Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba13Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba14Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 
Jake
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba13Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba14Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 
Sasha
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba13Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba14Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 
Renata
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba13Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba14Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 
Celenia
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba13Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba14Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 
Lenore
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba13Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba14Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 
Genevira
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba13Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba14Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 
Katrina
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba13Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba14Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 
Lori
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba13Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba14Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 
Edgar
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba13Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba14Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning)

3 deltagere

Go down

Skal vi have billeder med på stedbeskrivelserne?

Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba1390%Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 90% 
[ 9 ]
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba130%Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 0% 
[ 0 ]
Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba1310%Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Voteba15 10% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 10
Tilbage
 
 

Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Empty Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning)

Indlæg af Sean Tors 4 Jan 2024 - 21:09

Hej alle

I forbindelse med seneste discord-møde snakkede vi om hvor fedt det kunne være at tilføje billeder til stedbeskrivelserne, så vi ikke skulle kæmpe (og visse steder skrive lange) med beskrivelserne. Så vi alle hurtigt kunne se og forstå hvor vi var.

Nu vil jeg ikke love for meget, men jeg mener at jeg kan sætte billeder ind. Selvfølgelig fylder de lidt, så hovedsiden bliver måske længere at scrolle rundt på. Jeg ved ikke om det har nogen betydning for jer der tjekker over mobilen.

Og det kræver folk hjælper mig med at finde gode billeder, uden vi bryder en copyright.

Men hvis vi lige starter fra starten: Er det overhoved en god ide?
Skal vi have nogle billeder på vores stedbeskrivelser, i hvert fald nogle af dem?


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Empty Sv: Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning)

Indlæg af Larlii Fre 5 Jan 2024 - 18:02

Very Happy Det kunne virkelig være fedt Very Happy
Og jeg skal med glæde hjælpe med at få billederne i den ønskede størrelse Very Happy

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Larlii
Larlii

Antal indlæg : 335
Reputation : 0
Bosted : Forestina, et stort træ i det Royale Distrikt
Evner/magibøger : Naturbogen

Tilbage til toppen Go down

Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Empty Sv: Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning)

Indlæg af Celenia Man 8 Jan 2024 - 19:48

Synes det en rigtig god ide Smile
Celenia
Celenia

Antal indlæg : 19
Reputation : 0
Bosted : Rundt omkring
Evner/magibøger : ?

Tilbage til toppen Go down

Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning) Empty Sv: Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum