selvom man er raceleder.” Han klukkede ved det sidste og skiftede sin vægt i sit sæde. “Så hvad er dine planer mellem os. Hvad kan du bruge mig til?” Han trommede sine fingre mod armlænet. “Og havd vil du bruge en Archangel til? Der må da være andre som gøre dig mere nytte end mig.”

Man kunne høre at der var liv på gaden. Gabriel havde savnet bylivet lidt og havde tilfældigvis været i nærheden af Sunfury. Han havde haft planer om at besøge alle byer og måske finde et hjem i en af dem. Han havde allerede været i Minotaris og fandt ud af at han elskede den by.


Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Reputation : 1
Bosted : Normade
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sean Tors 9 Jan 2020 - 10:21

Touche. Men også ærgerligt. Om det så var for at holde sine kort tæt, eller fordi manden endnu ingen planer havde, var så op til et skøn. Sean havde brug for at vide om han kunne bruge manden - og potentielt den ressource, som det var at have en race bag sig. Han havde brug for at have en fornemmelse af hvor Gabriel stod i det hele. Men et direkte spørgsmål så ikke ud til at købe ham de svar. Alligevel gav Gabriel ham måske lidt mere, end manden nok ønskede.
"Ikke engang er allierede?" bemærkede han, som om han smagte på ordene. Uden rigtig at røbe om det var en mulighed mellem dem eller ej. Ordvalget fortalte ham det var noget englen måtte have overvejet...For Sean havde så sandelig intet nævnt om det. Der var flere stadier, flere politiske relationer at sikre, i stedet for at hoppe helt op til en alliance. Sean havde sine egne alliancer...Så for at sikre ham kunne beholde dem, måtte han vide hvor Gabriel stod imellem dem.

Som Gabriel så op mod slottet, lod Sean selv blikket glide ud igennem vinduet. Fenrer. Forunderligt nok...Ville Sean gå så langt, som til at sige han havde et fint forhold til kongen. Men nu var de også allierede. På trods af Fenrer næppe ville give Sean alt det, som han kunne bede om. Faktisk havde en fornemmelse af Fenrer netop ville sige nej, eller sige ja med en lusket plan om at ramme Sean selv. Så ærgerligt at have en alliance, men nok ikke engang kunne bruge til noget. Andet end til at true med.

Et smil gled over ham.
"Åh, en ide? Fortæl mig om den" svarede han roligt. Dette måtte blive sjovt. Her sad Sean, som den der havde indkaldt til et møde - og her sad Gabriel, manden med alle ideerne! Sean fandt situationen underholdende.
En let banken på døren og en af Seans vagter trådte en smule misfornøjet ind med en bakke. På den stod en kande med dampende varm the og et glas med frisk vand. Seans vagter havde rejst nok med deres hersker, til at vide han foretrak en god kop the - og tænkte ikke yderligere om en fremmed mand, der kommanderede rundt med dem, til at sørge for andet end vand dertil. Bakken blev stillet en smule misfornøjet på bordet, før manden bukkede let for Sean og gik ud af lokalet igen. Lukkede døren efter sig. Sean rakte roligt ind over bordet og hældte the op i det ledige krus dertil. Som betød hele optrinnet med vagterne ingenting. Men i det store hele...Det gjorde det vel heller ikke! De sad her i dag for at diskutere langt vigtigere ting.
"Jeg er uenig. Man KAN være så magtfuld som mig OG have en garde der adlyder en" bemærkede han, stadig i et overraskende godt humør. Han trak krusset over til sig og duftede til indholdet, før han så over på englen igen.
"Nuvel. Det er din titel som raceleder der gør dig særlig interessant. Men at du er archangel er selvfølgelig også en styrke. Hvad hvis jeg sagde...At muligheden for an alliance eller i det mindste professionel venskablighed mellem vores styrker, var en mulighed?" bemærkede han roligt. Selv hvis en alliance, af den ene eller anden årsag, ikke kunne komme på tale...Kunne de stadig hjælpe hinanden. De skulle blot udnytte det snedige kneb i politik, der hed at kalde alliancen noget helt andet. Men det kom så sandelig også an på hvad Gabriel havde i tankerne. Sean havde ikke tænkt sig at spilde ressourcer på en engel, for så selv intet at få igen.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Gabriel Tors 9 Jan 2020 - 12:03

Gabriel gned sin hage og så tænkende på Sean. Han var ikke sikker på at han skulle lægge alle sin kort på bordet. “Min ide er jeg ikke sikker på jeg kan dele. Vi har kun snakket som i et lille stykke tid og du vil have magt over mig hvis jeg giver for meget info.” Sagde han og tog det glas vand som stod på bakken. “Men hvad kan du bruge en Archangel til? Der må være andre som du kunne bruge?”

Gabriel vidste at han måtte være smart og snedig hvis han skulle gøre dette fair for dem begge. Han måtte også tænke på havd der kunne hjælpe hans egen race, de ville komme først. Men ligenu havde han ikke et sted at kalde hjem eller kunne have en finger med i det helt store spil. Han sippede til vandet og satte glasset ned på bordet igen. “Og hvad vil vi begge få ud af din politiske plan, hvad den så end går ud på.” Gabriel var vagtsom med hans ord, håbede han, men han var ikke helt sikker om han kunne se hvad han kunne gøre for en hersker som havde en hær og var en Archdemon.

Gabriel havde et mål, men han at opnå det virkede ligenu umuligt. Han havde ikke mænd eller styrken til at overtage en by. Ikke uden kamp som kunne ende skidt. Han var en kriger og ikke bange for kamp, men det kom an på hvem han var imod. Minotaris tilhørte jo kongen af Sunfury, Aquener var udelukket, Doomsville også. Han var dog ikke sikker på Dragons Peak.

Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Reputation : 1
Bosted : Normade
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sean Tors 9 Jan 2020 - 17:44

Øjenbrynene gled en smule op, som Gabriel svarede. Som samtalen gik lige nu, kom de ingen vegne. Uanset hvad havde de begge en ide - og en af dem var nødt til at afsløre sin først. Men siden Gabriel ikke turde sige noget højt, måtte Sean jo gøre det. Hellere det, end have en ligegyldig samtale der ikke kom nogen vegne.
"Sikke langt vi når, hvis vi begge havde det på samme måde" bemærkede han en smule kort, før han vendte opmærksomheden mod theen. Han nippede let til den. Den var stadig for varm til at han rigtig kunne nyde den, men han kunne allerede nu både smage og dufte de krydderier de brugte hernede. Han savnede sin helt almindelige sort the derhjemme.
Som han satte kruset fra sig igen, trak han let på skuldrene.
"Jeg har netop brug for allierede, eller nogen der er så tæt på som muligt. På trods af vores forskelle, var håbet alligevel at vi kunne få noget ud af at kende hinanden. Jeg har endnu ingen fastlagt eller nøjagtig plan, men jeg har et mål mod en magtfuld kvinde, som jeg ønsker enten at vælte eller ryste så meget i sin grundvold, at hun vil lade mig være i fred. Jeg ønsker ikke at nævne hende, før jeg selv kan være sikker på at du..." han så op på Gabriel med et svagt smil.
"...Ikke løber direkte til hende og fortæller hende om det. Tilliden mellem os er jo ikke-eksisterende, så siden du ikke ønsker at røbe noget, ønsker jeg heller ikke at røbe for meget. Det er jeg sikker på du kan forstå. Men kort sagt ønsker jeg styrken i en mulig alliance eller aftale mellem os. At jeg en dag kan kontakte dig og bede dig om at stille op ved min side, uanset om det så bliver til en direkte krig eller ej" færdiggjorde han.
"Bare rolig. Fjenden ville blive en I alligevel ville ønske at have krig med, hvis det kom til stykket" tilføjede han sigende, for at understrege at kvinden han ønskede at vælte ikke var en eller anden skrøbelig race som folk havde besluttet pr. definition var små nuttede væsner. Han trak let på den ene skulder igen. Ja, resten var egentlig op til Gabriel.
"Det vil være et noget for noget-scenarie. Det er en tjeneste der vil kunne gå begge veje, det er kun fair. Medmindre du har andre ting i tankerne?"
Sean havde endnu ikke samlet sig sin såkaldte hær. Han havde sørget for han havde en, men han havde ikke haft brug for den. Selv om Sean nu tvivlede på en engel gik og planlagde krige med hvem som helst. Alligevel, alle kunne vel komme i klemme, kunne de ikke?
At kunne regne en hær for en hær var dog ikke altid nødvendigt. Gabriel kunne bede om andre ting, hvis det endelig var.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Gabriel Tors 9 Jan 2020 - 19:24

Gabriel nikkede tænkende. “Jeg kan kun være enig med dig i at en alliance. En alliance vil gøre gavn for begge parter. Og jeg kunne være interesseret, men jeg har ikke noget hjem og dine mænd kan sikkert ende med at rende rundt efter mig over hele UnderWorld, medmindre jeg når at finde mig et slot eller en herregård.” Sagde han og lænede sig tilbage. Det ene kom op og hvilede på det andet. Hans udtryk gik fra afslappet til en mere forretningsudtryk.

“Det jeg ønsker er et sted jeg kan kalde mit. Men jeg har endnu ikke fundet den rette by, eller det rette som kan binde mig til en by eller et sted. Jeg har ikke nogen venner, og min familie er nok nogen af dem som du kan kalde fjender. Specielt mine tre ældre brødre som er som dig og mig. Bare mere farlig, hvis man tænker på det følge som de har.” Gabriel havde ikke ment at sige alt dette, men det var bare kommet frem på hans tunge. Han gav et suk fra sig og kørte en hånd gennem håret.

“Og hvordan kan vi være sikre på at vi begge vil overholde denne aftale. Jeg ved at jeg vil holde min, og er sikker på at du vil holde din, men hvordan låser vi ligesom denne aftale mellem os.” Spurgte han og så spørgende på den anden. Han var nødt til at være sikker at han kunne klare dette og at han forstod den anden.
Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Reputation : 1
Bosted : Normade
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sean Fre 10 Jan 2020 - 11:17

Nå, men det var jo gået nemt. Den ene hånd hvilede om det varme krus, fingrene trommede let mod keramikken i en afslappende bevægelse. Ingen ville forvente en dæmon havde en alliance med en lys engel. Dette kunne være et triumf-kort af de helt store. Et svagt smil gled over ham, mens han så ud af vinduet ved siden af Gabriel. Fenrer. Gabriel...Engang havde han måske kunne kalde på Dragons Peaks hære også, men med det nye skift i hersker af byen, var det ikke sikkert. Det betød ikke noget. Sean var sikker på han havde alt han skulle bruge nu. Hvad havde Natalie? Hun var en stærk dæmon i sig selv, ja, men ikke en der kunne modstå tre hære. Hvor mange dæmoner kunne hun tilkalde, hvor mange ville lytte til hende? Han trak vejret dybt.
Han ville snart være fri igen. Endelig. Endelig, efter flere år, kunne han snart være fri igen. Natalie kunne ikke se ud over sin egen næse. Hun så ned på ham, selv om han havde tilbudt sig på et sølvfad. Det var den arrogance der ødelagde det for dæmonerne - og som han helt sikkert også selv bar rundt på.
"Et slot til en raceleder? Det bliver svært, medmindre du indtager en by med sådan et. Det eneste jeg kan tilbyde hvad det angår, er et af de finere huse i Doomsville, i Terrorville district" bemærkede han roligt. Han kunne ikke trylle, så hvis Gabriel forventede Sean fandt ham et hjem, var dette nok det bedste han kunne tilbyde. Det dårlige vejr, sulten og sygdommene i byen havde trods alt sikret...En del tomme huse. Både i den fattige og rige del af byen.

Han tog en tår af sin the før han fortsatte.
"Du er hurtig til at nedgøre vores styrker - og især fælles styrker - når du påstår dine brødre er mere end nok til at knuse os begge. Hvis de er så stærke, må det være nogen jeg har hørt om?" foreslog han. Hvis der lå en skjult fjende, der kunne finde på at vende deres opmærksomhed mod Sean blot fordi han havde en alliance med Gabriel, mente han at han havde krav på at kende til dem. Ikke at Sean kunne blive klog på om Gabriel var typen der gad give detaljer eller ej...Det ene øjeblik nægtede han at sige noget, det næste var han som et talende vandfald.
"Din ide er vel ikke at bruge mig mod disse tre skabninger?" tilføjede han, som øjenbrynene gled en anelse op i panden på ham. Han havde ingen planer om at smadre sin hær på en ligegyldig kamp mod tre personer, som endnu ikke var hans direkte fjende. Der skulle ligge noget mere til det, hvis det skulle være tilfældet.
Det sidste spørgsmål var meget nemmere at svare på.
"Vi har ikke meget andet end håbet og, med tiden, forhåbentlig den voksende tiltro på at vi begge vil holde vores aftaler. Vi kan skrive en kontrakt på det, som vi begge underskriver. Det er det bedste vi kan gøre, for rent lovmæssigt at være bundet til at holde hinanden løfter" bemærkede han.
"Selvfølgelig håber jeg ikke det bliver et problem, at jeg allerede har en alliance med kongen af denne by?" tilføjede han roligt.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Gabriel Fre 10 Jan 2020 - 17:45

Gabriel viftede med den ene hånd. "Jeg har ikke hørt fra dem i et par tusind år. Jeg er dog ret sikker på at de er i live et eller andet sted. Arcdemon og Archangel er ikke nemme at dræbe." sagde han og lænede sig bedre tilbage i stolen. "Og hvis det kan gøre det nemmere kan jeg tage med til Doomsville så vi kan lave kontrakten og aftale hvad du vil have at jeg skal gøre. Om du vil have mig en hæren eller om jeg bare skal tulle rundt." Gabriel kunne altid søge arbejde og der var sikkert en masse som han kunne lave. "Jeg kun selvfølgelig se om nogen smed eller noget kunne bruge mig."

Gabriel havde ikke mange ejendele eller noget som han holdte nær. Det eneste som han rigtig holdte af var den rustning som bar det mærke som var tegnet for hans slægt. Og selvfølgelig de to sværd som var lavet af hver deres race- En var lavet af engle, mens den anden var lavet af dæmoner. Han svang begge med stor præcision og var efterhånden blevet god. Han var dog sjældent på kamppladser da han ikke havde nogen som kunne kalde ham til hjælp. Han havde ikke haft nogen allierede før. "Du kan kalde på mig og jeg vil komme, men den tillid går begge veje." Gabriel lænede sig frem. En flamme gnistrede i hans øjne og de havde et skær over dem. "Hvis jeg bliver forrådt, regn med at jeg vil finde dig, og så må den bedste af os vinde."[/color]
Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Reputation : 1
Bosted : Normade
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sean Lør 11 Jan 2020 - 11:02

Sean kiggede ud af vinduet lidt endnu, før det gled tilbage til Gabriel. Hvad var ideen i at nævne en fjende - og få den til at lyde så farlig - blot for at bekræfte de ikke havde et kendt navn, eller var nogen umiddelbar trussel?
Sean trak vejret dybt. Samtalen kørte ikke særlig glat, og som en mand der elskede en god samtale, var det ikke særlig stimulerende.
"Du er en fri mand. Du er velkommen til at rejse hvorhen du ønsker det. Men beslutter du dig for at rejse med til Doomsville, vil jeg holde løftet om at skaffe et godt hjem til dig. Du er raceleder nu. Hvis du selv vil det, har du grund til at bære dig frem som det" bemærkede han roligt, som Gabriel snakkede om helt almindelige jobs. Det måtte manden selv om. Det måtte ikke kræve meget overskud at være leder af en hel race, hvis man fik dagen til at gå med at hamre metal. Mon det var derfor Natalie var kommet til magten? Fordi det i virkeligheden ikke var hårdt arbejde? Tanken var i hvert fald underholdende.
Eller måske var det mere et spørgsmål om balance. Han skulle i hvert fald ikke blande sig i hvad Gabriel ønskede at lave, selv om han nok heller ikke ville gøre noget yderligere for at omgive sig mere med manden. De var ganske enkelt for forskellige, til at det ville gå godt i længden. Seans tålmodighed alligevel for lille.
"Jeg styrer min egen hær. Men jeg er interesseret i en alliance, fordi jeg regnede med du selv ville organisere din egen race - og måske jeres egen hær eller respons på lignende situationer. Hvis du intet har at give mig, tror jeg ikke en alliance mellem os er ønskværdig" bemærkede han roligt.

Til sidst skubbede han sin halvfærdige the fra sig og virkede som en der var klar til at rejse sig. Hvad han også var. Ikke at han rejste sig endnu, men samtalen kunne næppe trække ud længe endnu.
"Åh ja, i min erfaring fungerer en alliance også meget bedre, når man har truet hinanden først" påpegede han i en kølig tone, som han selv nedstirrede Gabriel. Troede manden at dette ville skræmme ham?
Han trak vejret dybt igen. Til sidst blev han for rastløs og rejste sig op. Gik om bag sin stol og lod hænderne samle sig om ryglænet. Han så over på Gabriel igen, vurderede ham et øjeblik.
"Vil du virkelig det her, eller vil du bare sidde og true mig og påpege hvor lidt mit ord er værd? Jeg har andet at bruge min tid på, så hvis dette er alt du har at give mig, er jeg ikke interesseret alligevel" bemærkede han koldt.
Ja, dette var måske en dårlig ide alligevel. Måske, hvis Gabriel havde været en mere medgørlig person. Men Sean ville ikke lade sig fornærme ved åbenlyst at blive truet - og så finde sig i det. Også selv om han kunne lege den store, ved netop at gøre det. Som om Gabriel ikke vidste bedre. Men det ville blot rykke balancen mellem dem yderligere og deres alliance ville alligevel gå i stykker på ingen tid.
Nej, ville en alliance overhoved holde mellem dem? Jo mere han så af Gabriel, jo mere tvivlede han. Men det havde også været et langt skud i tågen. En mulighed, som Sean havde ønsket at afprøve. Han kunne sikkert klare sit kun med Fenrer alligevel.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Gabriel Lør 11 Jan 2020 - 14:47

Gabriel rejse sig op og lagde hovedet på skrå. "Fortæl mig ikke at dette ikke er sket før. Jeg er blevet forrådt et par gange og ofte endte det med at de skød løgne efter mig. Du kan ikke bebrejde for mig at tage for være påpasselig." Gabriel krydsede armene. "Du kan prøve at se det fra min side, eller gå ud af døren, og vi kan lade som om vi aldrig så hinanden." sagde han og lagde ansigtet i neutrale folder. "Det vil selvfølgelig være ærgerligt, men jeg lægger ikke skjul på hvad jeg mener. Jeg har også opdaget noget omkring, Sean."

Gabriel lænede sig op ad væggen og havde armene krydset. Et lille smil var om hans læber. Han havde hørt ting og opdagedet nogen også. Han vandrede langsomt væk i sine egne tanker, men havde stadig ørerne åbne for hvad den anden skulle sige og han ville være klar til at svare. "Og hvis du absolut ikke vil have noget med mig at gøre, så skal jeg nok holde mig væk fra dig."
Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Reputation : 1
Bosted : Normade
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sean Søn 12 Jan 2020 - 11:11

Well, man kunne ikke skubbe en hest til truget, hvis den nægtede at drikke. Alt dette havde været spild af energi. Hvorfor Gabriel nægtede at møde Sean på en lige fod og lade en alliance gå mellem dem, vidste han ikke. Men mandens mistro til alt - og manglen på viljen til at tage chancer - ville ødelægge mandens egne chancer. Det skulle manden nok indse før eller siden.
Alligevel irriterede det hele Sean. Selvfølgelig. Det var gået godt i starten, så hvorfor Gabriel virkede til at være vendt på en tallerken, var Sean en gåde. Måske var manden ustabil...Selv de ih-så-gode engle kunne vel falde ned fra deres hylder.

Sean trak vejret dybt og rettede sig op. Han rettede let på sin skjorte og lod en hånd glide igennem det mørkebrune hår. Blikket glide over rummet en enkelt gang, før det gled tilbage til Gabriel.
"Jeg ved ikke hvad du påstår du ved noget om" bemærkede han kort. Et øjenbryn gled sigende op i panden på ham.
"Men jeg føler ikke selv jeg er skyld i at dette ikke blev til noget. Tværtimod mener jeg selv at jeg kom med gode muligheder for at dette skulle lykkes. Den eneste grund til at jeg kan se hvorfor du ikke vil acceptere alligevel, når vi nu startede så godt, er fordi jeg er dæmon. Og så siger man dæmoner er de mest fordomsfulde. Det klæder ikke englenes ry" bemærkede han roligt og overraskende neutralt.
"Du ville aldrig være med til det her. Du har leget med mig fra starten" Et svagt smil gled over ham. Ikke at han respekterede englen fra det. Tværtimod. Det var et stykke tid han havde følt sådan et...koldt had...Mod nogen som helst.
"Du er ikke velkommen i min by. Hold dine fjerede venner væk derfra, eller jeg vil jagte dem. Hvis du nogensinde skulle skifte mening, eller indse hvorfor du selv har ødelagt noget af alt dette, er jeg åben for en undskyldning" Smilet voksede lidt, som Sean vendte sig om og ville forlade lokalet.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Gabriel Søn 12 Jan 2020 - 12:35

Gabriel bandede, ligenu var han ligeglad om han var en engel. Han fløj ud af døren og ned af trapperne efter Sean. "My Lord!" Han stoppede da han så vagterne vende sig mod ham. "Han så kort og koldt på dem, før han vendte sine gylden/brune øjne. "Jeg beklager dybt for min opførelse, my lord. Jeg har ikke vist mig fra min bedste side og det er ikke særlig smart eller venligt af mig." Han så op på Sean og lagde ansigtet i undskyldende folder. "Jeg har meget at lære, men jeg vil gerne tilbyde dig hvad end du kræver."

Gabriel var nu klar over hvad der kunne ske hvis han ikke spillede sine kort rigtig. Han kunne ikke risikerer sin race. Han så skiftevis på vagter, men altid endte hans blik på herskeren. "Du kan tænke over hvis du vil, men jeg vil prøve at se om jeg kan ændre mig og en allierede som du ønsker." Gabriel smilte anspændt.
Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Reputation : 1
Bosted : Normade
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sean Man 13 Jan 2020 - 10:34

Sean trak vejret dybt, som han kunne høre englens råb igennem kroens gange. For at undgå en større scene og slippe af med sin nye plageånd, valgte han at stoppe op midt på trappen og se op mod englen. Vagterne var anspændte og flere af dem havde allerede hånden på deres sværd. Ikke at Sean stoppede dem i det. Hvorfor skulle han? Englen havde vist sig som en der vendte på en tallerken hele tiden. Sean følte ikke det mindste at han kunne stole på manden.
Lige nu sagde manden undskyld...Og om lidt ville der komme en ny trussel. Var det sådan legen kørte? Et eller andet sted var Sean faktisk lidt nysgerrig for om det netop var sådan det fungerede. Når Sean - rent naturligt - følte en voksende irritation af englens selskab, måtte følelserne også gå den anden vej. De var ikke bare to modsatte racer. De var definitionen på forskelligheder. At arbejde sammen var allerede en ret abstrakt ide. Måske Gabriel blot ikke havde kunne tackle sin irritation lige så vel som Sean havde kunne og se logisk på situationen. Uerfaren...Ja, det behøvede manden ikke sige to gange. Sean havde mærket det lige fra starten.

Han rømmede sig svagt, som han vurderede situationen. Om der overhoved var noget at komme efter længere. Mon ikke Fenrer og hans egen styrke var nok? Alligevel. Selv om Natalie aldrig kunne se eller forstå ideen i det, var der noget ved at slæbe englene med. Blot symbolværdien var stor: Han havde opnået noget ingen anden dæmon hverken ville gøre eller formentlig have meget succes med. En alliance med englene, hvor kortvarig den end måtte være. Dæmonerne var egoistiske og ville gå til store længder for at opnå deres mål. Seans mål var at fjerne Natalie fra sit liv, på den ene eller anden måde. Englene var en måde at nå dertil. Men ikke til en uhørlig pris. Der var Sean stadig for stolt.
At behandle Gabriel som en ligeværdig var for længst falder ud af vinduet. Ikke at han direkte ville undervurdere manden...Men den måde han tiggede Sean om en chance til, mindede ham om folk der ville gøre hvad som helst. Og det var en situation Sean som regel var god til at udnytte. Som regel på en måde hvor Sean fik sin vilje...Og den anden person fik ingenting. Hvorfor skulle i dag være anderledes?
Med en plan og et svagt smil så han op mod englen igen. Efter et øjebliks tøven trådte han op af trappen for at komme englen i møde igen. Med en hånd på en af vagternes skulder lod ham dem vide, at de for nu skulle blive hvor de var. Men deres opmærksomme blikke var stadig rettet mod Gabriel.
Han rømmede sig svagt.
"Jeg er villig til at undskylde dig denne fornærmelse og upassende opførsel igennem en tjeneste. Hvis du opfylder mit ønske, vil du være fuldt tilgivet og vi kan igen diskutere en alliance. Dine ord skifter hele tiden...Jeg har brug for at se hvem du er igennem handling" bekendtgjorde han i en bestemt tone.
"Måske kender du Natalie? Ellers lad mig opsummere hende for dig. Hun er dæmonernes leder, fanget i en barnlig skikkelse og et barnligt sind. Men ikke desto mindre stadig farlig. Jeg har et mellemværende med hende, som jeg ønsker en løsning på. Min løsning er at samle allierede der vil gå i kamp med mig. Enten en-til-en, eller med en hel hær. Jeg tvivler på hun kan tilkalde alle dæmoner på kontinentet, trods alt, så at få hende smidt ud af Doomsville og få hende til at indse hun ikke kan koste rundt med mig, burde ikke være så svært. Mit ønske er at både du og kongen af Sunfury kommer mig til hjælp. Kongen er allerede mere end motiveret...Men spørgsmålet er om du er?" han så på Gabriel et øjeblik.
"Som jeg sagde tidligere, var min fjende formentlig også en fjende af dig selv, uanset om I kender hinanden personligt eller ej. Hvis du hjælper mig med dette vil englene også selv stå stærkere. Der vil være en dæmonisk raceleder mindre at tænke på" tilføjede han sigende. Der kunne altid dukke en ny leder op, eller Natalie kunne kæmpe for at beholde sin titel. Sean var sådan set ligeglad. Han ønskede ikke selv titlen. Han ønskede blot at give hende sparket. At dræbe hende var heller ikke helt udelukket fra hans side af.
Spørgsmålet lige nu var dog om Gabriel kunne stå bag Sean i handling, frem for ord...Eller om de fortsat helt skulle droppe det her menageri.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Gabriel Man 13 Jan 2020 - 18:06

Gabriel så på Sean og lyttede til hvert et ord. Han tænkte og vendte hvert eneste ord. Han kunne se grunden og den var god. "Dæmonernes raceleder udstødt og jaget. To herskere, to raceledere mod en." sagde han og gned hagen. "Lyder fair nok i mine ører. Når tiden kommer kan du regne med min hjælp, Lord Sean." sagde Gabriel og bøjede hovedet.

Gabriel havde selv planer om at nå ud til Devils Lagoon. Han havde hørt et rygte som han vil undersøge. Rygten om en bror, han havde ikke set dem som sagt i 2000 år og ikke hørt fra dem i samme tidsperiode. Dog stoppede det ikke andre før at føre rygter frem. "Jeg har noget jeg skal ordne først, men jeg vil komme tilbage når du kalder. Der giver jeg dig mit ord, som Raceleder og en søn af en dæmon." sagde han og hvilede hænderne på hofterne.
Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Reputation : 1
Bosted : Normade
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sean Tirs 14 Jan 2020 - 10:43

Sean nikkede svagt og lod blikket gled ned over manden et øjeblik, som for at vurdere alvorligheden af det givne løfte. Men om manden her virkelig tog det alvorligt eller ej måtte tiden vise.
"Det kommer heller ikke til at ske lige med det samme" bekræftede han roligt, før han med endnu et nik lod vide at de havde en aftale. Så langt så godt. Da der ikke virkede til at være mere at sige, vendte Sean og gik ned af trappen igen. Halvvejs stoppede han op og vinkede let mod Gabriel.
"I så fald...På gensyn"
At kalde det her en fornøjelse ville være at trække den. I stedet fortsatte Sean ned af trappen. Hans vagter trængte til forfriskninger, og han trængte til at gå rundt i byen og blive bekendt med den igen. På et eller andet tidspunkt burde Genevira dukke op. I morgen kunne de alle begynde den lange tur hjem.

//Out

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Gabriel Ons 15 Jan 2020 - 16:02

Gabriel stod og så efter den anden. Han sænkede hovedet og gav et suk fra sig i lettelse. Det kunne være gået værre, men også bedre. Han kunne kun håbe at der ikke vil ske noget slemt efterfølgende. "Jeg er nødt til at komme videre." sagde han til krofatteren og betalte for sit værelse. "Jeg skal til Dragon's Peak og jeg kan ikke vente." sagde han og gik tilbage op på værelset. Hans ting blev pakket ned og tasker svunget over hans skuldre. Planen var ret simpel. Find Rafaela, tag til Dragon's Peak og så rejs ud til Devils Lagoon. Han var ret tilfreds med planen, men om han kunne klare den opgave som vil komme på øen ville være det store spørgsmål.


//out
Gabriel
Gabriel

Antal indlæg : 59
Reputation : 1
Bosted : Normade
Evner/magibøger : Core of fire

Tilbage til toppen Go down

Light and dark (Gabriel) Empty Sv: Light and dark (Gabriel)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum