Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba15 
Lori
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba15 
Valentine
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba15 
Sean
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba15 
Lenore
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba15 
Natalie
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba15 
Jake
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba15 
Edgar
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba15 
Abigail
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba15 
Celenia
You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba13You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba14You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 14:48

S: Uden omkring Doomsville.
O: En sti og en masse træer. Der er ikke så mange væsner.
T: Aften.
V: Snevejr, så der er masser af sne.
P: En sort jakke med hætte. (Hætten er slået op over hovedet). Sort tank top, sorte bukser og sorte converse sko.

Kulden bed i folks kroppe, men ikke Nilles. Hun havde sin dejlige jakke på med hætten slået op over hovedet. Hendes hår var frit, så det var løst omkring skuldrene. Nille puttede hænderne i jakkens lommer og kiggede omkring. Der var så mange ting der var sket... Sean som hun havde brugt evnen mod to gange... Første gang fordi trangen blev for stor, anden gang fordi hun ville hjælpe ham. Jacob... Hun rødmede lidt ved tanken om ham men rødmen forsvandt igen. Hun var også igang med at opføre en hemmelig hule til klanen... Sneen knasede under hendes fødder mens hun gik. Så var der også det med dusøren desværre... Det var så irriterende! Hun blev fanget for nogle uger siden og blev næsten brændt! Hun slap dog væk... Men med en dum kjole på!! Det var så irriterende!

//Undskyld, kort start.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 15:04

Arason stod inde i skoven og holdet øje med en mand han jagte
han kiget ned da han kunne se at manden han var efter bare løbe
han var faldt i snen manden kiget sig forsrkæmt og kiget sig
om Arason lande foran ham og trak sit sværd frem imens manden talte
til ham "du må ikke dræbe mig skygens søn" sagde manden og kiget med rædsel
på Arason Arason sukket og svang sit sværd i det der lød et skrig fra manden
som var død//påklædnig et//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 15:08

Nille gav et spjæt da hun hørte et dødsskrig. "Hvad i alverden?" mumlede hun. Da kom hun i tanke om hendes opgave... Hun havde først sagt nej, men tog så imod opgaven.
Hun skulle finde den nye klans leder... Shadow Wind hed den. Hun løb derhen hvor skriget kom fra... Og så en ryg. Skikkelsen så bekendt ud... "Du dér!" Råbte hun, og knyttede næverne. Vedkommende havde et sværd... Men hun havde en evne. Hun løftede langsomt sin hånd... Klar til at tage fat i vedkommendes øjne og sind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 15:11

han smilte da hun talte til ham i det han gjorde sig
usynlige i skygen nu kunne hun ikke se ham med mindre han selv ville
ses det var hans evne og med hans vampyr fart nåde hun ikke og stoppe ham
han smilte for sig selv i det han lignde en statue der stod han smilte selv af det nille ville ikke kunne finde ham hvis hun stolte på sine øjne//smuter ud med aviser//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 15:16

Hun gjorde store øjne da vedkommende pludselig forsvandt! "Hvad i..." Begyndte hun at sige. Hun så rundt. Hun kom i tanke om at hvis hun eksempel sagde stop med sin skammer stemme ville personen intet andet end at kunne stoppe. Det samme gjaldt hvis hun sagde 'dræb dig selv' så mon ikke...

"Vis dig." Sang hun med sin skammer stemme.

//Okay Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 16:29

han mærket følsen af skam men skubbet den væk i det var sværte
ikke og komme ud af skygen han bidt tænderne sammen i håb om at det
ville kunne gøre at han blive der men desvære komme han frem modvilliget i det han havde gemte sit ansigt bage en hætte som var sorte som natten hvilket de fleste minder også
var


Sidst rettet af Arason Tors 6 Dec 2012 - 16:32, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 16:31

Hun ventede lidt... Hendes stemme var normal igen, og hun kunne mærke at en lille smule energi var taget fra hende. Da vedkommende kom frem smilede hun tilfreds. "Jeg ser bort fra at du lige har dræbt en... Men vil du svare på dette spørgsmål?" Hun ventede ikke på svar. "Ved du hvem og hvor lederen af Shadow Wind er?" Spurgte hun og lagde armene over kors. Manden havde en hætte over sig så hun kunne ikke se ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 16:38

"hvad ved du om the shadows wind klane" svarde Arason
i det han lavet sin stemme om så hun ikke viste at det var ham
han smilte selv af det hun skulle vide en masede om klane før han nogen
sinde ville sigde noget om den til hende "og hvad vil du med lederne" svarde han
stadig med en anden stemme som var den samme han talte med før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 16:39

Hun blev forvirret... Havde manden to stemmer?!
"Jeg har hørt om klanen fra en ... Person som ville have mig til noget." Svarede hun. Hun lagde armene over kors. "Jeg vil snakke med ham. Det er meget vigtigt." Sagde hun trodsigt.

//Undskyld, vidste ikke hvad jeg skulle skrive da min krea er lidt væk//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 16:46

"så du ved ikke hvad klane gør" svarde Arason med en stemme som før
han smilte for sig selv under hætten i det han kiget ned i jorden "så hvis du ikke ville mig noget vil jeg begynde med og gå" svarde han og smilte for sig selv i det viste at vis hun ville vide mere var hun nød til og bruge sin evne han sætte sig ved liget og rev hans famille ejedom af i det han putede den ned i hans lomme og vent så rygen mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 16:50

Nej, hun vidste ikke hvad de lavede. Personen der havde givet hende kontrakten havde nægtet at fortælle hende det. "Nej jeg ved ikke hvad de laver." Sagde hun. Det næste han sagde tog pusten fra hende, men da hun så at han skulle til at gå... "Hvor skal du hen?" Spurgte hun og kiggede spørgende på ham. "Stop... Hvor vover du at gå fra mig mens jeg snakker til dig?... Sang hun. Hun gik tættere på ham, men der var stadig mellemrum mellem dem. "Vis mig hvem du er." Hun havde mistet nok energi til ikke at kunne gøre det vildeste... Som at hoppe over et hegn, og klatre op i træer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 16:55

han tog sig selv på hætten han kunne ikke besteme over hans
hænder eller ben han vendt sig om i det han trak sine hænder op til den for
at tag den ned det var virklige hårdt for ham han kunne ikke bruge sin evne mere på grund af det hun havde gjorde han kunne heller ikke trak sit sværd op i det han ikke viste hvad der ville ske nu og nu kunne man også se hans ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 16:58

Arason!
"Dig!" Hvæsede hun. Tankerne kørte rundt... Leder af The Shadow Wind? Leder af the Shadow Clan? "Du er ledere af to klaner!" Råbte hun.

/Sorry dårligt krea/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:03

han kunne ikke råbe af hende nu da han var for træt"jeg er kun leder for the shadows wind min fars klan så jeg er sønne af the shadow hvorfor tror du folk tale om the hadows son jeg er ikke leder af the shadow clan længre" svarde han vredt i det han kiget på hende med brænde øjne hvis hun havde høret efter ville hun ha høret at folk der talte om the shadows wind hvor han blive kalde the shadows son//gør ikke noget//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:05

Hun havde ikke hørt om Shadows son.
Hun var faktisk bare langt væk fra alle mennesker... Da hun var eftersøgt.
"Jeg har intet hørt! Jeg holder mig væk fra mennesker fordi jeg er eftersøgt. Hvem er så leder af The shadow clan?" Spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:10

"gi mig en grund til og sigde det" svarde Arason og kiget
på hende med et vredt blik imen han tænkte på den forbindlese
han havde med sean som var leder af hans gammle klan og de ville jo ende med
og arbejde sammen da de havd et tæt sammearbejde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:13

"Fordi måske kender jeg vedkommende" Svarede hun vredt.
Nille kiggede stædigt på ham. Hun havde ikke tænkt sig at lade ham gå før han havde besvarede hendes spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:18

"vi kan stå her hele natten hvis det er" svarde han og stilte sig
i skygen et godt sted for ham og står når solen stod op hvilket han var glad
for han stilte sig op af træet og kiget på hende imens han ventede på
hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:19

"Det har jeg intet imod! Jeg kræver at få det at vide!"
Råbte hun og stirrede trodsigt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:23

han smilte bare af det "jeg sigde det ikke" svarde han
og kiget op på snevejret og snete "hvad stopper mig fra at gå
jeg kunne dræbe dig hvor du står og jeg ville garagterte få en dejlige stor omgang penge for de folk der ville ha dig dræbt" svarde han vredt han havde ikke noget imod og tag liv "og the shadow clan og the shadow wind arbejde sammen så vis du havde tænket dig at få den nye leder på din side må jeg skuffe dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:26

Hun fnøs.
"Fortæl mig hvem lederen er! Jeg vil ikke bruge min evne på dig! Så fortæl mig det!" Snerrede hun. "Hvis du så meget som prøver... Så kommer min klan efter dig." Hun så tilfreds ud. "Hvis du fortæller mig hvem det er... Så skal jeg se om denne person er en jeg kender"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:30

"hm" svarde han "jeg ved ikke hvad du forventer vil du gerne ligge i krig med hele underverden" svarde Arason og kiget på hende med et til freds smil hvis hun ville
ligge sig i krig med hans klan skulle hun bare sigde til han havde ikke noget
imod det men hele underverden han smilte tilfredes af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:36

Hele underverden? Nej!
"Nej jeg vil ej. Jeg vil bare vide hvem der har overtaget din gamle klan..." Sagde hun og så irriteret på ham. "Vil du ikke nok sige det?" Spurgte hun roligt så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:39

"glem det" svarde Arason og kiget på hende i det han sætte sig
ned foran hende det vil sigde op af træet imens han smilte hvis hun
ville vide hvem det var kunne hun selv spørge den klanes leder han smilte for sig selv og kiget på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 17:40

Hun orkede snart ikke mere! Hun satte sig på hug foran ham.
"Fortæl mig hvem der leder The Shadow Clan." Sang hun hviskende. Hun rejste sig og ventede spændt på at han svarede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason// Empty Sv: You Again! The Leader Of ... Wait What? //Arason//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum