Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Silence the best way to eat(Viel) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Silence the best way to eat(Viel) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Silence the best way to eat(Viel) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Silence the best way to eat(Viel) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Silence the best way to eat(Viel) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Silence the best way to eat(Viel) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Silence the best way to eat(Viel) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Silence the best way to eat(Viel) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Silence the best way to eat(Viel) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Silence the best way to eat(Viel) Voteba13Silence the best way to eat(Viel) Voteba14Silence the best way to eat(Viel) Voteba15 
Jake
Silence the best way to eat(Viel) Voteba13Silence the best way to eat(Viel) Voteba14Silence the best way to eat(Viel) Voteba15 
Sasha
Silence the best way to eat(Viel) Voteba13Silence the best way to eat(Viel) Voteba14Silence the best way to eat(Viel) Voteba15 
Renata
Silence the best way to eat(Viel) Voteba13Silence the best way to eat(Viel) Voteba14Silence the best way to eat(Viel) Voteba15 
Celenia
Silence the best way to eat(Viel) Voteba13Silence the best way to eat(Viel) Voteba14Silence the best way to eat(Viel) Voteba15 
Lenore
Silence the best way to eat(Viel) Voteba13Silence the best way to eat(Viel) Voteba14Silence the best way to eat(Viel) Voteba15 
Genevira
Silence the best way to eat(Viel) Voteba13Silence the best way to eat(Viel) Voteba14Silence the best way to eat(Viel) Voteba15 
Edgar
Silence the best way to eat(Viel) Voteba13Silence the best way to eat(Viel) Voteba14Silence the best way to eat(Viel) Voteba15 
Marcus
Silence the best way to eat(Viel) Voteba13Silence the best way to eat(Viel) Voteba14Silence the best way to eat(Viel) Voteba15 
Elizabeth
Silence the best way to eat(Viel) Voteba13Silence the best way to eat(Viel) Voteba14Silence the best way to eat(Viel) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Silence the best way to eat(Viel)

Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Man 5 Nov 2012 - 23:09

T: 19:45
S: en mørk gyde
V: koldt mørkt og trist
O: en død ung pige
P: en kort rød kjole med sorte højhælede sko

Aften var stille og perfekt hvert for Aramantha hun følte sig tryg i denne stille og kolde mørke triste aften, men dog var der følelser indblandet de hed smerte og sult, Aramantha var lige blevet færdig med at spise sit første måltid her til aften og hun var stadig sulten men det var der intet at sige til da hun også havde tilbragt meget af sin tid væk fra byen og menneskerne.

Aramantha lå ind over den døde piges lig og sugede det sidste liv ud af hende, hun sprallede ikke så meget mere som hun gjorde i starten og skreget, pigens blod smagte godt, det var ikke blandet med alkohol selvom man skulle tro det da denne pige lige var i alderen til det men hun var helt ædru og det kunne Aramantha godt lide smagen af.

Hun tog pigen om halsen og kastede hende langt væk så det ville være svært at vide hvor det kom fra og der var ingen spor om hvem der gjorde det det gjorde hun for det meste da hun lige havde spist hun havde det bedst med at ryde op efter sig.

Aramanthas kjole havde nogle enkelte pletter af blod på sig da pigen havde gjord modstand på vejen. Hendes hår sad perfekt på hendes skuldre og blottede hendes perfekte hvide marmor hud. Hendes øjne var helt sorte lige nu.



//undskyld det tog lidt tid:-D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 10:50

Han kiggede ud i mørket og hade hørt nogle skrig han var ikke i tvivl omkring der var en pige som var død. Han slap sit bytte og lod det falde til jorden* hmmm det må enten være en dæmon eller vampyr der er ude på jagt og har dræbt* han kiggede på sit bytte og spyttede på det " du er ikke død du må gerne løbe nu jeg er færdig her" han tørrede sig om munden med sit ærme og lod blod pletterne komme på hans lange sorte frakke. Han smilte *drenge skriger ikke så meget når først de har tabt et slags mål ellers går det meget godt* han kiggede tomt ud i natten og begyndte og tænke på om han skulle finde denne person der tydeligt havde glemt og være stille under indtagning af føde. Han rystede på hoved, han vidste godt nok alle sparkede imod når de var blevet bidt eller noget ligne. Han sukkede og bevægede sig med tunge skridt frem af der hvor lyden var kommet fra. Viel kiggede ned af sig selv og kunne se hvordan blodet var ved og størkne på hans sorte lange frakke. Han kiggede ned på sine militær støvler og prøvede og bevæge sig mere lyd løst og frem bringe sit jagt ind stink. Han bevægede sig som en fare truende skygge hen over landet og håbede på det bedste der var muligt. Han håbede nok mest på det var en anden vampyr som han kunne danne vampyr familie med, det var svært nok og finde folk der gad være med i familie med ham men han ville prøve og finde denne vampyr familie da han håbede på det var muligt og finde bare en anden vampyr der ville være i familie med ham....


// kan kun sige det samme ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 11:29

Aramantha satte sig op af væggen og kiggede ud i den sorte aften, den var smuk og dejlig men der manglede noget, hun kom til at tænke på sin familie det var sådan det hele startede hun dødede i en gyde og gik hjem og dræbte hendes familie, hun fik det dårligt hun var ikke glad for det hun fortrød det mere end noget andet vis hun nu bare ikke var blevet vampyr så var det hele meget nemmere, men sådan var det altså hun manglede vist bare nogen.

Hun rystede tanken ud af hovedet og kiggede op på himlen og et smil bredte sig på hendes læber, hendes øjne var helt røde og ikke sorte mere, de lyste op i måneskindet og det samme gjorde hendes marmor hud, vis et menneske så hende ville det med det samme vide at hun var anderledes, anderledes smuk det vidste hun godt, hun satte sig til at tænke på Arason og Julianne dem hun havde forvandlet hvordan de levede med det, men de havde da i det mindste hinanden og kunne tale om det sammen går igennem det hårde liv sammen i stedet for at gå rundt og være total ensom.

//Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 12:14

Viel fik øje på en pige som sad op af en væg, han besluttede sig for og bevæge sig hen i mod hende. Han kiggede på hende en meter fra hende" undskyld mig meget skøn jomfru, men må jeg sætte mig ved siden af dem?" han smilte sødt hans øjne var dyb røde og skinnede lige som hendes, hans kridhvide hud lyste svagt op, han stod og smilte skrev til hende og begyndte så svagt og rødme* hvis jeg for lov til og sætte mig ved siden af hende går det måske op for hende jeg er lige så alene som hende* han kiggede venligt på hende. Han stilede sig op af væggen og tændte en smøg og smilte sødt til hende i mens han røg, han kunne finde ud af og smile. Han sukkede" er du ensom siden du ikke er taget hjem endnu?" han kiggede interesseret på hende og håbede hun sagde ja måske kunne de komme i vampyr familie sammen og danne en klan på den måde. Han kiggede på hende, Hun ville danne en stærk allierede det kunne være fedt og have sådan en i bag hånden en så stærk allierede kunne man jo aldrig sige nej til. Han kiggede lidt på hende og mærkede efter i sin mave han var stadig sulten. Hans mave begyndte og rumle og han fik dårlig samvittighed af over det. Han kiggede ud i natten og tog endnu et hiv af smøgen...

//Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 13:50

Aramantha kiggede overrasket op på fyren der stod og talte til hende, hun kunne dufte at han var vampyr, hun smilte til ham og nikkede "ja selvføleglig"
hun slog hånden ud som han skulle side ned, hun havde ikke noget imod han sad der måske var han også ensom lige som hende.
Han linte hende bortset fra at han var en fyr, men hans ud lyste op som hendes og hans øjne var flotte, hun lagde mærke til han rødmede og smilte til ham.
Hun kiggede op på ham da han stilte sig mod væggen og tændte en smøg, hun kiggede ned da hun hørte hans spørgsmål, ja hun var ensom men det var ikke så fedt andre lagde mærke til det, hun kiggede op på ham og smilte svagt og nikked "ja det er jeg" hun grinte svagt af sig selv, det lød meget ynkeligt og hun var vampyr hun skulle ikke lyde ynkelig men det gjorde hun altså.

Hun hørte hans mave og i det hans mave rumlede gjorde hendes også, de var vidst begge meget sultne, hun smilte varmt til ham og kiggede ned da han kiggede ud i mørket, hun kørte sin lange negle mod asfalten så det gav en lav knirke lyd fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Nov 2012 - 13:39

han satte sig ned og rakte hånden frem" Wolfgang Viel, vampyr lige som dem" han kiggede på hende da hans mave rumlede. han sukkede og slukkede smøgen, han kiggede på hende igen" jeg er lige så ensom som du selv giver udtryk som" han kløede sig lidt i hoved bunden. Han tænkte som det knagede *måske er det her en god måde og give udtryk på jeg søger nogle medlemmer af en vampyr klan* han kiggede stille op mod månen " den er fyld i aften, det betyder der er flere dumme varulve der gennem går forvandlingen i aften end ellers" han rystede på hovedet og forsatte" de modbydelige kræ... en ting bliv aldrig venner med en eller prøv på det" han kiggede fortvivlet på hende og håbede på hun kunne forstå ham, han håbede inderligt på det. Han smilte lidt forvirret men kom hurtigt til og grine igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Nov 2012 - 15:38

Hun smilte og tog han hånd da han præsenteret sig selv, *wolffang, og han er vampyr* "Aramantha Ghostfire, hyggeligt at møde dig" hun ventede lidt med at spørger til hans efternavn, Wolffang, uheldigt.
Hun smilte svagt det var aldrig rart at være ensom men det var der heldigvis en kur mod, "Det er aldrig rart at være ensom" hun trak på skulderne og kiggede venligt på ham, hun kiggede ind i hans smukke øjne *men jeg føler mig ikke så ensom mere* hun smilte svagt af sin tanke.
Hun kiggede op på den fulde måne og nikkede, varulve bare de ikke stødte ind i sådan en i aften, hun kiggede smilende på ham "nu er det bare sådan jeg det lidt svært med at få venner" hun kiggede ned i jorden, hun hade varulve over alt på jorden så hun ville aldrig blive venner med dem men hun havde allerede svært ved det.
Hun smilte da han grinte men kiggede stadig ned i jorden, hun hadet at hun ikke var god til at få venner men sådan var det at være vampyr.
"hvorfor hedder du egentlig Wolf...fang"
Hun kom i tanke om at hun ville havde spurgt ham for lidt siden men kom væk fra det, hun kiggede spørgende på ham, var det noget med hans familie at gøre deres historie, hun var blevet lidt nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 16:07

Han smilte skævt" Wolffgang min unge dame" Viel tog endnu et hiv af smøgen, og kiggede ud på månen så hans øjne glitrede da månens stråler ramte dem. Han kiggede på hende" det er et meget smukt navn det skal du passe på frøken Ghostfire" han smilte skævt igen, han var i tvivl om hvad de skulle snakke om. Han kiggede igen på månen og sukkede svagt "hvorfor jeg hedder det? tja nogle fra min familie langt tilbage har nok været modbydelige kræ som varulve og så har det bare fulgt familien siden tror jeg " han grinte lidt og kiggede på hende" kunne du forstille dig, mig være en modbydelig varulv og bide i mit eget ben som varulve gør når de er sure på et menneske... nej så er det nemmere og bide i mennesket og få nærig der efter" han grinte lidt galt og kiggede så på hende igen. han smilte sødt til hende" du har nogle smukke øjne" i hans hoved lød det som en dårlig score replik det var det nok også men han mente det ikke det vare bare en konklusion at hun havde nogle smukke øjne i månens skær...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 16:21

Hun nikkede og smilede Wolffgang..
Hun smilede til ham og trak på skulderne, smukt navn var så meget at sige men det var selvfølgelig noget specielt da det mindede hende og hendes familie.
Hun grinte lavt, nej hun kunne ikke se ham som en varulv, men det kunne man vel aldrig vis det var en vampyr, hun hade de køtere hun fik kuldegysninger bare af at tænke på vis hun talte med en "er det ikke irriterende at tænke på at man måske er i familie med varulven når man er vampyr" hun smilede sødt til ham og så samtidig spørgende på ham.
Hun rødmede lidt men det var ikke så let at se, hun smilede til ham, "tak, det har du også" det lød meget bedre da hun hørte det inde i hendes hoved men nu havde hun sagt det og hun mente det selvfølgelig, han var skam sød nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 21:35

Han grinte lidt" tja hvis der er nogen er det nok meget langt ude i min familie" han holdte en lang pause" for mine bedsteforældre, far, mor og søskende blev destrueret, samt fætter og kusiner, med forældre" han grinte lidt igen" tja for være helt ærlig tror jeg Wolffgang er en død slægt" han sukkede og kiggede så på hende. Han kiggede lidt på hende da han var i tvivl om hvad han skulle svare* mig nogle kønne øjne, det må hun da selv bestemme. Men de er langt fra kønne* Han sukkede" hvorfor hedder du ghostfire?" han kiggede interesseret på hende og smilte sødt. Han kløede sig lidt i håret hvor efter han tændte endnu en smøg. Han kiggede på hende "vil du have et hiv?" han smilte venligt og håbede på hun ville prøve da vampyrer ikke i den forstand kunne tage skade af at ryge...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 22:38

Hun kiggede smilende på ham, hun grinte med ham da han grinte nogen gange.
Hun trak på skulderne hun vidste ikke helt hvorfor hun hed ghostfire, det var hendes gamle mands efternavn hun overtog det bare da hun blev gift med ham og havde det også da han døde hun ville ikke skifte det.
"ingen anelse det var min gamle mands efternavn jeg beholdte det bare efter jeg dræbte ham" hun kiggede smilende på ham.
Hun kiggede på smågen da han spurgte om hun ville have et hiv, hun kiggede på ham og nikkede "ja hvorfor ikke" hun havde aldrig prøver at ryge hun havde aldrig haft lyst til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 13:37

Han smilte lidt skævt "tja man bliver en gang imellem bundet til nogle personer" han kiggede på hende " men hvorfor dræbte du ham?" han kiggede interesseret på hende og smilede lidt sært. Han kiggede ud i natten *Ghostfire jeg har hørt navnet før fra en vampyr eller?* han sukkede lige meget hvad vidste han et eller andet om efternavnet Ghostfire, mon det var fra hans lære mester eller fra hans tidligere menneske veninde?. Han sukkede op givende og kiggede op på månen " men du kan altid selv finde på et nyt familie navn eller tilslutte dig en klan hvor efter du tager klanens navn til efternavn" han smilte venligt og viste tænder da han kunne lugte noget komme, som var langt fra vampyr, mon en dæmon....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 20:13

Hun smilede til ham og nikkede "ja det gør man vel" hun trak på skulderne og kiggede ud i mørket da han spurgte hvorfor hun dræbte ham "jeg havde ikke kontrol jeg troede jeg kunne leve med dem men jeg dræbte dem lige da jeg så dem" hun kiggede ned i jorden, hun var ikke så god til at tale om sådan noget.
Hun kiggede op på ham *en klan* hun tykkede lidt på det, det lød faktisk ret fristende "ja det kunne jeg vel det er bare så svært at finde en klan som man passer til som gør noget som man bryder sig om" hun smilede svagt men det forsvandt da han vidste tænder, hun vidste med det samme hvad med sikkerhed han vidst tænder af hun kune også lugte det, "dæmon" hun kiggede spørgende på ham og så ud i mørket og hvæsede lavt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 17:43

Han kiggede på hende" tja man kan altid prøve og starte en lille klan op" han kunne fornemme denne skabning kom tættere og tættere på. Han smilede ondskabs fyld "skulle vi to vampyrer lege med denne skabning eller dæmon" Han viste sine tænder meget tydeligt. Han kiggede på hende og forventede et hurtigt svar for vidst denne dæmon var stærk var det klat at de ville tabe, men dæmoner var jo deres venner. Han kiggede lidt hvorfor ikke bare lege med dæmonen måske kunne den vise sig og være til nytte. Han sukkede og kiggede på hende, endnu en gang blev han over rumlet af hendes skønhed i hans øjne...

//sorry det blev lidt kort ^^'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 18:05

Hun smilede til ham og nikkede, ja det kunne man, hun havde hørt om vampyr klaner som var stærkt magtfulde, det kunne da være fedt at skabe en lille klan og se den udvikle sig, det fristede hende faktisk...meget, hun kiggede ud i mørket igen og smilede for sig selv inden hun vendte blikket mod ham igen, smilende af hans viste tænder og nikkede, hvorfor dog ikke, de ville sikkert få en fin leg med denne dæmon sammen og vis det gik helt amok, ja så måtte de jo dræbe den "ja hvorfor ikke" hun rejste sig op og smilede på ham, ventede på han skulle komme op så de kunne komme i gang med den leg, hun tænke på det med klanen igen og tænkte så om Viel og hende ikke skulle lave en klan.. Sammen, men hun ville vente med at spørge til de havde leget lidt med denne dæmon og se om de overhovedet kunne arbejde sammen ellers nyttede det jo ikke, men mon ikke hun havde fået et ret godt indtryk af ham og ja så måtte hun indrømme han så faktisk meget sød ud, hun smilede.

//det gør skam ikke noget jeg undskylder også Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 14:42

Han smilede* den er meget tæt nu* han lugtede til natten og lykkede sine øjne. Han fik et hiv fra noget der mindede om en meget syg dæmon, men stadig stærk og farlig. Viel vidste at ting skulle gå meget hurtig hvis de skulle vinde denne kamp. Han kløede sig i håret "jeg tror den er syg, men jeg er ikke sikker. Du skal passe på hvis den bruger sin magi" han smilede til hende "vil du love mig og passe godt på dig selv?" han tændte endnu en cigaret og tog en dyb indånding, hvorefter han sukkede dybt. Han tog et skridt frem og håbede på det bedste for denne kamp. Han kigger op mod månen* hvorfor skal den være så kold i aften* Han foldede sine hænder og kiggede tomt ud i luften. En klan med en fra den tidligere Ghostfire klan, se det ville være en stor ære for Viel.

//undskyld for det blev kort og det er langtid siden jeg har svaret ^^'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jan 2013 - 15:40

Hun kiggede på ham med hovedet på skrå, *syg.. hvordan syg, såret? sikkert* hun nikkede og smilede tilbage til ham, "Ja det lover jeg" sagde hun roligt og smilede til ham da han tændte endnu en cigaret, hun trådte et skridt frem med ham og et til for at kunne kigge ud fra gyden, hun kiggede først til højre... *ingen* og så til venstre, en sort høj maskulin skikkelse kom gående stille og roligt som om den intet skulle nå fra venstre side, hun kiggede tilbage på Viel og smilede "det er en han" sagde hun lavt men højt nok til at han kunne høre det, hun gik lidt ud fra gyden og hvirvlede noget røg rundt om sig som en tåge så skikkelsen ikke ville kunne se hende, hendes blik hvilede stadig på Viel, "klar" spurgte hun og smilede skævt

//Det er helt okay Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Silence the best way to eat(Viel) Empty Sv: Silence the best way to eat(Viel)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum