Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba13Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba14Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba15 
Lori
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba13Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba14Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba15 
Valentine
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba13Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba14Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba15 
Jake
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba13Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba14Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba15 
Abigail
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba13Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba14Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba15 
Edgar
Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba13Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba14Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Opdatering på Kerberos (Admin nyhed)

Go down

Opdatering på Kerberos (Admin nyhed) Empty Opdatering på Kerberos (Admin nyhed)

Indlæg af Sean Søn 5 Mar 2023 - 12:11

Kære alle

Så er der forår i luften! I hvert fald hjemme hos mig. Og også på UW.
Men før I planlægger en forårs-festival og flår de første liljer op af jorden, så pas på hvis I møder en Kerberos...

Efter et bruger-spørgsmål omkring hundens spyt, som efter sigende er giftigt, har vi tilføjet følgende under hundens beskrivelse:
"Det giftige spyt:
Når man bliver bidt, går der mellem 2-10 minutter før giften spredes i kroppen. Giften fungerer ved følge af dårligdom/sygdom. De fleste får smerter, feber, dehydrering, hovedpine og lignende symptomer. De stærkeste kan normalt selv overkomme dette i løbet af et par dage eller uger. De svageste bliver hårdt ramt, og i værste tilfælde kan det forårsage døden. Der findes en antidote.
I området omkring bidet vil man være hævet, rød og øm, foruden såret fra bidet. I værste tilfælde kan man opleve lidt nekrose (vævsdød), og man kan risikere amputation. Andre kommer sig uden mén. Visse folk vil opleve livslang funktionsnedsættelse/dårlig sansning i området.
(OBS! Det er op til jer selv hvor hårdt I vil rammes, dette er blot inspiration og en forståelse af giften. Giften kan virke forskelligt fra person til person, og fra race til race. Bemærk, jo flere gange man bides (uanset af hvor mange hoveder), får man mere og mere gift og derfor en voldsommere reaktion)."

Det er, som skrevet i ovenstående, en vejledning. En inspiration. I er velkommen til at spille på om jeres karakterer (skulle de udsættes for et bid), rammes mere eller mindre hårdt.

Halvt-aflyst-møde:
Bare en kort opdatering, nu jeg har jer.
Jeg aflyste mit eget fremmøde til mødet i torsdag, da jeg prioriterede noget IRL. Derfor har vi IKKE snakket om vampyrer og skyggevæsner endnu, men gør det til næste møde. Så undrer I jer over hvor det lange referat af dagens møde er, så kommer det ikke. Smile

Mvh
- Sean

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum