Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Vender frygtsomt tilbage! EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Vender frygtsomt tilbage! EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Vender frygtsomt tilbage! EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Vender frygtsomt tilbage! EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Vender frygtsomt tilbage! EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Vender frygtsomt tilbage! EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Vender frygtsomt tilbage! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Vender frygtsomt tilbage! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Vender frygtsomt tilbage! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Vender frygtsomt tilbage! Voteba13Vender frygtsomt tilbage! Voteba14Vender frygtsomt tilbage! Voteba15 
Lori
Vender frygtsomt tilbage! Voteba13Vender frygtsomt tilbage! Voteba14Vender frygtsomt tilbage! Voteba15 
Edgar
Vender frygtsomt tilbage! Voteba13Vender frygtsomt tilbage! Voteba14Vender frygtsomt tilbage! Voteba15 
Valentine
Vender frygtsomt tilbage! Voteba13Vender frygtsomt tilbage! Voteba14Vender frygtsomt tilbage! Voteba15 
Abigail
Vender frygtsomt tilbage! Voteba13Vender frygtsomt tilbage! Voteba14Vender frygtsomt tilbage! Voteba15 
Genevira
Vender frygtsomt tilbage! Voteba13Vender frygtsomt tilbage! Voteba14Vender frygtsomt tilbage! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Vender frygtsomt tilbage!

3 deltagere

Go down

Vender frygtsomt tilbage! Empty Vender frygtsomt tilbage!

Indlæg af Alane Tirs 22 Mar 2022 - 22:33

Eller det håber jeg!
Som titlen siger så vender jeg frygtsomt tilbage eller jeg vil rigtig gerne prøve hvis der er nogle herinde der kunne være friske på det?

Jeg har haft en længere pause men er nu klar til at kaste mig ud i dette univers igen og jeg glæder mig som en lille pige!
Til intrigerne, eventyrene, fjenderne, vennerne, kærligheden og alt det som ikke lige er beskrevet!
Jeg søger både store som små emner, alt er velkomment og der er ikke rigtig noget jeg ikke er frisk på, eller i hvert fald ikke noget som jeg sådan lige kan komme i tanke om i hvert fald!

Alane har haft en længere pause så ja jeg vil gerne prøve at bygge hende op igen, både nye og gamle relationer er mere end velkomne, folk jeg har emnet med før og dem som jeg ikke har!

Så ja, hvis du kunne tænke dig at møde en Skinwalker med ben i næsen så smid endelig en besked her eller en PM!

- Alane <3

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Vender frygtsomt tilbage! Empty Sv: Vender frygtsomt tilbage!

Indlæg af Marcus Ons 23 Mar 2022 - 20:35

Velkommen tilbage Alane!! Very Happy

Hvor dejligt at se du er klar på drama og ballade igen!

_________________
Vender frygtsomt tilbage! Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Vender frygtsomt tilbage! Empty Sv: Vender frygtsomt tilbage!

Indlæg af Genevira Ons 23 Mar 2022 - 21:14

Hey Alane. Jeg tror aldrig vi rigtig nåede at skrive sammen, for du var vidst allerede "forsvundet" dengang jeg kom til med min gamle karakter for lææænge siden og var her heller ikke, da jeg kom tilbage renewed. Cool at se folk komme tilbage alligevel. Håber du falder godt på plads igen ^^

_________________
~And all shall love me and despair~
Genevira
Genevira

Antal indlæg : 463
Reputation : 2
Bosted : På borgen i Doomsville
Evner/magibøger : Charm Speak*

Tilbage til toppen Go down

Vender frygtsomt tilbage! Empty Sv: Vender frygtsomt tilbage!

Indlæg af Alane Ons 23 Mar 2022 - 21:35

@Marcus Jaa det er skønt at være tilbage! Og jeg er i den grad klar på noget drama og en masse ballade så du siger endelig bare til!

@Genevira Nej dit navn siger mig umiddelbart ikke lige noget, hvad hed din helt gamle karakter så? Hvis jeg må være nysgerrig.
Men tak for velkomsten tilbage! Det varmer rigtig meget. Du må endelig sige til hvis du kunne have lyst til starte en tråd sammen?

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Vender frygtsomt tilbage! Empty Sv: Vender frygtsomt tilbage!

Indlæg af Genevira Ons 23 Mar 2022 - 21:57

Mim gamle karakter hed Rinaya. Hun nåede aldrig rigtig at blive til en formfuldendt karakter desværre, you know it happens xD. Det vil jeg altid gerne. Hvis du kan klare, at jeg er perioder nok svare lidt sporadisk (plejer at være reet hurtig though xD)

_________________
~And all shall love me and despair~
Genevira
Genevira

Antal indlæg : 463
Reputation : 2
Bosted : På borgen i Doomsville
Evner/magibøger : Charm Speak*

Tilbage til toppen Go down

Vender frygtsomt tilbage! Empty Sv: Vender frygtsomt tilbage!

Indlæg af Alane Ons 23 Mar 2022 - 22:21

Nej det er ikke lige en jeg kan huske at have hørt om før men det er også en del år siden jeg sidst var aktiv herinde, tror jeg xD
Åh jamen det er helt fint! Man kan have travlt i perioder eller whatever så det er helt fint! Very Happy

Men hvad tænker du så? (Jeg læser lige på din profil og prøver at være kreativ men be gentle! Jeg skal lige have gang i de små grå igen Razz )

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Vender frygtsomt tilbage! Empty Sv: Vender frygtsomt tilbage!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum