Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Inaktive klaner (Admin nyhed) EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Inaktive klaner (Admin nyhed) EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Inaktive klaner (Admin nyhed) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Inaktive klaner (Admin nyhed) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Inaktive klaner (Admin nyhed) EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Inaktive klaner (Admin nyhed) EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Inaktive klaner (Admin nyhed) EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Inaktive klaner (Admin nyhed) EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Inaktive klaner (Admin nyhed) EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba13Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba14Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba15 
Lori
Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba13Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba14Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba15 
Valentine
Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba13Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba14Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba15 
Natalie
Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba13Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba14Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba15 
Sean
Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba13Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba14Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba15 
Lenore
Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba13Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba14Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba15 
Renata
Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba13Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba14Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba15 
Jake
Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba13Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba14Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba15 
Edgar
Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba13Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba14Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba15 
Elizabeth
Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba13Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba14Inaktive klaner (Admin nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Inaktive klaner (Admin nyhed)

Go down

Inaktive klaner (Admin nyhed) Empty Inaktive klaner (Admin nyhed)

Indlæg af Sean Ons 27 Maj 2020 - 9:10

Hej alle!

Først og fremmest: Som lovet! vi har nu en liste over alle de vigtigste titler på UW. Den nye liste er så kreativ at hedde "Lederlisten" - den kan også findes ude i navigationen, på samme plads som den tidligere "Jobliste" havde.
Skriv til os hvis der mangler et navn på listen.
Kom nemt til listen HER!

Da jeg ville tilføje klanledere i bunden, gik det op for mig at vi ikke har ryddet op i vores klaner. Der er et par klaner, hvor lederen ganske enkelt er inaktiv eller blevet slettet. Disse klaners eksistensgrundlag er derfor meget tyndt - og de risikerer at blive slettet, hvis vi ikke får besked om andet.

Jeg kunne blot slette dem og det var det. Men jeg ved også flere af vores brugere tit gemmer sig bag andre bruger-navne - og måske har de ikke lige tænkt over deres inaktive klan?

Følgende klaner står til at blive slettet, hvis vi ikke får besked om andet:

The Black Flag. Leder: @Assorian. Assorian er bruger på siden, men in-game er karakteren afgået ved døden. Derfor vil vi gerne høre hvad tanken er med klanen.

The Old Republic: Lederen er en nu ikke-eksisterende karakter. Hvis den tidligere leder stadig er her på UW under et nyt navn, vil vi gerne høre hvad tanken er med klanen.

The Dark Souls: Lederen eksisterer ikke længere. Måske under et nyt navn?
Jeg vil også snakke med Alítheia om klanen, da hun står som næst-kommanderende.


Husk at alle har lov til at oprette en klan. Skriv også til os, hvis du vil have ændret noget i din klan eller måske ligefrem slette din klan.
Bemærk disse klaner vil blive slettet inden for den nærmeste fremtid, hvis vi ikke får besked om andet.
Læs mere om hvad vores klaner er for nogle, og om de forskellige klaner specifikt, ved at trykke HER!

Tak for nu!

Mvh
- Sean
På vegne af teamet


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10224
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum