Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Voteba13Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Voteba14Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Voteba15 
Abigail
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Voteba13Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Voteba14Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf

Go down

Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Empty Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf

Indlæg af Gæst Fre 27 Jan 2012 - 8:00

Hey every one. dette er en lille historie om en karakter ved navn Lucif
Mvh. Wolf ^^
Ps. Enjoe
Wink




Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  84596830
Vær hilset og velkommen til Liberate Tutame Ex Inferis broderskabet for de sande væsner
og de old gamle væsner af selveste underkasteren af de 5 Skabere
Belial, Beelzebub, Abaddon,Diábolos og Ahriman
men de fleste til taler dem alle som ''satan'', og vi er nogle af de ældste mytologiske væsner som har levet i denne verden,
af denne afskyelig verden som i kalder ''jorden'' men nok om mit kære broderskab. tid til at i kommer ind i mit hjem og
høre om mig HUSK at tag jeres sko af. jeg vil helst ikke ha snavs og muder inde i mit hus og menneskernes temple til at
tilbede de 5 sande herskere. og bare rolig, mine tjenere vil lede jer til mig.

Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  9462730222567afc6b84ca2
''Som sagt. i kan følge mig og jeg skal vise jer til min herskers temple. eftersom jeg havde glemt i ikke helt
ved hvor i er. men velkommen til min herre's have, og som i kan se bag mig er der 3 faldene engle, disse engle er blandt andet
min herre og 2 af hans fundamerende brødre som startede Liberate tutame Ex inferis''
munken begynder at gå mod et hus som godt kunne minde om en kirke

''Foresten Husk endelig at tag skoene af. det fortrækker jeg når i skal træde ind i min herres hjem. OH foresten mit navn
mangler jeg at præsentere, mit navn er Iblis''
han vender sig om og viser sit ansigt med et skummelt smil før han åbner døren


Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Thedevilbypablorenauldd
'' Jeg er dog en ynkelig tjener, men loyal overfor min herre. men husk igen at tag jeres sko af og vær stille
intil jeg føre dem ind til min herre, det er sjældent at væsner samt andre folke færd besøger os på min herres så høflig
bekostning i at tillade jer adgang.'' han vender sig om og åbner den store stål dør og træder ind efter at havde taget sine
ellers så slidte sandaler af.


Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  95044631
En lyd spreder sig og en lyd af metal og rock falder ind i rummet
munken går direkte overmod alteret som nu ligger for an dem
og han bøjer sig ned og lade en dråbe fra skålen ramme sin pande hvor efter han lader 2 starin lys brænde hans hånd flade
men intet brandes af hans hånd og ilden som nu er i hans hænder intet skader
''dette er inviese ritualet for alle gæster som bliver budt velkommen og får tilladelse til at fortsætte''
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Myalter
han rejser sig op igen og går mod bag alteret, og står nu overfor en sort dør og han kigger på dem.
''her kan jeg ikke følge jer mere. i må fortsætte uden mig, dette er uden min krops tilladelse i at passere vidre men min 2 herre i mig vil. '' han sætter sig i en stol og åbner munden og et skrig af smerte og en lyd af plagsomme sjæle plejer nu rummet. .

i mørket ses der 2 sjæle som præsentere sig selv
''Vær hilset, beklager at vi ikke kan forblive i mennesket form, men vores herre fortrækker at vi viser jer vejen gennem hans mørke og vores sande ansigter og foresten. . vores navn er kendt som Pine og Plage'' siger de 2 sjæle og kigger på dem med deres kolde øjne.

Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Pineplage
de fortsætter ind mod tortur kammeret hvor der kommer blot mørke og få lys af crystaller, det føltes som om at det bliver koldere og koldere jo tættere og tættere man kommer. . som at nærme sig nord polen. . .
''Vi er der snart, bare roligt.'' siger de og venter ved et slags gardin i mørket.
''Det er her han venter, det er her i kan forfylde jeres . . så kaldte ''Verdens vigtighed'', og tak for jeres besøg, vi glæder
os til at se jer igen.


De træder ind i et rum, et værelse med et væsen som sidder på en seng og kigger på jer med kolde og øde øjne. . .
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  583devilsayshellobyslev
''De. . De er den som har forstyret min fred. . og min lyst for at dræbe jer er stor. . SÅ STIL JERES SPØRGSMÅL!''
siger han med et tungt åndedræt
''Og jeg skal lade jer leve. . Måske''

et lumsk smil kommer på hans læber.
''Men lad gå. . Stil jeres spørgsmål og jeg skal svare. . udfra billede og visioner i Deres LILLE hjerne som i væsner kalder
den.''
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Imagesca4xymmd
''Mit liv startede 9988 Fkr. under et gammel folkefærd her i norden, der tilbedte vi gudinden Inferis som er det som i
betagner som satan, hendes gudommeligehed og beskabelsen på denne verden er lægne før denne himmel krig som i
forventer at jeg skulle være beskabt af. min race som djævel er blot et andet udtryg for at være tilbedere af Inferis også
kaldet Satan og maget mere navne blandt disse kaldeser, og vi er en race som er langt ældre end blot ynkelige mennesker
som så et lille glimt af denne ''himmelkrig'' de referere i deres så kaldte ''bible'' dette er BLASFERMI eftersom der ikke var
nogle gud som bestemte overfor Inferis, denne ''himmelkrig'' var mellem os Djævle og de forbistrede ''engle'' som i kalder
dem og dette er noget som jeg ikke aceptere på nogle som helst metode derfor har jeg gennem årne frem skaffet
forskellige våben til at udryde disse pest af en så kaldt ''godtroende'' væsen som engle''
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Dmcdevilhuntingkitbymmm
''Disse skal kunne hjælpe mig til når jeg endelig snakker med Inferis igen og modtager hendes velsignelse til kampen mod
disse pest bringene engle og verden endelig igen kan være i Kaos Og uOrden i hendes verdens blik og at mennesket blot
skal være slaver som de old gamle egypter gjorder'' siger han og lod et billede af ham selv da han var i hans så
kaldte ''sande form'' af hvad menneske troede han så ud
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Beforehegotborn
''som i kan se er dette et billede af mig da jeg blot var de 200 år og ingen kontrol over mine følser, derfor ønsker jeg kaos i
menneske verden, for at allerede at mene at disse engle skulle være ''gode'' og ''nuttede'' dette er UFORSKAMMELIGT OG
VANÆRENDE. . hvilket jeg godt kan li'' et smil kom frem på hans læber og blod viste sig.
''mit navn. . . det rigtigt. . mit navn går under mange. . de fleste kalder mig Wolf,Hunter,djinni,Σατάν,ballein,Mastema og
Mefistofeles. . men folk kalder mig Lucif'' sagde han og lod et let latter over sig.
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Imagesca7tphag
''nu hvor i har set mit sande ansigt er der dog så meget at fortælle.. på så kort tid. . men jeg more mig over jeres små. . interesser for mig. . men lad gå, jeres spørgsmål om min alder og navn er nu besvaret hvad ellers?!. . . aaah. . mine evner!? selvfølgelig... mine evner er mørket omkring jer. . mørket til at jeg kan blive et med det og forsvinde som at forsvinde ud af det blå og dukke op bag jer. . men dette har ikke været sådan altid. . for langt langt LANG tid siden blev jeg bundet, BUNDET af engle SOM PESTEN SELV!! men disse engle lod mig ikke dø NEJ!!! de lod mig råtte op i min egen verden af mørke og skygger. . som jeg dog kan li det, jeg lærte langtsomt at kontrolere mørkets magt og blev et med dette. . men englene fik DOG et billede af mig i en alder af 2000 år.. . . . .
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Mornebreakthesechainsby
skuffende i sandheden, dog efter 10.000 dødelige år har jeg lært at kontrolere dette, og lært at styre en gave som få kontrolere, min anden gave er at brænde mine modstander til aske hvis jeg mener at dette er min gudindes valg(Admin Accept) og min modstander vi stå som aske for an mine føder, DOG bruger jeg kun denne gave hvis min gudinde giver mig lov. . eftersom dette også er hendes gave og evne og dermed kan jeg ikke misbruge hendes gave som nu er i mit blod.'' et lidt iriterrende og surt blik kommer fra hans ansigt men det måtte blive til et kort suk.

''jeg lever for at dræbe, DRÆBE ENGLE og intet andet. . min skæbne for min gudinde er lagt som skinder for at fragte Domedagen til verden og mennesker som skulle dræbe hinnanden virker som et paradis for mig. men nu til sagen. min gudinde kan i vel få et kort blik af hende, eftersom pine og plage gav mig muligheden for at finde et OLD gammelt temple af hendes ruiner før. . .'' han tav sig kort og viste billedet
Lucif's Historie(Demon) Made by: Wolf  Devilmakesthreebyladyam
''Før hun isandheden betrådte vores jord, og bragte pesten som menneskerne kalder den med sig, et sandt paradis for os djævle.'' et smil kom på hans læber
''og hun går stadig på jorden denne dag.
men nu ved i om mig. .
et sidste ord før i dør?''



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum