Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Voteba13Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Voteba14Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Voteba15 
Abigail
Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Voteba13Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Voteba14Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Tirs 13 Nov 2012 - 16:37

Tid: 0:03
Vejr: Klart, de sidste af solens stråler er ved at gå ned.
Sted: Tilfældigt sted i Sunflower district
Omgivelse: Gaden, meget få mennesker går omkring.

Valgûl travede tilfældigt rundt i gaderne, han gik i sin sædvanlige Trench coat, og havde kastet sin sædvanlige illusion af et menneske, han kiggede rundt blandt alle menneskene, men ingen af dem så ud til, at være meget sjove, så vandere blot videre i søgning, mens han nynnede en ukendt melodi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 13:22

Eleanor legede fangelag med en lille pige på ca 6 år. Hun skulle nemlig passe hende ind til forældrene kom hjem. Den lille pige kunne ikke sove så Eleanor syns det var ganske normalt og tage ud så sent og lege med hende. Den lille pige hade langt lyst hår med en rød sløjfe, og en rød kjole. Eleanor fik øje på en mand, der så lidt usetvanlig. Eleanor blev utryk og fik fanget den lille pige. Eleanor satte sig på hug forand hende " tror vi skal gå hjem nu" viskede Eleanor. Hun tog pigen i hånden og hev hende med sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 14:34

Valgûl stoppede op da han hørte en svag hvisken, fra en kvinde, han så over mod dem og et stort smil spredte sig over hans ansigt. før han hviskede svagt. "sådan, to fluer med et smæk." han begyndte langsomt at gå over imod kvinden og barnet, men holdte alligevel en vis afstand mellem sig selv og dem, han ville fortrække at lege med dem i et lukket lokale, hvor ingen kunne afbryde hans legetime. Han stoppede sin ukendte melodi, nu havde han jo fundet nattens underholding.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 17:00

"Eleanor " Skrig pigen "Jeg vil ikke hjem nu vi har det lige så sjovt" Forsatte den lille pige. Eleanor stoppede op i et chok. " Mee...en.. " stammede Eleanor. Den lille pige smilede op til Eleanor. "Kom med mig" grinede hun, og hev Eleanor med hen til en lege plads, der lå langt nede. Eleanor prøvede, og gå uden om alle de mennesker, der nu var der. Eleanor kunne slet ikke se hvor de var længere " Du ved godt hvordan vi kommer hjem igen ikke?" Sagde Eleanor til den lille pige. Den lille pige var lige glad og bare gik vider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 22:42

Valgûl smilte ved synet da, den lille pige løb mod lege pladsen, hvor var børn dog dejlige, sådan at lede folk hen til lege pladsen hvilket sjovt tilfælde virkelig. Han stilte sig et meter bag ved dem og begyndte at følge efter dem til lege pladsen, mens han begyndte at nynne til den ukendte melodi igen, et ondt smil spredte sig over hans læber som de nærmede sig målet, men han holdt stadig sin afstand til dem, men aldrig mere end et par meter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 22:56

Den lille pige Løb hen til gyngen "gyng mig " sagde hun, og Eleanor gjorde hvad pigen sagde. Da hun blev gynget ret højt, var det først der Eleanor så at der stod en og kiggede på dem. Eleanor stoppede med og skubbe pigen, og gik hen mod den mand som stod på afstand " Undskyld mig, men kan jeg hjælpe dem`?" Eleanor kiggede underne på ham, mens hun tog hånden på battet, som sad i bæltet. Hun tog den ikke op. Det var bare for, og støtte sig på noget. Hun Kiggede hurtigt tilbage på, den lille pige der gryngen. Men hun sad bare, og hyggede sig, og grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 23:04

Valgûl smilte over venligt til kvinden da hun gik over imod ham, sådan stod han bare lidt og smilte i et minut før han svared. " Er det ikke en dejlig aften, de sidste stråller forsvinder snart, men jo barn vi skam meget sikre på du kan hjælpe os med noget."
Smilet falmede aldrig tværtimod blev det blot større, han stak hænderne i lommen og så afventende på mennesket, før han gik uden om hende og hen imod barnet, han stilte sig foran det, og gik på hug. "Har du ikke lyst til at vi alle sammen leger en sjov leg sammen var?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 0:23

Eleanor blev lidt tom i hoved efter det svar hun fik. Hun gik hen i mod pigen igen da han var nåde der over. " Ja det kunne være rigtig sjovt" svarede den lille pige manden. Eleanor var lige kommet hen til dem. Hun tog hurtigt den lille piges hånd. " vi går hjem nu søde " sagde Eleanor til den lille pige som prøvede og hive sig fri * slip hende... giv hende, du ville ikke have hende. lad hende blive der, og efterlad hende alene* Eleanor skrig det var hendes hoved der snakkede til hende. hun gav slip på pigen og gik ned på knæende, og skrig "Aldrig jeg vil Aldrig gøre det!!" lidt efter kunne hun ikke kontroller sig selv. Hun gik væk fra legepladsen og ind i blandt menneskerne på vej hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 20:55

Valgûl så efter kvinden der bare gik, han kastede illusionen bort, og brugte sine vinger til hurtigt at lukke afstanden mellem dem, så han stod lige bag hende, "Det ikke høfligt bare at gå sådan, har du ingen manerne?" Han skygge hånd kom op af jorden og prøvede at gribe om hendes ankel for, at holde hende fast. "Desuden vi skal jo lige til at havde det så sjovt." sagde han med en ivrighed, af et barn som lige havde fået lov at åbne sin gave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 1:52

" Hvem er du?.. find dig et andet lege tøj." sagde hun meget bestemt. Hun slog hånden ud efter ham.. Do ramte hun heller ikke.. * Det ikke min bedste dag.. først en pige der ikke vil gøre hvad jeg siger og nu ham* Hun har været meget ude for, væsner der ville lege med hende. " ikke høflig?.. Ha. har du noglesinde set et menneske være det?.. for det har jeg ikke" Hun fjernede håret til siden.. hun stod og kiggede på ham.. "så hvad er du?" sagde hun med et koldt ansigt. Hun hostede lidt.. og kom til sig selv igen.. Hun begyndte og ryste over hele kroppen. Hun var meget nervøs og skramt. Hun kiggede rund for og se pigen, eller en ud vej væk fra ham. Hun var meget forvirret. Og en smule irriteret på sig selv.. fordi hun ikke kan styre sig en gang imellem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 2:04

Valgûl smilte til hende da hun slog ud efter ham, før han sendte hende et bredt smil, så alle de spidse tænder blev blottet for verden, han bukkede overdrevet før han talte. "Vi er Valgûl, og vi er bange for, at du ikke har et valg i sagen kære, du vores for i aften." han smilte ondskabsfuldt til hende, Valgûl så længe på hende efter hendes kommentar til mennesker, før han bryd ud i højlydt hysterisk latter, han tørrede en ikke eksistenserne tåre væk, "Hvor har du dog ret, og tænk at en af jer dog kunne regne den ud selv." Sagde han i sarkastisk tone, han hævede sit ene øjenbryn, ved hendes pludselige forvandling men ignorerede det ellers, lysten havde for længst kastet han normale sind væk, han lukkede i et skridt af standen mellem dem, så deres kroppe snittede, "Når~ her troet vi at du var en af de spydige, men hvad kan man forlange af et menneske." et hånligt smil spredte sig ved enden af sætningen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 2:17

Hun kiggede forvirrende på ham * stå stille.. ikke rør dig.. du har ikke nogle kraft over dig selv.* " Nej!!" hun råbte i som om.. Hun nægtede alting. Hun begyndte og græde.. og hun stoppede ikke.. hendes arme hang ned af siden på hende.. Hun hade lukket øjne.. " gå! gå væk.. Lad mig være..! i skaber kun problemer!" Hun stoppede med og græde og hade et ondt blik i øjet.. Hun kiggede på ham som om det var ham der hade gjord noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 2:31

Valgûl stod bare og så på hende, forundret over hendes reaktioner, dog var et sadist smil spredt sig over hans ansigt, der nærmest troede med at splitte hans ansigt. han grinte hånligt af hendes du han så vredt på ham, han vidste ikke hvorfor, men han skulle nok give hende en grund. "Det skam ikke nogen hemmelig, sådan er vores familie bare, men lad dog hver med at se så sur ud.. det sjove er jo slet ikke begyndte barn." Han lukkede helt afstanden mellem dem, skygge hænder begyndte lige så stille at tage form under dem. "Vi går skam ikke, så hvordan skal vi gøre det, vis du sød, så skal vi nok gøre så du også får det sjovt, vis ikke.. tjaa, man behøver ikke altid to til tango." Han sendte hende et sindssygt smil til hende og så ellers afventende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 2:56

Hun var stadig væk i de tanker hun hade i hoved. " jeg kan ikke bevæge mig." sagde hun og hendes blik var blevet helt koldt som om hun var død. hendes ene arm løftede sig. Nu holde hun ham i ansigtet.. Hun var som is i kroppen.. Men lidt efter lidt gik mundvigen lidt op så der var et smil på hende. *slå .. slå ..slå ham... slå ham nu!!!*
" Nej! Du skaber onde væsner!" Sagde hun rimelig højt... Med et, gav hun ham en lussing. Hun spændte ikke længer i kroppen. " Jeg jeg.. " Sagde hun stille.. Hun viste godt hvad hun gør.. men hun ved også godt det ikke kan ændre noget alligevel. Hun sukkede. og hendes hjerte slog hurtigt.. Hun hade en klump i halsen * Hvad ville han gøre nu.* hun var en lille skramt mus og hendes ansigt ud tryk, linde hun har fået et chok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:21

Valgûl så undrende på mennesket foran ham, da talte, han stod blot og observerede hende, med et sadistisk smil selv da hun løftede hånden og slog ham, smilet falmede aldrig, det blev tværtimod større, han fik et morderisk glimt i øjne før han langsomt slikkede sig om munden, "Ja vi skaber skam onde væsner, nogen skal jo sikre sig at kvæg som jer, forbliver maden." Han grinte indvendig ved hendes ansigt, før han hviskede til hende. "Bare rolig, vi skal nok få det sjovt." I en hurtig bevægelse grab han hende om halsen og begyndte stille og roligt at løfte hende op, mens han grinte hånligt, mens man kunne se nogle slange ligne former bevæge sig under trench coaten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 6:29

Eleanor var i panik inden i. Hun gispet efter vejret, og lage sine hænder på hans som holde hende oppe. Hun lukkede øjne og bare prøvede og få kontrol over sig selv igen.. Hun spakede ud til alle sider med bene.. bare så han til sidst stoppede med og holde hende. Hun åbnede øjne igen og bed ham så hårdt hun kan. Portrås af hun prøvede og få luft. * Det ikke sjovt.. vi for det ikke sjovt.. du for det sjovt* tænkte hun.. *jeg ville ikke være hans lille lege tøj* Der faldt en tåre. *hvad er der sket med pigen.. hvordan kunne jeg bare få fra hende*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor Empty Sv: Nogen er aldtig helt alene. - Eleanor

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum