Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I have never been here! //Selena// - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I have never been here! //Selena// - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I have never been here! //Selena// - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I have never been here! //Selena// - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I have never been here! //Selena// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I have never been here! //Selena// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
I have never been here! //Selena// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I have never been here! //Selena// - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
I have never been here! //Selena// - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba15 
Jake
I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba15 
Sasha
I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba15 
Renata
I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba15 
Genevira
I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba15 
Celenia
I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba15 
Lenore
I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba15 
Katrina
I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba15 
Lori
I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba15 
Edgar
I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba13I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba14I have never been here! //Selena// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

I have never been here! //Selena//

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:24

Nille satte sig op og kiggede rundt. For tidligt? Ååhh... Nu forstod hun. Det var ikke første gang nogle mænd havde prøvet det på hende.
Pigen i hans favn kunne Nille ikke huske... Hun havde glemt alt hun havde lavet idag.
"Hvad mener du?" Spurgte hun manden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:27

"Pigen her prøvede at redde dig, da du dræbte min ven." Hans latter fylde helle de lille rum. Lugten af sved hang i hjørnerne, han kiggede Nille.
"Så hun tager blot din plads, ligesom den lyshårede der var her en dag. Dækkede over dig.. Hvad var hendes navn nu? Annaline? Nej.. Nårh jo Caroline." Han grinte endnu engang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:32

Nille rejste sig og knurrede.
"Hvad har du gjort ved Caroline!" Råbte hun af ham. "Og hvad mener du med at de tager min plads?" Hun så vredt på manden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:34

"Ja vi leder efter dig rundt i byen, du skammens datter." Han grinte igen.
"Ikke noget hun er ret aggrasiv, men det må være fordi hun er varuv. Hvis du ikke har hørt den nyhed?" Han hævede et bryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:36

Manden var vist lidt uvidende.
"Jeg kaldes ikke skammerens datter?" Nille smilede flabet.
Nille så overrasket ud... Varulv? Caroline?!
"Nej. Hun er et menneske."
Hun kiggede på pigen i hans arme. "Og svar så på mit spørgsmål. Hvordan kan de tage min plads?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:39

"Hun er varulv nu så," Sagde han og kiggede på Nille.
"Altså hun nægtede at sige nogeet om dig, hvor du var henne eller noget. Jeg troede hun var menneske, men hun var meget stærkere og hurtigere. Men jeg fangede hende, torturede hende lidt men hun slap fri." Han så ikke ud som han havde fortrudt.
"Så skammeren, det ligemeget? Du forstår hvad jeg mener, og vi vil blot have dit hjerte på et sølvfad, og stikke en kniv igennem det og lægge det i et guldskrin."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:41

//Uuuhhh lækkert Very Happy Et hjerte på et sølvfad ^^ Min livret xD//

Nille havde stor lyst til at kvæle manden, eller bruge sin evne på ham.
"Hvis du så meget som rører den pige eller Caroline igen så sværger jeg at jeg smadrer dig!" Hvæsede Nille og blottede tænder.
"Jeg troede jeg skulle brændes, smarte?" Nille smilede flabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:43

Manden lagde sin hånd på Selenas krageben for at irritere Nille.
"Smarte selv, det der din krop bliver til aske. Vi skal have dit hjerte, vi skære det ud af din krop imens du er i live?" Han smilte lumsk til Nille.

//Ja ikke? XD Syntes det var godt fundet på Razz//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:45

//Haha xD//

Nu fik hun nok. Hun råbte højt, og råbet blev til et brøl.
En sort panter med kulsort pels og tre hvide striber på ryggen stod hvor Nille stod.
Nille blottede truende sine tænder... Hvis manden så meget som rørte pigen... Så var han død.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:49

Manden fnøs.
"Roligt bette mis." Han grinte ad Nille, og skubbede hårdt Selena fra sig og ned på det kolde træ gulv. Selena mærkede slaget og vågnede langsomt. Med en voldsom smerte i hendes hende. Hun kiggede op på manden og på Nille som var en panter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:51

BETTE MIS!?!??!?!
Åh, nu skulle han få!
Hun snuste først lige til pigen og kiggede på hende for at se om hun var okay. Det virkede hun som om hun var.
Nille brølede højt og hoppede på manden og snappede efter hans hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:54

Manden fik gabet om hans hals, og man kunne hører årene og huden knase. Hans øjne var tomme med et dødt blik. Selena kiggede på det, men kiggede hurtigt væk ingen, hun kiggede på panteren igen..
"Det okay Nille, lad os bare komme væk.." Sagde hun og havde staidg enormt ondt i hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:57

Nille gik væk fra mandens døde lig og kiggede uforstået på pigen.
Hun vidste hvad hun hed? Nille skiftet form og hendes jakke havde en flænge over ærmet. "Hvordan ved du hvad jeg hedder?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:58

Selena lagde hovedet på skrå.
"Kan du ikke huske det? Du fortalte mig det selv?" Svarede hun stlle og bed tænderne sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:58

Hun kiggede uforstående på pigen.
"Nej... Hvem er du endelig?"

//Sorry kort svar.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:00

"Selena, Som jeg fortalte dig ude i skoven?"
Selena var ved at blive bekymret for Nille nu..
"De var oppe og toppes lidt, men vi begyndte at syntes mere om hinanden."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:01

Nille fik hukommelsen igen...
"Åh nu husker jeg det! Undskyld... Det sker... Når jeg har set folks minder..." Nille rømmede sig lidt. Hun kiggede på mandens lig. "Jeg beklager angående det der... Han var vist ude efter mig.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:03

"Jeg har sovet over det, så jeg klare mig nok" Svarede hun med et lille træk på skuldren.
"Lad os komme væk!" Sagde hun så hurtigt med et smil.
Hun sænkede ikke mandens lig et blik, men hvilede sit blik i Nilles øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 21:06

Nille nikkede. Hun var enig i at de skulle væk.
"Ja lad os... Men hvorhen?"
Nille kiggede hurtigt på mandens lig men kiggede så Selena i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 13:50

Selena kiggede på Nille, og trak på skuldren.
"Det ved jeg ikke," Svarede hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 13:51

"Så har vi et problem, men lad os starte med at smutte ud herfra."
Sagde Nille, og gik ud af huset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 13:54

Selena løb med Nille ud af huset.
"Hvor er vi overhovedet henne?" Spurgte hun opgivende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 13:55

Nille kiggede sig omkring.
"Jeg har ingen ide!" Svarede hun. Hun kastede opgivende med armene, og sukkede irriteret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 19:36

"Lad os bare løbe til vi finder noget." Svarede hun hurtigt og satte i løb ned af en snedækket bakke. Hendes hovede dunkede stadigvæk helt vildt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 19:39

"Eller... Vi kunne flyve?" Sagde Nille, og fulgte efter hende.

//Nille er e-rang og har fået en sort pegasus som følgesvend/ridedyr, håber det er iorden at jeg trækker den med herind Very Happy?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I have never been here! //Selena// - Page 3 Empty Sv: I have never been here! //Selena//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum