Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 Voteba13The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 Voteba14The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 Voteba15 
Edgar
The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 Voteba13The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 Voteba14The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

The valley of dead...but whose death? (Nephthys)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 Empty Sv: The valley of dead...but whose death? (Nephthys)

Indlæg af Sean Fre 2 Nov 2012 - 17:10

han nikkede med både en blanding af alvor og humor.
"Det kan du tro...pas på dig selv." svarede han, hvorefter han satte sig i sin stol og slog op i bogen.

//Out...Smile//

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The valley of dead...but whose death? (Nephthys) - Page 3 Empty Sv: The valley of dead...but whose death? (Nephthys)

Indlæg af Nephthys Fre 2 Nov 2012 - 17:11

Hun forlod værelset, og dernæst huset, og gik mod kroen med følelsen af en byrde der nu var væk.

(out)

''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum