Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Pas på hvad du ønsker dig! EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Pas på hvad du ønsker dig! EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Pas på hvad du ønsker dig! EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Pas på hvad du ønsker dig! EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Pas på hvad du ønsker dig! EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Pas på hvad du ønsker dig! EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Pas på hvad du ønsker dig! EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Pas på hvad du ønsker dig! EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Pas på hvad du ønsker dig! EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Pas på hvad du ønsker dig! Voteba13Pas på hvad du ønsker dig! Voteba14Pas på hvad du ønsker dig! Voteba15 
Lori
Pas på hvad du ønsker dig! Voteba13Pas på hvad du ønsker dig! Voteba14Pas på hvad du ønsker dig! Voteba15 
Lenore
Pas på hvad du ønsker dig! Voteba13Pas på hvad du ønsker dig! Voteba14Pas på hvad du ønsker dig! Voteba15 
Genevira
Pas på hvad du ønsker dig! Voteba13Pas på hvad du ønsker dig! Voteba14Pas på hvad du ønsker dig! Voteba15 
Celenia
Pas på hvad du ønsker dig! Voteba13Pas på hvad du ønsker dig! Voteba14Pas på hvad du ønsker dig! Voteba15 
Renata
Pas på hvad du ønsker dig! Voteba13Pas på hvad du ønsker dig! Voteba14Pas på hvad du ønsker dig! Voteba15 
Jake
Pas på hvad du ønsker dig! Voteba13Pas på hvad du ønsker dig! Voteba14Pas på hvad du ønsker dig! Voteba15 
Sasha
Pas på hvad du ønsker dig! Voteba13Pas på hvad du ønsker dig! Voteba14Pas på hvad du ønsker dig! Voteba15 
Abigail
Pas på hvad du ønsker dig! Voteba13Pas på hvad du ønsker dig! Voteba14Pas på hvad du ønsker dig! Voteba15 
Elizabeth
Pas på hvad du ønsker dig! Voteba13Pas på hvad du ønsker dig! Voteba14Pas på hvad du ønsker dig! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Pas på hvad du ønsker dig!

Go down

Pas på hvad du ønsker dig! Empty Pas på hvad du ønsker dig!

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 4:26

Hey folkens tænkte lige jeg ville dele en hyggelig gyser historie med jer


Det var en mørk og stormfuld aften..... Sådan starter mange uhyggelige historier og det gør denne også:

Faktisk var vejret ret forfærdeligt. Regnen stod ned i stride strømme og vinden piskede træerne så voldsomt, at grenene ramte vinduerne og dermed lavede en hul og meget uhyggelig "bump - bump" lyd.

Lise var alene hjemme og her til aften med uvejret udenfor virkede huset meget større end det ellers plejede. Derfor havde Lise valgt kun at være i stuen og alle de andre rum havde hun lukket dørene til. Stuen lå bagerst i huset og når man sad i sofaen kunne man ligesom have overblik over hele stuen, og ikke mindst døren henne for enden. Hvis der ville nogen ind ad døren, kunne hun se det med det samme på håndtaget. Det eneste hun ikke havde overblik over var vinduerne ud til haven omme bag ved sofaen, men hun havde trukket gardinerne for. Alt det hun kunne tænke sig, at hun skulle få brug for var inde i stuen på sofabordet. Hun havde hentet dynen og puden, sodavand, slik, chips og de dvd’er hun havde tænk sig, hun ville se.

Godt gemt under dynen startede hun den første film. Det var en gammel dansk film, som hun havde set mindst 100 gange, men aldrig blev træt af. Hun følte sig dejlig tryg under sin dyne, og filmen fik hende straks i godt humør. Pludselig hørte hun et stort brag og det begyndte at trække voldsomt fra vinduet. Lise vendte sig med et sæt og kravlede derefter ud under dynen. Hun gik hurtigt hen og trak gardinet fra og fandt ud af, at vinduet var blæst op. "Underligt" tænkte hun "jeg er helt sikker på ,at jeg lukkede det vindue inden jeg satte mig til rette i sofaen". I det samme flækkede et kæmpe lyn himlen og nede bagerst i haven ved det store æbletræ, så hun en sort skikkelse. Hun gispede højt, da hun blev meget bange, men alligevel gik hun tættere til vinduet for at se om det virkeligt var rigtigt, hvad hun havde set eller om hendes nerver spillede hende et puds. Endnu et kæmpe lyn flækkede himlen, men skikkelsen ved æbletræet var væk. Hun sukkede et lettelsens suk og skulle til at trække gardinet for igen da et lyn for hen over himlen. Lige udenfor vinduet stod den mørke skikkelse og kigge ind på hende gennem ruden. Det var en mand, der ikke ligefrem så særlig rar ud. Han havde et langt ar fra den ene kind hen over næsen og over på den anden kind og hans mund var formet til et uhyggeligt grin... Han råbte til hende gennem ruden: "hvad du ønsker skal du få", og straks efter var han forsvundet igen. Lise var meget meget bange og skyndte sig hen under sin dyne igen. Nu vidste hun med sikkerhed, at hun denne gang havde lukket vinduet.

"Hvad du ønsker skal du få - sådan noget underligt noget at sige" tænkte hun, hun vidste ikke, hvad det betød. Hun prøvede at tænke tilbage på, om hun havde ønsket noget som helst, da den uhyggelige mand stod udenfor vinduet. Faktisk havde hun tænkt "bare min storebror dog var hjemme eller min mor og far". 
det samme hørte hun en underlig lyd ude fra entreen. Det lød som om, der var nogen der gik rundt derude. Hun råbte: "hvem er det?", men der kom ikke noget svar. Pludselig stoppede skridtene og håndtaget ind til stuen begyndte at røre på sig. Det ville ikke vare længe før hun fik opklaret hvem der var kommet hjem. I det døren gik op kom der et kæmpe lyn, der gav så meget lys i stuen, så man skulle tro, det var dag. Lyset gjorde, at hun tydeligt kunne se, hvem der trådte ind i stuen. Det var hendes bror som hun havde ønsket, men han så ikke helt rask ud. Han slæbte det ene ben efter sig, og da han vendte siden til hende, kunne hun se at hans hoved i hele den ene side var et stort åbent sår. Han grinede til hende, mens hun skreg. "Pas på hvad du ønsker dig" sagde han med en mærkelig stemme.

Lise’s mor og far kom først meget sent hjem, da de havde været på hospitalet, hvor deres søn lå. Han havde været ude for et trafikuheld og var død. Og da de kom hjem fandt de deres datter liggende i sofaen med sin dyne over sig. Hun var meget bleg og ved nærmere eftersyn fandt de ud af, at også hun var død.
Slut.

Vis i mener i kan gøre det bedre så skriv en gyser historie jer under ⬇⬇⬇

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pas på hvad du ønsker dig! Empty Sv: Pas på hvad du ønsker dig!

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 17:53

Her lynie er en anden gyser Razz

Jeg har kaldt den nightmare

Alec var taget en tur på en restaurant en af hans veninder arbejdede på den restaurant. Alec havde ikke sovet i flere dage. Han havde haft det samme marint de sidste mange dage, så han tuder ikke at ligge sig til at sove. Han satte sig ned ved et af borene og så sig lidt om. Der var ikke så mange tillagde på restaurant. Sofia, Alec’s veninde kom over til Alec. ”Du liner en der ikke har lukket et øje de sidste mange dage” Alec nikkede. ”Jeg har haft de her mareridt på det seneste” Sofia nikkede kort. ”Du kan jo fortælle mig om dem når jeg lige har hentet noget” sagde hun, og gik ud i baglokalet. De sidste af dem som sad, rejste sig, og gik ud. Nu var der kun Alec tilbage. Han så sig om i den helt tomme restaurant, og rejste sig så op, og gik ud i baglokalet hvor Sofia var forsvundet ud. Døren knirkede da han åbnede den. Alec trådte ind af døren, og lukkede den så efter sig. Han begyndte at gå. ”Halo er her nogle?” råbte han, men ingen svarede ham, så han gik videre. En mand med et forbandt ansigt, så hans hud skællede, og med meget lange sølvklør gik lige bag ved Alec. Alec kunne mærke en bag ham, og vendte sig hurtigt om, men manden var væk.

Alec vågnede med et chok. Han sad ved bordet i restauranten, og hans ene hånd blødte. Han skyndte sig at lægge en serviet over det, og i samme øjeblik kom Sofia ind og satte sig over for Alec. ”Når, fortæl mig så om dit mareridt” Alec nikkede og begyndte så at fortælle om sine drømme. ”Der er den her mand. Han forfølger mig altid, og prøver på at dræbe mig. Og det værste af det helle er at det er virkelighed” sagde han med en bange stemme. Sofia så på ham. ”Det er altså bare en drøm” sagde hun, men Alec afbrød hende. ”Det er ikke bare en drøm det er virkelighed.” sagde han, og lavede kæmpe arm fagter så han kom til at vælde kaffe ned på skødet af hende. Sofia rejste sig hurtigt op, og Alec prøvede desperat at tørre det op. ”Det gør ikke noget” sagde hun og så over mod toilettet. ”Jeg går lige ud og vasker mig, og kommer snart tilbage.” Alec så efter hende, og sad og legede lidt med en kniv som lå på bordet. Han samlede kniven op og rejste sig. Manden fra Alec’s drømme prøvede at væle Alec, men han sloges i mod, og blev ved med at gentage ”du er ikke virkelig, du er ikke virkelig.” Da Sofia kom tillagde så hun kun Alec som stod med en kniv. For hende så det ud som om at den hånd som holdt kniven ville skære halsen over på Alec, men hans anden hånd holdt i mod. Hun hørte at han blev ved med at gentage ”Du er ikke virkelig, Du er ikke virkelig.” Sofia skreg da hun så ham skære halsen over på sig selv, og hun løb skrigende ud af restauranten.

Samme nat drømte hun at en mand med et brændt ansigt som linede det havde skæld, og med lange sølv klør jagtede hende. Han snittede hendes håndflad med sine klør. Hun vågnede med et skrig, så hendes mor kom op og spurgte om hun var okey. Sofia nikkede, og hendes mor gik igen. Sofia så ned i sin hånd, og den blødte. Hun var begyndt at få en mistanke om, at der Alec havde sagt med at drømmen var virkelig var helt rigtigt. Sofia fik ikke sovet mere den nat, så da hun kom over i skolen var hun helt smadret. Hun satte sig ned ved sit bord, og det læren fortalte var så kedelig at mange faldt i søvn. Da læren bad dem slå op på en bestemt side, åbnede hun boge, og fik et chok da hun så blod i bogen. Hun lukkede øjne, og blev ved med at mumle for sig selv ”vågn op, vågn op.” og læren forvandlede sig til den mand fra hendes drøm. ”Du bør ikke sove i timerne unge frøken.” sagde han, og gik over mod hende. Sofia’s øjne var stadig lukkede. Manden skar en lok af Sofias hår, og hun begyndte at skrige. Hun vågnede stadig skrigende, og så at hun befandt sig i klasselokale, og alle kiggede undrende på hende. ”Er der noget galt Sofia?” spurgte læren, og Sofia rystede på hovedet. Hun så ned, og fandt den hårlok som manden havde skåret af hende i hendes drøm.

Da klokken ringede skyndte hun sig ud og løb hele vejen hjem og op på sit værelse. Hendes mor stak hovedet ind af døren, og fortalte at hende og far tog væk, så Sofia var alene hjemme helle natten. Sofia nikkede, og da det blev mørkt og hendes forældre var taget af sted blev hun på værelset. Alle vinduerne var lukket, og hun gik ud for at børste tænder. Da hun kom ind på værelset igen var det ene vindue åbent, og hun gik hen for at lukke det. Hun havde lige lukket det da der stod en lige udenfor det. Sofia fik et kæmpe chok, men så så at det var en af hendes venner fra skole, så hun åbnede vinduet igen. ”Du gav mig et chok” sagde hun, og lod ham hoppe ind ad vinduet. ”Hvorfor skreg du hende i skole?” spurgte han. Sofia sukkede en enkelt gan, men fortalte så om hendes drøm. ”Jeg var faldet i søvn, og havde det her mareridt. Der var en mand som jagtede mig. Hans ansigt var helt forbrændt, og så….” Sofia’s ven afbrød hende ”havde han lange sølvklør?” Hus så på ham med et overrasket blik. De havde haft den samme drøm. ”vil du ikke vær sød at blive i nat Thomas?” Thomas nikkede, og de lagde sig ned ved siden af hinanden.

Et lille stykke ud på natten vågnede Thomas med et sæt. Sofia skreg, og begyndte så at svæve. ”Vågn op Sofia, vågn op.” skreg Thomas, men hun kunne ikke høre ham. Hun fløj direkte ind i en væk, og fløj så over i en anden væk. Det så ud som om noget med fir klør skar hendes krop op, og hun faldt ned på sengen. Thomas begyndte at skrige, men det var for sent.
Slut


Sidst rettet af Godric Ons 19 Dec 2012 - 8:41, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pas på hvad du ønsker dig! Empty Sv: Pas på hvad du ønsker dig!

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 19:51

Den er rigtig god... eller uhyggelig som man nok ville sige Smile Men jeg sover nok bare ikke lige forløbelig de næste nætter Razz


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pas på hvad du ønsker dig! Empty Sv: Pas på hvad du ønsker dig!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum