Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
søskende meets again - Caroline EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
søskende meets again - Caroline EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
søskende meets again - Caroline EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
søskende meets again - Caroline EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
søskende meets again - Caroline EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
søskende meets again - Caroline EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
søskende meets again - Caroline EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
søskende meets again - Caroline EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
søskende meets again - Caroline EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
søskende meets again - Caroline Voteba13søskende meets again - Caroline Voteba14søskende meets again - Caroline Voteba15 
Jake
søskende meets again - Caroline Voteba13søskende meets again - Caroline Voteba14søskende meets again - Caroline Voteba15 
Lori
søskende meets again - Caroline Voteba13søskende meets again - Caroline Voteba14søskende meets again - Caroline Voteba15 
Valentine
søskende meets again - Caroline Voteba13søskende meets again - Caroline Voteba14søskende meets again - Caroline Voteba15 
Edgar
søskende meets again - Caroline Voteba13søskende meets again - Caroline Voteba14søskende meets again - Caroline Voteba15 
Abigail
søskende meets again - Caroline Voteba13søskende meets again - Caroline Voteba14søskende meets again - Caroline Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

søskende meets again - Caroline

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

søskende meets again - Caroline Empty søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 20:06

S: kroen.
V: stille og mørkt.
T: kl 19:30
O: nogle få væsner.
P: har stramme bukser på og en trøje der sidder godt.

det var en mørk aften, Eliza kom gående mod kroen hun kunne intet huske omkring sin familie om hun havde nogle eller om de var i live, hun ville da gerne vide om hendes familie var i live eller om de var døde, hun smilede blidt og roligt, *gad vide om jeg er ene barn* tænkte hun for sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 20:14

Caroline sad for sig selv, alene.. Savnede nogle at snakke med, hun havde snakket med vampyren Nicolas.. Hvorfor kunne hun ikke få den mand ud af hovedet.. Det irriterede hende vildt meget. Caroline kiggede rundt og tog sig en tår af en drink. Hun havde være forbi hendes hus, rettere sagt hendes døde forældres hus. Hun havde fundet et billed af en lille pige. på et familie billed, selvom hun ikke kunne huske at hun havde en søster. Nu var mystierumet hvorfor der var en pige til på billedet med hendes forældre og hende selv. Caroline kiggede nøje på billedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 20:29

den unge pige Eliza kom gående ind hun gik op og bestilte en drink og så rundt i lokaet på alle de forskællige mennesker og væsner der var i lokalet hun så ned og tog sin drink og gik hen og satte sig ned på stolen og smiler...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 20:32

Vampyr..
Caroline snerrede en smule da hun fik færten af den.. Hun kiggede over det var en ung pige.. Snerren stoppede da hun lignede hendes mor, bare yngre udgave. Caroline kiggede lidt på pigen uden at stirre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 20:57

den unge pige sad for sig selv hun kørte sit hår om bag sit øre og smilede for sig selv hun så den unge kvinde som kiggede på hende ''kan jeg gøre noget for dem?'' spurte hun blidt og roligt og så ned i jorden og tænkte over en masse og slapper af med et smil.. pigen så smuk ud som om hun havde set hende før men hvor måske da hun var baby..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:00

Caroline var busted!
Hun smilte en smule flovt, og klørede sig i nakken.
"Nej du forkommede mig bare.. bare så bekendt." Sagde hun bare og smilte. Caroline kiggede ned på billedet og så på hendes mor de lignede hinanden.. Meget endda det var helt utroligt! Det måtte hun inrømme!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:13

Eliza smilede for sig selv og så på hende, ''hehe ja i lige måde men jeg kan ikke komme på fra hvor'' sagde hun blidt og tog sin drink og gik over til pigen, ''har vi set hinanden før måske'' spurte hun kærligt og slapper af med t smil... pigen linede virkelig en hun havde set før men hvor havde hun set hende før..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:16

Pigen kom over til Caaroline, og Caroline holdte sig selv i skindet for at snerre ved lugten af vampyr. Hun kiggede lidt på pigen, efter hun havde kigget ned i billedet.
"Du minder mig om min mor." Svarede hun stille og kiggede op på pigen igen. Med et kort smil på læben. Hendes forældre var døde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:26

hun så på ham og slapper af med et smil på sine læber, hun så på hende ''må jeg se et billede af din mor?'' spurgte hun kærligt og slapper af med et smil... hun ville gerne se hendes mor for at finde ud af om det er en god ting eller en dårlig ting...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:28

Caroline blev en smule overrasket over pigen ville se billedet.. Men ja det måtte hun vel gerne. Caroline vendede billedet imod pigen så hun kunne se det. Caroline lagde det ned og skubbede det opforan pigen så hun kunne se det og lod det ligge på bordet.
"Det min mor, min far og mig.. Og så en pige jeg ik ved hvem er."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:34

hun så på billede ''HUH!!!! OMG det... det mig'' sagd hun og vidste hende et billede af sine forældre og det var det samme bilelde men hendes søster var klippede ud hun så på ham og rødmer blidt og roligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:37

Caroline kiggede forvirret op..
"E..Er du sikker?" Spurgte hun overrasket, selvfølgelig var hun overrasket.. Hvordan kunne hun vide det.. Caroline sank en klump, hun var bare en smule overrasket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:45

''ja det er mig.. jeg blev sendt væk da jeg var 2 månder'' sagde hun trist og så ned hun havde fundet sin familie ''er du så min søster?'' spurte hun nervøst og så på ham og slapper af med et smil på sin læber og slapper af med smil.. hun kunne ikke fatte hun havde en søster...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:47

Caroline kiggede op på pigen.
"Ja det må du jo være hvis mine forældre er dine også." Svarede hun en smule drilsk men smilte venligt. Så havde hun altså familie tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:50

hun så på hende og var glad. ''mit navn er eliza, hvad er dit?'' spurte hun og var virklig glad for hun havde fåt en søster hun smilede for sig selv og rødmer meget. og så ned i jorden og slapper af, hun var nervøs hun havde aldrig haft familie....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:52

"Hej Eliza eller skal jeg kalde dig søs. Navnet er Caroline." Svarede hun glad, langtid siden at hun havde været så glad, og det var enda en vampyr som fik hende til at smile. Og den vamyr var hendes søster.. Hendes egen søster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 21:55

hun smilede og så på hende ''rart endelig at møde dig'' sagde hun kræligt og slappr af g nussr sin arm... hun var nervøs hun kndte jo intet til sin søster ''hvordan har mor og far det?'' spurte hun blidt og roligt og så på sin søster hun var smuk ligesom deres mor var..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 22:08

"I ligemåde.." Sagde hun kærligt, men inden hun nåede at snakke videre sprugte hun hvordan deres forældre havde det.. Hvilket fik hende til at gå halvt i sort..
"Det ved jeg ikke, jeg har ikke set dem siden jeg var ni. Og da jeg fandt dem igen, var de væk. Jeg troede jeg var alene til jeg mødte dig nu."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 22:10

hun så trist ned, ''det jeg ked af'' sagde hun blidt og rør ved hendes hånd ''jeg skulle ikke ha spurt'' sagde hun stille og roligt og slapper af med et smil og så på hende og sukkede over hun hade spurt om det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 22:12

Caroline rystede kort på hovedet.
"Jo du skulle, de ligeså meget dine forældre som de var mine. Du skal da vide hvad der er sket? Det har du din fulde ret til?" Svarede Caroline bare og smilte forsigtigt til Eliza.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 22:14

hun så på hend e''tak søs, hvor gammel er du endelig?'' spurt hun blidt og roligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 22:15

Caroline kiggede på Eliza.
"Jeg er 19 år, og hvad med dig?" Spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 22:18

hun smilede mod sin søster ''jeg er 18'' sagde hun blidt og så på sin store søster ''hvor bror du henne'' surte hun for at finde ud af noget mere om sin søster og smielde bare.. hun var glad for sin søster som hun havde uden at vide det hun rødmer meget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 22:20

Caroline kiggede med et stort smil, på hendes lille søster.
"Jeg bor ikke så andet end 10 minutters gang væk herfra." Svarede hun kort men med en varm stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 22:24

hun smilede ''heldige dig jeg bor omkring 8 km her fra'' sagde hun og smelde blidt og roligt. ''hvad lavr du til daglig?'' spurte hun nysgærrigt over hvad hends søster levede af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

søskende meets again - Caroline Empty Sv: søskende meets again - Caroline

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum