Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba13uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba14uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Natalie
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba13uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba14uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Lori
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba13uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba14uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Valentine
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba13uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba14uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Renata
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba13uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba14uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Jake
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba13uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba14uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Sean
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba13uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba14uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Lenore
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba13uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba14uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Abigail
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba13uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba14uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba15 
Celenia
uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba13uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba14uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

uh let me take a look//Kendra//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 19:36

hun trak på skulderne "dumme dreng, du ved virkelig ingenting" hun rystede på hoved af ham og rejste sig op "jeg har noget blod på flaske, vil du have noget af det" spurte hun og så kort ned på ham, før hun gik hen mod sit køkken og fandt et glas frem og en flakse med blod "og før du siger noget derer blod donere, de er ikke døde af det" hun smilede kort og rystede på hovede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 19:42

"jeg bliver vel nød til det ellers ville du bare tvinge mig til det
har jeg ikke ret" svarde Arason i det han kiget på hende
i det hun gik der ud for at hente det til dem han kiget sig omkringe der
var måske en vej ude han listede ude til døren igen og begynde og prøve på at åbende den igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 19:45

hun tog endnu et glas og trykkede på en knap der fik hele huset til at forsegle, imens hældte hun noget blod op og vendte sig om, hun drak af sit glas, mens hun så på ham "åhh det ville jeg ikke gøre hvis jeg var dig" sagde hun og tog hans glas "her du vil jo godt" hviskede hun og lagde hovede på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 19:51

han kiget på blodet der var en stemme der
talte til ham i hans hovede den stemme sagde det her
til ham du vil jo godt havde drikke det ikke
Nej du bliver nøde til og tvinge det i mig"
svarde han og kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 19:54

hun trak på skulderne og drak hendes eget glas ud "jamen så fair nok, hvis det er det du vil" hun smilede og drak indholdet i det anded glas, hvorefter hun vaskede dem og lagde dem i opvaskeren "uhh sikke en god årgang" hviskede hun og så på flasken før hun stillede den væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 19:58

hele hans famile pasrede inde i hans hovede hans slægtninge fra
den amrikansk revultionhvad var det der sket han tog sig til hans hovede
fordi det hele tiden dunket i hans hovede nu han forsøgte og få det væk men det hjælpe ikke hvorfor kunne han se sin famile fra tilbage til den amrikanske revlution han så hans famile kæmpe for frihed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:01

hun hævede det ene øjenbryn, men trak på skulderne af ham "nåh men det var hyggeligt o nu vil jeg blive meget glad hvis du forlod mit hus og aldrig satte din fod her igen" hun trykkede på knappem og alt forseglingen forsvandt "er det forstået, gå din vej og kom aldrig igen, hvis jeg ser dig på min ejendom igen er du så meget som død" snerrede hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:11

han rejste sig op "jeg går ikke før jeg får det jeg kom efter"
svarde han og kiget på hende med et brænde had han løbe med fuld fart over mod hende imens han angreb med sin kniv der ramte hende i skulderne "jeg gir ikke op" svarde han og kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:14

hun snerrede og hendes hænder glødede kraftigt, temperaturen steg kraftigt i det store lokalle "åhh det skulle du ikke havde gjort" sagde hun og trak kniven ud "jeg vil flå dit hjerte ud gennem din mund og dine øjne, dem vil jeg tvinge dig til at spise" hvæsede hun og smed kniven af helved til "jeg har været sød og det du så før var ingenting" hun trak en stor slagter kniv op og kastede den efter ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:19

han undgik den med nød og næppe i det den snitede hans hætte
så den faldt ned "tror du du kan tæve mig jeg kender byen ude og ind"
svarde han og kiget på hende med et lide så stort raserig
han trak hans anden kniv frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:22

hun hvæsede og der gik ild i hendes hænder, i takt med at hun gik frem mod ham "du er så færdig" hvæsede hun og ramte ham med sin brændende hånd på skulderen, hun trak en kniv og hamrede den ind i maven på ham "modbydelig barn" hvislede hun koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:26

han faldt sammen da kniven ramte ham han kiget
op på hende med et koldt blik hvis hun ville dræbe ham skulle
hun gøre det meget meget bedre i nu han rejst sig op og sparket hende ind i køknet som hævn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:29

hun snerrede og landede perfekt og yndefuld "FORLAD MIT HJEM"" snerrede hun og var allerede henne ved ham, hun greb ham om halsen og trak ham med udenfor "jeg vil aldrig se dig her igen forstået kryp" snerrede hun og kastede ham udenfor, hvorefter hun gik indenfor igen, hun satte sikkerheds systemet til ham sukkede, så nu var det hele lukket helt af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 20:37

han havde forudset det her han gik rundt omkring stedet
for at finde en vej ind men han kunne ikke finde en så det ende med at han satte sig udenfor og ville vente til næste dag men han havde det virklige dårliget havde hun ret med det med blod havde han brug for det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

uh let me take a look//Kendra// - Page 2 Empty Sv: uh let me take a look//Kendra//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum