Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
en tur i centeret  //Sivir// EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
en tur i centeret  //Sivir// EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
en tur i centeret  //Sivir// EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
en tur i centeret  //Sivir// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
en tur i centeret  //Sivir// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
en tur i centeret  //Sivir// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
en tur i centeret  //Sivir// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
en tur i centeret  //Sivir// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
en tur i centeret  //Sivir// EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
en tur i centeret  //Sivir// Voteba13en tur i centeret  //Sivir// Voteba14en tur i centeret  //Sivir// Voteba15 
Lori
en tur i centeret  //Sivir// Voteba13en tur i centeret  //Sivir// Voteba14en tur i centeret  //Sivir// Voteba15 
Lenore
en tur i centeret  //Sivir// Voteba13en tur i centeret  //Sivir// Voteba14en tur i centeret  //Sivir// Voteba15 
Genevira
en tur i centeret  //Sivir// Voteba13en tur i centeret  //Sivir// Voteba14en tur i centeret  //Sivir// Voteba15 
Celenia
en tur i centeret  //Sivir// Voteba13en tur i centeret  //Sivir// Voteba14en tur i centeret  //Sivir// Voteba15 
Jake
en tur i centeret  //Sivir// Voteba13en tur i centeret  //Sivir// Voteba14en tur i centeret  //Sivir// Voteba15 
Renata
en tur i centeret  //Sivir// Voteba13en tur i centeret  //Sivir// Voteba14en tur i centeret  //Sivir// Voteba15 
Madelena Gray
en tur i centeret  //Sivir// Voteba13en tur i centeret  //Sivir// Voteba14en tur i centeret  //Sivir// Voteba15 
Katrina
en tur i centeret  //Sivir// Voteba13en tur i centeret  //Sivir// Voteba14en tur i centeret  //Sivir// Voteba15 
Sasha
en tur i centeret  //Sivir// Voteba13en tur i centeret  //Sivir// Voteba14en tur i centeret  //Sivir// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

en tur i centeret //Sivir//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 14:34

S:Doomsville Angerforge District, Centeret
T:11:30
O:masser af butikker, masser af mennesker
V: lidt lige meget

Det var en lidt kedlig dag, så Shar var taget en tur i centeret. Hun vidste ikk helt hvad hun ellers skulle lave. Hun gik bare lidt rundt og så på vindurene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 14:57

Sivir har lige snakket med en person, og var på vej ud af centeret, da hun så en ung dame som gik og så på vindure. Sivir gik over til hende og sagde "vil du være sød at hjælpe mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 15:00

Shar så på den fræmede person og smildte sødt til hende. "Hvad skal jeg hjælpe dig med?" Hun ville gerne hjælpe hende hvis hun kunne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 15:20

" jeg vil købe en trøje vil du følge mig hen til forretningen ?" spørger Sivir smilende, "det vil jeg blive glad for."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 15:24

Shar smilede sødt til hende. "Ja, det vil jeg da rigtig gerne hjælpe dig med, men er det en bestemt tøjbutik du vil i eller bare en tilfældig en?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 15:33

" hvis der er en Garbo butik vil jeg gerne der hen, ellers bare en tilfældig" sagde Sivir

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 15:39

Hun nikkede kort, og begyndte at gå, og regnede bare med at hun fulgte efter. efter lidt gåtur standsede hun op foran en Garbo butik. Hun smilede venligt til damen som hun endnu ikk kendte navnet på, men hun kunne jo lige så godt selv ligge ud med hvem hun var. "Her er din Garbo butik. Forresten jeg hedder Shar. Hvem er du om man må spørge?" Hun smilede sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 15:51

" jeg hedder Sivir " svarede hun " tusind tak fordi du fulgte mig herhen, jeg vil gerne give en kop kaffe eller andet bagefter hvis du har tid "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 15:59

"Det var da så lidt, og tak fordi du invitere mig på en kop kafe. Det vil jeg med glæde, men det må helst ikk tage alt for lang tid, for jeg har allerede været meget længe væk hjemme fra, så Sharmarke er nok ved at blive en smule urolig" Shar stod lidt og tænkte. "Du kunne jo tage med mig efter vi har fået kafe, men selvfølig kun hvis du vil?" Hun smilede stadig sødt til Sivir.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:08

" Det vil jeg meget gerne " svarede Sivir " jeg skal nok skynde mig at finde en trøje "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:13

Shar gik med hende ind i butikken, og da Sivir havde fundet en trøje og købt den gik de over på en lille café i nærheden. "Jeg tager bare en kop kaffe" Hun satte sig ned ved et tomt bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:21

" Vil du ikke have en kage til ? " spurgte Sivir. " Hvor bor du, er det langt herfra ? "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:24

Hun kiggede på Sivir. "ellers tak, er ikk rigtig sulten lige nu. Jeg bor i skoven, og det er ikk så langt her fra." Hun tog en lille slurk af sin kaffe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:30

" Det er i orden, så får jeg måske hilst på Sharmarke ? " sagde Sivir

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:34

Shar tog en slurk mere af sin kaffe før hun roligt svarede. "Måske, men du skal alså lige vide at han ikke er så glad for fremmede, men det er mest han kønsvæsner han hader mest, så du har ikk så meget at frygte." Hun kiggede roligt på Sivir og smilede beroligende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:41

" Jeg er ikke så bange for at møde ham, han æder mig vel ikke " sagde Sivir smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 16:47

"Måske, hvis han er sur nok på dig kunne han godt finde på det, men bare rolig han har ikk gjort det endnu." Hun smilede en smule skummelt til hende. Hun drak resten af sin kaffe og rejste sig op. "Når, skal vi komme videre?" Hun gik ud fra caféen inden Sivir nåde at svare på spørgsmålet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 17:00

" Nu gør du mig bange " sagde Sivir, men fulgte efter Shar ud af cafèen. Hun var spændt på turen og mødet. Hun syntes svaret var lidt mystisk, men besluttede sig for at tage med Shar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 17:06

Shar gik ud af centere, og efter lidt tid var de i skoven. Shar gik langs med en lille sti som førte dem til en lille å hvor hun satte sig ned. "Kom sæt dig ned. Jeg vil væde med at Sharmarke aligevel snart kommer her forbi. Forstår du, vi leger nemlig tit her, og mødes for det meste også her når jeg har været inde i byen." Shar lagde sig ned i græsset og kiggede på stjernerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 17:19

Sivir lagde sig ved siden af Shar. Hun var spændt på et eventuelt møde. Alting virkede så underligt, hun gøs lidt ved tanken. Skoven begyndte at virke lidt uhyggelig syntes Sivir.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 17:27

Sharmarke kunne mærke at Shar var kommet tilbage, og at hun ventede på hende ved åen, så han løb så stærkt han kunne over til den lille å. Der lå en person som han ikk kendte, så han valdte at springe over dem begge. Han begyndte at løbe, og hoppede over dem.

Da der pludselig kom en grå ulv flyvende over dem fik Sivir et chok, men Shar blev bare liggende og lo hjerteligt af ulven og Sivir som havde fået et chok af ulven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 17:41

Sivir sprang op med et sæt. hun blev så forskrækket at hjertet galopperede. " Du skal ikke grine, det er ikke sjovt at blive så bange" sagde Sivir til Shar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 17:51

"Han er ikk spor farlig" Grinte hun. Hun stoppede med at grine. "Men undskyld hvis han forskrækede dig. Det var forkert af hem, men han plejer at gøre det med alle han ser ligge på jorden." Ulven, som i virkeligheden var Sharmarke, kom selvtilfreds over til dem, og stillede sig ved siden af Shar. *Hun var ikk så svær at skræmme som alle de andre* sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 18:39

Sivir undrede sig over at ulven kom hen til dem som om den kendte Shar virkelig godt, men hun vidste jo at den ikke var farlig, så Sivir begyndte at slappe af. Hun ventede nu at Shar ville fortælle mere om den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 18:45

Shar kiggede ned på ulven. "Jeg har på fornemmelsen at hun gerne vil vide hvem du er, skal jeg sige det?" Der gik lidt tid før det linede at ulven nikkede. "Ok. jeg må godt sige det," hun vendte sig om mod Sivir "men du må love mig at du hverken bliver sur, bange eller begynder at hade mig. Lover du det?" Shar så meget alvorligt på Sivir.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i centeret  //Sivir// Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum