Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba13Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba14Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba15 
Genevira
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba13Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba14Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba15 
Jake
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba13Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba14Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba15 
Lori
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba13Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba14Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba15 
Edgar
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba13Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba14Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba15 
Abigail
Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba13Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba14Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Ons 18 Jan 2012 - 11:40

Hey Wolf, Singal og Mina...
Vi skal lige snakke om hvordan og hvorledes med emnet...

Jeg regner med at det er mig der starter emnet, da det var min ide, men hvis i andre vil gøre det, er det iorden med mig.
Vi skal også finde ud af rækkefølgen, hvem der skriver før og efter hvem, så der ik bliver kaos i emnet.
Og ellers hvis i har nogle ider, så kan i lige sige dem, så vi kan diskutere om det skal med^^


Sidst rettet af Kasandra Tirs 24 Jan 2012 - 12:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Ons 18 Jan 2012 - 12:22

Jeg vil intet imod at være den sidste SmileVery Happy Og evt en ide hvordan alle skal mødes? Smile Jeg tænkte jeg ville spille her i starten en ung dæmon, som er blevet sendt ud af sine forældre fordi han skal blive en rigtig mand Smile

Mødes de alle sammen på en kro hvor de snakker om det, eller har Kasandra sendt en annonce ud og sagt at alle dem der ville med, skulle mødes lige her(Hvor her end er) Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Ons 18 Jan 2012 - 12:28

Haha... Nej, jeg kommer ind til byen, hvilket er underligt, fordi jeg er moonwalker, og vil helst ik forlade min smukke og fantastiske skov (Ros til Mina) og jeg tænkte på at vi stødte ind i hinanden inde på en kro eller sådan noget...
Jeg har ik helt fået kontrol over min tale med sind evne, og i hører mig snakke om dragen, og vil være med...
Det var sådan lidt det jeg havde tænkt mig kunne ske...

Andre ider om hvordan vi kan mødes? ^^
Nr. 1 er Mig (sikkert)
Nr. 2-3 ?
Nr. 4 er Mina

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Ons 18 Jan 2012 - 12:30

Jo det lyder fint Smile Det kan fungere godt lige med min karakter Smile hihi Smile

Jeg har allerede mange planer for jer Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Ons 18 Jan 2012 - 12:31

Haha xD

Kan ik vente Razz

Singal wolf, hvad siger i?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Sean Ons 18 Jan 2012 - 14:37

Hvad angår hvem der skriver først, som sidst, er jeg ligeglad.

Med henblik på hvor og hvordan vi mødes, lyder en kro helt fint...Eller det kommer an på hvad det er for en kro. Den skal nok ikke være for de aller fineste, for så nærmer min karakter sig aldrig stedet. Det skal helst være et sted hvor folk med lidt lumske planer kommer forbi, hvis i forstår.
Men en kro er en oplagt mulighed, tilfældig sinds-snak er også godt nok, det vil gøre min karakter nysgerrig.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Ons 18 Jan 2012 - 14:50

mai siger at hun rigtig gerne vil være Nr. 3 Very Happy

angående møde sted var mai der da kasandra ''råbte'' op om denne ''opdagelse'' så på den måde meldte mai sig gerne.

og hun er personligt lidt facinerede over denne opdagelse. og kan hjælpe jer til gavn for at scoute uden at der skulle komme fare for jer, hun er lidt ''spiciale'' i dette som hun godt kan stytte med ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Ons 18 Jan 2012 - 15:02

Fint fint^^
A kro it is xD

Rækkefølge:
Nr1: Mig
Nr2: Singal
Nr3: Wolf
Nr4: Lucian
Nr5: Mina

Så siger vi det xD


Sidst rettet af Kasandra Tirs 24 Jan 2012 - 12:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Ons 18 Jan 2012 - 15:03

modtaget ^^
(skriver du det når vi emner fordi jeg kender mig selv nok til at jeg glemmer det :/ )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Ons 18 Jan 2012 - 15:05

Ja jeg skriver... Det er jo mig der står som nr.1 xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Man 23 Jan 2012 - 12:57

Lucian har spurgt om han må være med!
Jeg ville ik tage ham med uden at have spurgt jer først^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Man 23 Jan 2012 - 13:52

Jeg har intet imod det :d men så skal det nok ikke blive flere da 5 er rime mange Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Man 23 Jan 2012 - 14:01

Det var også det jeg tænkte på, og derfor spurgte jer andre! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Sean Tirs 24 Jan 2012 - 9:44

igen: jeg har intet imod det.

Jeg har ikke de bedste erfaringer med alt for mange i et emne, enten er der en der skriver dårligt som ødelægger det for alle andre, eller også bliver en eller anden sprunget over.

Men vi har jo en liste og hvis alle bare holder sig til reglerne, er jeg skam frisk på at prøve Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jan 2012 - 11:50

Oka, Så er Lucian med^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 16:51

Oka ^^
Nu er det lidt lang tid siden at vi valgte at lave dette emne ^^
Jeg ville bare sige at jeg arbejder på det Wink

Og her er Rækkefølgen
Nr1: Kasandra
Nr2: Singal
Nr3: Wolf
Nr4: Lucian
Nr5: Mina (Som NPC'er)

Håber i glæder jer til eventyret^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Gæst Man 6 Feb 2012 - 17:24

Oka ^^
Bolden er kastet i luften og Singal det er din tur til at gribe og sende vidre Wink

Med andre ord, emnet er startet <3

https://theunderworld.danskforum.net/t238-where-is-the-dragon-kasandra-singal-wolf-lucian-mina#20882

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian) Empty Sv: Drage eventyr (Wolf, Mina ,Singal, Lucian)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum