Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba13Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba14Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba15 
Jake
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba13Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba14Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba15 
Sasha
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba13Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba14Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba15 
Renata
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba13Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba14Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba15 
Celenia
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba13Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba14Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba15 
Lenore
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba13Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba14Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba15 
Genevira
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba13Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba14Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba15 
Katrina
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba13Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba14Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba15 
Lori
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba13Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba14Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba15 
Edgar
Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba13Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba14Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Klap på skulder eller ros (leg)

3 deltagere

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jan 2012 - 23:18

Jeg takker dybt for rosen, og vil mene Akumas eksemple, er fantastisk godt til at vise hvilken vej denne leg skal gå hen! Smile igen tak.. det må være min indre blanding mellem anarkisme og fascisme Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Man 23 Jan 2012 - 1:27

"den lille for overbøjet mand, hopper op på talestolen, og kigger udover den stor mængde af mennesker"

Kære Underworld..

"roder lidt i nogen parpire på bordet, med et desperat udtryk for at finde hans stikord"

Jeg..øhh..

"kigger kort op, og med små solståler i øjnene, fejer han parpirene ned på gulvet, og hans frydefulde blik, rammer på skift udover de mange mennesker, og med et stille indevendigt smil, vælger at tale fra hjertet"

dejlige Underworld
Jeg vil gerne rose nogen mennesker der er mit hjerte nært, nogen mennesker der har hjulpet mig meget med at blive et bedre menneske, nogen mennesker der inderligt fortjener deres hårde arbjede belønnet. for alle de gange de har vist retfærdighed, medmenneskelighed, forståelse, og omsorg for dem omkring dem. Jeg vil vise deres slid er set, og at deres arbjede har påvirket andre mennesker positivt.

"hoster kort, og får lidt farvet kinder"

Da jeg kom til det såkaldte online miljø.. havde jeg ikke nogen forventing, for jeg troet ærligtalt at dette var ej et sted for hygge eller glæde, men se mig nu.. Jeg nyder ver eneste sekund her, og det har jeg jer at takke for.. jer alle sammen.. jeg har mødt en pige her, som jeg tror min fremtid ligger med.. jeg har mødt nære venner som har en plads i mit livs eventyr.. og ikke mindst.. har jeg hygget med jer.. har grinet med jer... hvis du nu tænker "snakker han om mig?", så er svaret ja.. for selvom jeg måske aldrig har skrevet med dig.. så er vi samme sted.. ser samme ting.. har en oplevelse sammen.. har noget helt unikt til fælles... der er dem jeg takker mere end andre, og de vil blive æret som fortjent, men i sandhed, fortjener i alle ros for at være jer.

Imorgen vil jeg lave en en lang takke hilsen til nogen bestemte personer, men indtil da, vil jeg give dem en sang ver..

Liv
https://www.youtube.com/watch?v=ks_qOI0lzho&ob=av2e
for alt du betyder for mig

Camille
https://www.youtube.com/watch?v=ggXEMdxFvYY&feature=BFa&list=PL92EE00B687B94436&lf=BFp
for alt du giver mig

Singal
https://www.youtube.com/watch?v=AW7qcakYyDw&feature=BFa&list=PL92EE00B687B94436&lf=BFp
for alt du har lært mig

Tristan
https://www.youtube.com/watch?v=pGslhDb_NOo&list=WL394252B4AC6A1256&index=13&feature=plpp_video
for alt vores eventyr kan bringe

Asmodeus
https://www.youtube.com/watch?v=_rNKsFu4Ba8&feature=BFa&list=WL394252B4AC6A1256&lf=plpp_video
For at være den mest awesome dude jeg kender.







Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Man 23 Jan 2012 - 7:31

*smiler totalt stort og tror aldrig kan få det smil ad ved tanken om dig*
jeg kan kun sige så mange gange i lige måde smukke!! Alle har en drøm om ridderen på den hvide hest, mens jeg.. Du er min drøm skat, og jeg vil aldrig ønske nogen anden eller fordi du er bare perfekt som du er.. So stay you and my love will never ever change my dear.. Men et bad hist og her må du gerne :-D:-D:-P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Man 23 Jan 2012 - 17:05

Liv, the little girl with a punk attitude and love keeper.

Jeg har ej ord der kan beskrive dig, for du er i sandhed det menneske jeg holder mest af, og på sin helt egen unikke måde, har du åbent et dør intet menneske har kunne låse op, for ej har jeg været så målløs, som når jeg er med dig, eje heller har jeg nydt et syn mere end når du lader mig kigge ind i dine søde solskinds øjne.
Jeg kunne skrive mange linjer om hvad du får mig til at føle, men det vil jeg helst sige face to face Smile så jeg vil isedetfor rose dine admin og emne skillz.
Du er en vidunderlig admin, og uden tøven kan jeg sige du er sidens bedste, for du har alle de egenskaber en admin skal have, du er både høflig men på samme tid holdningsfuld. du er sød og venlig, men ikke bange for at tage den nødvendige beslutning. du er oprigtig og ærefuld, men glemmer aldrig at være et godt menneske. du er unik, men ikke arrogant.

Camille, The Queen of Crystals

where to start?, da vores bekendtskab begyndte, var det i ilden af stridighed, og af dens aske bliv et vendskab født. du er den person udover Liv, jeg har sagt mest til om mig selv, hemmeligheder som jeg aldrig troet skulle løftes fra mit hjerte, og gennem at du har set mig når jeg er mest svag, har du vundet min største respekt, som få har fået tildelt i mit liv. jeg har ligesom med Liv mere ros, men det vil komme til dig en anden god gang Smile

Singal, Mentor of the meek

Jeg har ikke meget at sige, for kender dig ikke så godt, men du skal have et tak, for nærmest alt jeg har lært ved at emne, har været gennem dig som Zean, og jeg har som tidliger sagt, fire rolle idoler til emneri, og du er den ene. så tak for at være en fantastisk emner

Tristan, A tower of awesomness
Nu er jeg træt af at skrive Razz og beklare det skal gå udover dig, men dette bliver ikke så langt som du fortjener det, men du kan bide spids på det ikke er det sidste der kommer din vej Smile Du er den bedste drenge ven jeg har mødt online, og du skal have tak for at elske dig selv, for uden folk som os selvrespektfulde dudes, så bliver denne verden som en drama film, og det gider jeg ikke Razz livet er nice, og nosse løse mennesker findes der sku nok af, så lag os have selvrespekt og elske os selv, fordi alt andet er dumt Smile

Jeg har så meget at sige, så vil lade det komme i små doser Wink

Stay You guys


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Man 23 Jan 2012 - 17:13

Dét er smukke ord og et overflødighedshorn af overskud, du gavmildt deler ud til os.
Du er klart den der overrasker med noget positivt på en gråvejrsdag.

Tak..for at give til alle os. ¦)
Istedet for som mange, bare at tage !

Smile

Husk også dit batteri skal til opladning i ny og næ Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Man 23 Jan 2012 - 17:34

Klap på skulderen to Lé Admins ^_^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Man 23 Jan 2012 - 22:09

Hvae der er der ikke noget ros til mig :'(
(undskyld er lidt grådig)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Alítheia Fre 27 Jan 2012 - 8:16

Jeg vil gerne rose Akuma for at have en sej evne

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 14:29

Så roser jeg dig fordi dig og benjamin har et sejt sørøverskib

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 14:52

Jeg vil gerne rose Wolf for at lave dén sejeste historie med flotte billeder.

Og Demetri for de seje klan beskrivelser.

Flot arbejde drenge !

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Cortez Fre 27 Jan 2012 - 19:35

Tak...Klap klap fordi du er lyshåret.
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Demetri Fre 27 Jan 2012 - 19:38

Ja jeg siger også tak....
Ros fordi du er en pige...
Demetri
Demetri

Antal indlæg : 830
Reputation : 9
Bosted : .
Evner/magibøger : Formskifter.

Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 19:39

Cortez ?
Tror ikke vi har stiftet bekendtskab.
Var dét der...ironi ? Wink

Jeg roser Eric fordi han giver second chances Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Cortez Fre 27 Jan 2012 - 20:35

Ironi...? IKKE lige frem.
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 20:48

Så roser jeg dig for din brilliante smag i ....hår kulør * griner*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Cortez Fre 27 Jan 2012 - 21:42

hmhm...
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 22:25

Så vil jeg lige sige at vi skal passe på at denne leg ikke bliver for ligegyldig som "Roser dig fordi jeg kan" ligesom du er fyret legen... Det her er jo for at rose folk for det gode arbejde der er i os (og sådan noget)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 22:26

Jeg roser Akuma, for at have ret! *thumps up* :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 22:36

Jeg troede dette var lege udgaven ?
Der er jo to !

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 22:37

Huh?

Ros til Call, for ikke at smutte helt ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 22:50

What?
Jeg er her skam.

Jeg gad bare ikke lege 'hvad har hun jeg ikke har leg '
Ingen er bedre end andre her, men smag er et irationelt og personligt valgt, og længere er dén ikke.

Derfor roser jeg alle ,der har et hjerte der banker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 22:51

Dis til alle vampyrerne derude xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 22:52

Haha Cami... Jeg lavede jo bare sjov!
Jeg er ik virkelig ude efter dit lille crush... Ham kan du have for dig selv hvis du vil Razz

Ros til Bandet Evanescence fordi de har givet mig en af deres sange på hjernen xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 23:00

Kas..u know I love U, but I really dont like that kind of attention, ya know.
'hvad så særligt ved hende agtig noget '

Vi laver sjov og ballade her, og dét er dejligt.
Men stadig....jeg har ikke noget du ikke har, du er dig...jeg er mig...og Aleck laver bare sjov.
Og selv hvis han ikke gjore, så styrer man jo ik de ting.

Jeg holder ikke på Aleck...eller nogen anden for den sags skyld.
Alt er fair in the game of love MEN jeg følte du bad om lidt opmærksomhed , så jeg 'gav lidt luft ' ...
Giver dét mening ?

Jeg roser dig, fordi du ER en dejlig pige, min pige Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Cortez Fre 27 Jan 2012 - 23:02

I steder for: DO you wanna be on top
Så: Do you wanna be my bicth Wink elsker at sige den i skolen
Cortez
Cortez

Antal indlæg : 214
Reputation : 1
Bosted : Valley of a Thousand Winters - Sammen med Ribanalon og Demetri
Evner/magibøger : Illusion - Læs i profilen

Tilbage til toppen Go down

Klap på skulder eller ros (leg) - Page 5 Empty Sv: Klap på skulder eller ros (leg)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum