Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Sexy meets manners? (stella) EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Sexy meets manners? (stella) EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Sexy meets manners? (stella) EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Sexy meets manners? (stella) EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Sexy meets manners? (stella) EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Sexy meets manners? (stella) EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Sexy meets manners? (stella) EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Sexy meets manners? (stella) EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Sexy meets manners? (stella) EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Sexy meets manners? (stella) Voteba13Sexy meets manners? (stella) Voteba14Sexy meets manners? (stella) Voteba15 
Valentine
Sexy meets manners? (stella) Voteba13Sexy meets manners? (stella) Voteba14Sexy meets manners? (stella) Voteba15 
Lori
Sexy meets manners? (stella) Voteba13Sexy meets manners? (stella) Voteba14Sexy meets manners? (stella) Voteba15 
Lenore
Sexy meets manners? (stella) Voteba13Sexy meets manners? (stella) Voteba14Sexy meets manners? (stella) Voteba15 
Natalie
Sexy meets manners? (stella) Voteba13Sexy meets manners? (stella) Voteba14Sexy meets manners? (stella) Voteba15 
Jake
Sexy meets manners? (stella) Voteba13Sexy meets manners? (stella) Voteba14Sexy meets manners? (stella) Voteba15 
Sean
Sexy meets manners? (stella) Voteba13Sexy meets manners? (stella) Voteba14Sexy meets manners? (stella) Voteba15 
Abigail
Sexy meets manners? (stella) Voteba13Sexy meets manners? (stella) Voteba14Sexy meets manners? (stella) Voteba15 
Celenia
Sexy meets manners? (stella) Voteba13Sexy meets manners? (stella) Voteba14Sexy meets manners? (stella) Voteba15 
Taliia
Sexy meets manners? (stella) Voteba13Sexy meets manners? (stella) Voteba14Sexy meets manners? (stella) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Sexy meets manners? (stella)

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:27

Tid: 22:00
Sted: gyderne
Omgivelser: Ingen
Vejr: regner
Påklædning: Hvid skjorte og et par løse dog pæne bukser...

Matic kom gående stille ned igennem nogle af gyderne. Hans tøj var gennemblødt sådan at man igennem hans hvids skjorte sagtens kunne se hvordan hans krop så ud. Han havde en pæn og veltrænet overkrop, med markerede muskler, som ikke var kommet der af intet... Han gik stille ned i gennem gyderne mens han kiggede sig lidt rundt for at se om der ikke var noget af interesse at finde... Han havde lyst til kvindelig selskab...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:31

Stella kom ud fra et hus. hun holdt om sin ene arm, da hun gik mod sin motor cykel. "Det svin, han betalte mig for at røre ham, ikke at han skulle vride min arm.. hmm,.... det svin kommer ikke til at mærke noget forløblig" sagde hun og tog sin hjelm. "For en gang skyld, ville jeg gerne møde en hottie istedet for et svin" sukkede hun og tog sin hjelm på. hun lagde nogle penge ned i et hemmeligt rum på hendes motorcykel. Hun opdagede at hendes motor cykel var piftet. hun blev rasende over det og tjekkede efter det som havde piftet den. "Det svin, han har skåret mine dæk op" sagde hun og tog hjelmen af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:36

Matic kom gående ned af imod denne unge kvinde som han senere så kunne høre stod og var ret så irriteret over noget, men hvad det var hun var så irriteret over vidste han ikke lige med det samme, men han kunne forstå det havde noget at gøre med en fyr og hendes motocykel, mere behøvede han ikke at vidde fra hende...

''Undskyld mig... Har de brug for hjælp med noget?''

Han smilede venligt, og lagde så mærke til ehnde skrop, og han smil blev mere charmerende. Han gik tættere på hende. Han kunne godt lide synet foran ham... Han kiggede dog kun på hende kort, og ellers sad hans blik imod hendes øjne...

''Hvad laver en smuk, og ekstremt sexet kvinde som dig herude?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:39

arbejder, men det svin jeg lige har betjent har skåret dækkende på min kværn op, så jeg kan ikke komme hjem, før jeg har købt nye dæk og de er skide dyre, hvad laver du da ude på dette tidspunkt, kun stripper piger er ude på dette tidspunkt" sagde hun og skruede det flade dæk af hendes motor cykel. hun fik lidt olie på kinden, men lod ikke til at blive irreteret over det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:51

''JEg går mig blot en stille aften tur... Jeg bor ikke super langt væk herfra... Købe dæk... Der er desværre lukket smukke... men vi kan buksere din kværn hjem til mig? UD kan overnatte og så kan du finde dæk imorgen?''

Han smilede charmerende til hende, go han bukkede også lige kort for hende...

''Mit navn er forresten Matic.''

Han smilede stadig charmerende, frækt og forførende til hende... Ikke fordi han regnede med at det var en af de nemmeste at forøf renår hun nu var prostitueret... Normalt ville det også være en turnoff for ham, men hun så godt nok ud.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:54

"Okay mr. Matic, mit navn er Stella, men folk kender mig som Midnight Moon" sagde hun og tørrede lidt olie af sin kind. "Man jeg trænger til et bad" sukkede hun. Menst fordi hendes sidste kunde havde brækket sig over hende, og vredet hendes arm, så den var helt blå. Den var bræket, men det lod hun sig ikke mærke af. Da hun havde drukket så meget alkohol.

"Bor Du da tæt på, eller langt fra" sagde hun og sparkede tildet flade dæk. hun var rasende. Hun havde sparet sammen til den kværn, og så skulle det svin sprætte dækket op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 0:58

''Vi skal gå en lille kilometer, men det tager ikke ret længe...''

Han gik hen til hendes motorcykel og den ende hvor hjulet var fladt tog han fast og løftede den op fra jorden så de kunne trække den på det gode hjul uden at skade resten af motocyklen mere det ville da også være synd...

''Så er vi to der trænger til et bad? Har du noget imod at have selskab i baddet Stella?''

Han smilede skævt til hende, og hun lagde nok mærke til at modsat de fleste mænd der forsøgte noget med hende savlede han ikke over hende eller noget... Han virkede meget rolig mens han kom med sine hentydninger...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:03

næ, hvorfor skulle jeg det, bare du ikke rør mig mellem benene, uden at jeg giver lov" sagde hun og trak i styret imens. hun havde det flade dæk over sin skulder imens. Hun stoppede kort og tog sine høj hælede sko af og gik så i bar fødder. "Man får ondt i fødderne efter at have gået en hel dag i de sko, og så er de også for små" sagde hun og så på ham. han var sku da en hottie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:07

'''Bare rolig... Du skal nok give mig lov.''

Han blinkede bare til hende, og begyndte så gåturen hjem til ham. Han smilede stille til hend da hun snakke om at hun havde fået ondt i fødderne... Han kiggede stille på hende...

''Jeg ville godt bære dig... Men har en anden ting at slæbe nu... Hey det er lige her fremme...''

Han trak hendes motorcykel ind i et skur og vidste hende ind i et lille hus... Han pegede imod en dør...

''Badeværelset er der... Jeg er klar om lidt...''

Han smed så hurtigt sit tøj inde i stuen og gik så stille derud og tændte vandet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:10

hun gik der ud og smed sit tøj og satte sig og gned sine fødder. det var helt blodige af de alt for små sko. hendes lange sorte hår faldt ned over hendes ene skulder. hun havde smidt sit tøj i et hjørne af badeværelset og så på badekaret og fyldte det op. Hun trængte virkelig til at hvile sine fødder, men det gjorde man jo ikke ret meget i hendes arbejde. hun så rundt efter noget sæbe. men så spejlet og kiggede på sin ryg. "Sølv dragen... mon han opdager den og spørger om den" sagde hun til sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:15

Han gik ud til hende og smilede til hende da han kom gående nøgen ind til hende og lagde mærke til hende der stod og betragtede sig selv i spejlet... Han gik lige over til ehnde, og betragtede hednes krop...

''DU ligner en der kunne være blevet voldtaget...''

Han smilede lidt skævt til hende og forsigtigt, inden han tog hendes gode arm, og trak hende med over til badekarret... Han steg ned i det stille... Han smilede til hende...

''Sæt dig op af mig... Så rengører jeg dig.''

Han smilede venligt og charmerende dog med et glimt af seksualitet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:19

åh shut op, ingen har endnu fået ram på min usyld, jeg har leget med mænd,men de har endnu ingen af dem været inde i mig" sagde hun og satte sig i vandet. hun tænkte ikke over det. hun så på ham. "Hvorfor ville du så gerne have mig med dig hjem, og så med dig i bad" sagde hun og gjorde sit sorte hår vådt. *Ingen mand jeg har været nær, har fået mig til at føle mig som en kvinde, mænd er kun legetøj for mig* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:30

''Fordi jeg kan lide kvinder, og du virkede som en der godt kunne bruge noget venlighed? Eller er jeg helt væk?''

Han smilede venligt og charmerende til hende go tog så fast i ehdne og trak hende over imod ham så hendes ryg rørte ved hans bryst... Han begyndte blidt og stille at nussse hendes ben rene, go bevægede sig op til hendes sider...

''Jeg tror dog ikke på at du er jomfru?''

Han kyssede hende ned af halsen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:33

jeg har kun gjort dette job i ca 3. måneder, og endnu har ingen mand rørt mit underliv, uden at jeg har sparket dem i skridtet, så tro ikke jeg lyver" sagde hun og så overrasket på ham, da han kyssede hendes hals. hun ville give ham en lussing, men hun var alt for tæt i sin krop til det. hun havde mest lyst til bare at slappe af og så falde i søvn. "Hvórfor tror du så at jeg lyver matic" sagde hun og så lidt irreteret på ham og ville rejse sig. Hun ville ikke sidde nær en, som kaldte hende for en løgner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:37

''Jeg troede ikke du løj omkring det, men at du måske inden du var blevet en del af dette, havde ahft en fyr måske som havde taget din mødom? Jeg tror skam ikke du lyver, jeg troede blot du mente at kun dine klienter ikke havde rørt dig der...''

Han smilede bare venligt til hende og holdt hende stille på plads, og blev ved med at nusse hendes krop reen, han gik stille og blidt igang med hendes mave...

''Bare slap af, jeg rører ikke dit underliv, eller røv eller bryst uden du siger ok... Jeg vil bare kærtegne din krop, for at du kan slappe af bedre... Og kunne du ikke tænke dig at være den der blev forkælet for en gangs skyld istedet for altid at skulle give?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:40

undskyld jeg siger det, men mænd tænker aldrig på om en kvinde vil forkæles, de tænker kun på at få hende til at skrige, aldrig at få hende til at nyde noget, der er endnu ingen mand som har gjort at jeg føler mig som en hel kvinde, ligenu er det bare som om jeg er en stor pige som der leger, og det er lidt kedeligt i længden" sagde hun og gned kort sin arm, som stadig var blå og ømt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:43

''Så du er ikke vant til at mænd er blide ved dig? At mænd lytter til hvad du gerne vil have og giver dig det? Som at blive blidt kærtegnet steder som ikke er direkte intime, emn stadig rart? som blide kys?''

Han havde ondt af hende hvis hun aldrig havde oplevet det, og hvis hun ikke havde skulle han nok sørge for at hun fik oplevet det... han elskede at forkæle en kvinde og lytte til hvad hun ville have og give hende det...

''Vil du gerne forkæles? Jeg kan gøre det som jeg kender til som en mulighed, og så siger du bare hvis jeg gør noget galt?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:46

faktisk er jeg lidt sulten" sagde hun, da hendes mave rumlede. hun følte hun kunne fortælle ham ting. "Jeg har aldrig stået i en mands arme, og vidst om han elskede mig, eller kun ville min krop, ingen har nogensinde været ærlige overfor mig, så hvorfor skulle jeg så stole på dig, den sidste jeg troede det om, han brækkede min arm, og det var det samme svin som ødelage dækket på min motorcykel" sagde hun og gned sin arm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:50

''Jeg kan godt skaffe noget mad.''

Han kyssede ehdne blidt på halsen, og kiggede stille på hende, han forstod hende godt... Mænd var sjældent ærlige men han var det sjovt nok for det meste...

''Jeg vil ihvertfald ikke lyve for dig... Jeg kan hverken sige jeg elsker dig eller at jeg kun vil have din krop... Din krop er smuk, indbydende og meget atraktiv og du tænder mig... Men dit sind gør en del for at jeg vil forkæle dig...''

Han rejste sig stille op, o gtørrede sig og svøbte et håndklæde om sig...

''Og hvis du vil have sandheden... Jeg tog dig med hjem af en grund mere... Jeg havde lyst til at se hvordan du var i sengen.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:54

åh, du er en af dem" sagde hun og rejste sig og tørrede sig. hun tog sit tøj på igen. "Som jeg sagde, mænd tænker med kron juvelerne isteden for hjertet" sagde hun og tog sine små sko på. hun bed sammen, da hun fik den på, for hendes fødder blødte altid af det. "Jeg troede at du måske var anderledes, men nej, du tænkte også med kronjuvelerne" sagde hun og gik mod døren, selvom hendes mave knurrede.

hun skjulte at hun følte sig såret, hun havde fortalt ham om sine smerter, og så ville han bare have hende i sengen. "Jeg finder en måde at komme hjem" sagde hun og gik mod døren, for at gå. Hun bandt et grønt hånd i sit hår og gik ud af døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 9:33

''SÅ fordi jeg har modet til faktisk at fortælle dig at jeg kunne tænke mig at have sex med dig bliver jeg til et svin? Selvom det der er grunden til at jeg vil ikke kun er din krop, men også din personlighed?''

Han gik over til hende og lænede sig blidt op af døren hun var på vej ud af...

''Jeg kan ikke sige jeg elsker dig, fordi ordet ikke eksisterer for mig, men jeg kan sige at jeg virkelig godt kan lide dig...''

Man kunne se han talte sandt overfor hende...

''Fordi jeg kan lide dig, har jeg lyst til at forkæle dig... Bare forkæle dig uden at forvente noget tilbage.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 9:41

jeg kaldte dig ikke et svin, men det tror du åbenbart" sagde hun. *han virker sød, og han er ærlig, men nu tror han bare at jeg kaldte ham et svin, jeg nåede ikke engang at tale færdig* tænkte hun. blod kom frem i kanten af hendes sko, men hun ville ikke tænke på det. hun havde såret ham, følte hun selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 9:47

''Nej jeg mener ikke du mente sådan om mig... Det er sådan jeg selv ser mænd der ikke tænker på andre end sig selv, og som kun tænker på at hamre løs i dig bare fordi du er smuk...''

Han lagde mærke til hendes fødder, og han smilede venligt til hende, og bukkede sig ned for at tage dem af hende...

''Hop ud af de sko... Så fikser jeg noget mad til dig, og bagefter får du et fodbad efterfulgt af en fodmassage?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 9:56

hun tog skoene af, og så på sine blødende fødder. "De sko er for små, men skal bruge dem når jeg arbejder, folk ser jo en som mig i højhælet og små fødder, jeg har endnu aldrig gået i flade sko" sagde hun og så på ham, og forsøgte at få sin mave til at holde op med at knurre som den nu gjorde. hun havde ikke spist siden hendes morgenmad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sexy meets manners? (stella) Empty Sv: Sexy meets manners? (stella)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 9:58

''Men mens du er her, kan du gå i hvad du lyster jeg er ligeglad.''

Han smilede venligt til hende, og rejste sig op igen, og kyssede hende blidt på kinden denne gang, og kiggede så stille ned på hendes mave hvor han blidt lagde en hånd...

''Hvad kunne du tænke dig at spise?''

Han smilede venligt til hende, og tog hendes hånd og førte hende stille ud i køkkenet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum