Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Im not naive, but can i trust you?//Nille// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Im not naive, but can i trust you?//Nille// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Im not naive, but can i trust you?//Nille// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Im not naive, but can i trust you?//Nille// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Im not naive, but can i trust you?//Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Im not naive, but can i trust you?//Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Im not naive, but can i trust you?//Nille// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Im not naive, but can i trust you?//Nille// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Im not naive, but can i trust you?//Nille// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba13Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba14Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba15 
Jake
Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba13Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba14Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba15 
Sasha
Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba13Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba14Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba15 
Renata
Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba13Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba14Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba15 
Celenia
Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba13Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba14Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba15 
Lenore
Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba13Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba14Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba15 
Genevira
Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba13Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba14Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba15 
Edgar
Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba13Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba14Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba15 
Marcus
Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba13Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba14Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba15 
Elizabeth
Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba13Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba14Im not naive, but can i trust you?//Nille// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Tors 8 Nov 2012 - 22:06

P: Profilbillede.
O: Det der nu er i en skov.
V: Solskin.


Toshiba gik igennem skoven, med rolige skridt. Der var meget varmt, så man næsten havde det som om at man kunne smelte hvert sekund det skulle være.
Han ånede tung ud og tog sin hættetrøje af da den var alt for varm.
Hvorfor havde han overhovedet taget en hættetrøje på?
Shetan kiggede misundeligt op på ham, med sine brune ulve øjne.
"Du er heldig at du bare kan smide din pels," sagde han og kiggede sig omkring.
Toshiba rullede kærligt med sine øjene og tog hættetrøjen over skulderen. "Det er så bare ikke min pels Shetan," Han grinte lidt og gik videre igennem skoven.
Shetan mukkede og fulgte med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 8:57

P: Hvid t-shirt sorte jeans og sorte converse.

Nille sad op af et træ, og tegnede ned i en blok. Hun tegnede en panter der var foran hende, det var en af hendes gode dyre venner. "Hmm, hvad med at løfte poten lidt?" Hun smilede sødt til panteren der løftede poten lidt. Hun var okay god til at tegne, hun kunne i hvertfald få det til at ligne. Endelig tegnede hun bare panterens figur lige nu, senere ville hun tegne detaljerne og så farve den. Hun havde også taget træerne med så man kunne se at det var et vildt dyr, der levede i skoven. Hun hørte en grine, samt nogle skridt. Hun kiggede derover hvor hun hørte det, og så en dreng og en ulv. Hun rystede på hovedet og fortsatte med at tegne. *Hvem er det?* Panterens øjne søgte hen til drengen og ulven, "Ingen ide." Hun begyndte at tegne halen. "Men jeg tror ikke de er fjendtlige, blot nogen der er ude og gå en tur." Hun smilede, det var jo ret unaturligt at en pige tegnede en panter i skoven. Hun lagde tegneblokken fra sig og blyanten, og rejste sig. "Hej" Hun gik hen til drengen og smilede imens, panteren fulgte efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:04

Shetan kiggede op på pigen, der stod med et kækt smil og en blyant i hånden.
*Kom hun lige ned fra træet?* spurgte han Toshiba og lagde hovedet på skrå.
Toshiba grinte af hans kommentar, og smilte venligt til pigen.
*Ja, det gjorde hun,* sendte han en tanke tilbage.
"Hej," sagde han til pigen, mens hans brune øjne strålede. "Hvor kom du fra?" Han kiggede op i det træ hun kom fra og ned på hende igen.
Shetan gjorde det samme, men kiggede ikke på pigen derefter, men på panteren ved hendes side.

//Beklager den lange vente tid :i//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:08

Hun smilede til drengen og til ulven.
"Tjoh jeg kommer fra træet derovre" Hun pegede hen imod træet hun havde siddet ved." Jeg var igang med at tegne George her" Hun pegede på panteren, som løftede poten for nærmest og sige hej som den hed set Nille gøre når hun kom hjem og løftede hånden op for at hilse på dem. "Hvor kommer du fra?" Hun kiggede nysgerrigt på drengen. "Nåh jah, mit navn det er Nille og dit er?" Spurgte hun sødt.

//Gør ikke noget Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:15

Shetan nikkede som hej til panteren.
Han elskede at møde nye dyr!
"Hej Nille," sagde Toshiba høfligt. "Jeg er Toshiba og den sorte ulv der er Shetan, min tvilling," Han kiggede ned på Shetan, der stadig var meget fokuseret på panteren. Dog kiggede han hurtigt op på Nille, med glade brune øjne og derefter på panteren igen.
Toshiba smilte af ham og kiggede endnu engang op i træet.
"Tegnede du virkelig oppe i et træ?" spurgte han med et imponeret blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:17

Hun smilede, Toshiba... Intressant navn.
"Jah... Det er nu meget normalt for mig... Jeg tegnede George her." Hun nussede George på hovedet, som kiggede op på hende da hun gjorde det.
"Tvilling siger du? Som i Santuines?" Hun så nysgerrigt på Toshiba.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:21

Han nikkede og kiggede ned på den smukke panter, der elskede at hun nussede hans hoved.
"Ja," sagde han og kiggede op på hende igen. "Jeg er en satuine," Han kiggede hende dybt i øjnene. Hans øjne var varme, så det nogen gange kunne ligne at de kunne spises.
"hvad med dig?" spurgte han og puttede sine hænder i lommen. "Er du en shapeshifter? Jeg har hørt at de også kan tale med dyr så,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:27

Hun smilede og hans øjne var pæne.
"Jah, jeg er en shapeshifter... Jeg skifter form til panter, men kan snakke med de fleste dyr... Jeg kan foreksempel snakke med ulve" Hun nikkede hen imod hans tvillingebror Shetan. George gik lidt væk fra dem og hen til træet igen, og lagde sig ned ved siden af Nilles blok og han kiggede ned i den. Han havde sandsynligvis mistede sin begejstring for samtalen. Nilles øjne var blå, og lignede nærmest noget man kunne falde ned i, så blå var de. "Hvad bringer dig herud i skoven?" Hun var en smule nysgerrig nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:45

Han bemærkede de smukke blå øjne, der fik ham til at føle at han faldt ned i et hav.
"Jeg lufter bare Shetan," sagde han med et smil og nikkede ned mod Shetan, der stadig kiggede nysgerrigt efter den sorte panter. "Han elsker at være udenfor, som alle andre ulve selvfølgelig,"
Shetan kiggede op på dem, hans sorte ulve øre strittede op i vejret mens de brune øjne lyste klart.
Toshiba smilte til ham og kiggede på Nille igen.
"Selvfølgelig elsker jeg også selv at være udenfor," sagde han med et smil og kastede sin hættetrøje over skuldren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 21:47

Hun nikkede forstående, hun havde tit gået ture med sine dyre venner.
"Så er vi to" Hun smilede til ham, og hørte at George var igang med at klare op i et træ. Hun hørte en gren knækkede og vendte sig hen imod lyden, og kiggede undersøgende derind, hun kunne ikke se noget.

/Tjah, sætter lidt spænding er det ok Smile?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 22:11

De bemærkede begge to grenen knække.
Mystisk.
Hvordan kunne en gren knække, uden at der var noget tungt der fik den til det?
Han gjorde det samme som Nille og kiggede det sted hen grenen var knækket. Shetan stillede sig angrebsstilling og blottede sine hvide ulvetænder, der nemt kunne slå et menneske ihjel.
Toshiba gik forsigtigt tættere på.

//Det er i orden Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 9:12

George traskede hen til Shetan og knurrede sammen med ham.
*Blev her George* Nille sendte en tanke til George der hurtigt nikkede, hun skiftede form til panter og fulgte efter Toshiba.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 21:34

Toshiba sendte et hurtigt blik til Shetan, inden han luntede tættere på busken.
Han vidste ikke om der ville være noget farligt derinde, men hvis der var måtte han værepå vagt ellers ville det sikkert gå grueligt galt.
Shetan stoppede ikke med at knurre, mens nakkehårene strittede. Han måtte være på vagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 8:42

Nille kunne se en skikkelse og hendes hår begyndte at stritte, hun løb foran Toshiba og fik ham til stoppe. Hun hoppede op i et træ og listede tættere på hun vidste godt at personen måske ville kunne se hende men stadig.

//Skal jeg bestemme hvem det er eller vil du xD?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 16:29

Toshiba stoppede op.
Luften var tyk, som en røg der ikke ville forsvinde. Der var noget inde i den buske, noget der ikke ville dem noget godt.

//Det må du gerne ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 16:42

En kvinde der hurtigt skiftede form til en usædvanlig rød panter sprang på Toshiba, men Nille hoppede ned på panteren og angreb den. De kæmpede ihærdigt, kvinden var uden tvivl stærkere og meget ældre end Nille, men hun var hurtig. Den røde panter slog efter hende, men hun nåede og undvige og bed efter hendes pote.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 16:53

Shetan reagrede hurtigt, da en rød stor panter kom springende ud fra busken og angreb Toshiba.
Toshiba væltede om på jorden. Panteren snappede efter hans ansigt, men kunne ikke nå, da Toshiba holdte den om halsen og strittede imod.
Nille sprang på panteren, så Shetan havde en chance for at springe på den. Hun havde et greb om dens pote, så Shetan sprang op dets flanke og lod sine skarpe tænder gennembore dets kødfulde krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 16:59

*Nej! Nille lad være!* Et skrig lød inde i hendes hoved, det var hendes mormors stemme. Hun gav slip og skubbede Shetan væk, ikke hårdt men nok til at han gav slip. Hun stirrede på panteren, og lagde hovedet på skrå. *Er det dig mormor?* Hun sendte tanken til dyret, men den stirrede uforstået på hende, og svarede*Nej, hvad snakker du om?* Den lagde an til at angribe igen, men Nille knurrede advarende af den og gjorde sig lidt større. Den krummede sig sammen da den kunne se at hun var klar til at bide dens strube over. *Nille, du kan ikke se mig. Du må ikke se mig* Det var hendes mormor igen... Den røde panter angreb Nille igen da hun bare stirrede frem for sig.

//Håber ikke jeg lød alt forvirret der? Surprised//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 17:26

Shetan hoppede hurtigt tilbage og landte på jorden, på sin sædvanlige angrebsstilling. Han kunne høre Nille tale med den røde panter.. Hun kaldte den mormor?
Toshiba følte ikke at han kunne hjælpe med noget.
Shetan kiggede op på ham, med store øjne.
*Hun snakker om sin mormor?* sendte han en tanke til Toshiba.
Toshiba løftede forvirret på et øjenbryn.

//Det går nok Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 19:33

Nille knurrede af panteren, som nu snappede efter hende igen og igen. Hun skiftede form og fløjtede så George kom, han kom i en fart og angreb panteren. Den røde panter kunne se at den ville tabe, så den løb væk med halen mellem benene.
"Undskyld Shetan, jeg hørte en stemme i mit hoved... " Hun smilede undskyldende til Shetan. "Jeg troede det var panteren men... Det var åbenbart en Shapeshifter på vildveje mener jeg... Jeg tror ikke hun kommer tilbage for nu ved hun at dette sted er optaget." Hun trak let på skuldrene og kiggede ned på George.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 19:50

Shetan nikkede forstående, selvom han ikke rigtig forstod hvad hun egentlig snakkede om.
Toshiba kiggede sig omkring, efter noget han kunne dræbe den røde panter med. En stor kæp, fangede hans oprmærksomhed.
Han tog hurtigt kæben og svingende den ned i den røde panters stærke ryg, i håb om at brække ryggen på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 20:12

Panteren sank sammen og døde. Nille kiggede træt på den.
"Sikke et møde hva? Nå, må jeg få fat i dit navn? Jeg hedder Nille." Hun smilede roligt til ham og smågrinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Man 7 Jan 2013 - 19:18

Han smed kæppen fra sig og kiggede kort ned på den døde panter.. Hvad der var sket havde han stadig ikke helt forstået, men det var en tanke han skubbede væk.. De havde besejret panteren, det var det vigtigste..
"Toshiba," sagde han og pustede ud. "Mit navn er Toshiba," Han fjernede lidt hår fra panden og kiggede hen på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 12:19

Nille smilede skævt, og kørte en hånd igenmen det sorte hår, og de sorte øjne glimtede mat.
"En fornøjelse at møde dig, Toshiba." Sagde hun, og grinede kort. Hun så på ulven. "Og en ære at møde dig, Shetan."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Gæst Ons 9 Jan 2013 - 15:49

Shetan logrede med halen.. Pigen her virkede til at være god nok, Shetan kunne ikke se noget der skulle være ondt ved hende.. Hun kæmpede mod en panter og hun kunne endda selv forvandle sig om til en!
De store brune ulve øjne smilte. Det var det ved ham der gjorde at man kunne se at ham og Toshiba var brødre.. Øjnene, begge chokolade brune og varme..
Toshiba nikkede høfligt til Nille.
"Det er også rart at møde dig Nille," sagde han. "Må jeg spørge om du kendte den panter?" Han nikkede ned mod panteren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im not naive, but can i trust you?//Nille// Empty Sv: Im not naive, but can i trust you?//Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum