Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Can i stay here?//Kendra// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Can i stay here?//Kendra// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Can i stay here?//Kendra// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Can i stay here?//Kendra// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Can i stay here?//Kendra// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Can i stay here?//Kendra// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Can i stay here?//Kendra// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Can i stay here?//Kendra// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Can i stay here?//Kendra// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Can i stay here?//Kendra// Voteba13Can i stay here?//Kendra// Voteba14Can i stay here?//Kendra// Voteba15 
Jake
Can i stay here?//Kendra// Voteba13Can i stay here?//Kendra// Voteba14Can i stay here?//Kendra// Voteba15 
Sasha
Can i stay here?//Kendra// Voteba13Can i stay here?//Kendra// Voteba14Can i stay here?//Kendra// Voteba15 
Renata
Can i stay here?//Kendra// Voteba13Can i stay here?//Kendra// Voteba14Can i stay here?//Kendra// Voteba15 
Genevira
Can i stay here?//Kendra// Voteba13Can i stay here?//Kendra// Voteba14Can i stay here?//Kendra// Voteba15 
Celenia
Can i stay here?//Kendra// Voteba13Can i stay here?//Kendra// Voteba14Can i stay here?//Kendra// Voteba15 
Lenore
Can i stay here?//Kendra// Voteba13Can i stay here?//Kendra// Voteba14Can i stay here?//Kendra// Voteba15 
Katrina
Can i stay here?//Kendra// Voteba13Can i stay here?//Kendra// Voteba14Can i stay here?//Kendra// Voteba15 
Lori
Can i stay here?//Kendra// Voteba13Can i stay here?//Kendra// Voteba14Can i stay here?//Kendra// Voteba15 
Edgar
Can i stay here?//Kendra// Voteba13Can i stay here?//Kendra// Voteba14Can i stay here?//Kendra// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Can i stay here?//Kendra//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:16

P:Cowboybukser og en blå skjorte.
S: gaderne i Doomsville.
V: Regnvejr.
T: Aftentid.

Et dybt suk undslap Zayns læber, da han gik med rolige bevægelser igennem gaderne. Regnen sivede ned fra himlen, men det generede ham dog ikke. Havde han været hjemme i sin egen verden, havde det generet ham meget, så han ville finde et sted hvor der var læ, men nu hvor han var i denne verden, vidste han ikke hvor han skulle gå hen...
Endnu et suk undslap hans læber. Alle væsnerne gik lige forbi ham, nogen skubbede endda til ham. Det var ikke noget nyt, sådan gjorde man også på jorden.Han kiggede rundt, efter hvad vidste han ikke. Regnen havde gjort hans skjorte våd, så den klistrede til hans krop.
"Kan det blive bedre?" mumlede han for sig selv og kørte en hånd igennem sit våde hår.
En skikkelse kom gående igennem gaden, med elegante og smidige bevægelser som en kat. Det var som om at hun ejede gaden, for alle væsnerne gjorde plads for hende.
Zayn løftede på skuldrene og gik ikke til siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:37

påklædning[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] plus en blodrød halskæde, der lyser svagt

hendes slanke skikkelse gik gennem alt og måden folk gjorde plads til hende, fik hende til at hæve øjenbrynet, måske var det fordi hun efterhånden var blevet en smule gammel, og derfor også havde meget styrke. alle mulige forslag røg gennem hendes tanker, men hun trak på skulderne og fortsatte elegant videre, som altid var hendes gang perfekt, velformede og fuld af elegance, værdighed.
en ung mand fangede hurtigt hendes opmærksomhed, menneske og ganske køn. det var nu ikke dette der fangede hendes synderligt, det var måden han ikke gjorde plads for hende, hvilket fik hende til at stoppe op, *fedt* tænkte hun og rullede med øjnene *her står jeg helt våd, og ellers i så godt humør* hun sukkede og lagde armene over kors "kan jeg hjælpe dig med noget" spurte hun elegant og smukt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:41

Den pige de alle havde gjort plads til, havde den smukkeste kjole på der fik hende til at ligne en prinsesse.
Han kiggede på hende, med venlige øjne. Hun var sjask våd, præcis som ham selv. Hun var nu ganske køn, med det flotte blonde hår og røde læber..
"Nej," sagde han stille og tog hænderne op ad lommen. "Medmindre du kender et sted hvor man kan søge ly?" Han smilte charmerende til hende.
Man kunne nu aldrig vide om hun kendte et sted, eller om hun bare ville ignorer ham og gå videre.
Man kunne jo aldrig vide med denne verden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:47

hun tog fat i hans arm og trak ham væk fra gaden, stillede ham ind i en gyde "har du da ikke selv et sted at være" spurte hun og tog fat om hans hage, hun vendte og drejede hans ansigt, som for at se hvordan han nu end så ud, ganske køn var han og charmerende, han kunne da godt bruges. hendes øjne lå på hans og gled kort ned over hans hals og tilbage på hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:50

Det gav et sæt i ham, da hun trak ham ind i en gyde, mens regnen stadig havlede ned over dem med blide bevægelser.
"Nej," sagde han forvirret, mens hun studere ham ved at have et tag om hans hage og dreje hans hoved rundt.
Han bemærkede at hun kiggede på hans hals, hvilket fik ham til at blive en smule nervøs, men ikke meget.
Forsigtigt tog han hendes hånd væk og kiggede hende i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:53

hun lagde hoved på skrå og fik et overraskende medfølende blik i øjnene "jo hvorfor ikke, men hvis du prøver på at stjæle noget, vil du fortryde du nogensinde blev født" advarede hun og sukkede "jeg har haft nok indbrud i den idiot, men han lærte hurtigt fra sig" et mildere smil dukkede op på hendes læber, da hun så rundt "kom så pretty boy, lad os komme til den rige del og få dig ind i varmen" hun smilede og trådte frem mod vejen og så på ham over skulderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:56

"Jeg stjæler ikke noget," sagde han og løftede hænderne op foran sig.
Han smilte skævt til hende og fulgte med hende.
*Th, pretty boy,* tænkte han for sig selv og kom op på siden af hende.
De varme og rige steder sagde hun. Ordet varme fik ham til at glæde sig, han frøs meget sådan som den skjorte klistrede sig til kroppen. Men, den rige del vidste han ikke lige hvad han skulle sige til. Han havde aldrig været i et hus der havde kostet særlig meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:04

hun nikkede og lagde en hånd på hans skulder "jamen så er du mere end velkommen" hendes smil var næsten blændende og lyste hendes ansigt op. hun fik ham hurtigt med sig, væk fra denne del, det skulle bare gå hurtigt, at være her, det gav hende en slags kvalme og lige nu trængte hun bare til at komme hjem "er du sulten, kunne du tænke dig noget at spise" spurte hun og lagde kort hoved på skrå, denne dreng var jo gennemblødt, måske var hun det også selv, men forskellen fra hende til ham, var at han rent faktisk kunne mærke kulden, det kunne hun ikke selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:09

"Tak tak," sagde han og smilte til hende.
Når hun smilte, lyste hendes ansigt op på en måde der fik hende til at ligne en engel.
Hun var meget køn, det måtte han indrømme.
"Jeg indrømmer gerne at jeg er sulten," sagde han og smilte til hende.
Det så ikke ud til at det generede hende, at regnen gjorde hendes tøj vådt. Frøs hun slet ikke?
De kom ud af gaderne, der langsomt snævrede sig ind, og bygningerne blev flottere og flottere.
Det måtte være det rige kvarter..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:17

hun smilede og trak på skulderne "et eller andet må jeg o bruge mine penge på, så hvorfor ikke samle en hjemløs knægt op på gaden og hjælpe ham lidt og hvis jeg ikke tager meget fejl har jeg noget tøj i din størrelse" hun så ned af ham og nikkede stille "jep du har min brors krops størrelse" hun smilede og så frem, så hvordan det hele ændrede sig og hvordan det blev finere "jamen så må du få noget at spise, vi kan ikke have at du sulter vel" grinede hun og stoppede ved et smukt stort, meget stort hus. hun gik hen mod det og trak sin nøgle frem for at låse op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:28

Han smilte skævt.
Det lød rart med noget tørt tøj, også noget der endda passede.
Han undlod at rødme, da hun kiggede ned ad ham, hun gjorde det jo kun for at se om det tøj hun havde passet.
Han fulgte med hende, hen til det flotte hus og kunne ikke lade være med at spærre øjnene op.
Sikke et hus!
Det måtte være meget dyrt, sådan som det blomstrede for al til de andre bygninger.
"Wow," sagde han stille og ventede på at hun skulle låse op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:34

hun grinede og rystede på hoved "jamen mange tak, det var nu ikke så svært vi har æret meget..rige i min familie" hun trak på skulderne og åbnede døren, hun lod ham komme ind i det smukke store hus, hvor der var adskillige gamle ting, fra 1400 tallet og op efter, af den ene eller anden slags, en gammel slidt dagbog lå på bordet, med en smuk håndskrift, datoen stod den 23 juli 1465. hun smilede undskyldende og sukkede, der var en smule rodet, men ellers var alt smukt, et maleri hang af hende, målet i 1756, hvor maleren havde fanget hendes udtryk godt "ja undskyld her roder lidt, jeg havde ikke forventet gæster" hun trak på skulderne og kørte en hånd igennem håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:40

Da han gik ind i huset, havde han det som om at han kom ind på et museum fyldt med værdifulde genstande fra 1400 tallet. Det var her han ærgede sig over, ikke at havde fuldt ordenligt med i historie..
"Wow!" sagde han endnu engang og drejede rundt, for at kunne se det hele. Det var som et slot. Pyt med at det rodet lidt, det gjorde ingen forskel for det flotte hus.
"Det må jeg sige," sagde han og smilede til hende. "Man kan ikke engang se at her roder," Han blinkede til hende og kørte en hånd igennem sit våde hår, mens han stadig drejde halvt rundt for at se det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:50

et blidt og klokkeklar latter passerede hendes læber da hun lukkede døren "nu overdriver du" hun rystede på hoved og tog blidt hans hånd i sin egen "kom nu finder vi dig noget tøj også laver jeg lidt mad til dig" hun smilede og trak ham med oven på, op på sit værelse, der mindede nogle lunde om det neden under, bortset fra et stort skab med en masse gammelt tøj og noget nyt "vent her" sagde hun og forsvandt ind i skabet, efter omkring to minutter kom hun tilbage med en sort skjorte, et par slidte jeans og noget undertøj "her, toilettet er der henne, så kan du skifte, når du kommer ned burde maden være klar" hun smilede blidt til ham og trådte hen mod døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:55

Han lod hende trække ham med sig, ovenpå hvor værelset var ligeså smukt. Et kæmpe skab var næsten den eneste forskel.
Han smilte til hende og tog imod det tøj hun gav ham.
"Tak," sagde han og sendte hende et sødt smil inden han gik ud på badeværelset for at klæde om.
Badeværelset var meget flot, det duftede af blomster og nyvaskede ting.. Ja, duften af at alting var rent..
Han tog så godt han nu kunne, sit tøj af der klistrede sig til kroppen. Det blev behageligt at få noget andet på..
Han tog hurtigt det andet på og tog det våde op i hans arme, da han ikke vidste hvad han skulle gøre af det..
Døren ud til værelset åbnede han forsigtigt og kiggede sig omkring. Maden skulle være klar nu, havde hun sagt, men hvor var køkkenet mon henne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 22:08

hun var hurtigt smuttet neden under og var nu i gang med at stege kødet og hakke grønsager, alt sammen hurtigt og nemt, hun var hurtig og finger nem, så alt gik som smurt. dog efter noget tid da hun havde fået lavet maden og han ikke var kommet ned, lev hun en smule bekymret og mistænkelig "er du okay der oppe" spurte hun og fik stillet tallerken, bestil og den slags på plads på et smuk mahogni bord, hun smutted op af trapperne og så rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:51

"Ja ja," råbte han og kiggede sig omkring, mens han langsomt forlod værelset.
Det våde tøj føltes som om at bære på en våd hund, det lugtede bare ikke ligeså slemt.
Han fortsatte ned ad trapperne, da han kom til at gå ind i hende.
"Jeg har det fint," sagde han med et smil og gik et skridt tilbage, for ikke at stå for tæt på hende. "Jeg spekulerede bare på hvor jeg skulle ligge dette tøj," Han løftede lidt i det våde tøj og smilte skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 16:56

hun tog imod tøjet med et smil "jeg skal nok tage det" hun nikkede kort og forsvandt, efter få sekunder kom hun tilbage "maden er serveret" hun pegede mod spise bordet og gik selv ud for at tage noget blod "så er tøjet okay, sidder der fint" hun så spørgende på ham og kørte en hånd igennem håret efter hun havde fået fyldt et smukt glas med blod, hun bevægede sig hen mod ham og hævede øjenbrynet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:00

Han kiggede kort efter hende, og drejede hovedet. Han fik med det samme øje på det smukke bord med mad. Bare synet af det fik hans mave til at rumle, men duften var den værste da den drillede ved at svæve om hans næse.
"Det sidder meget godt," sagde han og kiggede hen på hende igen.. "Tak,"
Han kunne ikke undgå at bemærke glasset med blod.. Ikke at det generede ham som sådan, han var bare ikke van til at se det.. Selvom det kunne ligne rødvin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:09

hun nikkede og gik hen for at sætte sig ved bordet, hendes øjne landede kort på en smuk amulet hun havde i hånden, en amulet der svagt kunne minde om et hjerte på grund af lyset. hun sukkede og så med et træt ud som om hun var udkørt over et eller andet "åhh det var så lidt, bare tag for dig, jeg kan lave mere hvis det skal være" hun tog en tår af væsken og rynkede brynet stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:14

Han smilte til hende og satte sig ved bordet. Alt den mad, også tilbød hun at lave mere? Det var da alt for meget, når han ikke var andet end en gadedreng der bare havde været heldig ved at pige som hende, tilød ham indenfor..
Han nød varmen omkring sig, samr duften af mad og det tørre tøj..
Han smilte endnu engang til hende, inden han tog for sig af maden. Den smagte utroligt godt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:21

hun lagde amuletten væk, hun blev nød til at tage sig af sin sted mor senere, lige nu var hun vært for denne menneske dreng "så smager det" hun virkede lettere nervøs "det håber jeg for jeg har ikke lavet mad i lang tid og med lang tid mener jeg flere hundrede" hun bed sig i læben og skar en grimasse, dette var underligt at have en varmblodet på besøg også ikke drikke fra ham, ikke dræbe ham, men på en eller anden måde var det vel hyggeligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:28

En trækning i mundvigen udviklede sig til et venligt smil..
Han håbede ikke at han var til besvær..
"Det smager meget godt," sagde han og tog et stykke ind i munden. Han tykkede af munden. "Man kan ikke smage eller se at der er gået hundrede af år," Et kærligt glimt voksede i de kastajnebrune øjne. "Men, jeg vil ikke være til besvær, så hvis der er noget andet du skal nå er det i orden,"
Han kunne mærke på hende, at der var noget der trykkede da hun kiggede på amuletten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:31

hun nikkede og smilede bredt "det er jeg virkelig glad for at høre, jeg var lidt bange for ta jeg havde puttet det forkerte i, nok har jeg et køkken men jeg bruger det sjældent" hun grinede og kørte en hånd igennem håret. hendes øjne lå på hans og hun s¨udtrykket vokse i hans øjne "selvfølgelig er du ikke det, det er bare min sted mor som ønsker mig død...det sædvanelige" nok var der svært at spore hun løj, men i hende øjne var sandheden skrevet "kvinden er over 2000 år gammel, der er intet jeg kan gøre" hun lænede sig tilbage i stolen og sukkede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:36

"Det kalder jeg en gammel mor," sagde han med et kærligt grin og smilte til hende.
Det var ikke for at være led eller noget, det var vel bare en lille sandhed der undslap hans læber.
Han beholdte den øjenkontakt de havde fået og kunne se at hun også havde et glimt i sine blå øjne.
"Det lyder ikke som det sædvanlige for mig, men ja, jeg er jo også bare et menneske fra jorden," sagde han med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Can i stay here?//Kendra// Empty Sv: Can i stay here?//Kendra//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum