Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba13Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba14Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba15 
Jake
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba13Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba14Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba15 
Sasha
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba13Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba14Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba15 
Renata
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba13Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba14Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba15 
Genevira
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba13Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba14Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba15 
Celenia
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba13Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba14Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba15 
Lenore
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba13Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba14Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba15 
Katrina
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba13Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba14Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba15 
Lori
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba13Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba14Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba15 
Edgar
Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba13Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba14Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Empty Sv: Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco

Indlæg af Raco Lør 18 Apr 2020 - 15:25

Raco kørte begge hænder gennem hans hår. “Jeg er ikke sikker på Dragon’s Peak, men vi kan helt sikkert i de andre. Jeg har også hørte rygter om at Devil’s Lagoon har fået en ny hersker. En Archangel og han har vist en kontakt som sejler mellem øen, Aquenerne og Minotaris. Også en engel, men jeg ved ikke hvordan vi skal finde ham.”

I stueetaget var der liv og snak. Det var næsten som på et skib, her kendte alle deres roller og hvad de skulle lave. De fleste drejede hovedet og så hen på deres kaptajn og hans svigerdatter som fulgte ham. Han smilede til hende, da han mærkede hånden på sin skulder og lagde en arm om hende talje. Kyssede blidt hendes pande. “Jeg vil altid være her, så længe du og Kat har brug for mig. Og det med blomsterne, jeg har kender en healer i Sunfury som arbejder med disse planter. Jeg har altid et stort lager af urter og specielt til et formål.” Sagde han og trådte ud i det store køkken.

Raco
Raco

Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Bosted : Minotaris
Evner/magibøger : The Heir Gift

Tilbage til toppen Go down

Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Empty Sv: Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco

Indlæg af Taliia Lør 20 Jun 2020 - 9:59

Hun fangede hurtigt hvad han mente, da han snakkede om Dragons Peak. Det var tydeligt at det havde noget med Jake og Rafaela at gøre, men hun ville ikke blande sig i den sag.
"Kat og jeg skal nok stå for kontakten til Dragons Peak, hvis det er. Og hvad angår rygterne om Devil's Lagoon, så er jeg svar skyldig. Har godt hørt lidt rygter, men er ikke sikker på om der er sandhed bag dem."

Hun fuldte roligt med ham ud i køkkenet og nød selskabet. Hun kunne tids nok komme tilbage til skibet og øen, hvor hun viste at rådet ventede hende. Et lille suk undslap hende. Hun savnede Azir, men hun havde også på fornemmelsen at han ville kontakte hende når han ønskede hendes selskab.
"Jeg har overvejet at tage lidt overlov i Aquener, men har ikke rigtig viste hvordan, af hensyn til klanen." Hun standsede ved siden af indgangen og lænede sig op af dørkarmen, mens hun sørgede for at der stadig var plads til at folk kunne komme forbi hende. Mens hun havde talt, havde hun holdt øje med sin svigerfar.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Taliia
Taliia

Antal indlæg : 448
Reputation : 3
Bosted : "Red Arow" i Aquener
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Empty Sv: Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco

Indlæg af Raco Man 10 Aug 2020 - 18:16

Raco så på hende. “Om nødvendigt kan jeg hjælpe, desuden er jeg sikker på at Blackfire ville være enig med mig.” Han krydsede armene og gav et smil. “Men rygterne skulle være gode, han skulle have væltet min familie og nu har et tilflugtssted. Et sted for all engle. Og enkelte pirater og handlende.” Han så tænksom ud.
Raco
Raco

Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Bosted : Minotaris
Evner/magibøger : The Heir Gift

Tilbage til toppen Go down

Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Empty Sv: Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco

Indlæg af Taliia Ons 26 Aug 2020 - 10:03

Hun sukkede svagt. Det lod til at han var alt for optaget af alt muligt andet til at han havde hørt hendes sidste bemærkning. Nå men det kunne også vente til en anden gang. Lige nu var hun bare glad for at han indvilligede i at hjælpe til med klanen. Det ville gøre hendes job en hel del nemmere. Hun skubbede sig fri af dørkarmen og gik hen til sin svigerfar, som hun gav et kærligt kram.
"Det er ikke fordi jeg ikke vil blive, men jeg er nød til at snakke med skibsbyggerne, inden de går hjem for i dag. Men hvis det er, så har besætningen og jeg fået logi på "Den Halte Rotte". Hvis jeg er heldig tager det kun et par dage om at udbedre skaderne. Men jeg kommer nok til at efterlade lidt af besætningen her, til de er kommet sig oven på deres skader."
Hun ville gerne blive og snakke, men hun var nød til at finde ud af hvor galt skaderne på skibet var.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Taliia
Taliia

Antal indlæg : 448
Reputation : 3
Bosted : "Red Arow" i Aquener
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Empty Sv: Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco

Indlæg af Raco Ons 25 Nov 2020 - 16:42

Raco lagde armene om hende og gav hende et solidt klem tilbage. “Men tænk over det med de to engle. Begge kunne være en stor hjælp og måske give os os en god handel i hus. Og din datter kunne måske lærer lidt mere om sin egen slægt?” Spurgte han, mens han så siger over skulderen. “Jeg kan gå med, drengene kan godt passe biksen. Vi kan få dine reparationer gratis, skibsbyggerne skylder mig et par tjenester.” Tilbød han og slog ud med armen. “Og så har vi ikke set hinanden i lang tid.” Han begyndte at gå ned mod husene hvor skibsbyggerne var.

Der var en følelse som langsomt dukkede op i den ældre Dracoianer igen. En følelse om at hører til og at kunne være til hjælp for hans familie. Har du nogensinde mødt herskeren i Aquener? Han skulle være en dæmon som... jeg ville sige underlig, men hans familie er ret bred i racerne.” Spurgte han Tal og havde brynenen let rynket.
Raco
Raco

Antal indlæg : 135
Reputation : 0
Bosted : Minotaris
Evner/magibøger : The Heir Gift

Tilbage til toppen Go down

Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Empty Sv: Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco

Indlæg af Taliia Ons 25 Nov 2020 - 18:35

Hun smilede kærligt til ham, da han snakkede om det med englene.
"Jeg skal tænke over det, men jeg ved ikke hvor meget Kat er interesseret. Hun har vist rimelig meget at se til med handelshuset i Doomsville og Sunfury." Smilet blev noget større da han snakkede om at gå med og at han ville bruge en af sine tjenester hos skibsbyggerne til at hjælpe hende. Så da han gik ud af butikken, gik hun afslappet med.
"Ved Hydra, hvor dette føles som gode gamle dage. Før Fire klanen ødelagde det hele." Hun kom i tanke om en af de seneste gange Kat havde været hjemme på øen, hvilket fik hende til at grine.
"Jeg kom til at tænke på en af de sidste gange hvor Kat var hjemme på øen. Der fik hun virkelig sat sig i respekt hos de andre unge, samt vandt en del beundring hos mange af de garvede søfolk. Det var noget med at en gruppe unge knægte drillede hende med at hun ikke viste meget om kamp og sejllas. Men jeg skal love for at de fik noget andet at tænke på. Jeg tror faktisk at Dust har lært hende en del kampteknik. Der var i hvert fald nogle bevægelser som jeg aldrig har set før." Hun holdt roligt trit med ham mens de gik ned langs havnen. Undervejs var der mange som hilste på dem begge og Taliia hilste venligt tilbage.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Taliia
Taliia

Antal indlæg : 448
Reputation : 3
Bosted : "Red Arow" i Aquener
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco  - Page 2 Empty Sv: Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum