Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Forårsrengøring (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Forårsrengøring (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Forårsrengøring (Adminnyhed) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Forårsrengøring (Adminnyhed) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Forårsrengøring (Adminnyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Forårsrengøring (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Forårsrengøring (Adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Forårsrengøring (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Forårsrengøring (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Forårsrengøring (Adminnyhed) Voteba13Forårsrengøring (Adminnyhed) Voteba14Forårsrengøring (Adminnyhed) Voteba15 
Abigail
Forårsrengøring (Adminnyhed) Voteba13Forårsrengøring (Adminnyhed) Voteba14Forårsrengøring (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Forårsrengøring (Adminnyhed)

Go down

Forårsrengøring (Adminnyhed) Empty Forårsrengøring (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Lør 23 Maj 2020 - 8:56

Hej alle brugere!

Det føles som længe siden jeg har oprettet en nyhed her. Men jeg håber I alle har det godt. Nu er sommeren endelig ved at vise sig! Smile

Først vil jeg gerne ønske alle held og lykke med alle deres eksamener. Og lad mig så gå lidt videre...

Sidste UW-møde:

Sidste UW-møde gik rigtig godt. Frem for "kun" at være et hyggemøde, havde admins og mods også en del at gøre opmærksom på eller snakke med brugerne om. Selv om nogle af jer ikke var til mødet, skal I ikke snydes. Så jeg har lavet et referat af de ting vi snakkede om.
Som altid, hvis der er et af emnerne du har en specifik mening til, er du altid velkommen til at skrive. Enten i referatet eller til en af os personligt.
Referatet kan findes HER!

Lister:
En af emnerne var sletning af ubrugte lister. Vi har været rigtig gode til at oprette flere forskellige (og alligevel også næsten ens) lister, der aldrig helt bliver opdateret. Når jeg eller en fra teamet lige får sat sig med det, vil nogle af dem blive slettet og resten rettet til. Det betyder helt specifikt:
- Joblisten opdateret. Alle "små jobs" fjernes og den bliver udelukkende en liste over de vigtigste titler, så man hurtigt og nemt kan finde de relevante personer. Dette inkluderer herskere, kongelige, raceledere, klanledere og evt. en general/højre hånd.
- Vi har en "vigtige person"-liste som ikke bruges. Den sletter vi, da joblisten overtager funktionen.
- Forummet over raceledere fjernes.
- Wanted-listen fjernes. Ikke fordi den ikke er en god ide - men fordi den ikke umiddelbart bliver brugt og fordi admins ikke har tid til at opdatere en masse lister og ting hele tiden. Vi føler i stedet I selv er gode til at bruge dusører i jeres egne emnesøgninger/profiler.

Som sagt vil I kunne se disse ændringer, når vi kommer rundt til dem. Hvilket forhåbentlig er snarest. Vi er også travlt optaget af eksamener i øjeblikket. Smile

Sletning af inaktive brugere:
Sidst, men ikke mindst. Forårsrengøring.
Vi har ikke slettet inaktive brugere længe. Og især her under corona har vi set mange gamle brugere vende tilbage - hvilket har gjort at vi gerne ville vente yderligere. Vi er jo glade for at se folk vende tilbage! Smile

Men nu går den vist snart ikke mere...
Derfor vil jeg gerne annoncere at vi sletter inaktive brugere i en stor runde igen. Det betyder at ALLE der IKKE har været online i 6 måneder eller mere vil blive slettet. Derefter vil faceclaim-listen blive opdateret også.
Vær opmærksom på:

- ALLE, der har skrevet til os at de vil gemmes, bliver som altid gemt.
- Du kan hjælpe os! Hvis du er typen, der har flere end 1 karakter, kan du selv rydde op i dine karakterer. Får du dem brugt? Vil du nogensinde få dem i spil? Eller sidder den "bare" og blokerer for et navn og FC?
- Kender du nogen, der måske ikke liiiige har været på for nylig? Og som måske/måske ikke vil have gemt sin karakter? Prik dem på skulderen! Eller tag fat i dem, spørg dem og giv beskeden videre til os. Alle der vil gemmes, bliver selvfølgelig gemt.

Vi snakker udelukkende om at have været online. Det er ikke et krav at have skrevet et indlæg eller være i chatten. Vi tjekker datoen for hvornår folk sidst loggede på selve hjemmesiden.

Vi gør vores bedste for at sende en mail ud til folk, så vidt som vi nu kan få det til at virke.

Kort sagt, om 14 dage vil vi slette alle inaktive. Det er altså d. 6 juni, en lørdag.


Spørgsmål m.v. modtages altid.

Mvh
- Sean
På vegne af admin- og moderator-teamet.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum