Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Dangerous ... //Michael// EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Dangerous ... //Michael// EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Dangerous ... //Michael// EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Dangerous ... //Michael// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Dangerous ... //Michael// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Dangerous ... //Michael// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Dangerous ... //Michael// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Dangerous ... //Michael// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Dangerous ... //Michael// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Dangerous ... //Michael// Voteba13Dangerous ... //Michael// Voteba14Dangerous ... //Michael// Voteba15 
Jake
Dangerous ... //Michael// Voteba13Dangerous ... //Michael// Voteba14Dangerous ... //Michael// Voteba15 
Sasha
Dangerous ... //Michael// Voteba13Dangerous ... //Michael// Voteba14Dangerous ... //Michael// Voteba15 
Renata
Dangerous ... //Michael// Voteba13Dangerous ... //Michael// Voteba14Dangerous ... //Michael// Voteba15 
Lenore
Dangerous ... //Michael// Voteba13Dangerous ... //Michael// Voteba14Dangerous ... //Michael// Voteba15 
Genevira
Dangerous ... //Michael// Voteba13Dangerous ... //Michael// Voteba14Dangerous ... //Michael// Voteba15 
Celenia
Dangerous ... //Michael// Voteba13Dangerous ... //Michael// Voteba14Dangerous ... //Michael// Voteba15 
Marcus
Dangerous ... //Michael// Voteba13Dangerous ... //Michael// Voteba14Dangerous ... //Michael// Voteba15 
Elizabeth
Dangerous ... //Michael// Voteba13Dangerous ... //Michael// Voteba14Dangerous ... //Michael// Voteba15 
Emery
Dangerous ... //Michael// Voteba13Dangerous ... //Michael// Voteba14Dangerous ... //Michael// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Dangerous ... //Michael//

Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 20:14

Sted: Doomsville Rotten Root District - kloakkerne
Tid: et par minutter før midnat
Omgivelser: Et par rotter, vand.. Det der nu er i kloakkerne
Tøj: [Kun administratorer har tilladelse til at se dette link]

Selvom Isobel tit og ofte var i Doomsville havde hun dog aldrig været i kloakkerne, hun vidste ikke engang at der var sådan nogle. Men da hun hørte om det ville hun strks derned! Bla. for at udforkse, måske finde noget som andre ikke har fundet.. Dem som hun fik det af vide af sagde at hun ikke skulle gå derned, hun spurgte hvorfor, men fik intet svar. Så er der vel en god grund til at gå derned! Se hvad der er dernede, hvis der over hovedet er noget.
Nogle rotter løb hen forbi hende og løb alt hvad de kunne væk derfra. Hun vendte sig hurtigt om for at se om der var noget, men på trods af hendes gode syn i mørket kunne hun ikke se nogen. Flygtede de for nogen, eller noget? Det var bestemt noget hun skulle finde du af. Hun begyndte så småt med at gå igen, og efter lidt tids gang kom hun til et sted hvor kloakkerne delte sig op. Hun kunne tage 5 veje.. Hun stod lidt og kiggede på de 5 veje hun kunne tage og valgte så til sidst den der så mest spændende ud, eller med andre ord. Den der så mest skræmmende ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Sv: Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 20:23

Michael lod blikket omkring i kloakken efter havde taget en 'genvej' troede han og vandret nu i kloarkernes systemmer for at undgå sakref's spioner samt hans demoner, så måske var han heldig at kunne komme ud i live, hans blik lod rundt og den klamme lugt var ved at drive ham vandvittig efter 2 timer at havde gået der nede, men så igen hans blik lod sig på en skikkelse han syntes kunne se men så en rotte som lod blikket på ham og stak af, og fodtrin kunne høres som nærmede sig fra den retning han kom fra, han lod sig gå den anden vej i tilfælde af at det var sakref's demoner som havde fået tanken om at følge ham via kloaken, han lod sin lighter tænde en smøg han havde i sin læder jakke og tog et hvæs, hvor efter han pustede røgen ud og gik den retning som førte væk fra hvor Isobel var ved at gå imod, hans blik lod tilbage og hendes fodtrin kunne stadig høres, han overvejede at gøre sig klar til kamp, men det ville nok ikke være det bedste beslutning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Sv: Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 20:27

Lidt længere nede af den snævre vej blev noget lys tændt i få sekunder, det vækkede straks hendes opmærksomhed til live, og hun begyndte med at gå hurtigere. Stanken dernede generede hende ikke så meget, da hun lukkede det helt ude af sit sind og tænkte ikke på. Helt ubevidst var hun begyndt med at småløbe hen mod den skikkelse som hun havde set.
Der gik ikke langtid før hun løb rigtig stærk, hun søgede efter svar på hvem det mon kunne være. Men efterhånden som hun kom tættere på kunne hun lugte det, trods den klamme stank overdøvede lugten af engel det hele. Hun sukkede kort og stopped op, hun lænede sig op af muren og fik sat sig ned på de kolde og våde sten. Hun havde lige håbet på lidt spænding.. Men selvfølgelig ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Sv: Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 20:46

michael kunne høre hendes fodtrin lød højere og højere og han trak sin spring kniv og lod mod hende '' giv dig til kende!'' sagde han kort og lod blikket på pigen kort og lod kniven ligge sig i lås igen og ned i lommen. ''hvad laver du her nede? er du ik klar over det er farligt for en tøz som dig at befinde dig her nede'' sagde han kort og lod sig forblive hvor han var med tankerne krystal klare på at hvis hun blot nærmede sig havde han sin smøg parat til at kunne bruge gløderne til at forsvare sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Sv: Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 20:50

Hun kiggede blot på manden som stod med en kniv mod hende, give sig til kende? Han kunne vel se, han var vel ikek blind... Hun sukkede lidt, mens et lidt flbet smil kom frem på hendes læber. Hun rejste sig op og gik lidt hen imod ham.
''En tøs som mig? Undskyld mig min kære, men vi har vist ikke mødt hinanden før?''
Hun vidste at hendes navn tit blev sagt rundt omkring i forskellige byer, så hvorfor skulle hans ikke havde hørt det?
Hun negede lige så fint mens et lumsk smil kom frem på hendes læber. ''Isobel.. Isobel graf.'' Hun rettede sig op og så på ham med et lusket blik. Hun så lidt på gløden som han havde i hånden, troede han at den ville kunne forsvare ham!
Hun begyndte så småt med at gå med rolige skridt hen mod ham, mens et lille smil blot foldede sig ud på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Sv: Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Gæst Fre 9 Nov 2012 - 21:05

han sukkede kort og lod blikket på hende ''tja, hvis du er den isobel som jeg har hørt rygter om, så er du ikke ligefrem med Sakref.'' sagde han kort og lod blikket videre rundt i kloaken ''så dermed har jeg ingen interesse for at bruge tid på en vampyr tøz som dig'' sagde han kort og lod blikket forblive på hende, mens tankerne om ventor mon havde haft en samtale med hende, hendes navn sagde ham noget man ikke helt hvad, men måske finder han ud af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Sv: Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 16:10

Hun lavede en lille arm bevægelse mens et lille smil foldede sig ud. ''Jeg er den Isobel, i egen høje person!'' Eller det vil sige at hun muligvis var den, hun var jo ikke sikker på om der var andre som hende ude i denne verden?
''Du kommer ikke langt med smir min kære..'' Hendes smil blev lidt mere åbent og man kunne lige akkurat se en af hendes hjørnetænder. '' Hun trådte et par skridt tættere på, men dog stadig lidt varsomt. Man vidste aldrig hvad væsner som gik rundt hernede kunne finde på... Og hun havde sådan set slet ikke lyst til at finde du af det.
''Ser du, jeg er ikke som andre.. Fjern du blot den gløde der, den kan alligevel ikke gøre nogen forskel på noget som helst!'' Hun pegede hen på gløden han havde i hånden. Det kunne jo godt være at den kunne gøre hende noget, men hvis det var smerte han ville give hende, så var det ikke den han skulle bruge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Sv: Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Gæst Lør 10 Nov 2012 - 18:23

han smilede lidt og lod smøgen i munden og den forblev der i hvert fald indtil videre ''hvis det er min smøg du hentyder til kan jeg ikke ligefrem se noget problem, eller er du bange for folk som ryger'' sagde han kort og smilede lidt for sig selv ''men uanset har jeg ikke til til små snak'' lod han gentage sig selv og lod sig vende om og gik den mdsatte retning hvor Isobel stod, hans interesse for kamp var ikke just den største, men hvis hun var på tværs ved man aldrig, og han havde jo sin smøg i munden i værste tilfælde, gløden fra den var nok, og mere end rigeligt tænkte han kort og lod et par skridt gennem kloaken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Sv: Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:25

Hun grinede svagt... ''Hør nu min ven, jeg er ikke bange for noget..'' Hun plantede et lille fint smil på læberne og lod det langsomt blomstre. ''Det er forsent, vi er gået igang med at snakke.. Og jeg har ikke ligefrem lyst til at lade dig være i fred, især ikke nu hvor du ikke vil have mig i dit selskab... Det er blot endnu en god grund til at blive'' Hun grinede lidt mere og gik hen foran ham så hun stod i vejen for ham så han ikke kunne gå længere.. Et bredt smil voksede langsomt på hendes læber, mens hun stille trådte et skridt tættere på ham, så deres kroppe lige akkurat snittede hinanden.. Hun lagde langsomt sit hoved på skrå mens et underligt smil havde formet sig på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Sv: Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 8:38

hans blik lod på hende, og en irriterende tone kom ud ''jeg har ikke tid til små lege, og eftersom at jeg har lidt travlt, for har ingen interesse i at blive her, og spicielt ikke når der en tøz som dig følger efter mig'' sagde han kort og lod blikket forblive på hende ''og siden du intet har at frygte burde du flytte dig før du får noget at frygte'' sagde han kort og blikket flyttede sig ikke fra hende, han var irriterret, og hun virkede som en irriterende lille søster som ikke ville lade sin større søskende være i fred, men sådan var det vel, men han havde ingen interesse for at snik snakke, hun var i vejen og han havde ingen interesse for at lade hende blive indvoldveret i mere balade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dangerous ... //Michael// Empty Sv: Dangerous ... //Michael//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum