Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) Voteba13Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) Voteba14Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) Voteba15 
Edgar
Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) Voteba13Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) Voteba14Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed)

Go down

Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed) Empty Opsamling på racearbejdet og andre småting (adminnyhed)

Indlæg af Sean Fre 2 Jun 2023 - 8:36

Hej alle

Efter mødet i går, er vi officielt færdige med at snakke racerne igennem. Dermed ikke sagt I aldrig må komme til os med spørgsmål og forslag. Smile

- Racebeskrivelser:
Alle racebeskrivelserne opdateres pr. alle de ting vi har snakket om til møderne, samt moderators og admins egne små ændringer. Racerne kommer som udgangspunkt stadig til at være præcis som I er van til - det er bare småting der ændres. Flere forklaringer, flere detaljerne, ændret ordlyd etc.
Jeg skal nok skrive når jeg endelig er færdig - men nu ved i det, hvis I undrer jer over nogle af racerne er sat anderledes op end de andre. Dog indsætter jeg nok først dem alle når jeg er færdig anyway.

- Seksualitet:
Vi er fuldstændige ligeglade med jeres karakterers seksualitet og kønsopfattelser. Men vi har valgt at køre spillet old-style. Dvs. kvinder stadig mangler rettigheder, og at anderledes seksualiteter og kønsopfattelser ikke er populært blandt den generelle befolkning.
Husk at spille på det. Mødes to mænd/kvinder på en kro? Alle vil glo, nogle måske sige noget, i værste tilfælde slagsmål og tilkaldelse af vagter. Siger du åbenlyst som hersker, raceleder eller konge at din mandlige karakter elsker mænd? Det vil få politiske konsekvenser og uro, ikke alle vil sidde med tommelfingeren oppe og sige "super-duper!".
Bare en reminder. Jeg ved I er gode til at huske den slags! Smile

- Elvere og drab:
Bare endnu en lille reminder. Husk at elvere generelt ikke slår ihjel. Skovelvere kan godt for at få mad, i hvilket tilfælde vi selvfølgelig snakker om dyr. Men det er med stor respekt, og kun hvad de har brug for.
Alle elvere kan slå ihjel for at beskytte dem selv, f.eks. i truende situationer eller i krig. Og der er gråzoner. Men generelt set kan de ikke bare slå ihjel fordi de selv synes en person skal dø, eller for at opnå noget selv.
Bare en lille reminder herfra, efter vores møde på discord i går. Smile

- Alle ledere modtager snart en besked:
Alle ledere, både raceleder, herskere, konger etc., modtager snart en besked fra mig. Det er bare et spørgsmål om hvorvidt folk er aktive og vil beholde deres titler, så de inaktive ledere kan fjernes og stillingerne åbnes op igen.
Som altid vil der være en 14 dages tid til at besvare beskeden. Den sendes også til allerede aktive ledere, fordi vi skal være fair! Men I har jo heller ikke et problem med at svare tilbage jo Wink

- Opdatering af byer og beskrivelser:
Ikke lige nu...
Men jeg har overvejet at snakke om byerne på vores discordmøder, præcis som vi gennemgik racerne. Dog holder jeg lige en pause først.
Til gengæld har vi snakket om længe at opdatere alle sted-beskrivelserne, da de nogle steder er forfærdeligt forældede. Det er et stort arbejde, men jeg ved flere brugere gerne vil byde ind, så meget og godt de kan.
Derfor overvejer jeg lige mulighederne for at kunne gøre det. Om jeg laver en separat og midlertidig discord-kanal til opdaterede beskrivelser, eller et google docs, det finder jeg lige ud af.
Jeg skal nok slå op når jeg har fundet på noget. I er velkommen til at komme med ideer til den bedste måde at organisere det på. Smile

Og med de ord...
God start på sommeren! Smile


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum