Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
what in the//Zankuji// - Page 4 EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
what in the//Zankuji// - Page 4 EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
what in the//Zankuji// - Page 4 EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
what in the//Zankuji// - Page 4 EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
what in the//Zankuji// - Page 4 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
what in the//Zankuji// - Page 4 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
what in the//Zankuji// - Page 4 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
what in the//Zankuji// - Page 4 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
what in the//Zankuji// - Page 4 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba13what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba14what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba15 
Valentine
what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba13what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba14what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba15 
Lori
what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba13what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba14what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba15 
Lenore
what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba13what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba14what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba15 
Natalie
what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba13what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba14what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba15 
Jake
what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba13what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba14what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba15 
Sean
what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba13what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba14what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba15 
Abigail
what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba13what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba14what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba15 
Celenia
what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba13what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba14what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba15 
Taliia
what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba13what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba14what in the//Zankuji// - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

what in the//Zankuji//

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 14:08

Han kiggede på hende i det hun kom og sådan noget "okay kan jeg mærke søde"sagde han roligt og bevægede sig roligt i hendes mens han bare slappede roligt af og sådan noget.
Han så på hende med et smil på sine læber "søde vil du ha mere eller skal vi ha os en pause"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 14:19

"Pause" hun kunne ikke holde til mere hun var udmattet efter denne tur, hun slappede af og var næsten ved at falde i søvn vis det ikke var fordi hun kæmpede for ikke at falde i søvn ville hun sove lige nu.
Hun smilte til ham og kærtegnede han kind, hun håbede det var okay med ham de holdte en pause det var jo ham der bestemte han var jo hendes herre det var ham der tog beslutningerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 14:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay søde så holder vi en pause"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende ned af halsen på hende og roligt trak sig ud af hendes underliv og sådan noget.
Han lagde sig ned ved siden af hende og slappede bare roligt af "søde da jeg kom her der tænkte du slet ikke på at jeg ville kunne knalde dig vel"spurgte han roligt og så på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 16:11

Hun smilte i det han kyssede hende ned af halsen.
Hun stønnede lavt da han trak sig ud af hende og smilte til ham, hun lagde sig ind til ham da han lagde sig ned ved siden af hende, det var lidt koldt at være nøgen, hun puttede sig helt ind til ham så hun kunne få varmen.
Hun rystede på hovedt og smilte til ham "nej" hun havde aldrig tænkt hun skulle have sex med nogen hele sit liv hun mødte ikke så mange her ude.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 16:16

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så det jo godt jeg kom forbi var"sagde han roligt og mærkede hun var lagt ind til ham og sådan og smilte roligt til hende.
Han så på hende "du skal bare vide hvis du får lyst til sex så se om du kan finde mig for du må også godt ligge op til det så det ikke kun er mig"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende roligt på munden og lagde en arm under hendes hovede og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 16:28

Hun nikkede en enkelt gang og havde lagt sine hænder på hans brystkasse og smilte til ham.
"Jeg vil prøve men jeg kommer ikke meget ud" hun havde aldrig været ude for skoven før og kendte ikke meget til udenfor, men hun havde da set lidt fra toppen af et træ.
Hun kyssede blidt med da han kyssede hende på munden og lukkede langsomt øjne og nød hans kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 16:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen efter noget tid og sådan, roligt lod han sin tunge komme ind og lege med hendes tunge og sådan noget og nød bare kysset og sådan.
Han så på hende med et smil på sine læber "søde hvordan tager du bad her ude"spurgte han roligt og så på hende med et smil og nussede hende på siden og slappede bare af mens de lå der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 16:47

Hun nød hans kys og legede med, med hendes tunge og holdte om hans hoved mens hun nussede hans kinder blidt.
Hun smilte til ham "Søer" hun trak på skulderne, hun vaskede sig selvfølgelig ellers ville det bare være klamt og hun ville stinke som en død gnu.
Hun smilte og nød hans nusserig det var tydeligt da hun nogen gange lukkede øjne i et par sekunder og åbnede dem igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 16:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Kun det så ikke være vi skulle tage et bad så"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende ned af halsen og roligt ned af hendes krop og kom ned til hendes underliv og gav det et enkelt slik før han rejste sig roligt og stod der med stiv lem, så hvis hun ville gøre noget så skulle hun gøre det mens den var stiv og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 17:14

Hun trak på skulderne hun ville bare blive endnu koldere, men det kunne nu godt være rart, hun nød han kys ned langs hendes krop og stønnede lavt da han gav hendes underliv et enkelt slik.
Hun kiggede på hans stive lem i det han rejste sig op og kiggede så op på ham, hun rejste sig op og stod foran ham og smilte til ham, hvad de skulle nu vidste hun ikke helt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 18:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt og stilte sig ind til hende og lagde sine hænder på hendes røv og kiggede på hende og nussede hende roligt på røven.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "eller hvad har du mest lyst til at lave lige nu og her"spurgte han roligt og slappede bare af, og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 18:37

Hun smilte til ham i det han stilte sig ind til hende og lagde han hænder på hendes røv, hun rødmede da han nussede hende på røven.
Hun trak på skulderne "du er herren du bestemmer" hun smilte skævt til ham og stod tæt ind til ham få at få varmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 18:42

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og viste ikke lige hvad de skulle lave, han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "det ved jeg ikke lige nu"sagde han roligt gav hendes røv et klap på være balde og sådan.
Han så på hende med et smil på sine læber "godt nok er jeg herren men du må skam godt komme med forslag til ting vi kan lave"sagde han roligt smil på sine læber og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 21:12

Hun smilte til ham da han gav hende røv et klap, hun vidste heller ikke hvad de skulle lave hun havde ikke rigtig nogen forslag, hun havde bare lyst til at ligge ned, slappe af og få varmen.

Hun nikkede "jeg har ikke nogen forslag" det havde hun ikke, hun var træt og kold og hun havde ikke rigtig lyst til noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 20:49

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af "så kan vi jo ikke lave noget som helst"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber, og hvorfor havde de ikke noget at lav og sådan noget.
Han kiggede på hende med et smil "Måske skulle jeg tage hjem eller skal jeg blive her lidt sammen med dig"sagde han roligt og kiggede på hende, og slappede bare stille og roligt af og havde det godt med at stå der med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 21:03

Hun trak på skulderne, han havde ret de havde ikke noget at lave, for hun vidste ikke hvad de skulle lave og det gjorde han heller ikke.
Et svagt smil bredte sig på hendes læber, måske skulle han tage hjem, vis de ikke havde noget at lave havde de ikke noget at lave. "hvor bor du" sagde hun roligt og gik hen og begyndte at tage tøj på, hun ville gerne vide hvor han boede så vis hun fik brug for ham kunne hun altid prøve at finde ham eller sende nogen ud og finde ham, hun ville nok ikke gøre det selv, hun var ikke særlig tryk ved byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 21:09

Han så på hende "jeg bor i et lille hus lidt udenfor byen"sagde han med et smil på sine læber "så du kommer bare hvis du vil"sagde han med et smil på sine læber og tog sit tøj på og så på hende med et smil.
Han slappede bare roligt af "men du må jo finde ud af hvor det er henne søde"sagde han roligt og gik hen til hende og gav hende kærligt klap på røven og kyssede hende på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 21:15

Hun smilte til ham og nikkede "okay" hun kiggede op ham "du skal nok ikke regne med jeg kommer og henter dig" hun smilte svagt til ham og tog som det sidste hendes jakke på.
Hun nikkede "det skal mine dyr nok finde ud af" hun kiggede venligt på ham og frøs ikke mere efter hun fik tøj på.
Hun grinte lavt da han gav hende et klap på røven og et kys på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 21:30

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af "Okay men vi snakkes ved smukke"sagde han og gav hende endnu et klap i røven og gav sig så til at gå stille og roligt hjem af og sådan.
Han gik der *god sex får man sjældent*tænkte han for sig selv og gik bare vider og slappede bare helt af og sådan noget der og havde det godt med at være sammen med hende og som de havde været i dag og det ville nok ske igen.


//out vil jeg men sige til når du vil emne igen ikke Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 10 Okt 2012 - 22:34

Hun smilte til ham "ja det gør vi" hendes stemme var lav som en hvisken men den kunne høres, hun rystede smilende på hovedet af ham da han klappede hende op røven en ekstra gang.
Hun vendte sig om mod det træ hun sad ved inden det hele skete og smilte og sprang så op i det og sprang fra træ til træ til hun kom til hendes hule og gik ind og lagde sig til at sove.
//out:-D ja det skal jeg nok:-P//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what in the//Zankuji// - Page 4 Empty Sv: what in the//Zankuji//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum