Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba13Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba14Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba15 
Jake
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba13Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba14Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba15 
Lori
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba13Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba14Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba15 
Valentine
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba13Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba14Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba15 
Edgar
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba13Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba14Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba15 
Abigail
Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba13Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba14Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed)

2 deltagere

Go down

Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Empty Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed)

Indlæg af Sean Ons 29 Nov 2023 - 12:18

Hej alle

Jeg har læst at Google snarest (måske allerede på fredag) begynder at slette inaktive mailadresser m.m, hvis man har været inaktiv i 2 år eller mere, og mailadressen er til en privatperson.

Jeg har ingen ide om det påvirker oprettede karakterer, der er oprettet på en gmail for nemhedens skyld. Hvis den mailadresse pludselig forsvinder - påvirker det så brugeren her?
Jeg ved det ikke.

Men for at være på den sikre side, vil jeg gerne opfordre alle til at kopiere deres karakterer i et word-dokument eller lignende, så I ved I har den liggende, hvis nu der skulle opstå problemer. Og så må vi se hvad der sker. Smile

Mvh
Sean

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Empty Sv: Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed)

Indlæg af Juniper Ons 29 Nov 2023 - 12:31

Så vidt jeg kan forstå fra den mail jeg har modtaget, så er det eneste aktivitetskrav at man logger ind en gang i mellem ^^. Men ja, gem dem, det er nok bedst!

_________________
~You will always be fond of me. I represent to you all the sins you never had the courage to commit~
Juniper
Juniper

Antal indlæg : 212
Reputation : 2
Bosted : Hun lader til at eje villaer eller andre former for boliger alle mulige steder. Lige nu opholder hun sig primært i Aquener.
Evner/magibøger : Decay

Tilbage til toppen Go down

Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Empty Sv: Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed)

Indlæg af Sean Ons 29 Nov 2023 - 17:32

Det må folk også gerne. Personligt har jeg oprettet flere jeg hverken husker navn eller kode til. De samler bare støv, for skulle kun bruge dem til at oprette en karakter med. Tænker vi måske er flere der har det sådan. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed) Empty Sv: Google sletter inaktive mailadresser (admin nyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum