Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
We meet again -Camden  EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
We meet again -Camden  EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
We meet again -Camden  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
We meet again -Camden  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
We meet again -Camden  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
We meet again -Camden  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
We meet again -Camden  EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
We meet again -Camden  EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
We meet again -Camden  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
We meet again -Camden  Voteba13We meet again -Camden  Voteba14We meet again -Camden  Voteba15 
Jake
We meet again -Camden  Voteba13We meet again -Camden  Voteba14We meet again -Camden  Voteba15 
Sasha
We meet again -Camden  Voteba13We meet again -Camden  Voteba14We meet again -Camden  Voteba15 
Renata
We meet again -Camden  Voteba13We meet again -Camden  Voteba14We meet again -Camden  Voteba15 
Lenore
We meet again -Camden  Voteba13We meet again -Camden  Voteba14We meet again -Camden  Voteba15 
Genevira
We meet again -Camden  Voteba13We meet again -Camden  Voteba14We meet again -Camden  Voteba15 
Celenia
We meet again -Camden  Voteba13We meet again -Camden  Voteba14We meet again -Camden  Voteba15 
Emery
We meet again -Camden  Voteba13We meet again -Camden  Voteba14We meet again -Camden  Voteba15 
Taliia
We meet again -Camden  Voteba13We meet again -Camden  Voteba14We meet again -Camden  Voteba15 
Madelena Gray
We meet again -Camden  Voteba13We meet again -Camden  Voteba14We meet again -Camden  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

We meet again -Camden

2 deltagere

Go down

We meet again -Camden  Empty We meet again -Camden

Indlæg af Lori Søn 29 Mar 2020 - 21:28

Sted: kroen det vilde svin
Tid: tidlig nat
Vejr: køligt, men tørt. Med en let vind.
Påklædning: En sort skjorte, og er par mørke bukser. Læderstøvler samt en mørkeblå frakke ind over.


Det var tideligt på natten, og Lori havde ikke været afsted voldsomt længe. Men dog alligevel længe nok til at han havde nået at drikke sig temmelig fuld!.
Det var ikke fordi det var meningen, men han var endt midt i et eller andet sol der krævede at man drak. Og Lori havde ikke holdt sig tilbage.
Heldigvis var han da en incubus, og trods at han var høne fuld, formået han stadig at charmere sig nok ind på en af de de mange prostituerede, med en lovning om at han selvfølgelig betalte.

Hvad kvinden ikke vidste var jo så at Lori ikke havde i sinde at betale for dette. Da kvinden ikke fik brug for hans penge.
Han fik klaret det der skulle klares, og han gik sin føde. Inden han igen satte sig ind til bordet for at spille videre med de folk der sad der!
Dog ledet ha sig, og han manglede virkelig et eller andet der kunne underholde ham.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Camden Søn 29 Mar 2020 - 23:20

Camden havde haft en okay aften.. Han havde dog ikke drukket denne aften, og havde endelig bare behov for nogle penge. Det var hans mål denne aften, få penge. Der var kommet et hul i taget, på hans loftrum og der var kommet regn ind og ødelagt nogle af hans ting.

Så her var han.. På vej ind i kroen, hvor han vidste han sikkert kunne få nogen derinde til at låne ham penge.. Håbede han endelig.

Denne aften var han blot klædt i en hullet brun skjorte, et par læder bukser med et bælte omkring og knæhøje støvler. Han trak lidt i skjorten og ruskede hans hår lidt op, før han gik ind og kiggede rundt.

Han gik rundt og snakkede med nogle folk som han kendte, før han snart fik øje på en velkendt mand. Han lavede store øjne og stirrede lidt på ham..

Camden havde undgået bogbutikken i nogle dage nu, siden deres sidste møde og havde desperat prøvet at ikke se Lori.

Han sank en klump og snart gik hen til en væk.. Prøvede at gøre så manden ikke kunne se ham og stak af op til baren.

”Hey.. Kan jeg få en øl?” spurgte han og spillede lidt til krofatteren. Han kendte Camden, og smilte blot til manden, før han gav ham en gratis en.

_________________
Promises are the sweetest lies.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Camden
Camden

Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Bosted : Tag lejlighed i Doomsville
Evner/magibøger : Navn på din evne/magibog

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Lori Søn 29 Mar 2020 - 23:38

Lori kunne ikke prale af at der her var en god aften!.. han var på nippet til at gøre noget dumt! Men hvad skulle det være? Skulle han finde et offer han kunne drille lidt? Finde nogle flere ofre der kunne stille hans sult?
Måske skulle han starte et slagsmål? Sådan et godt gammeldags værtshus slagsmål kunne altid give god underholdning.. og så kunne han også få lov til at slå lidt løs på nogle af de typer her inde han ikke brød sig om.

Men så igen.. han kende ejeren så godt, at han ikke nænnede at smadre hele stedet her, hvilket ofte var hvad der skete når sådanne slagsmål opstod. Han sukkede lidt for sig selv.
Han vende blikket rundt i lokalet. Der måtte da for fanden være bare EN emner anden der kunne gøre hans aften mere underholdende, på den ene eller anden måde?

Der fangede hans blik noget velkendt. Et smil bredte sig op hans læber da han så den chokolade brune fyr i baren. Åh hvor han dog havde tænkt meget på den chokolade farvede hud siden han så den sidst!
Han tog shorts glasset der stod foran om, og tømte det. Inden han rejste sig fra stolen.

Trods hans fuldskab, havde Lori dog rigeligt kontrol over sin krop til at kunne gå normalt og endda temmelig elegant. Han bevægede sig op i baren, hvor han satte en hånd mod baren ved siden af Camden, hvor efter han lænede sig lidt hen mod ham, bagfra.
"Hvis ikke jeg tager fejl, så har jeg på fornemmelsen at du har prøvet på at undgå mig på det sidste?" Sagde han blot, inden han stillede sig ved siden af ham med ryggen op af baren. Han sende Camden et drillende blik og smil.

"Jeg har ellers savnet at se dig i butikken" nævnte han og blinkede en enkelt gang til Camden.
"Men.. det kunne du selvfølgelig aldrig finde på?.. vel??" Sagde han så og rettede lidt på håret.
"Efter alt hvad jeg gjorde for dig sidst vi sås... Så kunne du da ikke finde på at undgå mig..vel?" Det var meget ledende spørgsmål, det gav meget tideligt indtryk af at Lori vidste hvad der foregik.

Han så ned på øllen "skal vi ikke have noget stærkere?" Spurgte han så, og så lod bartenderen.
"Giv os 2 whisky" sagde han så roligt og smed penge på bordet, også et for højt beløb til at det ville stemme.
"Behold bare resten" sagde han så.
Det kunne godt fornemmes på Lori at han havde drukket, og at han bestemt ikke var helt ædru.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Camden Man 30 Mar 2020 - 12:16

Årh, han skulle bare have gået hans vej.. Smuttet og ikke set tilbage! Dog var han jo selvfølgelig dum nok til at blive.. Det indså han meget hurtigt, da han mærkede en person bagved ham, og en velkendt stemme.

”Fuck..” Mumlede han lavmældt og snart vendte sig om, med hans hofter tilbage imod baren.

”L-.. Lori..” Smilte han lidt og prøvede at presse den anden dæmon væk fra ham, imens han hørte hvad han bestile.

”Ug-..” Heldigvis bevægede Lori sig selv væk og Camden sank en lille klump, inden han kiggede væk.

”Nej-.. Nej nej! Det har jeg ikke. Har blot haft travlt med at finde arbejde og-.. Et andet sted at sove!” Nikkede han. Det var jo ikke løgn.. Han havde haft travlt med de ting!
Men også med at undgå Lori.. Han havde begået nogle fejl den nat, mange fejl.. At lade ham selv blive og nyde natten på den måde, det var jo ikke godt. Ikke med en anden mand! De kunne blive slået ihjel, hvis vagterne eller andre fandt ud af det.

Plus, så skulle mænd jo heller ikke være sammen, det var jo imod hvad naturen ville med dem. Han skulle finde en kone, og have dæmoniske børn med hende. Ja. Sådan var hans fremtid!

”Du er fuld.” Sagde han pludselig og så på Lori. Lori var ikke typen han normalt så som en der gik ud og drikkede på den måde.

_________________
Promises are the sweetest lies.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Camden
Camden

Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Bosted : Tag lejlighed i Doomsville
Evner/magibøger : Navn på din evne/magibog

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Lori Man 30 Mar 2020 - 12:30

Lori løftede et øjenbryn da Camden insisterede på at han ikke havde prøvet på at undgå Lori. Selv i sin fuldskab kunne han tydeligt høre at dette var en løgn.
"Hvis du manglede et sted at sove, kunne du jo bare være kommet til mig?" Sagde han med et træk på skulderen inden hans blik vandrede ud over lokalet.

Lige indtil deres Whisky kom. Han fangede hurtigt glasset og tog den første tår.
"Eller du blev måske skræmt væk af måde vi blev vækket på?" Spurgte han så.
Lori snakkede ganske normalt om det her, i et almindeligt tone leje! Der var ikke mange der ville tale om at have sovet sammen med en mand på denne måde.

Lori vende blikket mod Camden da denne nævnte at Lori var fuld.
"Må jeg være her?!.. lettere beruset måske" små knurrede han lidt. Selvom det var lidt ved siden at sandheden. Han så på Camden.
"Og hvad med dig?.. skal jeg redde dig fra nogle væmmelige typer i dag?" Grinte han lidt. Inden han tog endnu en slurk af whiskyen.
"Men jeg er glad for du kom, jeg var bange for at dette ville blive endnu en af disse dødssyge aftner, hvor jeg var nød til at gøre noget dumt, bare for at hygge mig en lille smule" grinte han lidt.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Camden Man 30 Mar 2020 - 12:44

Camden stod og så lidt på ham og sukkede så, rystede lidt på hans hoved og så væk.

”Jamen.. Hvis du gerne vil prøve noget sjovt.. Kender jeg et sted..”
Han trak let på hans skuldre og sukkede.

”Kom så, fulderik.” Han tømte hans eget glas, i en mundfuld, før han greb Lori om armen og hev ham med sig.

Camden kendte den beskidte enden af byen.. Og undergrunden, der hvor normale or gennemsnitlige mennersker ikke tog hen. Der hvor bander holdte til, flere ludere, hvor alkohol, slaver og stoffer blev solgt åbenlyst.
Han kendte dette sted, og havde vokset op her.. Dog ikke noget han sagde til folk, den del af ham selv, holdte han helt gemt.

Han ledte Lori ned igennem nogle gyder og mumlede lavt til hamselv, om hvorfor han endelig lige tog denne fyr med her?
Jamen.. Hvis han insitetrede på at have noget sjov, så kunne han lige så godt opleve dette! For dette kunne være sjovt.

Han stoppede foran en dør, til en bygning og så på Lori.

”Vil du med, og se dette? For nu er sidste chance for at stikke af.”
De havde allerede gået forbi nogle få par, som var ved at kysse og-.. Andet, i fuld offenlighed.. Og nogle var par af samme køn..
Nogle hvor en var -meget- ældre end den anden, og sådan noget.

_________________
Promises are the sweetest lies.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Camden
Camden

Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Bosted : Tag lejlighed i Doomsville
Evner/magibøger : Navn på din evne/magibog

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Lori Man 30 Mar 2020 - 12:58

Der skulle virkelig ikke meget overtagelse til for at få Lori med på ideen. Han tømte dit glas, og fulgte billigt med Camden. Han gik bag manden, og det blev han ved med, og hvorfor ikke? Det var den perfekte udsigt til den der flotte, fyldige bagdel.
Uhm hvor ville han da gerne have fat omkring de der fyldige baller. Dog blev Loris blik fanget af lidt andre ting jo længere de kom.

Han så rundt på de mange par der var i gang med de værste udskejelser. Oh jah! Dette var bestemt et sted for ham. Smilet bredte sig op hans læber jo mere han så. Hvorfor havde han dog ikke været her noget før?
Hans blik vende sig mod Camden da han stoppede foran en døren og nævnte for Lori at det var sidste chance, voksede smilet blot endnu mere, og det var tydeligt på mandens kropssprog at han allerede var underholdt.

"Der er ingen chance for at jeg bakker ud nu" grinte han blot. Som han afventede hvad det var han var på vej ind til.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Camden Man 30 Mar 2020 - 13:38

Selvfølgelig var Lori med på den, hvorfor var Camden overhovedet i tivil? Han grinte lidt af manden og rystede på hans hoved, inden han åbnede døren og ledte Lori med ind.
Det var et stort lager rum, med mange tønder, kasser med ting og andet derinde.
En større gammel bygning, med andre bygninger med den, hvor folk havde bygget døren, gangbroer og andet til, for at lave denne undergrund’s sted.
Det var gemt godt væk, med små haver, rum, barer og andet derinde. Tydeligt at det var noget de havde sat op for nydeligt og tilegnet sig. Og noget de alle hurtigt ville kunne pakke væk igen, og stikke af.

”Velkommen..”
Sagde Camden og tog Lori med sig. Camden var med i denne verden, dog-.. Alt det med sex? Holdte han sig fra. Camden var mere med på det med druk, stofferne og alt muligt andet.

Han lod Lori komme med sig over til en af barerne, hvor en snusket bartender stod bagved.

”Hey, to glas tak.” Sagde han og bestilte til dem begge, før han vednte sig om til Lori.

”Nå.. Hvad synes du så?” Spurgte Camden med hans mere charmende smil, hvor han tog en pakke med hjemmerullede smøger op af hans egen lomme, tændte en og lod den hvile imellem hans læber.

Et slagsmål var igang lidt fra dem, og mange folk lavede alt muligt. Lori ville tydeligt se ud til at være den mest rene og rige her..

_________________
Promises are the sweetest lies.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Camden
Camden

Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Bosted : Tag lejlighed i Doomsville
Evner/magibøger : Navn på din evne/magibog

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Lori Man 30 Mar 2020 - 13:51

Lori fulgte med ind, og blikket vandrede rundt på de mange folk her inde, genstandene, og hele atmosfæren. Det var tydeligt at han var malplaceret ren udseendemæssigt, men hans mindsæt var nok lige det rigtige. Lori havde altid været vild med undergrunden!... Eller.. ej det var løgn. Den gang han var søde uskyldige Lori, der knapt kunne tage et liv for at spise, ville han være løbet skrigende bort! Men nu! Det kunne faktisk ikke passe bedre til ham.

Han havde et nærmest lumsk smil på, som han gik rundt der inde! Alle disse ting der skete, som normalt blev anset som værende fuldstændig forkert! Var bare de ting der tænde op under mandens interesse for tiden.
De mange folk der slangede sig i det der nok skulle ligne møbler, mere eller mindre halvnøgne igang med at lave ting, man bestemt ikke så på et almindeligt værtshus. Ikke engang mellem en mand og en kvindelig luder.

Slås kampene der var igang, folk der blev slået til blods, men stadig stod oprejst! Det var fascinerende!
Han stillede sig i baren sammen med Camden, og et smil voksede op hans læber da der blev spurgt ind til hvad han syntes om stedet.
"Fascinerende" kommenterede han blot, inden han med let trænet snilde, stjal smøgen ud af Camdens mund, og satte den ind mellem hans egne læber.

"Så hvad er din plan?..." Spurgte han roligt, mens han blik vandrede ud over de mange mennesker her, inden det dog landede på Camden igen.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Camden Man 30 Mar 2020 - 14:06

Han blinkede lidt, da hans smøg forsvandt og så på Lori. Lagde hans hoved lidt på skrå og trak på hans skuldre.

”Jeg skal finde arbejde.. Mangler penge, og skal have ordnet mit hjem.. .Sååå.. Du kan have sjov her!” Han vendte sig om, lænede sig imod baren og så derefter på bartenderen.

”Heyyy.. Er Marie her i dag?” Spurgte han sødt til manden. Manden satte deres glas på bordet, med noget meget billigt alkohol i.

”Nej.. Og hvis jeg husker rigtigt, kunne du heller ikke løse jobbet sidst, så selv hvis hun var, har hun intet til dig.. Drik ud og stik af med dig, Camden.” Brummede han tilbage.

”Årh.. Kom nu.. Jeg mangler penge! Jeg skal nok løse det denne gang! Ikke min skyld, at de idioter valgte at tage svampene fra mig!” Han bankede en hånd lidt i bordet, men vidste han sikkert ikke ville kunne få noget ud af det.
Bartenderen knurrede bare af ham og gik ud bagved, i et baglokale og Camden sukkede tungt.

”Idiot..” Knurrede han selv og tog hans glas, hvor en tog en stor slurk af det.. Han var stille og så sig lidt omkring, imens han tænkte.
Det var ikke nemt, for en uduelig dæmon som ham selv, at finde jobs.. Mange incubus og succubus hernede, valgte blot at være ludere, og derfor nemme og gode penge.. Men en som ham selv? Ha! Det gik ikke godt.

_________________
Promises are the sweetest lies.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Camden
Camden

Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Bosted : Tag lejlighed i Doomsville
Evner/magibøger : Navn på din evne/magibog

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Lori Man 30 Mar 2020 - 14:21

Lori løftede eftertænksomt det ene øjenbryn, da han hørte hvad Camdens plan var. Så manden manglede penge? Hvorfor havde han ikke blot sagt det?.
Lori tog imod glasset fra bartenderen og drak en tår.
Han stod lidt og lyttede til det der foregik mellem Camden og bartenderen. Og da samtalen virkede til at være slut, stod Lori lidt.

"Du kunne bede mig om pengene?" Nævnte han blot, uden at trække en mine, mens hans blik vandrede ud over folkene på stedet. Han stod med ryggen op af baren, så han nemmere kunne se hvad der foregik omkring ham.
Hans blik gled endelig over på Camden.
"Hvor meget skal du bruge?" Spurgte han blot inden han dog en slurk mere af det billige sprut de fik.
Det var bestemt ikke fordi det smagte godt! Og han var ikke engang sikker på at han ville vide hvad der var i!

Mens de stod der, kom der pludselig en ung kvinde hen til dem, tydeligt en luder, men hun så nu meget sød ud alligevel. Han slangede sig lidt op af dem begge.
"Hej drenge!... Kunne jeg ikke friste med en tur?" Spurgte hun kælent og gloede især på Lori, eftersom det var ham der så ud til at have flest penge.

Lori smilede blot til hende, rakte en hånd frem, og kørte den gennem en tåt af hendes mærke hår.
"måske senere lille skat" sagde han som han placerede et kys på hendes kind. "Vi har lige mande snak, men vent på mig, så kommer jeg senere" Loris stemme var charmerende og indfangende og kunne få selv en prostitueret til at fnise lidt genert. Hvilket var det der skete, inden hun smuttede tilbage til det bløde område.

Han rettede sig op, og så på bartenderen.
"Har i ikke et eller andet der smager lidt bedre?" Grinte han lidt.
"Bare gik mig det dyreste du har, det her kan jeg altså ikke få ned" lød det med en grinende og samtidig charmerende stemme.
Lori havde en fantastisk evne til at selvom han stod og svinede deres drikkevare til, så kunne han få det til at lyde som om det slet ikke var noget dårligt.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Camden Tirs 31 Mar 2020 - 11:04

Camden stod lidt og så på den udveksling imellem Lori og kvinden. Han sukkede svagt, specielt med det som Lori sagde tilbage til hende. Et svagt stik skar i hans bryst og han kiggede væk, imens han stod med hans glad i hænderne. Hvorfor følte han sådan her?
Han burde stoppe. Han drak resten af det i hans glas og skar ansigt da det brændte lidt. Føj, det her alkohol var stærkt, smagte grimt..
Men gjorde hvad han ønskede.

”Hvad skal jeg gøre tilgengæld for de penge?” Spurgte han Lori og så på ham, et lille smil på hans egne læber.
Han håbede inderligt det ikke var nogle seksuelle tjenester, så derfor prøvede Camden blot at grine lidt til ham.

”Jeg kan skaffe en masse forskellige ting. Sig hvad du vil have, og jeg kan få fat i det!” Nikkede han til ham.

_________________
Promises are the sweetest lies.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Camden
Camden

Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Bosted : Tag lejlighed i Doomsville
Evner/magibøger : Navn på din evne/magibog

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Lori Tirs 31 Mar 2020 - 12:51

Lori vende blikket lidt mod Camden. Da han spurgte hvad han skulle gøre for Lori, og egentlig havde Lori en lyst til at drille Camden, men han ende jo bare med at skræmme den stakkels mand væk.

Han trak på skuldrene "jeg sagde ikke at du skulle gøre noget for dem?.. gjorde jeg?" Lød det roligt fra ham.
Han så afventende på bartenderen, der fandt en flaske af noget lidt bedre frem i gemmerne.
Han snakkede kort med bartenderen om hvor meget han skulle have for den, og betalte derefter det beløb der blev sagt.

Lori vende atter blikket med Camden. "Bare rolig, de ting jeg har behov for at få skaffet, klare jeg selv" sagde han roligt. Han så på Camden.
Han fiskede en pose med penge frem, og satte den foran Camden. "Er det her nok?" Spurgte han så. Der ville sikkert være mere end rigeligt i den pose med penge, da der var ret meget.

"Og hvis du ABSOLUT gerne vil gøre noget for pengene, så kunne jeg godt bruge lidt hjælp i butikken, f.eks med at få leveret bøger ud til nogle af de kunder jeg har, som ikke kan bære så meget selv" sagde han med et træk på skulderen.

Han rettede sig mere op. "Nåh!... Hvad skal vi foretager os?" Lød det fra ham som han selv studerede de mange ting der rent faktisk var at deltage i.
Der lød noget musik, og der var en del der dansede til den. Og Lori var begejstret over måden der blev danset på her. Langt fra denne formelle form, som normalt blev danset. Det var jo nærmest som om folk havde tæt på sex midt på danse gulvet.

En ung mand der dansede rundt, fangede Loris blik. Og et skævt smil voksede på hans læber, særligt da denne unge mand gengælde hans blik.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Camden Tors 2 Apr 2020 - 16:32

”Arbejde i butikken?.. Kan jeg vel godt..” Sagde han lidt eftertænktsomt. Han stod i hans egne tanker i noget tid, og bed sig selv lidt i underlæben i mellem tiden. Dog Lori’s spørgsmål kom lidt bag på ham. Hvad skulle endelig lave?
Camden var jo kommet her for penge.. Og nu hvor Lori insiterede på det, og han stod med hans penge i hånden? Hvad skulle de så fortage sig?

”Øøh.. Det ved jeg ikke, jeg havde ikke tænkt så langt.” Sagde han og tog hans egen drink, som han drak i en mundfuld og tørrede hans læber bagefter.

”Vi kan gå ud og danse?” Han rettede sig op, og gik derefter ud imod dansegulvet, hvor han snart bevægede sig rundt og lukkede hans øjne, for at gynge med til musikken.
Camden var rimelig god til at danse, han havde arbejde i en bar mange gange, og derfor også gået ud og hygget sig med gæsterne nogen gange.

_________________
Promises are the sweetest lies.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Camden
Camden

Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Bosted : Tag lejlighed i Doomsville
Evner/magibøger : Navn på din evne/magibog

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Lori Fre 3 Apr 2020 - 13:02

Lori smilede roligt da Damden sagde at han sagtens ville kunne arbejde lidt for pengene. "Det drejer sig blot om nogle enkelte gange, hvor der skal bringes noget ud" sagde han roligt.

Hans blik vandrede videre ud over de mange folk her inde. Tænk engang at der kunne ligge et sted som dette i byen, som han ikke kende til?!
Lori var ellers temmelig kendt i byen, og han kende de fleste steder rundt omkring. Hans blik vende sig atter mod Camden da denne nævnte at de kunne danse.
Der voksede et skævt smil på Loris læber, og han nikkede roligt. Han så på bartenderen, og bad manden sætte deres flaske til side.
Inden han selv begav sig ud på "dansegulvet" sammen med Camden.
Fyren dansede ikke værst! Lori var ikke den der dansede mest, men derfor så det alligevel ret godt ud.

Efter lidt tid hvor de havde danset, fik Lori selskab. Den unge mand han tidligere havde haft øjenkontakt med, kom over mod Lori, og begynde at danse op af ham. Lori afviste det bestemt ikke.
Det var nok temmelig tydeligt, at Lori aldrig afviste opmærksom fra hverken det modsatte eller det samme køn. Det lå blot i hans natur, at være charmerende, og sikkert også tillokkende for mange? Så hvorfor skulle han afviser noget der kom så naturligt til han?

Den unge mands arme viklede sig om Loris nakke, inden de dansede helt tæt op af hinanden. Lori afholde sig da heller ikke fra lige at mærke på den unge fyrs baller, nu han havde fri tilgang til den.
Der var ikke særlig stor tvivl om hvad den unge mand var ude efter, og der gik da heller ikke længe inden Loris hals blev over øst med kys.
Det var da selvfølgelig værd at nyde.
Dog var Loris fulde opmærksomhed ikke ligefrem på den unge fyr.

Derimod blev hans blik op og fastgjorde sig på Camden. Skulle de 2 ende med at få øjenkontakt, var det et intenst og fast blik der ville ramme Camden.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Camden Fre 3 Apr 2020 - 15:06

Camden havde godt set hvad der skete.. Og han vidste godt hvad Lori var ude på.. Han havde dog inderligt håbet at det ikke var hvad der skete lige nu. Håbet inderligt. Men jo, det skete.. Og han stod og så på hele denne udveksling..
Han rynkede svagt hans bryn, og snart rystede på hans hoved. Specielt da Lori stirrede på ham. Han kinder brændte svagt, og snart forlod han ’dansegulvet’ og gik væk..

Han ville ikke se på det. Han ville ikke høre eller opleve dette lige nu, med Lori. Nej.. Slet ikke.

Dæmonen gik hurtigt væk og bevægede sig ind i enden, hvor mange folk gik for at få noget fred.. Flere folk hilste på ham, men han ignorerede det.

Han tog et par skridt op af en trappe, og fandt en lille balkon, som der var endelig mange af, inde i hallen. Man kunne se over hele hallen og de forskellige dele, som var fyldt med mennesker og liv.

Der faldt han ned i en sofa, tog en flaske alkohol han havde stjålet på vejen, tændte en smøg og satte sig tilbage, imens han trak hans ben op.

Hvorfor var han sådan her? Han var normal en fest abe, af en stor kaliber! Men i aften.. Der gad han bare ikke.. Han simpelthen magtede ikke.. Var dog nok på grund af en speciel person.

_________________
Promises are the sweetest lies.


[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Camden
Camden

Antal indlæg : 39
Reputation : 0
Bosted : Tag lejlighed i Doomsville
Evner/magibøger : Navn på din evne/magibog

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Lori Fre 3 Apr 2020 - 18:59

Loris blik fulgte Camden da dæmenen forlod danse gulvet. Han stoppede sågar lidt op i sin dans, mens han så efter ham. Dette var ikke meningen! Men så igen, han kunne jo heller ikke gøre det her sammen med Camden? Camden prøvede ihærdigt at overbevise alle om at han ikke var til mænd.. så hvad kunne Lori gøre ved det? Hvis han så meget som prøvede på at nærme sig manden, gik han helt i selvsving, og flygtede jo ligefrem....
Desuden havde han jo lovet at han ikke ville gøre det igen.

Han sukkede lidt i den den unge mand foran ham krævede hans opmærksomhed. Selvom det nok var begrænset hvor meget af den han fik.
Og der gik da heller ikke længe før Lori forlod den unge mand på danse gulvet, der så noget mopset ud.
Lori var ikke sikker på hvor Camden var forsvundet hen, men han spurgte nogle af de flok der var der, og de kunne guide Lori hen til Camden.

Han havde snuppet flasken fra baren med sig, og kom nu op til Camden.
"Det var da en utrolig evne du har til at stikke af hver gang tingene er ved at blive lidt sjove" grinte han lidt og sende Camden et blink med øjet, idet han satte sig i sofaen ved siden af Camden.
"Har du lyst til at fortælle mig hvad der er i vejen?.. eller skal jeg selv gætte?" Spurgte han så roligt, inden han tog n tår af flasken i hans hånd. Samt fiskede en pakke med disse smøger op som han havde stjålet på et eller andet bord.

Han så ned over de mange folk, inden hans blik atter vende sig mod Camden.
"Har du spist?" Spurgte han så pludselig.

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Lori
Lori

Antal indlæg : 1067
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

We meet again -Camden  Empty Sv: We meet again -Camden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum