Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba13Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba14Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba15 
Genevira
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba13Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba14Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba15 
Jake
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba13Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba14Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba15 
Edgar
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba13Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba14Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba15 
Abigail
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba13Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba14Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba15 
Lori
Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba13Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba14Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 16:27

T: Omkring aftenstid.
S: Diskoteket.
O: Dansende unge der more sig. Pigerne danser op ad fyrene, imens nogen af dem sidder ved et bord og hvisker om dem der kommer ind.
P: Sin hættetrøje og cowboybukser.


Lyden fra basen rungede i Toshibas øre, da han gik ind ad døren til diskoteket. Egentlig havde han ikke lyst til at danse eller feste, men han manglede et sted at være. Så hvorfor ikke tage et smut forbi diskoteket.
Da han gik videre ind i diskoteket, kunne han mærke de interesserede blikke fra en gruppe piger der holdte sig i hjørnet af cluben. Han kunne mærke hvordan de kiggede op og ned af ham. Tjekkede ham ud. En af dem bed sig endda i læben. Toshiba ignorede det, da han ikke havde lyst til at blive flirtet med lige nu. han gik med faste skridt op til baren og satte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 16:35

Cecilie havde taget et par legins på og en kjole der gik til knæne.. hun smilede for sig selv hun kom ind på disgoteket og smilede mens hun så på nogle fyre der bare kiggede på hende hun sukkede og gik op til baren og bestilte en drink hun så på fyren med hætte trøjen, hun ville gerne snakke med nogle flere her omkring men da hun ikk kendte så mange var det lidt sværd...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 16:39

Toshiba bemærkede at der satte sig en ved siden af ham. En pige med mørkt hår og et uskyldigt blik.
Mon hun var en af dem fra gruppen af piger i hjørnet? Nej. Hun virkede ikke så desperate som dem.
Han kiggede nysgerrigt på hende, da hun bestilte en drink. Da hun havde fået den, fjernede han hurtigt hans blik og kiggede ud på de dansende mennesker. Basen rungede stadig i hele lokalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 16:44

en af pigerne fra gruppen i hjørnede kom over til ham, ''hey flotte tænkte på om du ville danse med en som mig'' sagde hun frækt og lod sin hånd røre ved hans arm, hun så ham i øjnene...

Cecilie tog en tår af sin drink og så på pigen og tænkte lidt at fyren snart ville afslå hende, det kunne jo man ved jo aldrig, hun håbede lidt s hun ikke følte sig alene som hun jo var men det kunne jo være hun var heldige... hun så på de andre som dansede og hviskede i hinandens øre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 16:58

"Nej, ellers tak," sagde han til pigen og kiggede op i hendes flirtende øjne. "Jeg tror bare jeg bliver siddende her."
Hans øjne var lidt irritable, men han ville ikke være uhøflig. Hun manglede vel bare en at danse med. Han var bare ikke i humør til det. Ikke nu, da tankerne om hans mor pressede på ham mere end nogensinde før.
"Men tak for tilbudet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 17:06

pigen sukkede. ''okay så'' sagde hun og gik tilbage til de andre og de grinede af hnde...
Cecilie smielde og så på ham... ''hej'' sagde hun blidt og roligt og slappede af og sad i sin egen verden og tænkte for sig slv med t smil på sine læber og slappr af med et smil og tænkte på en masse med t smil på sine læbr..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 22:02

Toshiba kiggede efter pigen, der gik ydmygende tilbage til sin gruppe. Han kunne ikke lide at de grinte af hende. Det var da ikke noget venner gjorde?
"Hej," sagde ham med et smil til den unge pige, der sad ved siden af ham. Hans smil var varmt, da han kunne mærke at hun ikke ville opføre sig som de andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 22:08

hun smilede. ''jeg hdder Cecilie må jeg spørger om dit navn?'' spurte hun blidt. hun så hen på pigerne der grinede og plantede bilelder i deres hovede og de begyndte at græde... hun blev meget træt og tog en tog at drikke bag efter g smilede stille og slappede af og så på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 14:19

"Mit navn er Toshiba," sagde han og nikkede høfligt. "Rart at møde dig Cecilie."
Han kunne høre pigerne græde i baggrunden. Hvad græd de over? Det var da ikke mening ar få dem til at græde? Græd de af jalousi?
Han smilte høfligt til Cecilie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 15:38

cecilie smilede mod ham, ''i lige måde'' sagde hun med et smil og rødmer og tænker på en masse med et smil på sine læber slapper af med et smil... ''hvad drikker du?'' spurte hun...

//sorry der kommer et længe svar næste gang//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 15:48

"Ikke noget lige nu," sagde han og fjernede hætten fra sit ansigt, da der var meget varmt inde på diskoteket. "Hvad med dig? Hvad drikker du?" Han bemærkede cecilies rødmen. Havde hun det mon også varmt? Det var jo trods alt et meget varmt diskotek. En masse mennesker dansede og anede slet ikke den varme der var. De var alt for optaget af hinandens kroppe, til at lægge mærke til andet. //helt i orden///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 16:36

hun smilede. ''tja lige nu er det en manhatten'' sagde hun med et smil og slappede af og så på hende ed et smil på sine læber og slapper af ''hvad laver du i fritiden?'' spurte hhun emdn et smil og så ned i jordern og så på ham og slappede af og tænkte på på sin bror og smilede stille og ser på ham....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 20:25

Han smilte kærligt, da hun spurgte ind til ham.
"Jeg spiller lidt basket og bokser en lille smule," fortalte han og sendte hende et kærligt smil. Han spillede dog mere basket end han boksede. Han boksede kun pga. hans far havde givet ham et par boksehandsker og et par boksetip.
"Hvad med dig?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 20:35

hun smilede sødt til ham, ''jeg slapper af og hænger ud med de venner jeg nu har, jeg er næsten lige flyttet her til. jeg går til skydning og dans... istarten dansede jeg fordi det gjorder min mor glad, men nu gør jeg det for at gøre hende stolt selv om hun ikke er hr mere'' sagde hun med et smil... ''har du noget arbejde?'' spurte bn...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 20:39

"Nej, ikke endnu," sagde han med et smil. "Men, jeg leder skam efter et."
Hans far, der var stinkende rig havde besluttet sig for at støtte ham, med hensyn til hans lejlighed. Men han gad ikke at blive ved med at lade ham betale. Det var ondsvagt. Han ville selv betale for sin egen lejlighed.
"Hvad med dig?" spurgte han med et charmerende smil. "Har du et job?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 20:51

hun så på ham, hun smilede sødt. ''ja... jeg har et job som model en til to gange om ugen'' sagde hun med et smil på sine læber og slapper af medet smil... ''også danser jeg tre gange om ugen og så er jeg sammen med venner og veninder rasten af tiden'' sagde hun med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 16:33

"Det lyder godt," sagde han venligt.
Det var første gang han havde mødt en model. Han måtte også indrømme at hun var smuk. Interressant for at være ærlig.
"Hvordan er det så at være model?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 17:29

Cecilie så på ham og smielde stille og slappede af.
''alså det kan være hårdt, men det er virkelig også sjovt engang i mellem'' sagde hun blidt og smilede.
hun så på ham, ''jeg begyndte da jeg bare skulle ha taget nogle få bilelde af eet familie medlem og syns det var sjovt så det var jeg glad for...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 17:49

Han smilte af hendes historie. Det var rart at snakke stille og rolig med en person.
"Okay," sagde han interresserede og nikkede.
Han kiggede nysgerrigt rund i diskoteket. Hvad han kiggede efter vidste han ikke. Nogen drenge råbte højt, så det kunne høres i hele diskoteket, hvilket var vildt da basen var så høj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 18:50

Ccilie smilede sødt til ham, ''normalt spørg jeg ikke en dreng om det her'' sagde hun stille.. ''men... vil du danse?'' spurte hun stille og smilede nervøst til ham.
han var sød og han var ikke så ivrig efter at komme i bukserne på hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:28

Normalt ville han have afslået et danse tilbud, da han ikke var van til at danse. Men, hun spurgte så forsigtigt og pænt at han ikke kunne sige nej.
"Det vil jeg gerne," sagde han med et smil og rejste sig fra stolen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:32

hun smilede sødt til ham, ''hehe tak. det behøver ikke være længe bare i lidt tid'' sagde hun med et smil..
hun gik med ham ud på danse gulvet og dansede med ham og smilede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:34

Han smilede tilbage til hende. Han måtte indrømme at det var sjovt at danse med hende. Det var som om at alle bekymringer forsvandt. Som om at han var fri.
Han dansede med hende, imens han kunne mærke den stærke lyd fra basen pumpede i hans krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:37

hun smielde sødt til ham og dansede ogs lidt ind mod ham, bare for at drille lidt og det håbede hun ahn kunne mærke på hende...
hun smilede mod ham, ''du danser godt'' sagde hun blidt med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:39

Hun dansede lidt ind mod ham, men han kunne mærke på hende at det var for at drille.
"Tak, i lige måde," sagde han charmerende med et smil.
Han fortsatte med at danse med hende, da det var meget sjovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Me? Dance? Not at all. //Cecilie// Empty Sv: Me? Dance? Not at all. //Cecilie//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum